Пользователь
2011-12-29 21:41
Sveiki, yra bėda - pučia šlangas ir kaista variklis. Kas čia kaltas? Aušinimo pompa pakeista, vintiliatorius įsijungia laiku. Kaip sutvarkyt? Bulka 1.8 66kw. Prašyčiau nuomonę tik šia tema, dėkoju
Пользователь
2011-12-29 21:45
nusiorinai sistemą?
Пользователь
2011-12-29 21:46
vandens pompą turėjai omenį???...
Пользователь
2011-12-29 21:50
pasitikrink slangas: ta kur ieina ir iseina is radiatoriaus, varikliui pasiekus darbine temperatura, jos turi but mazdaug vienodai karstos, jei ne termostas uzsikirtes, dar gali but uzsikimses radiatorius, ten ir ranka gali pajuost ar jis tolygiai kaista
Пользователь
2011-12-29 21:53
puce dujas i sistema manau.panasiausiai i tai.Gal galva ar blokas su itrukimais..gali i koki nrm servisa nuvaryt.paziures ausinimo skystyje co2
Пользователь
2011-12-29 21:55
tas variklis kaip dvi kapeikos tai lai su servisais neskubina.
linas91
168 / 0
2011-12-29 21:56
garantija termostatas pakeisk ir dings problemos, ar jei lt neturi isvis nx ji ismesk bulka kaip tankas jai px aisku ant ziemos truputi hujnia bet jarunda...
Пользователь
2011-12-30 01:02
2011-12-29
21:45 писал:
nusiorinai sistemą?
Taip, vandens. O kaip ten nusiorina, blm dar neteko su tokia bėda susidurt, tai ir klausiu elementarių dalykų.
Пользователь
2011-12-30 01:07
2011-12-29
21:56 linas91 писал:
garantija termostatas :smartass: pakeisk ir dings problemos, ar jei lt neturi isvis nx ji ismesk :lol: bulka kaip tankas jai px :D aisku ant ziemos truputi hujnia bet jarunda...
Termostatas lyg ir geras, nes šlangų temperatūra atrodo vienoda, o ir radiatorius kaista, tik va netikrinau dar ar tolygiai. Na svarbu žinau jog nėra čia baisi problema, mėginsiu pats tvarkyti. Jei dar kas turi kokių minčių, tai laukiu, nes žinau jog toks dalykas ir VW būna.
Пользователь
2011-12-30 09:11
Kur į pečiuką eina dvi šlangos tai nusimauni keleivio pusės ir ant užvestos lauki kol bėgs tasolas, paskui vėl užmauni šlangą, geriause ant darbinės temperatūros tai daryt, pakartok ciklą dar pora kartelių ir nusiorinsi tą sistemą.
Пользователь
2011-12-30 10:57
2011-12-30
09:11 писал:
Kur į pečiuką eina dvi šlangos tai nusimauni keleivio pusės ir ant užvestos lauki kol bėgs tasolas, paskui vėl užmauni šlangą, geriause ant darbinės temperatūros tai daryt, pakartok ciklą dar pora kartelių ir nusiorinsi tą sistemą.
Labai dėkui už patarimą, kaip tik dabar ir einu ta padaryti.
Пользователь
2011-12-30 12:13
Ten prie to pečiuko kur salone? Nelabai randu priėjimo.
Пользователь
2011-12-30 12:23
2011-12-30
12:13 писал:
Ten prie to pečiuko kur salone? Nelabai randu priėjimo.
priejimas is variklio skyriaus puses, nereikia i joki salona lysti, dvi slangos ateina per panele priekine, ten jos ir pajungtos
Пользователь
2011-12-30 12:49
bisk aiskiau parasysiu, nes matau kad lyg ir tvarkai ja dabar
ziurek is variklio galo prie kebulo pertvaros tarp motoro ir salono, pamatysi dvi slangas einancias i salona ir du plastmasinius bibukus einancius is salono, tai jie bus sujungti ir sutvirtinti hamutais, atsuki hamutus plesi slangas ir lauki tosolo
ziurek is variklio galo prie kebulo pertvaros tarp motoro ir salono, pamatysi dvi slangas einancias i salona ir du plastmasinius bibukus einancius is salono, tai jie bus sujungti ir sutvirtinti hamutais, atsuki hamutus plesi slangas ir lauki tosolo
Пользователь
2011-12-30 12:52
Šiaip tai tik išeinančią reik nusiimt. (keleivio pusės).. Su ja darai tą procedūrą.
Пользователь
2011-12-30 14:10
Dėkui, vyrai, viska radau. Alaus pastatyčiau jei tik eitų per čia
Пользователь
2011-12-30 14:31
2011-12-29
21:56 linas91 писал:
garantija termostatas :smartass: pakeisk ir dings problemos, ar jei lt neturi isvis nx ji ismesk :lol: bulka kaip tankas jai px :D aisku ant ziemos truputi hujnia bet jarunda...
