Reikia patarimo dėl darbinio automobilio

Создал Пользователь 2016-01-03
2016-01-03 12:45
Sveiki,

Norėčiau patarimo, kokią darbinę auto tik universalą ir tik dyzelį patartumėte pirkti (gali būti ir minivenas)? Neriu tikro darbinio arkliuko, nes ne darbinę turiu apynaują auto, tad reikalinga, pilna žodžio prasme, darbinė ir gero patvarumo kad ir seno modelio. Svarbūs kriterijai yra - kuro sanaudos, eksploatacijos kaštai ir svarbiausia patvarumas. Ką galėtumėte patarti? Būtų malonu, kad atsilieptų tikrai žinantys forumiečiai, gal kas net turi ką gero pasiūlyti?
Ačiū.
2016-01-03 13:58
Turi kas kokių minčių?
2016-01-03 14:09
писал: ..
1, 9 tdi 66 kw šie varikliai?
7655 / 0
2016-01-03 14:11
писал: ..
Tik ne vaziuokle.Nebent perrinkt normaliom dalim.Kas LT-nebuna
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-01-03 14:15
писал: ..
2016-01-03 14:11 maumas писал: Tik ne vaziuokle.Nebent perrinkt normaliom dalim.Kas LT-nebuna:lol:
O kokie tada pasiūlymai?
7655 / 0
2016-01-03 14:18
писал: ..
2016-01-03 14:11 maumas писал: Tik ne vaziuokle.Nebent perrinkt normaliom dalim.Kas LT-nebuna:lol:
2016-01-03 14:15 писал: O kokie tada pasiūlymai?
gali pirkt pasata.Jei nesupuves ir kolonele nevarva, pasikeisi atraminius normalius, dar ka reikia ir vazinesi.Jei visa kita gerai....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-01-03 14:23
2016-01-03 14:11 maumas писал: Tik ne vaziuokle.Nebent perrinkt normaliom dalim.Kas LT-nebuna:lol:
2016-01-03 14:15 писал: O kokie tada pasiūlymai?
2016-01-03 14:18 maumas писал: gali pirkt pasata.Jei nesupuves ir kolonele nevarva, pasikeisi atraminius normalius, dar ka reikia ir vazinesi.Jei visa kita gerai....
O be pasato, kokie dar būtų normalūs darbiniai arkliukai? Gal pasatas b4 geriau, nei b3?
2016-01-03 14:29
2016-01-03 14:18 maumas писал: gali pirkt pasata.Jei nesupuves ir kolonele nevarva, pasikeisi atraminius normalius, dar ka reikia ir vazinesi.Jei visa kita gerai....
2016-01-03 14:23 писал: O be pasato, kokie dar būtų normalūs darbiniai arkliukai? Gal pasatas b4 geriau, nei b3?
писал: ..
Tai kas tada būtų patvaru? Koks auto? Važiuojama 90% greitkeliai ir miesto gatvėmis ir per mėnesį nuo 5000 km ir į viršų.
7655 / 0
2016-01-03 14:33
писал: ..
2016-01-03 14:11 maumas писал: Tik ne vaziuokle.Nebent perrinkt normaliom dalim.Kas LT-nebuna:lol:
писал: ..
beske pazistama iki skausmoKai svogeris pasidarbavo, tai tris metus neteko nieko daryt.Bet nemazai ikisau.Ir pardaviau.Nupirko pirmas atvaziaves
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-01-03 15:31
писал: ..
2016-01-03 14:29 писал: Tai kas tada būtų patvaru? Koks auto? Važiuojama 90% greitkeliai ir miesto gatvėmis ir per mėnesį nuo 5000 km ir į viršų.
писал: ..
Jau geriau seną drožti ir ne taip jau gaila, nei dabar nuo 0 km su savo auto per 2 metus įsukau 178 k km, tai manau suprantate kiek kainuoja servisai, nes mašina dar tik 2 metų senumo ir nenoriu daugiau darbui naudoti.... nes dar po dviejų metų jos vertė suprantate kokia liks.
2016-01-03 17:54
Gan sudėtinga situacija. Dažniausiai būna taip, kad senų mašinų remontas pigesnis bet jo daug, o naujesnių (automatiškai su mažesne rida) remonto mažiau bet jis daug brangesnis. Tad siulyčiau žiūrėti "naujesnes" mašinas su pasenusiais sprendimais. Gamybos metų nuo iki nepamenu tad pateikiu gamybos metus, kada jos tikrai buvp gaminamos:
Ford Mondeo 2000 2.0 tdci - pezalai ką šneka dauguma apie jų variklius - pats turiu tdci, daug pažistamų turi - jei tepalus normalius ir laiku pili, bėdu neturėsi. Gali paimti ir 2007 metų modelį už tikrai žemą kainą.
