Пользователь
2014-03-15 18:00
Kokie atsiliepimai apie 2.2 hdi varikli ir jo elektronika, ir siaip apie masina? Esu pries prancuzus, bet pagal kainos/kokybes santyki ir auto isvaizda man sis modelis visai patinka. Ar visgi kazko kitko ieskoti? O gal 3l benzas geriau?
maumas
7658 / 0
2014-03-15 18:10
nezinau kaip hdi, bet trilitris tai nera pigiena.Vien dirzu keitimas kainuoja nemazai, stabdziu diskai tinka tik nuo tokio pacio v6.Na ir apetitas bus 12-14benzo realiai, mieste dar daugiau.Buferiai brangus, geriau nelauzyti
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
zarachas
4021 / 0
2014-03-15 18:17
Turiu tokį gal 9 mėn. ir nežadu skirtis, nes prieš tai, deja, vairavau tik italus, vokiečius ir japonus (ne vien BMW, Audi, Honda, Subaru, Alfa-Romeo ar Mercedes-Benz)... Vienu žodžiu atsiliepimai geri, tik bijok elektros gedimų ir žiūrėk kokie ratai uždėti, nes dažnai būna gedimų... ;D
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-16 02:17
Kas is elektronikos gedimu silpnesniu pasitaiko? Ziuriu ju isvis nera dabar pasirinkimo, dyzeliniai tik du kupiniai, o benzo sito 406 nesinori (labai lexus is200 noriu, bet nenoriu paskutiniu litu isleist ant masinos). O prie ko cia ratai?
Пользователь
2014-03-16 07:24
turi kaimynas, vaziuoja, ziema dedasi betkur nes zemintas, uztat kelius nuvalo kai pramusa ratai pas juos buna be centrines t.y. reikia spes stakliu jiems issbalansuoti, kalbu apie orginalius ratus, salonas koza, megsta pasitrinti, elekrtronika, daznai grybauja spiddometrai ar ispejamosios lempute, s bet daznai ir pacios susitvarko, dazniausiai kaltas buna spirdometras reikia per lituoti, taip varikliai patinka kad nelanksto vostuvu, jiems sudusta karamislai ir tiek, apturejo kaimynas, vaziuokle neipatinga, nervina galinis stabilizatorius kelia problemu norint pakeist ivores nes apipuva lb, variklis zvalus ne itin ekonomiskas bet pakankamas tokiai auto, kebula reikia ziureti lb daug mustu buna ju, nes coupe ir jaunimas tai lygu musimas kazkurio sono. Pilk gera kura, keisk laiku visus dirzus, filtrus ir t.t. ir vaziuosi, svarbu kad kompresijos nemustu per forsunkes, nes tada reiks 300lt palikt pakeiciant saibas ar gumeles po jais db nepamenu ar 2.2 saibos ar gumeles. Siaip gan vertas litu, 3.0 labai lepus, ir labai rajus tai tiek.
Пользователь
2014-03-16 13:49
Kas dar ka zinot? Siurbliai, turbinos, purkstukai kaip daznai genda, kainos?
Пользователь
2014-03-16 14:33
Manau, ne ten ieskai zmogau su tokiom ambicijosm igal ieskokis geriau tokio, kuriame nebera judanciu daliu, kur nera jokios trinties, niekas nesisuka, ir negenda
Пользователь
2014-03-16 16:17
dekui, tokiu komentaru nereikia. Idomu, kas susidure su gedimais ir kiek mazdaug litu turet, jei sugestu kasnors
zarachas
4021 / 0
2014-03-16 16:40
2014-03-16
02:17 писал:
Kas is elektronikos gedimu silpnesniu pasitaiko? Ziuriu ju isvis nera dabar pasirinkimo, dyzeliniai tik du kupiniai, o benzo sito 406 nesinori (labai lexus is200 noriu, bet nenoriu paskutiniu litu isleist ant masinos). O prie ko cia ratai?