2011-12-30
01:07 писал:
Termostatas lyg ir geras, nes šlangų temperatūra atrodo vienoda, o ir radiatorius kaista, tik va netikrinau dar ar tolygiai. Na svarbu žinau jog nėra čia baisi problema, mėginsiu pats tvarkyti. Jei dar kas turi kokių minčių, tai laukiu, nes žinau jog toks dalykas ir VW būna. :beer:
Slangu temperatura turi buti labai nevienoda: vienas turi buti karstas, kitas siltas, bet ne kartas ar ledinis, tokiu atveju tikrai zinosi kad vyksta cirkuliacija pro termostata
Пользователь
2011-12-31 11:28
2011-12-29
21:56 linas91 писал:
garantija termostatas :smartass: pakeisk ir dings problemos, ar jei lt neturi isvis nx ji ismesk :lol: bulka kaip tankas jai px :D aisku ant ziemos truputi hujnia bet jarunda...
2011-12-30
01:07 писал:
Termostatas lyg ir geras, nes šlangų temperatūra atrodo vienoda, o ir radiatorius kaista, tik va netikrinau dar ar tolygiai. Na svarbu žinau jog nėra čia baisi problema, mėginsiu pats tvarkyti. Jei dar kas turi kokių minčių, tai laukiu, nes žinau jog toks dalykas ir VW būna. :beer:
2011-12-30
14:31 писал:
Slangu temperatura turi buti labai nevienoda: vienas turi buti karstas, kitas siltas, bet ne kartas ar ledinis, tokiu atveju tikrai zinosi kad vyksta cirkuliacija pro termostata ;)
Viršutinė šlanga kuri įeina į radiatorių būna karšta (labai) ir kieta, o apatinė kur išeina iš radiatoriaus šalta ir tokia minkšta palyginus, o tas nuorinimas kažkaip nelabai padeda ir nelabai ten cirkuliacija vyksta, kad kažkas nusiorintu... žodžiu einu toliau ten kruštis, jei kam dar kokių minčių yra kaip sutvarkyt, tai laukiu
Пользователь
2011-12-31 11:46
ar nevaro vandens per issipletimo bakeli?ir dar yra vienas budas patikrint tai numauni issipletimo bakelio gryztamaja slangute(plonaja) ir ziuri kaip cirkuliuoja vanduo jei eina su oru tai yra tarpais tai bus prapusta variklio tarpine bet pagal tavo pasakojimus tai ir bus tarpine nusiorinti tokios masinos kaip bulkos orinasi pacios jei reikalingas orinimas(tai buna i slangas itaisyti nuorinimo ventyliai) ir siaip tau peciukas paleidus karsta ora turetu but taip kartais sildo kartais ne taip buna kai yra prapusta tarpie
Пользователь
2011-12-31 12:18
2011-12-30
01:07 писал:
Termostatas lyg ir geras, nes šlangų temperatūra atrodo vienoda, o ir radiatorius kaista, tik va netikrinau dar ar tolygiai. Na svarbu žinau jog nėra čia baisi problema, mėginsiu pats tvarkyti. Jei dar kas turi kokių minčių, tai laukiu, nes žinau jog toks dalykas ir VW būna. :beer:
2011-12-30
14:31 писал:
Slangu temperatura turi buti labai nevienoda: vienas turi buti karstas, kitas siltas, bet ne kartas ar ledinis, tokiu atveju tikrai zinosi kad vyksta cirkuliacija pro termostata ;)
2011-12-31
11:28 писал:
Viršutinė šlanga kuri įeina į radiatorių būna karšta (labai) ir kieta, o apatinė kur išeina iš radiatoriaus šalta ir tokia minkšta palyginus, o tas nuorinimas kažkaip nelabai padeda ir nelabai ten cirkuliacija vyksta, kad kažkas nusiorintu... žodžiu einu toliau ten kruštis, jei kam dar kokių minčių yra kaip sutvarkyt, tai laukiu
Ner ka cia krustis, gi paaiskinau, pirk nauja termostata ir pakeisk ji
Rimas888
8 / 0
2011-12-31 12:20
2011-12-30
14:31 писал:
Slangu temperatura turi buti labai nevienoda: vienas turi buti karstas, kitas siltas, bet ne kartas ar ledinis, tokiu atveju tikrai zinosi kad vyksta cirkuliacija pro termostata ;)
2011-12-31
11:28 писал:
Viršutinė šlanga kuri įeina į radiatorių būna karšta (labai) ir kieta, o apatinė kur išeina iš radiatoriaus šalta ir tokia minkšta palyginus, o tas nuorinimas kažkaip nelabai padeda ir nelabai ten cirkuliacija vyksta, kad kažkas nusiorintu... žodžiu einu toliau ten kruštis, jei kam dar kokių minčių yra kaip sutvarkyt, tai laukiu
2011-12-31
12:18 писал:
Ner ka cia krustis, gi paaiskinau, pirk nauja termostata ir pakeisk ji :)
Cia ne termostatas, o tarpine yra prapusta...o jei nori patikrinti tai paprasciausiai salta uzkurk ir atsukes bakelio propke ziurek ar vanduo juda ar ne, jei ten juda tai keisk tarpine ir viskas susitvarkys.
