Пользователь
2010-08-12 17:34
Jei kas turit ka pasiulyti, rasykit
Пользователь
2010-08-13 13:35
turiu turbina garett bet turbut ne t15
Пользователь
2010-08-13 13:36
jai domins rasik
Пользователь
2010-08-13 13:43
i kokia cia auto desi?
Пользователь
2010-08-13 13:53
i Hyundai scoupe gt. x gal foto turi tos garret? kokia kaina nori? Galbut pritaikysiu
Пользователь
2010-08-13 14:20
gerokai per maza ji tavo hyundajui.
Пользователь
2010-08-13 14:22
Na bet kiti kazkaip jas ten sugrudzia, bet nera pilnavercio efekto
Пользователь
2010-08-13 14:31
Na nera ko noret, 1.5 turbo o tik 85 kw orginale sito hiundajaus orginalas t15, deciau kazka galingiau, bet kad rast sudetinga siaip, arba deciau dvi, bet kad net vienos nerandu niekaip
Пользователь
2010-08-13 14:42
kaip tu ant Inline4 motoro uzdesi dvi turbas man paaiskink?
Пользователь
2010-08-13 22:46
paprastai.. ant 4 katilu uzdeti sunkiau tik del to, kad vietos labai mazai, bet imanoma, tik labai daug psnios.
be to, vien idejus didesne turba daugiau arkliu negausi
o tas T15 tai tikrai "vaikiska" turbina.. ji skirta varikliam iki 1.4L - iki 120 arkliu, nes ji pompuoja labai mazai oro ir jos maksimalus efektyvus slegis yra 1 bar - priklausomai nuo variklio kubaturos.
be to, vien idejus didesne turba daugiau arkliu negausi
o tas T15 tai tikrai "vaikiska" turbina.. ji skirta varikliam iki 1.4L - iki 120 arkliu, nes ji pompuoja labai mazai oro ir jos maksimalus efektyvus slegis yra 1 bar - priklausomai nuo variklio kubaturos.
Пользователь
2010-08-15 12:30
2010-08-13
13:53 писал:
i Hyundai scoupe gt. x gal foto turi tos garret? kokia kaina nori? Galbut pritaikysiu
jo nufotkisiu imesiu .kaina tai sutarsim papigei nes metosi senai.
Пользователь
2010-08-15 17:00
foto lievos .jai netiks parasik imesiu gersnes
Пользователь
2010-08-16 23:10
overboosted, o kokia turba pasiulytum det? Apskritai ka patartum daryt, kad pakelt kw skaiciu iki + - 100kw ? x o ta turbina gera? Nereiks po 100km vezt restauruot
Пользователь
2010-08-18 09:52
jei tik iki 100kW kelti tai uzteks ir t15. jei planuoji rimtesni projekta tai siulyciau T25. nera ji labai didele, bet kaip 1.6L varikliui tai bus per akis oro.
o del patarimo.. jei idesi turba tai bus ir daugiau nei 100kW.. tai patarimas butu - atlik namu darbus ir idek turba tinkamai. nes galima labai nesunkiai prisizaisti jei nezinai ka darai ir nezinai ar variklis prides daugiau kuro padidejus oro kiekiui. jei tas variklis neturi oro srauto matuokles ir vietoj jos naudoja kolektoriaus slegio davikli kuro skaiciavimams tai jis tikrai nepamatys padidejusio oro kiekio, nes tas slegio daviklis atmosferiniuose varikliuose dazniausiai nemato aukstesnio nei atmosferos slegio.
o del patarimo.. jei idesi turba tai bus ir daugiau nei 100kW.. tai patarimas butu - atlik namu darbus ir idek turba tinkamai. nes galima labai nesunkiai prisizaisti jei nezinai ka darai ir nezinai ar variklis prides daugiau kuro padidejus oro kiekiui. jei tas variklis neturi oro srauto matuokles ir vietoj jos naudoja kolektoriaus slegio davikli kuro skaiciavimams tai jis tikrai nepamatys padidejusio oro kiekio, nes tas slegio daviklis atmosferiniuose varikliuose dazniausiai nemato aukstesnio nei atmosferos slegio.
