peugeot boxer

Создал Пользователь 2015-02-25
2015-02-25 08:31
sveiki ruosiuosi pirkt peugeot boxer, ir mazai ka apie juos zinau, gal galit padet?97m.1, 9 motoras, kas per varikliai ir pan?
ieskojau informacijos forume bet beveik nieko neradau.
2015-02-25 08:41
nera turejusiu?ar nusimananciu?
2015-02-25 08:57
Kokios info nori ? 1, 9 var. nieko gero. Nebent po miesta tuscias vazineti. imk su 2, 5 TDi jie gyvesni ir ekonomiskesni. Na o geriausia imk Fiat ducato su 2, 8 90 kw. varikliai neuzmusami, o kuzavas tas pats kaip Peugeot boxter. Ar Citroen jumper.
2015-02-25 10:05
2015-02-25 08:57 autopard777 писал: Kokios info nori ? 1, 9 var. nieko gero. Nebent po miesta tuscias vazineti. imk su 2, 5 TDi jie gyvesni ir ekonomiskesni. Na o geriausia imk Fiat ducato su 2, 8 90 kw. varikliai neuzmusami, o kuzavas tas pats kaip Peugeot boxter. Ar Citroen jumper.
o kuo jie skiriasi isvis?tarkim jumper dukatas ir boxeris?
2015-02-25 10:19
Sveikas,

o už kokią maždaug kainą ieškai, metai kurie?
ir pagrindinis klausimas, kokia būsimo
aparato paskirtis(keleiviams, kroviniams, ar combinuotas?)
2015-02-25 10:22
2015-02-25 10:19 писал: Sveikas,

o už kokią maždaug kainą ieškai, metai kurie?
ir pagrindinis klausimas, kokia būsimo
aparato paskirtis(keleiviams, kroviniams, ar combinuotas?)
radau 96m.1, 9 dyzeli trys metai vieno savininko tipo labai jau tvarkingas be rudziu isvirinti slenksciai, keleivinis 9vietu
man prekiaut su smulkme turguos, ir iki lenku retkarciais palekt, 1600 euro praso gal nuleis dear kiek
2015-02-25 10:37
2015-02-25 10:19 писал: Sveikas,

o už kokią maždaug kainą ieškai, metai kurie?
ir pagrindinis klausimas, kokia būsimo
aparato paskirtis(keleiviams, kroviniams, ar combinuotas?)
2015-02-25 10:22 писал: radau 96m.1, 9 dyzeli trys metai vieno savininko tipo labai jau tvarkingas be rudziu isvirinti slenksciai, keleivinis 9vietu
man prekiaut su smulkme turguos, ir iki lenku retkarciais palekt, 1600 euro praso gal nuleis dear kiek
Ok,

dabar maždaug suprantu apie ką šnekam.

1, 9D ar td ?(manau, silpnokas)
tačiau jeigu kapitalinis buvo darytas tai kompresija
būtų kaip naujo ir trauka turėtų būti gera.

NEAPSIŠAUK!

gal bus paprastas dyzelis,
betkuriuo atveju, Tau svarbiausia

APŽIŪRĖTI VARIKLĮ ir jo realią būklę pračekint,
susitark pvz pavažinėt porą valandų užpylęs kuro, padrožk
gerai, žiūrėk kaip su aušinimo sistema.

Šitas tai 1, 9 dyzelis Peugeot-Citroen variklis amžinas
bet matai, konkrečioj mašinoj gali būti savų niuansų.

Turėjau savo laiku N tokių motoru varomų, su varikliais nebū
davo jokių bėdų.

Ber draugiškai Tau patariu-neapsišauk, žiūrėk motorą.

Pas patį dabar krūva panašių darbinių arklių,
tik jie apynaujai, ir probemų kars nuo karto atsiranda.
Man dzin, varau 5 firminius servisus arba garantini,
bet patik4k, buna problemu net kai rida tik 40k km.
2015-02-25 10:40
Kuzavai, vaziuokle 1+1 , o varikliai tai sakiau geriau fiat. 96m kaina kosmosas.
2015-02-25 10:50
2015-02-25 10:40 autopard777 писал: Kuzavai, vaziuokle 1+1 , o varikliai tai sakiau geriau fiat. 96m kaina kosmosas.
Jei jau kaina nors ir kosmosas,
tai pirmiausiai reik žiūrėti konkrečiai
kokia mašinos būklė.Iš to fiato 2, 5D ar
Peugeot 1, 9D-2, 5D gali but likus tik legenda
o kai prasdės bėdos, tai viena ranka laikys vairą,
o kita(gal būt)tręš servisus per mobiliuką ir
brauks ašaras.

