Пользователь
2008-12-16 17:07
noreciau suzinoti kur galima rasti aprasymus ir schemas kaip keciasi dyzeliniu varikliu paskirstymo dirzai.(taip pat ir kiti).jei konkreciau tai reiketu rover 420sdi-2, litru variklis 77 kw
Пользователь
2008-12-16 21:12
pabandik googley susirasti repair manuala pagal savo masinos modeli
Пользователь
2008-12-17 18:06
aciu.bandziau daug variantu , bet ten pagrinde buna parasyta kur kada keisti reik, o konkreciai nieko.yra rusu isleistu knygu pagal modeli masinos remontas ir prieziura, bet noreciau internete susirasti.
Пользователь
2008-12-18 18:32
pabandik susirasti roveriu klubo foruma jeitok yra ir jei to dar nebandei. pats roverio nevairouju del to tai man ir nera aktualu. tik girdejau kad dizeliam labai sunku pakeisti daug sunkiau nei benzinui, neuztenka pataikiti dantuku reike zaisti su itempeju ar su kaskuo, bet gal as klistu gal priklauso nuo modelio.....
Пользователь
2008-12-18 20:16
bandziau as rasti roveriu kluba.tokiu kaip ir nera .yra tik land rover -tai yra dzipu klubas ir ten nieko nera parasyta apie situos roverius.o dirzai kaip keiciasi as zinau .kitom masinom esu keites , o roveriui ne .tad jei schemute tureciau kur zymes ant dantraciu ar skriemuliu - tai pats ir keisciau.o kokia masina vairuoji?noriu sau nusipirkti masina -koki darbini arkliuka , nes cia kaip ir zmonos yra , as tik retkarciais pasinaudoju.galvoju apie citroen xantia ar xm, bet dar nenusprendziau ir butent tik dyzeli.
Пользователь
2008-12-20 17:47
gali pabanditi su kokiu markeriu arba korektoriu perbraukti per skivus ir dirza poto tas zimas perpiesti ant naujo taip nereiks gauditi mietkiu. pazistamas taip dare kai keite hondai dirza tik nezinau ar tai pakankamai saugu
Пользователь
2008-12-22 19:57
matai ne taip lengva kaip atrodo.pirma reikia zyme surasti ant alkuninio veleno.po to ant paskirstymo veleno ir dar kitoje puseje stovi siurblys-tai yra dar vienas dirzas ir dar kelios zymes -tada gali zymeti su markeriu.BET-norint surasti alkuninio veleno zyme , reikia kazkur ir kazkaip fiksuoti smagrati.o konkrecios vietos nezinau.tai vat ir noreciau tu schemu gauti kazkur.
Пользователь
Пользователь
2010-01-05 22:06
is tavo rasymo matau kad tu apie dirzu keitima nusimanau kaip as apie baleta , cia nesipyzdavojimas o didelis didelis patarimas nekisk geriau nagu ten, ypac prie dyzelio vienas dantukas ir tau viskas pabegs keli dantukai lankstai vostuvas , ziuredamas paveiksliuka tikrai nepadarysi gerai , plius dar kiek tempsio dirza kaip generatoriaus dirzeli arba pagal ka , ir taip keician yra visokiu niuansu ypac pas reno su apatiniu dantraciu
maumas
7658 / 0
2010-01-05 22:21
Gal ir nesamone pasakysiu, bet kiek sugaudau....Prasuk varikly iki kol pirmas cilindras bus virsutinej auksciausioj padetyj, tada alkuninio veleno zyma bus matoma ir visos kitos taipat, bent jau mano 2.0 b4 66kw, tik zinau, kad pas dyzelius visa sita muzika yra labai jautri, jei gerai nezinai, geriau nikist ranku...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-01-05 22:25
mietkes skirtingose masinose skirtingose vietose , to maumas nevisada yra imanoma pastatyti cilindra i auksciause taska beto kol cilindras buna aukciausem taske velenas dar pasisuka apie 30 laipsniu tai jau ne vienas dantukas , cia taip lengvai nepaaiskinsi, bet velgi kolnepabandysi ir nesugadinsi kasko neismoksi juk is klaidu mes geriausiai mokomes
Пользователь
2010-01-06 13:43
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
Ваше послание |
|