Пользователь
2010-08-18 15:13
nu nzn atvazuok pazesi jai tinka ar gera ji ir galesi pasimt uz koki 180lt jai tau tinka kaina .nes kiek girdejau tai daug daubiau kainuoja turbo.
Пользователь
2010-08-18 15:15
ta turbo stovejo dyzelinem motore 2.2
Пользователь
2010-08-19 00:03
overboosted, cia menkas projektas, tiesiog sioks toks galios padidinimo troskimas supranti, pas mane turbo modifikacija is gamyklos, orginale 1.5l turbo, 85kw, kompresija 7.5:1 orginali turbina garett t15, bet ji subyrejus, todel dabar mastau, ar verta ir ar jausis skirtumas, jei ideciau t25, jei neklystu, tvirtinimas tiek t15 tiek t25 vienodas, jei mano zinios teisingos oro srauto daviklis ira.Kadangi su t15 buvo 85kw, tai ar t25 prides dar 15kw, na kad bendrai butu mazdaug 100.
Пользователь
2010-08-19 01:31
beja, kai tikrinom kompresija rode 7.9, variklis matyt, dar nera visai nugreztas Mano turbina subyrejus, o taisymas 1100lt, todel tiesiog neapsimoka, kadngi va zmogus siulo uz 180, dar vienas siule nuo nissano 200sx t25 uz 200, taigi atrestauruot senaja, neverta. x, jei neskubi parduot, tai palauk, as cia su ismananciu zmogum, bandau pasikonsultuot, kas labiau apsimoka ir pan, beto, kiek maciau tu nuo pnvz krasto, man kelio truputi ira, uzsukciau nebent pakeliui kada.
Пользователь
2010-08-19 10:06
man irgi atrodo, kad T25 tvirtinimas toks pats, bet negaliu garantuoti, nes nesu susidures gyvai su t15.
o kas del galios dadejimo tai vien pakeitus turbina galios nepadides.. gali net sumazeti jei kitos turbos wastegate kalibruotas kitaip. esme yra ta kaip suprogramuotas kompas - kiek boosto jis leidzia. paprasciausias budas (bet tikrai nesaugus) yra isideti boost kontroleri.. kuris is esmes yra kranelis kuris statosi tarp boosto valdymo solenoido ir wastegate ir isleidzia dali slegio, kuris turetu atidaryti wastegate.
boostas padidetu, su juo ir galia, va cia ir prasideda niuansai.. kadangi yra oro srauto matuokle, kompas turetu toleruoti kazkiek padidejusi oro kieki.. pagrindinis dalykas kuris riboja kiek kompas gali kompensuoti yra purkstuku dydis. jei pakelsi slegi per daug, purkstukai gali dirbti 95% - 100% duty cycle, kas yra negerai.. daugiau 85% jau skaitosi blogai. visu pirma jie gali perkaisti ir sudegti, antra - jei jie pastoviai atsidare (100% DC) gali kuro slegis kristi ir isvis uzsiliesins, bet cia jau priklauso nuo kuro siurblio pajegumo ir fuel rail talpos.
kitas dalykas keliant slegi yra turbinos dydis.. jei turbina per maza ir intercooleris mazas tai net pakelus slegi nieko nepasijaus, nes oras bus per karstas kad is jo butu galima gauti gera degima - karstam ore maziau deguonies molekuliu ir karstas oras megsta detonuoti, del ko kompas automatiskai velins degimo kampa ir taip labai kris variklio galia.
taip, kad ziurek.. daug didesnes turbinos tikrai neverta deti jei nori tik 15kW, o norint daug daugiau galios vien turbina pakeisti neuzteks, bet jei gali gauti didesne turba pigiau ir viskas tiks tai pirmyn, bet nesitikek, kad iskarto gausi daugiau galios.. turbina tik bukas oro siurblys.. kompas palaiko slegi, nesvarbu kokia turbina uzdeta.. aisku skiriasi spool up greitis, ir kazkiek bazinis slegis, bet visa kita valdo kompas.
