Užsigazuoja, apsipila baltais dūmais.

Создал Пользователь 2013-08-04
2013-08-04 19:09
Sveiki, opel vectra b dyzelis 2, 0. Užvedus šiltą pasivažinėjus, po to vėl pastačius poilsiui 15min užvedus užsigazuoja, ir apsipila baltu dūmu, išjungi dėgima jis vistiek gazuojasi, po kiek laiko nustoja, užgęsta, užvedi automobili ir vėl važiuoja normaliai nesigazuoja, tik meta mėlyną dūmą.
Gal kas susidūrėt su tokia bėda?
2013-08-04 19:13
2013-08-04 19:09 писал: Sveiki, opel vectra b dyzelis 2, 0. Užvedus šiltą pasivažinėjus, po to vėl pastačius poilsiui 15min užvedus užsigazuoja, ir apsipila baltu dūmu, išjungi dėgima jis vistiek gazuojasi, po kiek laiko nustoja, užgęsta, užvedi automobili ir vėl važiuoja normaliai nesigazuoja, tik meta mėlyną dūmą.
Gal kas susidūrėt su tokia bėda?
ziurek ar tepalas ir antifryzas nedingsta, o seip i diagnostika varyk pirmoj eilej
2013-08-04 19:23
2013-08-04 19:09 писал: Sveiki, opel vectra b dyzelis 2, 0. Užvedus šiltą pasivažinėjus, po to vėl pastačius poilsiui 15min užvedus užsigazuoja, ir apsipila baltu dūmu, išjungi dėgima jis vistiek gazuojasi, po kiek laiko nustoja, užgęsta, užvedi automobili ir vėl važiuoja normaliai nesigazuoja, tik meta mėlyną dūmą.
Gal kas susidūrėt su tokia bėda?
2013-08-04 19:13 писал: ziurek ar tepalas ir antifryzas nedingsta, o seip i diagnostika varyk pirmoj eilej
Tepalas nedingsta, vanduo dingsta per kelias dienas. Kas galėtu čia būt?
2013-08-04 19:30
2013-08-04 19:09 писал: Sveiki, opel vectra b dyzelis 2, 0. Užvedus šiltą pasivažinėjus, po to vėl pastačius poilsiui 15min užvedus užsigazuoja, ir apsipila baltu dūmu, išjungi dėgima jis vistiek gazuojasi, po kiek laiko nustoja, užgęsta, užvedi automobili ir vėl važiuoja normaliai nesigazuoja, tik meta mėlyną dūmą.
Gal kas susidūrėt su tokia bėda?
2013-08-04 19:13 писал: ziurek ar tepalas ir antifryzas nedingsta, o seip i diagnostika varyk pirmoj eilej
2013-08-04 19:23 писал: Tepalas nedingsta, vanduo dingsta per kelias dienas. Kas galėtu čia būt?
pasidaryk diagnostika, daug kas gali but,
2013-08-04 19:30
2013-08-04 19:09 писал: Sveiki, opel vectra b dyzelis 2, 0. Užvedus šiltą pasivažinėjus, po to vėl pastačius poilsiui 15min užvedus užsigazuoja, ir apsipila baltu dūmu, išjungi dėgima jis vistiek gazuojasi, po kiek laiko nustoja, užgęsta, užvedi automobili ir vėl važiuoja normaliai nesigazuoja, tik meta mėlyną dūmą.
Gal kas susidūrėt su tokia bėda?
2013-08-04 19:13 писал: ziurek ar tepalas ir antifryzas nedingsta, o seip i diagnostika varyk pirmoj eilej
2013-08-04 19:23 писал: Tepalas nedingsta, vanduo dingsta per kelias dienas. Kas galėtu čia būt?
dinksta vanduo + baltas dumas tai yra kad tarpinei pipec,
2013-08-04 19:35
2013-08-04 19:13 писал: ziurek ar tepalas ir antifryzas nedingsta, o seip i diagnostika varyk pirmoj eilej
2013-08-04 19:23 писал: Tepalas nedingsta, vanduo dingsta per kelias dienas. Kas galėtu čia būt?
2013-08-04 19:30 писал: dinksta vanduo + baltas dumas tai yra kad tarpinei pipec,
Čia didelė tikimybė kad tarpinė? bet į tepala nebėga vanduo
2013-08-04 19:40
2013-08-04 19:23 писал: Tepalas nedingsta, vanduo dingsta per kelias dienas. Kas galėtu čia būt?
2013-08-04 19:30 писал: dinksta vanduo + baltas dumas tai yra kad tarpinei pipec,
2013-08-04 19:35 писал: Čia didelė tikimybė kad tarpinė? bet į tepala nebėga vanduo
Kas kur bega ar nieks nesusimaiso priklauso nuo trukimo/plysimo vietos tiek kalbant apie tarpine tiek apie galvute nes pozymiai siu bedu vienodi.Siaip ar taip reik nuimti galva ir tarpine matysti jei ji gera galvutei arba blokui ate gali buti truke.Tada vezi tikrinti ir vezi suvirinti jei galva trukusi.Arba perkama kita galva.Labai retas atvejis, taciau esu mates atveju kai BMW 3, 0 160 ir 130kw dyzelio buvo trukes blokas.O galvute arba tarpine tai kiekvienam gali.
2013-08-04 19:49
mano manymu del uzsigazavimo gali buti kalta turbina nes per asele praleidzia tepala kuris petenka i isiurbimo kolektoriu, todel ir uzsigazuoja ir pasipilia balti dumai.
2013-08-04 20:04
būtent, kad čia matau dvi bėdas - jei yra turbina, tai dėl mirštančios turbinos ir tepalo patekimo į degimo kameras užsigazuoja. jei turbinos nėra (nors ir su turbina tas pats galioja), tai užsigazuot gali kai per alsuoklį į isiurbimo kolektorių patenka tepalas. Mėlynas dūmas irgi tai patvirtina, o dėl vandens dingimo galimos bėdos aprašytos žemiau.

