Пользователь
2013-02-08 20:48
Sveiki gal kas susidure su tokia problema su kokia susiduriau as, vaziuojant nesvarbu kokiu greiciu masina uzgesta dingsta degimas bet nedigsta srove veikia magnetola ir kiti prietaisai uzvesti neiseina, su kinejant rakteli pirmyn atgal po kiek laiko degimas atsiranda ir toliau masina vaziuoja kaip niekur nieko, galvojau kad spynele bet pakeiciau nepadeda, gal kas susidure esat su tokia problema ir bent jau mazdaug numanot kas cia yra ir kur ieskoti problemos, pas mechanikus varyciau bet ji nevisada uzgesta.
Пользователь
2013-02-08 21:01
Benzinnas, dyzelis, kokiu metu?
Пользователь
2013-02-08 21:02
gal signalizacija yra, ar imobilaizeris?
Пользователь
2013-02-08 21:02
palaciau .. koks variklis ir .t.t
Пользователь
2013-02-08 21:42
Volksvagen golf 1994m 1.9 tdi 66kw, signalizacija yra vokiska originali kaip buvo ideta taip ir yra bet niekada ji nekaukia, yra centrinis uzraktas.
Пользователь
2013-02-08 21:45
2013-02-08
21:42 писал:
Volksvagen golf 1994m 1.9 tdi 66kw, signalizacija yra vokiska originali kaip buvo ideta taip ir yra bet niekada ji nekaukia, yra centrinis uzraktas.
siulau iskart ziurint signalizacija... arba isimk saugikli ir paiurek ar kartojasi nesamones.. jai ne, ir idejus saugikli vel kartojasi bus signa... pas elktrika nuvarysi perlytuos kontaktus ir vsio
buvo panasy situacija tik kitai auto.
buvo panasy situacija tik kitai auto.
Пользователь
2013-02-08 21:48
2013-02-08
21:42 писал:
Volksvagen golf 1994m 1.9 tdi 66kw, signalizacija yra vokiska originali kaip buvo ideta taip ir yra bet niekada ji nekaukia, yra centrinis uzraktas.
Dar apie varikli: vedasi puikiai dumu nemeta, variklis nesipurto, nepulsuoja, apsukos nesokineja, prijungus prie kompo jokiu klaidu neismeta.
Пользователь
2013-02-08 21:50
na kazkaip as linkes manyt kad gali ir signalizacija "chalturint", pas sunu tokia pat masina, tai kita kart reikia kelis kart signalizacija ijungt isjungt kad uzvest, na bet seip vaziuojant negesta
Пользователь
2013-02-08 21:55
Gal ir gali but singalizacija bet jos as tikrai neuprantu, pultelio signalizacijos nera nei lempuciu nieko, rakinasi rakteliu, seip turejau pries pora metu beveik toki pati wv is vokieciu universala tai tokia pati signalizacija buvo ir kaukdavo masina is niekur nieko, maniskis nekaukia is niekur nieko tik kai langa isdauze tada kauke.Manau kad signalizacija cia yra pas mane tik minimalaus lygio nezinau ar gali varikli gesint, dar vokiska originali, na bet ko tik nebuna...
Пользователь
2013-02-08 21:58
2013-02-08
21:42 писал:
Volksvagen golf 1994m 1.9 tdi 66kw, signalizacija yra vokiska originali kaip buvo ideta taip ir yra bet niekada ji nekaukia, yra centrinis uzraktas.
2013-02-08
21:45 писал:
siulau iskart ziurint signalizacija... arba isimk saugikli ir paiurek ar kartojasi nesamones.. jai ne, ir idejus saugikli vel kartojasi bus signa... pas elktrika nuvarysi perlytuos kontaktus ir vsio :)
buvo panasy situacija tik kitai auto.
buvo panasy situacija tik kitai auto.
Reikia patikrinti rele 109 saugikliu bloke virsutinej eilej, gali buti atkaite kontaktai.Jei yra orginali signalizacija, stovi atskiras blokas po paneliu kairiame kampe kuriame ir buna problema.Paprasciausia reikia isimti ta blokeli ir perlituoti visus kontaktus
Пользователь
2013-02-08 22:01
Reiks ryt paziureti, nes jau nusibodo mieste vaziojant vidury kelio su avariniu stoveti, ir dar kai uzeina tai ir po 15 minuciu neuzsiveda.