o kas del galios dadejimo tai vien pakeitus turbina galios nepadides.. gali net sumazeti jei kitos turbos wastegate kalibruotas kitaip. esme yra ta kaip suprogramuotas kompas - kiek boosto jis leidzia. paprasciausias budas (bet tikrai nesaugus) yra isideti boost kontroleri.. kuris is esmes yra kranelis kuris statosi tarp boosto valdymo solenoido ir wastegate ir isleidzia dali slegio, kuris turetu atidaryti wastegate.
boostas padidetu, su juo ir galia, va cia ir prasideda niuansai.. kadangi yra oro srauto matuokle, kompas turetu toleruoti kazkiek padidejusi oro kieki.. pagrindinis dalykas kuris riboja kiek kompas gali kompensuoti yra purkstuku dydis. jei pakelsi slegi per daug, purkstukai gali dirbti 95% - 100% duty cycle, kas yra negerai.. daugiau 85% jau skaitosi blogai. visu pirma jie gali perkaisti ir sudegti, antra - jei jie pastoviai atsidare (100% DC) gali kuro slegis kristi ir isvis uzsiliesins, bet cia jau priklauso nuo kuro siurblio pajegumo ir fuel rail talpos.
kitas dalykas keliant slegi yra turbinos dydis.. jei turbina per maza ir intercooleris mazas tai net pakelus slegi nieko nepasijaus, nes oras bus per karstas kad is jo butu galima gauti gera degima - karstam ore maziau deguonies molekuliu ir karstas oras megsta detonuoti, del ko kompas automatiskai velins degimo kampa ir taip labai kris variklio galia.
taip, kad ziurek.. daug didesnes turbinos tikrai neverta deti jei nori tik 15kW, o norint daug daugiau galios vien turbina pakeisti neuzteks, bet jei gali gauti didesne turba pigiau ir viskas tiks tai pirmyn, bet nesitikek, kad iskarto gausi daugiau galios.. turbina tik bukas oro siurblys.. kompas palaiko slegi, nesvarbu kokia turbina uzdeta.. aisku skiriasi spool up greitis, ir kazkiek bazinis slegis, bet visa kita valdo kompas.
blexamuxa
34 / 0
2010-08-19 10:06
Sitie varikliai visai neblogi, bet del turbinos yra pora problemu. Ji neturi apskritai jokio bovo(net gamyklinio), tai visas slegis trankosi i sparnuote. Antra, sis modelis neturi interkulerio - siulyciau kazka susimeistrauti ir turesi prie originalios turbinos apie 10kw prieaugi. Jeigu ka, turiu gera varikli bet be turbinos ir ismetimo kolektoriaus vilniuje. Guli pas mane garaze jau pora metu.
Пользователь
2010-08-19 19:44
ok skubet neskubu nebent kam nors dar reikes.jai kartais sumastisi atlekt tai pasuk ar parasik.863914938.
Пользователь
2010-08-19 19:45
kaina dar paderisim jai didele
egidijusbmwe30
475 / 0
2010-09-11 22:14
turiu ir as turbo gareto nou pezo 2.0l benzo, bet ejus su dideliu interkuleriu!
e30 detales,daug ardomu auto
egidijusbmwe30
475 / 0
egidijusbmwe30
475 / 0
Пользователь
2010-11-09 22:42
egidijusbmwe30 is kur busi? Sveiki visi Truputi buvau dinges, nes kreciau visa Coupe vaziuokle Bet db ne apie tai, problema islindo kita, pastovejo auto nekurtas apie menesi ir.... Uzkurus paliko visai nebloga baltu dumu uzdanga(anksciau visai nedumindavo), ir nuo 3k apsuku pradeda mest balta duma, tiek saltas tiek siltas motoras, o jei uzsmaugi iki ribotuvo, tai dumuose pasikavot gali kad nieks nerastu Itariu arba voztuvu gumytes arba tepalinius ziedus , juos itariu tdl, nes berods tepalu kiekis mazeja karterij taciau noriu pasikonsultuot su labiau suprantanciais, laukiu jusu minciu, patarimu...
Пользователь
2011-03-22 10:17
egi duok savo skype kontaktus
Ваше послание |
|