Пользователь
2015-10-30 08:15
Sveiki ryte ant salto variklio, perjungiant i atbulini begi pasigirsta gana stiprus smugis, veliau biski pavaziavus ir susilus varikliui smugiavimo perjunginejant nelieka. Ar cia rimta problema? Gal kas esate susidure? automobilis 94m 1.6 varilis, taigi remontuoti tokio senuko dezes tikrai neverta.
Aciu uz atsakymus
Aciu uz atsakymus
Пользователь
2015-10-30 08:23
Sveiki. Gali buti daug gedimu. Pirma patikrinkite tepalo lygi greiciu dezeje.
Пользователь
2015-10-30 18:27
pirma reiktu patikrinti variklio pagalves. saltas "smugiuoti" gali nes salto variklio apsukos aukstesnes, del to kiek stipriau "permusa". gali patikrinti pagalves atidares kapota ziurek i varikli ir liepk kam nors sesti i vidu, laikyti stabdi ir spusteleti gaza ijungus begi P, tada R ir matysi kiek varikis sokineja.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
Пользователь
2015-10-30 19:52
2015-10-30
18:27 писал:
pirma reiktu patikrinti variklio pagalves. saltas "smugiuoti" gali nes salto variklio apsukos aukstesnes, del to kiek stipriau "permusa". gali patikrinti pagalves atidares kapota ziurek i varikli ir liepk kam nors sesti i vidu, laikyti stabdi ir spusteleti gaza ijungus begi P, tada R ir matysi kiek varikis sokineja.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
Taip nebuna kad kad saltas musa del nutrukusiu pagalviu o siltas ne, buna tik taip kad dezeje kazkas negerai, ir tai buna kai zmogus nieko neismano, nekeicia laiku filtru ir tepalu, ko pasekme per tirstas tepalas su priemasisomis kemsa "smegenu" kanalus ties solenoidu filtrais..
Пользователь
2015-10-30 20:56
2015-10-30
18:27 писал:
pirma reiktu patikrinti variklio pagalves. saltas "smugiuoti" gali nes salto variklio apsukos aukstesnes, del to kiek stipriau "permusa". gali patikrinti pagalves atidares kapota ziurek i varikli ir liepk kam nors sesti i vidu, laikyti stabdi ir spusteleti gaza ijungus begi P, tada R ir matysi kiek varikis sokineja.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
jei viskas gerai, tada jau ziurek deze, tepalo lygi ir panasiai.
2015-10-30
19:52 писал:
Taip nebuna kad kad saltas musa del nutrukusiu pagalviu o siltas ne, buna tik taip kad dezeje kazkas negerai, ir tai buna kai zmogus nieko neismano, nekeicia laiku filtru ir tepalu, ko pasekme per tirstas tepalas su priemasisomis kemsa "smegenu" kanalus ties solenoidu filtrais..
tame ir bajeris kad buna. kol pats neisedi ir nepabandai vaziuoti negali zinoti ar pagalves kaltos ar deze is tikro "smugiuoja".
tepalu keitimas yra loterija daugumai automatu su didelia rida. ne viena karta esu girdejes ir susidures, kad po tepalo keitimo jie isvis nebevaziuoja, nors skystis ir tinkamas supiltas. senam tepale buna uzsilike frikcines medziagos nuo disku, su nauju jau slysta per daug..
tepalu keitimas yra loterija daugumai automatu su didelia rida. ne viena karta esu girdejes ir susidures, kad po tepalo keitimo jie isvis nebevaziuoja, nors skystis ir tinkamas supiltas. senam tepale buna uzsilike frikcines medziagos nuo disku, su nauju jau slysta per daug..
Пользователь
2015-11-01 14:10
na kad pagalves tai abejoju, nes kaip ir minejau ant silto, nelieka jokio smugiavimo... o kur paziureti tepalo lygi ir kokios spalvos tepalas ant colto? ar yra kokia matuokle po kapotu? beje toks idomus niuansas vazinejau pries tai su volkswagen automatu, tai ten stovint vietoje perjungineti is D i N ar i koki kita galedavai tik nuspaudes stabdi, o colte sustojes su uzvestu varikliu galiu ir be stabdzio stumdyti svirti? ar cia visuose japonuose taip?
Пользователь
2017-01-06 10:15
Nenoriu kurti naujos temos, tad prikeliu šią. Man tai bėdos - problemos su pirmo bėgio įmetimu. Užsikerta, neįsimeta nesuprantu. Nors sankabą išminu iki galo, iš visų jėgų bandau įmesti, bet kažkas blokuoja. Kas čia galėtų būti???
Ваше послание |
|