Spidometras man buvo sublūdinęs, bet atsigavo po kelių sekundžių (stuktelėjau). Po to dega davikliai visokie, bet čia kaip ir visų auto, tiesiog reikia pakeisti ir tiek. Po to el. sėdynės dažnai sugenda, nešildo, oro kondicionieriai mėgsta ožiuotis, nu bent jau pas mane kompaktų dėžė neveikia kažko, mėgsta jungikliai visi ožiuotis, kartais iš lempos darinėjasi ar sukinasi veidrodėliai, nu vienu žodžiu pilnai visa elektra pisasi, bet čia aišku pagal priežiūrą, aš daluptą pasiėmiau ir prikėlinėju, tai pas mane daug visko ir dedasi. Iš išorės dėl elektronikos nesiskundžiu... O ratai, tai kaip minėjo - originalūs būna be centrinių dangtelių, taigi sunku rasti kas išbalansuoja, o jeigu dedi neoriginalius, tai atsiranda bėdų su išnešimu, ypač kai ant priekio dedi. Toliau sunku gauti detalių, net ir paprastų plasmasių, kurias daug kas išmestų, tai net tų nėra. Dauguma parvaro anglus, tai variklio dalių rasi, bet va jeigu reikia kokio daikto iš panelės ar pan., tai ir prasideda... ;D Bamperiai kosminėm kainom, apsaugų po varikliu nerasi, nu bet čia daug kam px, man turi būti visos šponkės ir t.t., nes kitaip ne mašina, tai krč... Bet man jis patinka tik dėl to, kad kupas, kad Peugeot ir kad jų beveik nėra + pas mane jau vienintelis toks Lietuvoje, tai nežadu atsikratyti...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-16 16:47
2014-03-16
16:17 писал:
dekui, tokiu komentaru nereikia. Idomu, kas susidure su gedimais ir kiek mazdaug litu turet, jei sugestu kasnors
Nereikia litu isviso, su nanotechnologijom Peugeot savaime ataugina sudilusias dalis.Isvis nieks neges.Paziurek is arciau kaip turbina HDI nuo 2005m atrodo, ji lankstosi, elastinga, jokiu islaidu remontams, na blogiausiu atveju kujui ir kaltui susikrapstyti sugebetum keleta litu, ir pasiremtuosi.Arba jau krastutiniu buta parduosi jei pritruks, svarbu nebijot, kas nerizikuoja, tas negeria šampo
Пользователь
2014-03-16 16:48
Jei nepaslaptis, kiek sukisai litu per savo turejima?
Пользователь
2014-03-16 16:54
2014-03-16
02:17 писал:
Kas is elektronikos gedimu silpnesniu pasitaiko? Ziuriu ju isvis nera dabar pasirinkimo, dyzeliniai tik du kupiniai, o benzo sito 406 nesinori (labai lexus is200 noriu, bet nenoriu paskutiniu litu isleist ant masinos). O prie ko cia ratai?
2014-03-16
16:40 zarachas писал:
Spidometras man buvo sublūdinęs, bet atsigavo po kelių sekundžių (stuktelėjau). Po to dega davikliai visokie, bet čia kaip ir visų auto, tiesiog reikia pakeisti ir tiek. Po to el. sėdynės dažnai sugenda, nešildo, oro kondicionieriai mėgsta ožiuotis, nu bent jau pas mane kompaktų dėžė neveikia kažko, mėgsta jungikliai visi ožiuotis, kartais iš lempos darinėjasi ar sukinasi veidrodėliai, nu vienu žodžiu pilnai visa elektra pisasi, bet čia aišku pagal priežiūrą, aš daluptą pasiėmiau ir prikėlinėju, tai pas mane daug visko ir dedasi. Iš išorės dėl elektronikos nesiskundžiu... :) O ratai, tai kaip minėjo - originalūs būna be centrinių dangtelių, taigi sunku rasti kas išbalansuoja, o jeigu dedi neoriginalius, tai atsiranda bėdų su išnešimu, ypač kai ant priekio dedi. Toliau sunku gauti detalių, net ir paprastų plasmasių, kurias daug kas išmestų, tai net tų nėra. Dauguma parvaro anglus, tai variklio dalių rasi, bet va jeigu reikia kokio daikto iš panelės ar pan., tai ir prasideda... ;D Bamperiai kosminėm kainom, apsaugų po varikliu nerasi, nu bet čia daug kam px, man turi būti visos šponkės ir t.t., nes kitaip ne mašina, tai krč... :D Bet man jis patinka tik dėl to, kad kupas, kad Peugeot ir kad jų beveik nėra + pas mane jau vienintelis toks Lietuvoje, tai nežadu atsikratyti... :beer:
Jei neturi laiko el.valdymo blkui pasikeisti, tai bereikalo.Syki isvis taip suoziuot gali, kad nebeuzsikursi ir sukys tau veidrodelius, mikrses grazio akim tas pezas iki paryciu.Negi nezinai kur ta blokeli susirast, cia ju pagrindine beda, sukirmyja usioksiduoja plata jo.Pradeda patys valytubai mosuoti, vcentrinis, sighnlake, lepos miksi, veidrodeliai ir t.t.O siaip su ju elektra tikrai menki jokai, peugeota 107 1, 4hdi 2009m teko gelbeti prie draugo biuro, gesinom bes ventiliatorius uztrumpino is uzsidege variklio skyrius.Dar buna su elektriniais vairo stipriais, bet cupuose vargu bau ar buna, naujesniuose tai tkrai.Ir buna kad supleska nuo to stipriaus.Jie buna 307 407 607 2, 7hdi, ir Land Rover 2, 7HDI eina ju stiprius.
zarachas
4021 / 0
2014-03-16 17:00
2014-03-16
16:48 писал:
Jei nepaslaptis, kiek sukisai litu per savo turejima?
