Пользователь
2014-06-22 15:26
Parvaziuoja man is prancuzijos uz menesio peugeot 407 su 150k rida ir uzlinkusiu smagraciu. Tai noriu paklaust: labai skiriasi vaziavimo komfortas su plaukiojanciu smagraciu ir neplaukiojanciu. Galvoju, sudo nenoriu detis, masina galima sakyt apynauje , tai del to klausiu, ar apsimoka det plaukiojancio sankabos komplekta ar det paprasta, pigu komplekta
Пользователь
2014-06-22 19:49
.
Пользователь
2014-06-22 19:54
dek plaukiajanti ir nesuk galvos, zinoma jei yra lt
Пользователь
2014-06-23 12:12
писал:
..
deciau paprasta, juo labiau , kad , ,valeo, , gamina specialiai tokiems atvejams paprastus smagracius.
Пользователь
2014-06-23 13:07
Vaziuot planuoju 5-6 metus maziausiai. Ten 1.6 dyzelis, tai ateity butu gerai pasicipuot, o plaukiojantis kentetu pacipavus. Nu dar paklausinesiu turinciu 407 ir matysiu, kas cia geriau
Пользователь
2014-06-23 13:33
писал:
..
Nereikia sekti pasakų. Kad važiuoja su paprasta-taip. Jeigu nėra skirtumo tarp plaukiojančio ir paprasto smagračių, tai kokio velnio gamintojai tada deda tokias sankabas? Skirtumas yra didelis. Prie tokio "pagerinimo" prisideda ne tik vibracijos padidėjimas, važiavimo komforto sumažėjimas, bet ir mažėja variklio bei dėžės pagalvių tarnavimo laikas, greičiau nusukamos granatos.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
Пользователь
2014-06-23 15:28
Visi kas cipuoja, veliau vistiek nelaiko plaukiojanti sankaba, visi deda paprasta, nes ji zymiai geriau laiko apkrova.
Пользователь
2014-06-23 17:10
Nu mzdg aisku, yra dvejopu nuomoniu
Пользователь
2014-06-23 18:03
писал:
..
2014-06-23
13:33 писал:
Nereikia sekti pasakų. Kad važiuoja su paprasta-taip. Jeigu nėra skirtumo tarp plaukiojančio ir paprasto smagračių, tai kokio velnio gamintojai tada deda tokias sankabas? Skirtumas yra didelis. Prie tokio "pagerinimo" prisideda ne tik vibracijos padidėjimas, važiavimo komforto sumažėjimas, bet ir mažėja variklio bei dėžės pagalvių tarnavimo laikas, greičiau nusukamos granatos.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
o kaDA tie plaukiojantys smagraciai atsirado, ? man nemeluoju tai i BMW 5 serijos tos nesamones pradetos det, o iki tol visi mersai banginiai , w210, keturakiai, audines, vazinejo su paprastais smagraciais , ir nieko, neatsitikdavo, nei granatoms , nei pagalvems, o deda plaukiojanciu todel, kad cia paprasciausias marketingas...
Пользователь
2014-06-23 18:57
писал:
..
2014-06-23
13:33 писал:
Nereikia sekti pasakų. Kad važiuoja su paprasta-taip. Jeigu nėra skirtumo tarp plaukiojančio ir paprasto smagračių, tai kokio velnio gamintojai tada deda tokias sankabas? Skirtumas yra didelis. Prie tokio "pagerinimo" prisideda ne tik vibracijos padidėjimas, važiavimo komforto sumažėjimas, bet ir mažėja variklio bei dėžės pagalvių tarnavimo laikas, greičiau nusukamos granatos.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
Į kokį darbini laužą galima dėt paprastą sankabą, bet į normalią mašiną, ypač jei dažniau eksplotuojamą mieste, neverta, nes teks gailėtis. Jei nėra pinigų mašinos išlaikymui, tai gal geriau jos visai atsisakyt, nei chalturkėm užsiimt.
plaukiojanti smagrati deda tam, kad butu maziau apkraunama pavaru deze esant zemoms apsukoms ir uzspaudus gaza. nors is esmes tai daugiau daroma del komforto. paprastas smagratis su diskeliu, kuriame imontuotos spyruokles tikrai nebus daug blogiau. priklauso dar nuo vairavimo iprociu. ar tai nuzudys deze vazinejant normaliai? tikrai ne. pagalves gali kenteti daugiau.. bet is esmes, kaip ir sakiau, tai yra komforto reikalas ir kazka labai isvedineti nlb yra tikslo.
i klausima ar labai skiriasi komfortas butu labai sunku atsakyti, nes klausimas ka tu pats laikai komfortu. as esu vazinejes su keramikine sankaba be jokiu spyruokliu ir labai kietu diskatoriumi ir negaliu sakyti, kad buvo neimanoma vazineti. reikia tik priprasti
i klausima ar labai skiriasi komfortas butu labai sunku atsakyti, nes klausimas ka tu pats laikai komfortu. as esu vazinejes su keramikine sankaba be jokiu spyruokliu ir labai kietu diskatoriumi ir negaliu sakyti, kad buvo neimanoma vazineti. reikia tik priprasti
Пользователь
2014-06-23 22:51
na, mėgstu kartais paspaust nuo šviesoforo, tapkė dažnai sunki, bet čia priklauso nuo nuotaikos
Ваше послание |
|