Opel Zafira 2000 - bagažinė aišku nedidelė, bet gan patvarus daiktas ir taupus
VW Passat B3-B4 - remonto daug, bet tai triperis kuris važiuoja
Opel Astra 1.7 2000 m - pigus ir palyginus paprastas mašiniukas
Mašinas pateikiau tas, tarp kurių pats rinkčiausi :) Nebrangias ir su pakenciamom sąnaudom remontui
2016-01-03 17:57
Apie audines ir vw naujesnius net negalvočiau su tokia rida. Turėsi vargo.
2016-01-03 18:06
2016-01-03 17:57 писал: Apie audines ir vw naujesnius net negalvočiau su tokia rida. Turėsi vargo.
Tai vat, kad naujos aptarnavimas žiauriai brangus, kas liečia mano turimos... Kas 30k., nuo 500 eur, bet jau nekalbu apie dylančias dalis, kaladėlė, diržai ir t.t., tai naturalu ir tas protingam žmogui suprantama. Diržus tuoj antra kartą reikės keisti ir t.t., čia ne b3 ar mondeo keitimo kaina.
2016-01-03 19:03
2016-01-03 17:57 писал: Apie audines ir vw naujesnius net negalvočiau su tokia rida. Turėsi vargo.
2016-01-03 18:06 писал: Tai vat, kad naujos aptarnavimas žiauriai brangus, kas liečia mano turimos... Kas 30k., nuo 500 eur, bet jau nekalbu apie dylančias dalis, kaladėlė, diržai ir t.t., tai naturalu ir tas protingam žmogui suprantama. Diržus tuoj antra kartą reikės keisti ir t.t., čia ne b3 ar mondeo keitimo kaina.
Kur jau berasit nesupuvusi ir mazesne rida ta B4? Jie tikrai gerai laiko pas mus 5metai jau 400 tikru km, visi remontai tik pakaba starteris, dar kebulas aisku arkeles tenka patepliot, bet turbina ok, siurlys variklis viskas ok.T.A eina kas puse metu, CO tvarkoj. Pasiimt reik priziureta. Dabar belieka gal B5 nors del pakabos tai nekoks darbinis arkliukas gal. Manyciau Sharanas 81kw gan neblogas arklys..:)
2016-01-03 19:06
2016-01-03 17:57 писал: Apie audines ir vw naujesnius net negalvočiau su tokia rida. Turėsi vargo.
2016-01-03 18:06 писал: Tai vat, kad naujos aptarnavimas žiauriai brangus, kas liečia mano turimos... Kas 30k., nuo 500 eur, bet jau nekalbu apie dylančias dalis, kaladėlė, diržai ir t.t., tai naturalu ir tas protingam žmogui suprantama. Diržus tuoj antra kartą reikės keisti ir t.t., čia ne b3 ar mondeo keitimo kaina.
Tai dėl to ir siulyčiau pagalvoti apie geresnio stovio senesnės mašinos paieškojimą... Kitas dalykas - nori universalo. Jei reikia kažką ilgo vežiot, tai zafira netinka. Pas mondeo didelė bagažinė... passato b3/b4 gero stovio neradau prieš 2 metus tai dbr spėju dar prasčiau su jų radimu...
2016-01-03 19:08
2016-01-03 17:57 писал: Apie audines ir vw naujesnius net negalvočiau su tokia rida. Turėsi vargo.
2016-01-03 18:06 писал: Tai vat, kad naujos aptarnavimas žiauriai brangus, kas liečia mano turimos... Kas 30k., nuo 500 eur, bet jau nekalbu apie dylančias dalis, kaladėlė, diržai ir t.t., tai naturalu ir tas protingam žmogui suprantama. Diržus tuoj antra kartą reikės keisti ir t.t., čia ne b3 ar mondeo keitimo kaina.
2016-01-03 19:03 писал: Kur jau berasit nesupuvusi ir mazesne rida ta B4? Jie tikrai gerai laiko pas mus 5metai jau 400 tikru km, visi remontai tik pakaba starteris, dar kebulas aisku arkeles tenka patepliot, bet turbina ok, siurlys variklis viskas ok.T.A eina kas puse metu, CO tvarkoj. Pasiimt reik priziureta. Dabar belieka gal B5 nors del pakabos tai nekoks darbinis arkliukas gal. Manyciau Sharanas 81kw gan neblogas arklys..:)
Jei žiūrėt TUV statistikas tai sharan, galaxy, voyager, carnival ir t.t. sąrašo apačioje dėl kokybės. Tikrai minivano neimčiau jei reiktų daug važinėt. O dar ir kuro sanaudos bus ne tokios ir mažos...
2016-01-03 19:14
2016-01-03 14:18 maumas писал: gali pirkt pasata.Jei nesupuves ir kolonele nevarva, pasikeisi atraminius normalius, dar ka reikia ir vazinesi.Jei visa kita gerai....
2016-01-03 14:23 писал: O be pasato, kokie dar būtų normalūs darbiniai arkliukai? Gal pasatas b4 geriau, nei b3?
писал: ..
buna 1, 6tdi
2016-01-03 19:17
2016-01-03 18:06 писал: Tai vat, kad naujos aptarnavimas žiauriai brangus, kas liečia mano turimos... Kas 30k., nuo 500 eur, bet jau nekalbu apie dylančias dalis, kaladėlė, diržai ir t.t., tai naturalu ir tas protingam žmogui suprantama. Diržus tuoj antra kartą reikės keisti ir t.t., čia ne b3 ar mondeo keitimo kaina.
2016-01-03 19:03 писал: Kur jau berasit nesupuvusi ir mazesne rida ta B4? Jie tikrai gerai laiko pas mus 5metai jau 400 tikru km, visi remontai tik pakaba starteris, dar kebulas aisku arkeles tenka patepliot, bet turbina ok, siurlys variklis viskas ok.T.A eina kas puse metu, CO tvarkoj. Pasiimt reik priziureta. Dabar belieka gal B5 nors del pakabos tai nekoks darbinis arkliukas gal. Manyciau Sharanas 81kw gan neblogas arklys..:)
2016-01-03 19:08 писал: Jei žiūrėt TUV statistikas tai sharan, galaxy, voyager, carnival ir t.t. sąrašo apačioje dėl kokybės. Tikrai minivano neimčiau jei reiktų daug važinėt. O dar ir kuro sanaudos bus ne tokios ir mažos...
Aš gal nepaminėjau, bet nelabai bijau dylančių detalių, bet man gaila yra drožti nuo nulio mašiną, jau dabar yra du metai ir 178 k rida nuo nulio + per du metus eksploatacijai išleista +/- 5000 eur....
Tad senesnės mašinos ir su rida kad ir 350 k tikrai nebijau, svarbu, kad buvęs savininkas vykdė tvarkingą priežiūrą ir sakytų tiesą parduodant, o ne kaip ir dauguma.....
2016-01-03 19:39
2016-01-03 19:03 писал: Kur jau berasit nesupuvusi ir mazesne rida ta B4? Jie tikrai gerai laiko pas mus 5metai jau 400 tikru km, visi remontai tik pakaba starteris, dar kebulas aisku arkeles tenka patepliot, bet turbina ok, siurlys variklis viskas ok.T.A eina kas puse metu, CO tvarkoj. Pasiimt reik priziureta. Dabar belieka gal B5 nors del pakabos tai nekoks darbinis arkliukas gal. Manyciau Sharanas 81kw gan neblogas arklys..:)
2016-01-03 19:08 писал: Jei žiūrėt TUV statistikas tai sharan, galaxy, voyager, carnival ir t.t. sąrašo apačioje dėl kokybės. Tikrai minivano neimčiau jei reiktų daug važinėt. O dar ir kuro sanaudos bus ne tokios ir mažos...
2016-01-03 19:17 писал: Aš gal nepaminėjau, bet nelabai bijau dylančių detalių, bet man gaila yra drožti nuo nulio mašiną, jau dabar yra du metai ir 178 k rida nuo nulio + per du metus eksploatacijai išleista +/- 5000 eur....
Tad senesnės mašinos ir su rida kad ir 350 k tikrai nebijau, svarbu, kad buvęs savininkas vykdė tvarkingą priežiūrą ir sakytų tiesą parduodant, o ne kaip ir dauguma.....
Na, tokių tai sunku rast...
2016-01-03 19:49
tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 12:41
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
Kad nelabai matosi gyvų pardavime... Kokia nuomonė apie mersą e klasės karavaną nuo 99 metų? Net neįsivaizduoju ką pirkti.
2016-01-04 12:53
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 12:41 писал: Kad nelabai matosi gyvų pardavime... Kokia nuomonė apie mersą e klasės karavaną nuo 99 metų? Net neįsivaizduoju ką pirkti.
Kosmines kuro sanaudos ir brangi eksploatacija :)
2016-01-04 12:55
Tai pagalvojus, neblogas variantas galetu buti Audi A6 ant C4 platformos... Istvermingos sitos dar... Siulyciau paieskot. Jei nebus lavonas, bedu dideliu kilt neturetu... O geru egzemplioriu galima rasti, nes zmones ju jau atsikrato del ju amziaus :) Del to galima rasti ir priziureta...
2016-01-04 12:56
2016-01-04 12:55 писал: Tai pagalvojus, neblogas variantas galetu buti Audi A6 ant C4 platformos... Istvermingos sitos dar... Siulyciau paieskot. Jei nebus lavonas, bedu dideliu kilt neturetu... O geru egzemplioriu galima rasti, nes zmones ju jau atsikrato del ju amziaus :) Del to galima rasti ir priziureta...