O kad bėdos dvi, tai sakau todėl, kad jei vanduo ar antifrizas pateks į cilindrus užsigazavimo nebus, tik balti dūmai
2013-08-04 20:42
"apsipila baltu dumu", o melynai dumija tuo metu kai nesigazuoja.Gal siurpizu puokste?Ir tas ir anas.
2013-08-04 20:54
2013-08-04 20:04 писал: būtent, kad čia matau dvi bėdas - jei yra turbina, tai dėl mirštančios turbinos ir tepalo patekimo į degimo kameras užsigazuoja. jei turbinos nėra (nors ir su turbina tas pats galioja), tai užsigazuot gali kai per alsuoklį į isiurbimo kolektorių patenka tepalas. Mėlynas dūmas irgi tai patvirtina, o dėl vandens dingimo galimos bėdos aprašytos žemiau.

O kad bėdos dvi, tai sakau todėl, kad jei vanduo ar antifrizas pateks į cilindrus užsigazavimo nebus, tik balti dūmai
Čia jau antra turbina, baigiasi, kas gali būt kaltas, kad turbina byra? Interkuleris?
2013-08-04 21:10
2013-08-04 20:04 писал: būtent, kad čia matau dvi bėdas - jei yra turbina, tai dėl mirštančios turbinos ir tepalo patekimo į degimo kameras užsigazuoja. jei turbinos nėra (nors ir su turbina tas pats galioja), tai užsigazuot gali kai per alsuoklį į isiurbimo kolektorių patenka tepalas. Mėlynas dūmas irgi tai patvirtina, o dėl vandens dingimo galimos bėdos aprašytos žemiau.

O kad bėdos dvi, tai sakau todėl, kad jei vanduo ar antifrizas pateks į cilindrus užsigazavimo nebus, tik balti dūmai
2013-08-04 20:54 писал: Čia jau antra turbina, baigiasi, kas gali būt kaltas, kad turbina byra? Interkuleris?
Atidirbo atitarnavo daug niuansu nekeistas tepalas daktaro buvo per daug pripyle uzkimso tepima ir jo nepakako ir t.t ir pan.interCooler`is nieko detas.
2013-08-04 21:11
2013-08-04 20:04 писал: būtent, kad čia matau dvi bėdas - jei yra turbina, tai dėl mirštančios turbinos ir tepalo patekimo į degimo kameras užsigazuoja. jei turbinos nėra (nors ir su turbina tas pats galioja), tai užsigazuot gali kai per alsuoklį į isiurbimo kolektorių patenka tepalas. Mėlynas dūmas irgi tai patvirtina, o dėl vandens dingimo galimos bėdos aprašytos žemiau.

O kad bėdos dvi, tai sakau todėl, kad jei vanduo ar antifrizas pateks į cilindrus užsigazavimo nebus, tik balti dūmai
2013-08-04 20:54 писал: Čia jau antra turbina, baigiasi, kas gali būt kaltas, kad turbina byra? Interkuleris?
2013-08-04 21:10 писал: Atidirbo atitarnavo daug niuansu nekeistas tepalas daktaro buvo per daug pripyle uzkimso tepima ir jo nepakako ir t.t ir pan.interCooler`is nieko detas.
Reiks ryt galva pakelt pažiūrėt kas tenai dedasi. O dėl turbos tai net nežinau reiks pasikeist turba ir tepalus mėgint keist..
2013-08-04 21:17
2013-08-04 20:54 писал: Čia jau antra turbina, baigiasi, kas gali būt kaltas, kad turbina byra? Interkuleris?
2013-08-04 21:10 писал: Atidirbo atitarnavo daug niuansu nekeistas tepalas daktaro buvo per daug pripyle uzkimso tepima ir jo nepakako ir t.t ir pan.interCooler`is nieko detas.
2013-08-04 21:11 писал: Reiks ryt galva pakelt pažiūrėt kas tenai dedasi. O dėl turbos tai net nežinau reiks pasikeist turba ir tepalus mėgint keist..
Su tepimu problemos, arba sandarumai. Reik priziuret automobili. Paskui ateina ir raso, kad byra automobilis...

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами