reikalas toks gal kas susidure su XADO priedais gal kam teko juos naudoti

Создал Пользователь 2010-02-23
2010-02-23 21:39
Brosiuroj XADO labai graziai apie juos aprasyta nors imk pirk ir pylk i varikliokas gausis kaip naujas :)
2010-02-23 21:39
Brosiuroj XADO labai graziai apie juos aprasyta nors imk pirk ir pylk i varikliokas gausis kaip naujas :)
2010-02-23 21:52
va tai pilk/ AS JAU kaip 12m.naudoju ir galiu pasakyti cool. savo dyzeliuj suvariau 7 tiubikus tai is 22kompresijos isgavau 28 , o is omegos 2.5 mirusio motoro pardaviau kaip gyva... siuo momentu pas mane pilna xado , jei ne xado tai varikli seniai buciau padejas
2010-02-24 11:17
as irgi girdejau gerus atsiliepimus
2010-02-24 11:19
Jei galima biski placiau prasyciau apie siuos dalykelius.Aciu
2010-02-24 12:02
per google ivesk, pylna informacijos
2010-02-24 19:26
Geram varikliui jokių priedų nereikia, pakanka gerų gamintojo numatytų tepalų ir laiku juos keisti, o uždrožto variklio jokie priedai iš mirusių neprikels, nebent trumpam pirkėjus apgauti pavyks, bet už tokius siurprizus galima nuo rimto pirkėjo ir per srėbtuvę gauti.
7658 / 0
2010-02-24 19:29
2010-02-24 19:26 писал: Geram varikliui jokių priedų nereikia, pakanka gerų gamintojo numatytų tepalų ir laiku juos keisti, o uždrožto variklio jokie priedai iš mirusių neprikels, nebent trumpam pirkėjus apgauti pavyks, bet už tokius siurprizus galima nuo rimto pirkėjo ir per srėbtuvę gauti.
Tai cialegvai pasakei:)Uzsirausi ant kokio "bestabdzio", tai ir rankas kojas issukines:D:D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-24 23:24
Lavonui žvakė daug reiškia? taip manau ir senam automobiliui, čia mano tokia nuomonė.
2010-02-24 23:26
http://www.jordina.lt/xado-produktai/xado-technologijos/prasom kas nezino pasiskaitykite pasidomekite gal prireiks gal ir rimtai naudyngas varvelys:)
2010-02-24 23:28
geriau nei liaudyje vadinami daktarai
2010-02-25 10:41
As tai nesuprantu, kdl tie tiubikai tokie mazi ir kaina 45lt.. O kai nori pirkt, tada pasako, kad rei 3 tokiu i varikli, nes vienas nepades.. Tada susimastai, ar verta..
2010-02-25 21:52
turejau hiundai accent varikliukas pavaikius netoli mirties buvo, tepala rydavo, duma mesdavo. paskaiciau kazkur apie ta stebuklinga 'daktara" xado na sakau tiek jau to nenubiednesiu pabandysiu, pagal rekomendacia suverciau 2 tuteles , po 2500, kuro sanaudos krito, tepa ryt nustojo, pats atvaziavau apie 18tukst pardaviau , du metai praejo, netycia susitikau zmogeli, sakau na kaip, juda kolkas tepalo iki keitimo nedapilineja.i motinos nissan mikra irgi ipyliau taspats. is patirties MAN PADEJO...
7658 / 0
2010-02-25 21:59
Jei ir butu toks stebulingas vaistas "remontuoti" variklius, tai butinai autokoncernai ta reikala uzrauktu:)Juk tokiu atveju masinos variklis tampa beveik amzinas, ir kam tada naujas auto?Isipylei ir varai:D:D:DGeriau tuos pinigus isleist geriem tepalam kas 10tkm:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-25 22:04
man padejo tad ir teigiu
7658 / 0
2010-02-25 22:06
Padejo kiek?Kompresija matuota pries ir po?Ne?Nera apie ka kalbet, nes viskas emociju lygio, jei nori marketingo lygio:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-26 09:32
jeigu mires variklis visai tai zinoma kad nepades, bet kad atgaivina tai tikrai. netikit?pabandykit patys, zinoma jis naujas nebus...
2010-02-26 09:33
kiti net negirdeje apie tokius dalykus ir iskart peikia......

gal pirma pasidomekit
2010-02-27 16:34
....paskaitinejau atsiliepimus apie ta XADO kas bande tas nei vieno minuso nesako kas nebandes tie ir spelioja o is tiesu daug pliusu turi tikrai net susigundziau ir pats pabandyt kaip sakoma sviestu koses nepagadysi blogiau nebus 150lt investuot nezinion lyk ir gaila keisiu pavasary tepalus tuo paciu ir xado priedus tiek kuro sistemai tiek paciam varikliui gaunas apie 200lt nedideli pinigai bet...nors su savo Gelda tokiu dideliu problemu variklio ir lyg ner bet su laiku kazkas atsiras (ne nauja o jau 15metu) gal pades gal ne.Nebandysi nezinosi ner ko speliot....
2010-02-27 23:20
paskaityk internete apie xado jis buvo naudojamas pas rusus karinej pramonej jau pries 20 metu veliau pardave licenzija usa.geras daiktas kas supranta apie motorus ir jo explotavima.suvarai tiubika xado po 250km dar viena po 500 trecia
2010-03-03 20:51
tu firmu dachuja su tokiais gaminiais, jei kas turi gara masiniuka, tvarkinga tai tikrai neapsimpka, geriau geresnes firmos tepalus nusipirkt ar ka uz tuos lt, na o kokiam mirstanciam varikliau tj ir pats nusipirkciau isbandyt ant durniaus:D, bet tikrai nesitikeciau stebuklu.... :D
419 / 0
2010-03-04 21:56
Geriau nepilti sudo brudo i tepala o atlikti degimo kameru ir stumokliu ziedu valyma nuo kokso ir visokiu degimo proceso liekanu su spec priedu neardzius variklio. Atlieku klaipedoje jei reikia mano tel 864802256- kaina 60 litu uz procedura , isbandziau ant savo auto-taigi buvo komoresija 9.7-10.2-9.9-11.3 po valymo ir iskartop o to tepalus pakeiciau pasidare 14.4-13.5-13.5-14.0 efektas tikrai matomas -matuota toi pacioi firmoi kur ir pries tai
419 / 0
2010-03-04 21:57
tai yra ne 14.4 pirmam cilindre o 14.0 atsiprasau uz klaida
2010-03-04 22:22
Xadost=gadost, pila sudinus tepalus, o visokiam sudui pinigu uztenka.
2010-03-04 23:34
Kuomet krenta kompresija?Labiausiai kai cilindro sieneles sudyla ir igauna elipses isgaubtuma.Kitas varijantas , kai "prikepa" arba sudyla ziedai.Tai stai, ismegintas simtus kartu reikalas, net ziedu pakeitimas laikinai tepakelia kompresija, kai cilindrai sudile.Na, tarkim 10-20 tuks.Kitas atvejis, kai ziedai tiesiog "prikepa"prie stumokliu.Neretai buna visa cia isvardinta puokste.Ziurim ka turim.Jei Xado tarsi glaistas islygintu cilindru sieneles-turetu uzglaistyti ir kitas ertmes.Reiskia tai nerealu, nes ir ziedus priklijuotu prie stumokliu.Daugiu daugiausia manau daro ta pati, ka visai skelbia amerikieciu priedu firmos:ziedu atleidimas, smulkiu ibrezimu laikinas uzklijavimas ir tiek, taciau nereikia pamirsti, kas darosi su paciu variklio tepalu.Keiciasi jo tankis, klampumas.TODEL KAS NORIT REMONTUOTI TURBINA-PILKIT KUO DAUGIAU MEDUCIU, XADU IR LIQUIDU.Visiems buna pirmas kartas:)
2010-03-05 08:04
Sveiki va pas man buvo dingus jau kompresija saltas varyklis blogai vedesi padariau procedura ir liuks dabar, patariu pabandyti...
2010-03-05 08:47
2010-03-04 23:34 писал: Kuomet krenta kompresija?Labiausiai kai cilindro sieneles sudyla ir igauna elipses isgaubtuma.Kitas varijantas , kai "prikepa" arba sudyla ziedai.Tai stai, ismegintas simtus kartu reikalas, net ziedu pakeitimas laikinai tepakelia kompresija, kai cilindrai sudile.Na, tarkim 10-20 tuks.Kitas atvejis, kai ziedai tiesiog "prikepa"prie stumokliu.Neretai buna visa cia isvardinta puokste.Ziurim ka turim.Jei Xado tarsi glaistas islygintu cilindru sieneles-turetu uzglaistyti ir kitas ertmes.Reiskia tai nerealu, nes ir ziedus priklijuotu prie stumokliu.Daugiu daugiausia manau daro ta pati, ka visai skelbia amerikieciu priedu firmos:ziedu atleidimas, smulkiu ibrezimu laikinas uzklijavimas ir tiek, taciau nereikia pamirsti, kas darosi su paciu variklio tepalu.Keiciasi jo tankis, klampumas.TODEL KAS NORIT REMONTUOTI TURBINA-PILKIT KUO DAUGIAU MEDUCIU, XADU IR LIQUIDU.Visiems buna pirmas kartas:)
Labai teisingai pastebėta!

Kas bando ir giria šiuos "medučius" tegu po poros kartų "medučių" panaudojiimo išsiplauna variklį ir tik susipila įprastą tepalą... Tada tikrai pajus tokių priedų galią, čia kaip kokie narkotikai varikliui - be jų nė dienos jau tada :)

2012-11-17 18:22
Sveiki,

perskaiciau si straipsni:
http://put.lt/auto/varikl/tepti/priedai.htm
ir praejo noras pilti tas nesamones i varikli. Rekomenduoju visiems paskaityti pries ismetant pinigus!

Citata:"Paprasčiau sakant, tai reiškia kad dauguma iš mūsų trokšta tikėti, kad mes nusipirkome absoliučiai geriausią apsaugą, kokią tik įmanoma gauti.

Dar daugiau, yra toks nuostabus pasitenkinimo savimi jausmas, kuris ateina suvokiant, kad esame truputėlį daugiau pažengę už kitus, kad esame nors truputėli geresni nei kiti." - Aukso zodziai.
Sekmes.
2012-11-23 21:04
nezinau kaip su xado bet 3cvs ar kazkas ten tokio, tai pyle i darbini tranzita sako darbininkai kad atsigavo kazkiek, kiek ant teisybes tai neaisku

Ваше послание