Ir tik 2.5 tdi :) jokiu 1.9
2016-01-04 13:20
2016-01-04 12:55 писал: Tai pagalvojus, neblogas variantas galetu buti Audi A6 ant C4 platformos... Istvermingos sitos dar... Siulyciau paieskot. Jei nebus lavonas, bedu dideliu kilt neturetu... O geru egzemplioriu galima rasti, nes zmones ju jau atsikrato del ju amziaus :) Del to galima rasti ir priziureta...
2016-01-04 12:56 писал: Ir tik 2.5 tdi :) jokiu 1.9
85 kw ar 103 kw? Bet kiek esu girdėjęw tai 1, 9 ir 66 kw tai neuzmusami motorai, bet cia jau reiktų patarimo...
2016-01-04 13:37
2016-01-04 12:55 писал: Tai pagalvojus, neblogas variantas galetu buti Audi A6 ant C4 platformos... Istvermingos sitos dar... Siulyciau paieskot. Jei nebus lavonas, bedu dideliu kilt neturetu... O geru egzemplioriu galima rasti, nes zmones ju jau atsikrato del ju amziaus :) Del to galima rasti ir priziureta...
2016-01-04 12:56 писал: Ir tik 2.5 tdi :) jokiu 1.9
2016-01-04 13:20 писал: 85 kw ar 103 kw? Bet kiek esu girdėjęw tai 1, 9 ir 66 kw tai neuzmusami motorai, bet cia jau reiktų patarimo...
85kW tai dar audi 100, 103kW naujesnis motoras - galios daugiau ir kaip tokiam svoriui, labiau tinka. 1.9 ten ne 66 kW pas sita. jau naujesni 1.9 cia stovi ir atvirai snekant, per silpni jie ir per kaprizingi kaip tokiu metu masinai su planuojama intensyvia eksploatacija... o del 66kW neuzmusamumo - turejau passat b4 su 1.9 tdi 66kW - uzmusiau :)
2016-01-04 14:25
pasiimk e39 2.5tds .. siurbli atsirestaruoji ir 200t km maziausiai ramus vazineji.. viskas paprasta kaip 2x2. maziausiai supuvusi susirandi ir viskas.. sitie varikliai tikrai 1mln tempia. vaziuokles neuzleisi laikys be problemu . universale temlpa 2x1.05x0.9m . zodziu saldytuva parsiveziau be problemu :D arba mersa.. universala 3.0td .. varikliai irgi nepribaigiami.. tik kad rudyja baisiai tu metu :)
2016-01-04 14:52
2016-01-04 14:25 писал: pasiimk e39 2.5tds .. siurbli atsirestaruoji ir 200t km maziausiai ramus vazineji.. viskas paprasta kaip 2x2. maziausiai supuvusi susirandi ir viskas.. sitie varikliai tikrai 1mln tempia. vaziuokles neuzleisi laikys be problemu . universale temlpa 2x1.05x0.9m . zodziu saldytuva parsiveziau be problemu :D arba mersa.. universala 3.0td .. varikliai irgi nepribaigiami.. tik kad rudyja baisiai tu metu :)
na, prie galo varancio reikia priprasti... be to bmw dazniausia uzvaikyti buna tokiu metu... sunku gera surasti... ir sanaudos bus tokios nelabai zemos...
2016-01-04 16:17
2016-01-04 14:25 писал: pasiimk e39 2.5tds .. siurbli atsirestaruoji ir 200t km maziausiai ramus vazineji.. viskas paprasta kaip 2x2. maziausiai supuvusi susirandi ir viskas.. sitie varikliai tikrai 1mln tempia. vaziuokles neuzleisi laikys be problemu . universale temlpa 2x1.05x0.9m . zodziu saldytuva parsiveziau be problemu :D arba mersa.. universala 3.0td .. varikliai irgi nepribaigiami.. tik kad rudyja baisiai tu metu :)
2016-01-04 14:52 писал: na, prie galo varancio reikia priprasti... be to bmw dazniausia uzvaikyti buna tokiu metu... sunku gera surasti... ir sanaudos bus tokios nelabai zemos...
tai kad darbinio arklio su zemom sanaudom vargiai rasi.. autobusiuka paimsi 10l srebs.. dar klausimas kur vazines jai trasoj.. tai 7-8l max srebe bmw.. mersas irgi manau panaisia. mieste tai taip apie 10l... bet tai gali vezt 500kg bagazineje prisirkoves be problemu..(Isbandyda) :)
2016-01-04 18:13
2016-01-04 14:25 писал: pasiimk e39 2.5tds .. siurbli atsirestaruoji ir 200t km maziausiai ramus vazineji.. viskas paprasta kaip 2x2. maziausiai supuvusi susirandi ir viskas.. sitie varikliai tikrai 1mln tempia. vaziuokles neuzleisi laikys be problemu . universale temlpa 2x1.05x0.9m . zodziu saldytuva parsiveziau be problemu :D arba mersa.. universala 3.0td .. varikliai irgi nepribaigiami.. tik kad rudyja baisiai tu metu :)
2016-01-04 14:52 писал: na, prie galo varancio reikia priprasti... be to bmw dazniausia uzvaikyti buna tokiu metu... sunku gera surasti... ir sanaudos bus tokios nelabai zemos...
2016-01-04 16:17 писал: tai kad darbinio arklio su zemom sanaudom vargiai rasi.. autobusiuka paimsi 10l srebs.. dar klausimas kur vazines jai trasoj.. tai 7-8l max srebe bmw.. mersas irgi manau panaisia. mieste tai taip apie 10l... bet tai gali vezt 500kg bagazineje prisirkoves be problemu..(Isbandyda) :)
Tikiu kad išbandyta :) bet klausimai ar ilgai jis taip važinėtų su puse tonos :) Šiaip kadangi pats namą statau ir reikės virš tonos vežiot tai nupirkai ford maverick kaip darbinį arkliuką ir dabar jokie kalnai, svoriai ir jokios pusnys nebaisios :) Šiaip bmw kaip bmw bet mercai tų metų nėra patikimi ir rudija baisiau nei opel vectra tų metų :) Šiaip koks zafira ar mondeo tai trasoj į 6 drąsiai tilptų. Aš su C-max 1, 6 tdci 100 kW telpu į 5 trasoj :) mieste 7. Čia normaliai važiuojant. Su BMW normaliai važiuojant be 10 tikrai mieste neišsisuksi :)
7655 / 0
2016-01-04 18:40
kad veziot ar tampyt svorius po 500-100kg, viskas turi buti atitinkamai.Kitaip arba isbelsit be laiko vaziuokle, galit ir "kelmus" atplest ar tilto balki sulenkt.Man yra taip buve...O del priekabos, tai gali baigtis dar liudniau-jei ne svarstykles su VKTI ar keliuku palyda, tai griovys.Priekabai su rimtu svoriu turi buti rimta-"galva".Norite tona tampyt su 6litrais kuro?Nebukit kosmonautaisVienkartinis kruvio pavezimas kitas reikalas.Ir tai dar del kvailumo ar nerupestingumo gali baigtis nekaip.Irgi turiu patirties...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-01-04 18:43
2016-01-04 18:40 maumas писал: kad veziot ar tampyt svorius po 500-100kg, viskas turi buti atitinkamai.Kitaip arba isbelsit be laiko vaziuokle, galit ir "kelmus" atplest ar tilto balki sulenkt.Man yra taip buve...O del priekabos, tai gali baigtis dar liudniau-jei ne svarstykles su VKTI ar keliuku palyda, tai griovys.Priekabai su rimtu svoriu turi buti rimta-"galva".Norite tona tampyt su 6litrais kuro?Nebukit kosmonautais:lol:Vienkartinis kruvio pavezimas kitas reikalas.Ir tai dar del kvailumo ar nerupestingumo gali baigtis nekaip.Irgi turiu patirties...
Nuuu, mano aparato skirto priekabai sąnaudos ne 6 litrai :) Mažiau 12 litrų nebuvau nulipęs :D O dėl svarstiklių - pagrine aplink vilnių važinėju tai dar nė karto jų nemačiau :)
2016-01-04 18:49
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
2016-01-04 18:51
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
Ties volvo pasaulis nesibaigia :) Aš pvz vien dėl išvaizdos neimčiau volvo. Kokia jinai gera bebūtų :)
2016-01-04 18:52
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
Beje, nelabai tikiu kad gyvų rasti negali :) geriau paieškojus tikrai galima rasti :)
7655 / 0
2016-01-04 18:56
2016-01-04 18:40 maumas писал: kad veziot ar tampyt svorius po 500-100kg, viskas turi buti atitinkamai.Kitaip arba isbelsit be laiko vaziuokle, galit ir "kelmus" atplest ar tilto balki sulenkt.Man yra taip buve...O del priekabos, tai gali baigtis dar liudniau-jei ne svarstykles su VKTI ar keliuku palyda, tai griovys.Priekabai su rimtu svoriu turi buti rimta-"galva".Norite tona tampyt su 6litrais kuro?Nebukit kosmonautais:lol:Vienkartinis kruvio pavezimas kitas reikalas.Ir tai dar del kvailumo ar nerupestingumo gali baigtis nekaip.Irgi turiu patirties...
2016-01-04 18:43 писал: Nuuu, mano aparato skirto priekabai sąnaudos ne 6 litrai :) Mažiau 12 litrų nebuvau nulipęs :D O dėl svarstiklių - pagrine aplink vilnių važinėju tai dar nė karto jų nemačiau :)
Tarp Taurages ir Panemunes ne karta maciau VKTI stovincius.Palydes kur yra svarstykles.Pvz i muitines terminala ar i taurage.Bet juos labiau furos domina, jiems turi spec svarstykles po ratu pakisamas pamatuot apkrovima asiaiO va keliukai tai laisvai-tie kimba prie visuBE yra tokia kategorija.Todel galima ir bauda gaut nebloga ir teises padet i stalciu, nekalbant apie kitas islaidas...O 12litr dyzeli, cia tai normaliau, attinka realybeKazkada esam skoline sena mersa 6.0ltr paprasta dyzeli, tai tas apie 20ltr plente eme.Nu bet tas jau buvo rimtas-814 atrodo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2016-01-04 18:58
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
2016-01-04 18:52 писал: Beje, nelabai tikiu kad gyvų rasti negali :) geriau paieškojus tikrai galima rasti :)
nereikia labai ir ieškot, nuperki tvarkingą su TA už 1, 5 tūkst.eu , dar maksimum 1000 investuoji ir keletą metelių važinėji be rūpesčių
2016-01-04 19:07
2016-01-04 18:40 maumas писал: kad veziot ar tampyt svorius po 500-100kg, viskas turi buti atitinkamai.Kitaip arba isbelsit be laiko vaziuokle, galit ir "kelmus" atplest ar tilto balki sulenkt.Man yra taip buve...O del priekabos, tai gali baigtis dar liudniau-jei ne svarstykles su VKTI ar keliuku palyda, tai griovys.Priekabai su rimtu svoriu turi buti rimta-"galva".Norite tona tampyt su 6litrais kuro?Nebukit kosmonautais:lol:Vienkartinis kruvio pavezimas kitas reikalas.Ir tai dar del kvailumo ar nerupestingumo gali baigtis nekaip.Irgi turiu patirties...
2016-01-04 18:43 писал: Nuuu, mano aparato skirto priekabai sąnaudos ne 6 litrai :) Mažiau 12 litrų nebuvau nulipęs :D O dėl svarstiklių - pagrine aplink vilnių važinėju tai dar nė karto jų nemačiau :)
2016-01-04 18:56 maumas писал: Tarp Taurages ir Panemunes ne karta maciau VKTI stovincius.Palydes kur yra svarstykles.Pvz i muitines terminala ar i taurage.Bet juos labiau furos domina, jiems turi spec svarstykles po ratu pakisamas pamatuot apkrovima asiai:lol:O va keliukai tai laisvai-tie kimba prie visu:lol:BE yra tokia kategorija.Todel galima ir bauda gaut nebloga ir teises padet i stalciu, nekalbant apie kitas islaidas...O 12litr dyzeli, cia tai normaliau, attinka realybe:lol:Kazkada esam skoline sena mersa 6.0ltr paprasta dyzeli, tai tas apie 20ltr plente eme.Nu bet tas jau buvo rimtas-814 atrodo:lol:
o ar matei kada, kad VKTI tikrintų lengvajį automobilį su priekaba ar be priekabos, nesvarbu, dėl kategorijos, čia kitas klausimas, atrodo jei priekabos bendroji masė daugiau kaip 750 kg tai jau reikia BE kategorijos
2016-01-04 19:26
2016-01-03 19:49 писал: tai pirk volvo 850 ar V70 su 2, 5 tdi motoru ir nesuk galvos, praktiškai jos nerūdija, važiuoklė paprasta, nėr kam gesti, komforto užtenka, varikliai patikimi, sako ir milijoną laisvai važiuoja, pas mane dabar rodo 736000 km. šiandien ryte buvo -21 tai visai lengvai užsivedė, kaip darbinės mašinos geresnės nežinau
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
Tai aš jau aiškiai parašęs buvau, kad dabar važinėju iš salono paiimta mašina, bet gaila drožti auto, už kurią buvo mokėta 142 k LTL, tai jeigu neturite ką rašyti, tai manau neverta veltis į dikusijas... krovinių po 1 t nevežioiju, o po 200 - 300 max...
2016-01-04 19:30
2016-01-03 20:25 писал: Peržvelgsiu ar yra gyvų pardavime dar v70, nes domina tik karavanas arba minivenas
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
2016-01-04 19:26 писал: Tai aš jau aiškiai parašęs buvau, kad dabar važinėju iš salono paiimta mašina, bet gaila drožti auto, už kurią buvo mokėta 142 k LTL, tai jeigu neturite ką rašyti, tai manau neverta veltis į dikusijas... krovinių po 1 t nevežioiju, o po 200 - 300 max...
