Peugeot Elystar, 125cc, įpurškimas.

Создал Пользователь 2012-09-21
2012-09-21 10:11
Sveiki,
Iškilo tokia bėda, kad motociklas pradėjo traukti kaip kuro yra ~200ml puikiai, užpili daugiau iškart keičiasi variklio darbas ir susilpnėja trauka, bei padidėjo kuro sąnaudos, anksčiau rydavo 100km-4L, o dabar 12km nuvažiuoju su 1L, 100km su 10L. Kuriasi ir šiltas ir šaltas gerai, kartais užmesdavo žvakę, bet uždėjau naują tai taip neatsitinka, anksčiau kaip išsukdavau žvakę, ji būdavo visiškai šlapia.

Gal kas turi kokių pasiūlymų? :? ar minčių ką daryti.
4021 / 0
2012-09-21 10:18
Užpila purkštukus. Garantuoju, kad bėda su jais. Imk, valyk ir dėk į vietą, jeigu tas pats - keisk... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2012-09-21 10:39
Bet juk vieno cilindro variklis pas mane ir yra, tik vienas purkštukas, o ta prasme valyti, kaip valyti?
4021 / 0
2012-09-21 10:46
2012-09-21 10:39 писал: Bet juk vieno cilindro variklis pas mane ir yra, tik vienas purkštukas, o ta prasme valyti, kaip valyti?
Atsiprašau. Taip ir pamaniau. Nu kaip karbiuratorių, išsiardyk. Jeigu bijai rizikuoti, tai vežk kur nors ir sutvarkys. Aišku geriau pas tokius, kurie kažką raukia, o ne į paprastą servisą...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-09-21 10:53
Na pas mane juk yra tiesioginis įpurškimas, tokio kaip karbiuratoriaus nėra. :?
4021 / 0
2012-09-21 10:56
2012-09-21 10:53 писал: Na pas mane juk yra tiesioginis įpurškimas, tokio kaip karbiuratoriaus nėra. :?
Paskaityk, ką aš parašiau. Pas tave vietoj įprasto karbiuratoriau stovi įpurškimo sistema, kaip koks pakaitalas. Negali būti ir tas, ir tas. Šiuo atveju ardyk tą sistemą ir žiūrėk, kas darosi. Gali būti problema net ir su žarnelėmis arba atsisukusiais varžtais. Aš tau gi nenufilmuosiu kas ten darosi. Tiesiog ardyk ir valyk viską iš eilės, tik neišmėtyk nieko, nes tada jau bus amen...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-09-21 11:01
Labai tau ačiū, o tai ir dėl to dūmyti labai gali? :? užkūrus balti dūmai eina ir labai gausiai, pašildžius ir užgazavus iki "dugno" veržiasi juodi, ką tai galėtų reikšti? Buvau skaitęs internete, kad galima restartinti kompą, nes skaičiau, kad gali jis būti susigadinęs, buvo parašyta, kad užkurt motociklą, padirbus jam ~10sec, atjungti akumuliatorių ir palikti jį atjungtą 20min, po to užgesinti ir užkurti (jau su prijungtu akumuliatoriu, nes ir taip kitaip neitų, nes kojelės nėra) ir tegul padirba ant laisvų apsukų 10min, kad susireguliuotų kompas, na tai nepadėjo ir motociklas pradirbęs 30min, sunaudojo ~1.5L kuro.
2012-09-21 11:04
Ir dar ar per kuro grįžtamąja šlangute turi grįžti bent kiek kuro? nes pas mane dirbant ant laisvų arba keliant apsukas, nieko ten nei laša, nei bėga.
2012-09-21 11:04
zarachas baik bl, atsiprasinet kiekvienoj temoj, nezinai apie ka snekama bl...
4021 / 0
2012-09-21 11:12
detales007, tai kad dar nėra už ką. Šiaip tai turėtų grįžti, nors pas kitus negrįžta, bet to pasekoje ima daugiau kuro. Nusiimk žarnelę, gal jinai užsikišusi. Jeigu ne, tai iš pačios įpurškimo sistemos gali būti užsikišusi, reiktų pabandyti prapūsti arba geriausia su burna patraukti, tai čia pats geriausias metodas. Nu ir dar iš pačio bako gali būti užkišta, tai ir nėra jam kur dėtis, todėl užpila žvakę, nedirba normaliai, nes neturi kur išmesti benzino, kai jo būna per daug. Aišku čia tik vienas iš variantų. Dėl dūminimo, tai 100 % purkštukas, čia kaip ir automobiliui - šaltas dūmina baltai/melsvai, o po to viskas susinormalizuoja. Dėl to kompiuterio atjungimo tai pieva, gali pasibandyti, bet tikrai nieko nebus. Kažkas bandė pamėgdžioti automobilį turbūt...

bmw320i, kurioje temoje atsiprašinėjau?..
It's not a hobby - it's way of life!

Ваше послание