Aparatas pakankamai nenaujas,
rizika afigienna tokį jamant

Tik vieno nepagavau, kuo Tau Fiat vriklis gersnis už PCA?
2015-02-25 11:00
2015-02-25 10:40 autopard777 писал: Kuzavai, vaziuokle 1+1 , o varikliai tai sakiau geriau fiat. 96m kaina kosmosas.
2015-02-25 10:50 писал: Jei jau kaina nors ir kosmosas,
tai pirmiausiai reik žiūrėti konkrečiai
kokia mašinos būklė.Iš to fiato 2, 5D ar
Peugeot 1, 9D-2, 5D gali but likus tik legenda
o kai prasdės bėdos, tai viena ranka laikys vairą,
o kita(gal būt)tręš servisus per mobiliuką ir
brauks ašaras.

Aparatas pakankamai nenaujas,
rizika afigienna tokį jamant

Tik vieno nepagavau, kuo Tau Fiat vriklis gersnis už PCA?
Fiat 2, 8 90 kw tai neuzmusamas juos visi I traliukus deda milijona laivai gali prasukti. As pats I kemperius ismeciau 1, 9 ir dejau 2, 8 tai nors vaziuoti gali. Turejau kemperi su 1, 9 turbo . 5 pavaros jungti nereikejo , nebent vaziuoji nuo kalno.
2015-02-25 11:03
2015-02-25 10:40 autopard777 писал: Kuzavai, vaziuokle 1+1 , o varikliai tai sakiau geriau fiat. 96m kaina kosmosas.
2015-02-25 10:50 писал: Jei jau kaina nors ir kosmosas,
tai pirmiausiai reik žiūrėti konkrečiai
kokia mašinos būklė.Iš to fiato 2, 5D ar
Peugeot 1, 9D-2, 5D gali but likus tik legenda
o kai prasdės bėdos, tai viena ranka laikys vairą,
o kita(gal būt)tręš servisus per mobiliuką ir
brauks ašaras.

Aparatas pakankamai nenaujas,
rizika afigienna tokį jamant

Tik vieno nepagavau, kuo Tau Fiat vriklis gersnis už PCA?
pezo ir citro nuo 94iki 00 matorai nepasiseke kas liecia fiat to nepasakysi zinoma radai atrodanty neblogai ir standartinis dar prabegimas aisku kokia 230000 cia lietuvoj visi busai tiek buna prabege pagal tavo galimybes kiek skaiciau irskok fordo nes puna jie visi panasiai
2015-02-25 11:09
Dar galiu kaip pav. pasakyti apie kuzavo kap remontus :) pardavimui. Zmogus nusipirko busa 2001 m. po kap. remonto :) uz 8500 litu savo hodu tipo praejusi tehc. apziura :) vienu zodziu blizgantis. po 3 men. eksplotac. nuluzo priek.lanzeronas ir nukrito variklis. pridave I lauzyna uz 1500 litu. Taigi teikia gerai ziureti tuos pervirinimus ir kap.remontus.
2015-02-25 11:13
Na, o seip sitie busai geri.Keleta turiu ir I jokius fordus, LT-uskes ar reno nekeisciau. Man jie patinka
2015-02-25 11:21
2015-02-25 11:13 autopard777 писал: Na, o seip sitie busai geri.Keleta turiu ir I jokius fordus, LT-uskes ar reno nekeisciau. Man jie patinka :thumbup:
fiatu mes ir turim . 1 minusas kad su jais sunku mieste ir aikstelese nes varomas priekis .pamirsai paminet iveco ju varikliai tokie patys 2, 8 jtd cia kurie eina nuo 2001 o tranzai ir manevringi
2015-02-25 12:00
na jo, visai pamiršau apie legendinį 2, 8TD
jei ką, šitie motorai ein net į rimtus
visureigius, pvz Santana PS10-LR, Defender
analogą.Asmeniskai neturėjau su 2, 8
bet kiek suprantu žvėriukas neprastas.

O kalbant apie legendinius 1, 9D PCA var
iklius tai sakykit ka norite, jie "amžini"
teko turėt lengvūjų citronų su tokiu matoru
tai pasitakė kad visa mašia sugriuvus, ko
noret-rida 750k km -o variklis idealus
1, 9D Peugeot berods 309 buvo nenormalus
išviso, esant -28 šalčiui, kaip dabar pamenu,
iš pusės sūkio.

Ваше послание