Пользователь
2014-10-13 23:23
Po nakties isikrove akumuliatorius, masina neatsirakino net raktu. Tik bagazines atsirakino. Tai pro ja ilindus atidarem kapota, pakrovem su laidais, bet dabar net rakto neikisus sviecia absoliuciai visos lempos. Dienines, posukiai, galiniai, viduje viskas kas ymanoma.... nemirksi, tik sviecia. Kuriasi, vaziuoja bet neina posukiu ijungt.. tai teko atjungti akuma ir palikt... gal kas buvot susidure su tokiu atveju? Kur reikia kreiptis?
Пользователь
2014-10-13 23:34
kokia auto? greiciausia sviesu kompas parejo.
Пользователь
2014-10-14 11:12
2014-10-13
23:34 писал:
kokia auto? greiciausia sviesu kompas parejo.
99m. audi a6 2, 5
Пользователь
2014-10-14 12:04
tikriausiai kurei tiesiai nuo laidu o tas dar ir pagazavo kad geriau suktu sterteris?
Пользователь
2014-10-14 15:55
2014-10-14
12:04 писал:
tikriausiai kurei tiesiai nuo laidu o tas dar ir pagazavo kad geriau suktu sterteris?
na taip.. bet kiek zinau taip ir reikia pakrauti. ar ne? anksciau niekad taip nera nutike, ne vien siai masinai.
Пользователь
2014-10-14 16:17
2014-10-14
12:04 писал:
tikriausiai kurei tiesiai nuo laidu o tas dar ir pagazavo kad geriau suktu sterteris?
2014-10-14
15:55 писал:
na taip.. bet kiek zinau taip ir reikia pakrauti. ar ne? anksciau niekad taip nera nutike, ne vien siai masinai.
tai bus taip kaip kolega jau rase, kompui sakes nagal po diagnostikos atsigaus.
negalima uzvesdineti masinos su visiskai nusedusiu akumu. akuma reike pirma pakrauti, atjungti laidus ir tik tada kurti.
procesorius gavo per didele srove ir isejo is rikiuotes.
negalima uzvesdineti masinos su visiskai nusedusiu akumu. akuma reike pirma pakrauti, atjungti laidus ir tik tada kurti.
procesorius gavo per didele srove ir isejo is rikiuotes.
Пользователь
2014-10-14 16:54
Šiuo atveju Siemens elektros valdymo blokas durniuoja, matyt gavo drėgmės arba jau plata ar kontaktai užkirmijo, užsioksidavo, etc...Sutvarkymas įmanomas restauruojnt arba keičiant EVB.Tik reik išsiaiškinti, kuris drniuoja, būna ne vienas, pvz naujausiuose MB S, E kl ir GL-uose, Land Rover Range ROver, BMW X5, X6 gali but virš dešimties, bet šitoj audėl gal du ar trys tėra....Šitas bajeris, manau, su užvedimu neturi jokio sąryšio, tai senatvinė liga, pasitaikanti daugybei modelių.Kriepkis į rimtą elektroniką kad išsiaikintų kuris konkrečiai EVB kvailioja ir susitvarkysi.Šiaip nieko sudėtingo, tik daug krapštymosi, patys procesoriai/blokai nepigūs, o pačiam restauruoti irgi nelengva.Tada dar patartina persilituoti visus kontaktus ir pagidautina tikamai apdoroti specialia chemija platą, poto dar kita chemija izoliuoti kad kitą sykį nesudrėktų.
Čia dar nieko, pasitaiko kad vienu metu keli procai nuprotėja, tai gali tada du mėnesius apsigyventi servise, kol ras priežastį
Čia dar nieko, pasitaiko kad vienu metu keli procai nuprotėja, tai gali tada du mėnesius apsigyventi servise, kol ras priežastį
Пользователь
2014-10-14 17:04
Aciu jums uz patarimus. Reiskia nieko gero ir greitai nebus Oi vargelis...
Пользователь
2014-10-14 17:10
2014-10-14
17:04 писал:
Aciu jums uz patarimus. Reiskia nieko gero ir greitai nebus :) Oi vargelis...
Gal dar paaiškės kad nieko rimto, nežinau kaip A6, bet pvz Nissan, Honda, Isuzu tikrai turi dar tokius mažiukus įtampos reguliatorius pvz pakaitinimo žvakių būna vienas, antras šviesų berods dar kažkuriai el.sitemai trečias būdavo.Jie labai dažnai išlėkdavo, tai buvo irgi vargelis, tais laikais jokie meistrai net geruose servisuose Vilniuje ir Kaune nežžinodavo, nes nebuvo susidūrę, tai pusę mašinos išardydavo, ypač jei ne elektr.ir to model.specas.O ištiesų degtukų dėžutės dydžio šūduks
Ваше послание |
|