Пользователь
2013-04-03 19:55
Sveiki. Patarkit kas tai galetu but? didesniu greiciu vaziuojant (nuo 50km/h) ant posukio i desine kazkas užia priekiniam kairiajam rate? ar tai guolis?
Пользователь
2013-04-03 20:05
писал:
..
bet tai kazkaip idomiai, nes uzia tik i viena puse sukant, i kita visai nieko..
Пользователь
2013-04-03 20:19
писал:
..
2013-04-03
20:05 писал:
bet tai kazkaip idomiai, nes uzia tik i viena puse sukant, i kita visai nieko..
писал:
..
aciu labai
Пользователь
2013-04-03 20:40
Koks auto?
Пользователь
2013-04-03 20:45
100 proc, guolis
Пользователь
2013-04-03 20:49
Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai
Пользователь
2013-04-03 21:14
2013-04-03
20:49 писал:
Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai:beer:
писал:
..
Is dalies tu teisus, taciau reduktoriaus guoliai tai pat daznai iseina saibom, reikia pries keiciant pasikelti auto su autokeltuvu ar garaze su pakeleju ant stovu, kelmu kaip patogiau geriau ant duobes ir ijungus begi sedint uz vairo imest pvz 4, 5 ar 6 saiba o kitas zmogus turiapcioje klausyti.Jei uzia, tai ne rato guolis o pavaru dezes.Rato guolis be apkrovos neuzia.O kai kaukia is reduktoriaus stovint apcioje galima suprasti, kyla iliuzija kad galai zino kuriam rate, bet atidziau pasiklausius nesunku atskirtiNorint efektyviau galima prideti prie reduktoriaus kad ir lentgali.Asmeniskai buvau susidures L.delta integrale, Laguna, Pasat .
Пользователь
2013-04-03 21:30
2013-04-03
20:49 писал:
Kad guolis tai ir arkliui aisku, tik reikia pries keiciant tiksliai issiaskinti kuris, nes gali buti pavaru dezes reduktoriaus guolis.Su tokiu entuziazmu galima visus ratu guolius sukeisti po kelis kart ratu aplin visa auto ir rezultatu nebus tik pinigu ismetimas.KOKS AUTO autoriau???Taip kad nereikia lialia zinovai:beer:
писал:
..
2013-04-03
21:14 писал:
Is dalies tu teisus, taciau reduktoriaus guoliai tai pat daznai iseina saibom, reikia pries keiciant pasikelti auto su autokeltuvu ar garaze su pakeleju ant stovu, kelmu kaip patogiau geriau ant duobes ir ijungus begi sedint uz vairo imest pvz 4, 5 ar 6 saiba o kitas zmogus turiapcioje klausyti.Jei uzia, tai ne rato guolis o pavaru dezes.Rato guolis be apkrovos neuzia.O kai kaukia is reduktoriaus stovint apcioje galima suprasti, kyla iliuzija kad galai zino kuriam rate, bet atidziau pasiklausius nesunku atskirtiNorint efektyviau galima prideti prie reduktoriaus kad ir lentgali.Asmeniskai buvau susidures L.delta integrale, Laguna, Pasat .
labai idomi diagnostika. jei guoliai reduktoriaus pabire - judindamas pusasi matysi laisvuma.. ir be to, pabirus guoliui ismalamas salnikas ir pradeda myzti transmisija.
reduktoriaus guoliai daug reciau "iseina saibom" nei ratu guoliai. nebent konkretaus modelio.. nes yra probleminiu transmisiju, kurios kencia nuo to
reduktoriaus guoliai daug reciau "iseina saibom" nei ratu guoliai. nebent konkretaus modelio.. nes yra probleminiu transmisiju, kurios kencia nuo to
Ваше послание |
|