Beje ir garantinę mašiną reikia aptarnauti ir už dyką jos niekas neremontuoja... Aš per 2 metus jau sukišau +/- 5000 eur, neskaitant padangų, tai jeigu jau esate kada gyvenime turėjęs auto iš salono, manau turėtumėte žinoti.
2016-01-04 19:55
2016-01-04 18:49 писал: jei žmogus gyvo volvo neranda, tai ši diskusija neturi prasmės, belieka tik iš salono pirkti su garantija
2016-01-04 19:26 писал: Tai aš jau aiškiai parašęs buvau, kad dabar važinėju iš salono paiimta mašina, bet gaila drožti auto, už kurią buvo mokėta 142 k LTL, tai jeigu neturite ką rašyti, tai manau neverta veltis į dikusijas... krovinių po 1 t nevežioiju, o po 200 - 300 max...
2016-01-04 19:30 писал: Beje ir garantinę mašiną reikia aptarnauti ir už dyką jos niekas neremontuoja... Aš per 2 metus jau sukišau +/- 5000 eur, neskaitant padangų, tai jeigu jau esate kada gyvenime turėjęs auto iš salono, manau turėtumėte žinoti.
Kolega, nelabai suprantu iš kur pas jus tie 5000 eur. Pas mane passatas B7 iš salono. Dabar 201000 ant odometro. Kažkaip nesu aš tiek kišęs į jį :)
2016-01-04 20:02
Kaip pvz: http://www.autogidas.lt/audi-a6-c4-6-begiai-universalas-1995-0127617833.html
Kuom tau bloga?
2016-01-04 20:05
2016-01-04 19:26 писал: Tai aš jau aiškiai parašęs buvau, kad dabar važinėju iš salono paiimta mašina, bet gaila drožti auto, už kurią buvo mokėta 142 k LTL, tai jeigu neturite ką rašyti, tai manau neverta veltis į dikusijas... krovinių po 1 t nevežioiju, o po 200 - 300 max...
2016-01-04 19:30 писал: Beje ir garantinę mašiną reikia aptarnauti ir už dyką jos niekas neremontuoja... Aš per 2 metus jau sukišau +/- 5000 eur, neskaitant padangų, tai jeigu jau esate kada gyvenime turėjęs auto iš salono, manau turėtumėte žinoti.
2016-01-04 19:55 писал: Kolega, nelabai suprantu iš kur pas jus tie 5000 eur. Pas mane passatas B7 iš salono. Dabar 201000 ant odometro. Kažkaip nesu aš tiek kišęs į jį :)
Diržų keitimas kiek kainuoja? Guolių keitimas kiek kainuoja? Kaladėlių ir diskų keitimas kiek kainuoja? Tepalai + kartu keičiami salono ir kiti filtrai kiek kainuoja? Antifrizo keitimas kiek kainuoja? Greičių dėžės tepalo keitimas kiek kainuoja? ( variklio tepalus keičiu kas 15000 nors ir long life, nesvarbu, kad rekomenduoja kas 30k km), Ar dar Jums kolega reikia vardinti, ar jau pakaks:-)??? Jeigu jau tikrai turite ir atliekate B7 pasato servisinį aptarnavimą , tai manau tikrai žinote kainas ir eksploatavimo kaštus, nebent Jums spec . sąlygomis viską atlieka uždyką...
2016-01-04 20:07
2016-01-04 19:30 писал: Beje ir garantinę mašiną reikia aptarnauti ir už dyką jos niekas neremontuoja... Aš per 2 metus jau sukišau +/- 5000 eur, neskaitant padangų, tai jeigu jau esate kada gyvenime turėjęs auto iš salono, manau turėtumėte žinoti.
2016-01-04 19:55 писал: Kolega, nelabai suprantu iš kur pas jus tie 5000 eur. Pas mane passatas B7 iš salono. Dabar 201000 ant odometro. Kažkaip nesu aš tiek kišęs į jį :)
2016-01-04 20:05 писал: Diržų keitimas kiek kainuoja? Guolių keitimas kiek kainuoja? Kaladėlių ir diskų keitimas kiek kainuoja? Tepalai + kartu keičiami salono ir kiti filtrai kiek kainuoja? Antifrizo keitimas kiek kainuoja? Greičių dėžės tepalo keitimas kiek kainuoja? ( variklio tepalus keičiu kas 15000 nors ir long life, nesvarbu, kad rekomenduoja kas 30k km), Ar dar Jums kolega reikia vardinti, ar jau pakaks:-)??? Jeigu jau tikrai turite ir atliekate B7 pasato servisinį aptarnavimą , tai manau tikrai žinote kainas ir eksploatavimo kaštus, nebent Jums spec . sąlygomis viską atlieka uždyką...
Ne už dyką, bet 17 tukst litu tikrai nesusidare :)
2016-01-04 20:09
2016-01-04 20:02 писал: Kaip pvz: http://www.autogidas.lt/audi-a6-c4-6-begiai-universalas-1995-0127617833.html
Kuom tau bloga?