Пользователь
2011-12-31 12:32
2011-12-31
11:28 писал:
Viršutinė šlanga kuri įeina į radiatorių būna karšta (labai) ir kieta, o apatinė kur išeina iš radiatoriaus šalta ir tokia minkšta palyginus, o tas nuorinimas kažkaip nelabai padeda ir nelabai ten cirkuliacija vyksta, kad kažkas nusiorintu... žodžiu einu toliau ten kruštis, jei kam dar kokių minčių yra kaip sutvarkyt, tai laukiu
2011-12-31
12:18 писал:
Ner ka cia krustis, gi paaiskinau, pirk nauja termostata ir pakeisk ji :)
2011-12-31
12:20 Rimas888 писал:
Cia ne termostatas, o tarpine yra prapusta...o jei nori patikrinti tai paprasciausiai salta uzkurk ir atsukes bakelio propke ziurek ar vanduo juda ar ne, jei ten juda tai keisk tarpine ir viskas susitvarkys.:smoke:
O jeigu vanduo nejuda?
Kai saltas varilis termostatas turetu buti uzsidares, kodel tavo nuomone vanduo turetu judeti?
Kai saltas varilis termostatas turetu buti uzsidares, kodel tavo nuomone vanduo turetu judeti?
Пользователь
2011-12-31 13:51
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
Пользователь
2011-12-31 17:47
2011-12-31
13:51 писал:
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
Greiciausiai bus vandens pompos sparnuote prasukta, bandyk pradziai pompa ardyti, nes isemus termostata atrodo kad yra sparnuote vietoj, bet istikro ji po apkrova nesisuka, todel gaunasi pas tave kad nera cirkuliacijos ir viskas.Kaip visi buria del tarpines, jei niekad nebuvo i varikli lysta, tai sitiems motorams 500.000 km. tik gera apkatke.
Пользователь
2011-12-31 17:54
2011-12-31
13:51 писал:
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
2011-12-31
17:47 писал:
Greiciausiai bus vandens pompos sparnuote prasukta, bandyk pradziai pompa ardyti, nes isemus termostata atrodo kad yra sparnuote vietoj, bet istikro ji po apkrova nesisuka, todel gaunasi pas tave kad nera cirkuliacijos ir viskas.Kaip visi buria del tarpines, jei niekad nebuvo i varikli lysta, tai sitiems motorams 500.000 km. tik gera apkatke.
Matosi, kad pompa neseniai keista, naujas tas visas prisuktas dar blizga... Dabar varau prisigerti, dėjau ant tos mašinos, jei nesutvarkysiu rytoj tai parduosiu Nauji metai - nauji ratai gerai atšvęskit chebra
Пользователь
2011-12-31 18:00
2011-12-31
13:51 писал:
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
2011-12-31
17:47 писал:
Greiciausiai bus vandens pompos sparnuote prasukta, bandyk pradziai pompa ardyti, nes isemus termostata atrodo kad yra sparnuote vietoj, bet istikro ji po apkrova nesisuka, todel gaunasi pas tave kad nera cirkuliacijos ir viskas.Kaip visi buria del tarpines, jei niekad nebuvo i varikli lysta, tai sitiems motorams 500.000 km. tik gera apkatke.