Пользователь
2013-02-20 15:29
Pas mane panasi problema, tik siek tiek skiriasi scenarijus. Ogi uzvedant varikli tuoj pat krenta apsukos ir kaip mat uzgesta, ypac kai dar saltas variklis, tai beveik pastoviai ivyksta. Gal kokiu pamastymu atsirastu?
Пользователь
2013-02-20 15:47
buna ir taip kad klemos nekontaktuoja su akumu normaliai uztai i pjauna gryba.. megink isvalyti normaliai
Пользователь
2013-02-20 16:21
2013-02-20
15:29 писал:
Pas mane panasi problema, tik siek tiek skiriasi scenarijus. Ogi uzvedant varikli tuoj pat krenta apsukos ir kaip mat uzgesta, ypac kai dar saltas variklis, tai beveik pastoviai ivyksta. Gal kokiu pamastymu atsirastu? :shocking:
mazahistas pa mane tokia pati problema buvo tai tik ir saltam ir siltam varikliui tai teko pasikeisti cipa
Пользователь
2013-02-20 16:40
2013-02-20
15:47 писал:
buna ir taip kad klemos nekontaktuoja su akumu normaliai uztai i pjauna gryba.. megink isvalyti normaliai
Jei klemos nekontaktuotu tai dingtu isvis srove o ji nedingsta, magnetola visi kiti prietaisai juk veikia isskyrus degima.
Пользователь
2013-02-21 07:22
2013-02-20
15:29 писал:
Pas mane panasi problema, tik siek tiek skiriasi scenarijus. Ogi uzvedant varikli tuoj pat krenta apsukos ir kaip mat uzgesta, ypac kai dar saltas variklis, tai beveik pastoviai ivyksta. Gal kokiu pamastymu atsirastu? :shocking:
2013-02-20
16:21 писал:
mazahistas pa mane tokia pati problema buvo tai tik ir saltam ir siltam varikliui tai teko pasikeisti cipa
tai pas tave dizelinis variklis? O pas mane benzininis, kiek teko skaityti tai cipuoti neverta benzininiam varikliui, nes ne i nauda o priesingai nei dizelinio variklio cipavimas.
Trumpai:
Techniniai box’ų pliusai:
1. Galima bet kada išjungti ir išimti, po to - vėl prijungti
2. Galima naudoti keliose mašinose su tokiu pat varikliu
3. Šiek tiek pakelia galingumą, kai kuriais atvejais - pakankamai stipriai
Techniniai box’ų minusai:
1. Labai stipriai apkraunama kuro tiekimo sistema, gerokai sutrumpinamas kuro siurblio resursas
2. Neliečiami arba labai grubiai sureguliuojami kiti svarbūs parametrai: turbinos slėgis, ribotuvai, emisijos normų nustatymai.
3. Įpurškimo kampas dažnai nekeičiamas, arba keičiasi perdaug stipriai (nuolat girdimas garsus tarškesys, būdingas šaltam dyzeliniam varikliui).
4. Neįmanoma nustatyti papildomų nustatymų (jokio individualumo skirtingai nusidėvėjusiems varikliams, arba turintiems tam tikrų “ydų”, kurias galima dalinai išspręsti koreguojant programą).
Trumpai:
Techniniai box’ų pliusai:
1. Galima bet kada išjungti ir išimti, po to - vėl prijungti
2. Galima naudoti keliose mašinose su tokiu pat varikliu
3. Šiek tiek pakelia galingumą, kai kuriais atvejais - pakankamai stipriai
Techniniai box’ų minusai:
1. Labai stipriai apkraunama kuro tiekimo sistema, gerokai sutrumpinamas kuro siurblio resursas
2. Neliečiami arba labai grubiai sureguliuojami kiti svarbūs parametrai: turbinos slėgis, ribotuvai, emisijos normų nustatymai.
3. Įpurškimo kampas dažnai nekeičiamas, arba keičiasi perdaug stipriai (nuolat girdimas garsus tarškesys, būdingas šaltam dyzeliniam varikliui).
4. Neįmanoma nustatyti papildomų nustatymų (jokio individualumo skirtingai nusidėvėjusiems varikliams, arba turintiems tam tikrų “ydų”, kurias galima dalinai išspręsti koreguojant programą).
Пользователь
Пользователь
2013-03-02 14:52
ar pagelbejau kam nors?
Пользователь
2013-03-02 15:11
2013-03-02
14:52 писал:
ar pagelbejau kam nors?:(
ne
Ваше послание |
|