Пользователь
2014-10-30 19:38
Sveiki, ka man patartumet su 3.0d 142kw aparatu, ryte uzsikuriu be problemu isvaizuoju I gatve ~2km pravaizuoju ir uzgesta savaime matoras, vedu is naujo starteri suku suku ir nei kiek nekabina 0 emociju, su virve uztempiu uzkuriu bet poto vel pavaizuoji pora km ir uzgesta.. gal velenelio daviklis??
Пользователь
2014-10-30 19:41
2014-10-30
19:38 писал:
Sveiki, ka man patartumet su 3.0d 142kw aparatu, ryte uzsikuriu be problemu isvaizuoju I gatve ~2km pravaizuoju ir uzgesta savaime matoras, vedu is naujo starteri suku suku ir nei kiek nekabina 0 emociju, su virve uztempiu uzkuriu bet poto vel pavaizuoji pora km ir uzgesta.. gal velenelio daviklis??
vaziuok i diagnostika. Pasikartos toks pranesimas gausi bana visam laikui
Пользователь
Пользователь
Пользователь
2014-10-31 08:22
Stovi ant siurblio. Nežinau kaip pas BMW, bet kitur būna vienu šešiakančiu varžteliu prisuktas. Jeigu tas mandžetas suėjęs, tai pakeist reikėtų, bet neįsivaizduoju kaip jis gali pareit. Ten berods tokia gumelė. Tuo pačiu reikia prasipūst su kompresoriumi tą sietelį viršutinėje dalyje.
Пользователь
2014-10-31 18:20
2014-10-30
22:03 писал:
Junkis diagnostika ir ziurek kokias klaidas DDE meta,
man buvo siurblio slegio voztuvas....
man buvo siurblio slegio voztuvas....
2014-10-31
07:17 писал:
skaiciau forumuose kitiem sito mandzeto pakeitimias sutvarke viska, bandysim krapstyt jis ant siubrlio stovi ane?
2014-10-31
08:22 писал:
Stovi ant siurblio. Nežinau kaip pas BMW, bet kitur būna vienu šešiakančiu varžteliu prisuktas. Jeigu tas mandžetas suėjęs, tai pakeist reikėtų, bet neįsivaizduoju kaip jis gali pareit. Ten berods tokia gumelė. Tuo pačiu reikia prasipūst su kompresoriumi tą sietelį viršutinėje dalyje.
vovo sakykit ka nusiemus man padaryt su tuo regulaitorium yra kokie spec priemones prapurkst ar prapust ??
Пользователь
2014-11-01 15:48
2014-10-31
07:17 писал:
skaiciau forumuose kitiem sito mandzeto pakeitimias sutvarke viska, bandysim krapstyt jis ant siubrlio stovi ane?
2014-10-31
08:22 писал:
Stovi ant siurblio. Nežinau kaip pas BMW, bet kitur būna vienu šešiakančiu varžteliu prisuktas. Jeigu tas mandžetas suėjęs, tai pakeist reikėtų, bet neįsivaizduoju kaip jis gali pareit. Ten berods tokia gumelė. Tuo pačiu reikia prasipūst su kompresoriumi tą sietelį viršutinėje dalyje.
2014-10-31
18:20 писал:
vovo sakykit ka nusiemus man padaryt su tuo regulaitorium yra kokie spec priemones prapurkst ar prapust ??
Pirmiausiai su diagnostika pasitikrink live data, kuro slegius (ka siurbliukas bake, magistralinis ir raile duoda, per diagnostika rodo siurblio slegio reguliatoriaus voztuvo pralaiduma, ant neuzvestos jis pas mane 5%, ant tusciu turi buti 16-25% ribose), jei netoli Kauno, galiu paziuret....
Jei tu dar kartais uzvedi, tai arba jis dar laiko slegi arba cia ne del jo (vedant magistralinio siurblio slegis 3, 6-4bar, o raile apie 250-300bar), cia ant laisvos eigos:
Jei tu dar kartais uzvedi, tai arba jis dar laiko slegi arba cia ne del jo (vedant magistralinio siurblio slegis 3, 6-4bar, o raile apie 250-300bar), cia ant laisvos eigos:
Пользователь
2014-11-01 16:16
2014-10-30
19:38 писал:
Sveiki, ka man patartumet su 3.0d 142kw aparatu, ryte uzsikuriu be problemu isvaizuoju I gatve ~2km pravaizuoju ir uzgesta savaime matoras, vedu is naujo starteri suku suku ir nei kiek nekabina 0 emociju, su virve uztempiu uzkuriu bet poto vel pavaizuoji pora km ir uzgesta.. gal velenelio daviklis??
Mano manymu ar nebus tik purkstukai, ben jau esu mates kalis tokius atvejus kad starteriu neina uzvest o pastu, us ar patempus vedas gerai. kaip ir minejau cia butu toks mano spejimas
Пользователь
2014-11-01 18:21
2014-10-31
08:22 писал:
Stovi ant siurblio. Nežinau kaip pas BMW, bet kitur būna vienu šešiakančiu varžteliu prisuktas. Jeigu tas mandžetas suėjęs, tai pakeist reikėtų, bet neįsivaizduoju kaip jis gali pareit. Ten berods tokia gumelė. Tuo pačiu reikia prasipūst su kompresoriumi tą sietelį viršutinėje dalyje.
2014-10-31
18:20 писал:
vovo sakykit ka nusiemus man padaryt su tuo regulaitorium yra kokie spec priemones prapurkst ar prapust ??
2014-11-01
15:48 писал:
Pirmiausiai su diagnostika pasitikrink live data, kuro slegius (ka siurbliukas bake, magistralinis ir raile duoda, per diagnostika rodo siurblio slegio reguliatoriaus voztuvo pralaiduma, ant neuzvestos jis pas mane 5%, ant tusciu turi buti 16-25% ribose), jei netoli Kauno, galiu paziuret....
Jei tu dar kartais uzvedi, tai arba jis dar laiko slegi arba cia ne del jo (vedant magistralinio siurblio slegis 3, 6-4bar, o raile apie 250-300bar), cia ant laisvos eigos:
Jei tu dar kartais uzvedi, tai arba jis dar laiko slegi arba cia ne del jo (vedant magistralinio siurblio slegis 3, 6-4bar, o raile apie 250-300bar), cia ant laisvos eigos:
dekui uz pagalba bet klaipedoj esu, gavau numeri elektriko pc jungsim ziuresim ka rodis, siaip pravaliau velenelio davikli ir ta slegio reguliatoriu nepagerejo.
Пользователь
2014-11-07 16:24
Paprastas gedimas, BMW 530 naujesnis modelis kur su cipu ir rakteliu ar senesnis kur su rakteliu ? lyginai toks pats baeris buvo man, pasirodo cipo baterija nauja uzteko idet :-))
Ваше послание |
|