Nsusineki auidiste, CIA 100procentu kad tarpine pasedo nes variklis gal yra buves perkaitintas, arba blogi meistari tavrke ir nutvarke kitaip tokiu dalyku nebutu kad slangas pucia, garantuotai arba galva trukus arba tarpine pramusta , esu sutvarkes daug varikliu tai man galit savo nesamoniu neaiskint zinau kaip yra ir kitaip nebus, o remontas gan nebragus su darbu+detales iseitu apie 200lt
Пользователь
2011-12-31 18:09
2011-12-29
21:41 писал:
Sveiki, yra bėda - pučia šlangas ir kaista variklis. Kas čia kaltas? Aušinimo pompa pakeista, vintiliatorius įsijungia laiku. Kaip sutvarkyt? Bulka 1.8 66kw. Prašyčiau nuomonę tik šia tema, dėkoju :beer:
taip buvo su pasatu pūsdavo šlangas kaisdavo ir nepriimdavo gazo kaip reikiant tai buvo gilzė skilus ir 4-to cilindro galvutė iškorėjus . Nušlifavus galvute ir pakeitus gilze viskas susitvarkė
Пользователь
2012-01-02 12:19
2011-12-31
13:51 писал:
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
2011-12-31
17:47 писал:
Greiciausiai bus vandens pompos sparnuote prasukta, bandyk pradziai pompa ardyti, nes isemus termostata atrodo kad yra sparnuote vietoj, bet istikro ji po apkrova nesisuka, todel gaunasi pas tave kad nera cirkuliacijos ir viskas.Kaip visi buria del tarpines, jei niekad nebuvo i varikli lysta, tai sitiems motorams 500.000 km. tik gera apkatke.
2011-12-31
18:00 писал:
Nsusineki auidiste, CIA 100procentu kad tarpine pasedo nes variklis gal yra buves perkaitintas, arba blogi meistari tavrke ir nutvarke kitaip tokiu dalyku nebutu kad slangas pucia, garantuotai arba galva trukus arba tarpine pramusta , esu sutvarkes daug varikliu tai man galit savo nesamoniu neaiskint zinau kaip yra ir kitaip nebus, o remontas gan nebragus su darbu+detales iseitu apie 200lt
kaip rasai kad kaina tik 200 lt. tai po to ir seda ir tarpines ir galvos kreivos. reikia butinai slifuot galva, ir tarpine aisku ne kartonine det, o jei buvo kazkas daryta , tai gerai butu ir varstus naujus sudeti, nes seip nuo senumo jie tempesi, ir gau gale gaunasi ne 200 lt. o jau visi 500lt.
Пользователь
2012-01-02 12:23
ir galutiniam variante-neapsimoka
Пользователь
2012-01-02 13:20
2011-12-31
13:51 писал:
Kai įkaista variklis tai varo aušinimo skysti per išsiplėtimo bakelį.
2011-12-31
17:47 писал:
Greiciausiai bus vandens pompos sparnuote prasukta, bandyk pradziai pompa ardyti, nes isemus termostata atrodo kad yra sparnuote vietoj, bet istikro ji po apkrova nesisuka, todel gaunasi pas tave kad nera cirkuliacijos ir viskas.Kaip visi buria del tarpines, jei niekad nebuvo i varikli lysta, tai sitiems motorams 500.000 km. tik gera apkatke.
2011-12-31
18:00 писал:
Nsusineki auidiste, CIA 100procentu kad tarpine pasedo nes variklis gal yra buves perkaitintas, arba blogi meistari tavrke ir nutvarke kitaip tokiu dalyku nebutu kad slangas pucia, garantuotai arba galva trukus arba tarpine pramusta , esu sutvarkes daug varikliu tai man galit savo nesamoniu neaiskint zinau kaip yra ir kitaip nebus, o remontas gan nebragus su darbu+detales iseitu apie 200lt
uz 200lt su dalim cia tik dede Vasia kokiam nors kaime stato ir tarpines pats iskerpa
Пользователь
2012-01-02 23:34
Gerai isvardinsiu kiek kas mano rajone kainuoja:
1.variklio galvos tarpine iki 70lt
2.variklio galvos slifavimas 50lt
3.varztu nekeisciau , bet jeigu zadi dar koki 50000km tai keisk bet tiek kitos variklio dalys neblaikys
4.+darbas apie 200lt, as parasiau ten kad viskas iki 200lt kai turejau galvoje minty jog jis pats ta masina tvarkys
5.variklio galvutes dangtelio tarpine iki 30lt(nezainau tikslios kainos tai rasau apytiksliai)
6.galvutes voztuvu pritrynimas is viso 8 tai kainuotu apie 40lt
+smulkmenos dar koki 50lt ir gaunasi is viso 440lt, cia papigiai
1.variklio galvos tarpine iki 70lt
2.variklio galvos slifavimas 50lt
3.varztu nekeisciau , bet jeigu zadi dar koki 50000km tai keisk bet tiek kitos variklio dalys neblaikys
4.+darbas apie 200lt, as parasiau ten kad viskas iki 200lt kai turejau galvoje minty jog jis pats ta masina tvarkys
5.variklio galvutes dangtelio tarpine iki 30lt(nezainau tikslios kainos tai rasau apytiksliai)
6.galvutes voztuvu pritrynimas is viso 8 tai kainuotu apie 40lt
+smulkmenos dar koki 50lt ir gaunasi is viso 440lt, cia papigiai
Ваше послание |
|