Ta gal ir nebloga, reikės pasukti, bet nematau kad būtų bent kondiškė, jau nekalbant apie climatronic. Pasuksiu, pakalbėsiu, tik dar klausimas kaip gyvai atrodo... Ačiū už nuorodą.
2016-01-04 20:11
2016-01-04 19:55 писал: Kolega, nelabai suprantu iš kur pas jus tie 5000 eur. Pas mane passatas B7 iš salono. Dabar 201000 ant odometro. Kažkaip nesu aš tiek kišęs į jį :)
2016-01-04 20:05 писал: Diržų keitimas kiek kainuoja? Guolių keitimas kiek kainuoja? Kaladėlių ir diskų keitimas kiek kainuoja? Tepalai + kartu keičiami salono ir kiti filtrai kiek kainuoja? Antifrizo keitimas kiek kainuoja? Greičių dėžės tepalo keitimas kiek kainuoja? ( variklio tepalus keičiu kas 15000 nors ir long life, nesvarbu, kad rekomenduoja kas 30k km), Ar dar Jums kolega reikia vardinti, ar jau pakaks:-)??? Jeigu jau tikrai turite ir atliekate B7 pasato servisinį aptarnavimą , tai manau tikrai žinote kainas ir eksploatavimo kaštus, nebent Jums spec . sąlygomis viską atlieka uždyką...
2016-01-04 20:07 писал: Ne už dyką, bet 17 tukst litu tikrai nesusidare :)
Man vienas aptarnavimas pats paprasčiausias be 350 eur neišvažiuoju, tad nežinau apie ką kalbame... tai paskaičiuoti galima kiek jau atlikta ir kiek sumokėta + diržai +diskai +guoliai + kaladėlės + bixenon lemputės + ir kitos smulkmenos...
2016-01-04 20:18
2016-01-04 20:02 писал: Kaip pvz: http://www.autogidas.lt/audi-a6-c4-6-begiai-universalas-1995-0127617833.html
Kuom tau bloga?
2016-01-04 20:09 писал: Ta gal ir nebloga, reikės pasukti, bet nematau kad būtų bent kondiškė, jau nekalbant apie climatronic. Pasuksiu, pakalbėsiu, tik dar klausimas kaip gyvai atrodo... Ačiū už nuorodą.
Čia tokių nuorodų galima nemažai priskaldyt... Pagal nuotraukas sunku kažką nuspręst. Foro žiūrėk bent kad neapdaužyta būtų, ar be subų ir kokios kietos audio aparatūros (nes greičiausiai jaunuolis kietuolis bus draskęs ją), jei iš vokiečių ar rida ne 220 000 :) , ar salonas neperdaug suplėšitas, nes kitaip reikš, kad žmogus nelabai jos žiūrėjo ir tiesiog eksploatavo be didesnės atsakomybės. Siulyčiau žiūrėti tokią, kuri lietuvoj kokius 4 metus bent prabuvusi, nes tada tikėtina, kad žmogus parduoda nes tiesiog atsibodo :) Žodžiu, bandyk ieškot tikrai mylėtą ir prižiūrėtą. kur vairavo tik senukas į bažnyčią :D O kai išsirinksi, nepamiršk pasigirt ;)
Pvz http://www.autogidas.lt/ford-mondeo-mk3-tdci-trend-x-universalas-2003-0127524267.html ;)
2016-01-04 20:19
2016-01-04 20:05 писал: Diržų keitimas kiek kainuoja? Guolių keitimas kiek kainuoja? Kaladėlių ir diskų keitimas kiek kainuoja? Tepalai + kartu keičiami salono ir kiti filtrai kiek kainuoja? Antifrizo keitimas kiek kainuoja? Greičių dėžės tepalo keitimas kiek kainuoja? ( variklio tepalus keičiu kas 15000 nors ir long life, nesvarbu, kad rekomenduoja kas 30k km), Ar dar Jums kolega reikia vardinti, ar jau pakaks:-)??? Jeigu jau tikrai turite ir atliekate B7 pasato servisinį aptarnavimą , tai manau tikrai žinote kainas ir eksploatavimo kaštus, nebent Jums spec . sąlygomis viską atlieka uždyką...
2016-01-04 20:07 писал: Ne už dyką, bet 17 tukst litu tikrai nesusidare :)
2016-01-04 20:11 писал: Man vienas aptarnavimas pats paprasčiausias be 350 eur neišvažiuoju, tad nežinau apie ką kalbame... tai paskaičiuoti galima kiek jau atlikta ir kiek sumokėta + diržai +diskai +guoliai + kaladėlės + bixenon lemputės + ir kitos smulkmenos...
Nu tai iki 100 tukst, o po to jau valio garaziukams :)

Ваше послание