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-16 17:12
Krc, jei susitvarkai, pasikeiti kas neveikia ar grybauja ir vaziuosi? Nesinori, kad reiketu tampyti masinos autostradoj uzgesus ir neuzsikurus.
Пользователь
2014-03-16 17:29
2014-03-16
17:12 писал:
Krc, jei susitvarkai, pasikeiti kas neveikia ar grybauja ir vaziuosi? Nesinori, kad reiketu tampyti masinos autostradoj uzgesus ir neuzsikurus.
Visos elektros bedos(ju daugybe )buna nuo vieno paprasto dalyko.Daugelis vazineja ir to ne nezino, poto keikia Peigeot-Citroen kad elektros bedos galvos skausmas ir kad blogos masinos.Yra elektros valdymo mkroprocesorius , kurio plata ilgaimniusi oksiduojasi, ji pakeistus baigiasi visos nesamones.Ir "nebegenda"daugiau jokios elektros smulkmenos.
Пользователь
2014-03-16 17:36
Sis blokas vadinasi BSi blokas.ji pakeitus gali tekt peprogramuoti immo.Bet jei rasi gera, arba nusipirksi nauja(tiesa naujas apie 500lt)tai netruesi jokiu bedu.Bet nepamirsk, kad dar jame yra immo kontaktai, todel turimieskotis pagal serijos numeri.Arba kitas budas, jo restauravimas, speciali chemija yra, poto metodas yra kaip isdziovinti, supurksti pec.laku, tepalu, kad apsaugoti ji nuo dregmes.Ueskokis specialzuotame forume, kai masina nusipirksi, nes vargiai ar cia sulauksi rimtu patarimu.
Пользователь
2014-03-16 18:10
zarachai ikelk foto savo pezo, idomu paziuret.
Пользователь
2014-03-16 18:22
2014-03-16
02:17 писал:
Kas is elektronikos gedimu silpnesniu pasitaiko? Ziuriu ju isvis nera dabar pasirinkimo, dyzeliniai tik du kupiniai, o benzo sito 406 nesinori (labai lexus is200 noriu, bet nenoriu paskutiniu litu isleist ant masinos). O prie ko cia ratai?
2014-03-16
16:40 zarachas писал:
Spidometras man buvo sublūdinęs, bet atsigavo po kelių sekundžių (stuktelėjau). Po to dega davikliai visokie, bet čia kaip ir visų auto, tiesiog reikia pakeisti ir tiek. Po to el. sėdynės dažnai sugenda, nešildo, oro kondicionieriai mėgsta ožiuotis, nu bent jau pas mane kompaktų dėžė neveikia kažko, mėgsta jungikliai visi ožiuotis, kartais iš lempos darinėjasi ar sukinasi veidrodėliai, nu vienu žodžiu pilnai visa elektra pisasi, bet čia aišku pagal priežiūrą, aš daluptą pasiėmiau ir prikėlinėju, tai pas mane daug visko ir dedasi. Iš išorės dėl elektronikos nesiskundžiu... :) O ratai, tai kaip minėjo - originalūs būna be centrinių dangtelių, taigi sunku rasti kas išbalansuoja, o jeigu dedi neoriginalius, tai atsiranda bėdų su išnešimu, ypač kai ant priekio dedi. Toliau sunku gauti detalių, net ir paprastų plasmasių, kurias daug kas išmestų, tai net tų nėra. Dauguma parvaro anglus, tai variklio dalių rasi, bet va jeigu reikia kokio daikto iš panelės ar pan., tai ir prasideda... ;D Bamperiai kosminėm kainom, apsaugų po varikliu nerasi, nu bet čia daug kam px, man turi būti visos šponkės ir t.t., nes kitaip ne mašina, tai krč... :D Bet man jis patinka tik dėl to, kad kupas, kad Peugeot ir kad jų beveik nėra + pas mane jau vienintelis toks Lietuvoje, tai nežadu atsikratyti... :beer:
Tikrai ne vienintelis, pilna tokių pežų, žinau vieną kuris turi tokį, su visais navarotais, stovis ledinis, bet jam pastoviai genda, plius sake cupas jau nepatogu patapo.
Пользователь
2014-03-16 18:23
arba is skelbimo ismete, yra tu pezu, cia tau ne ferrari gal//
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2001-0125510948.html
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2001-0125510948.html
Пользователь
2014-03-16 18:23
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2001-0125972126.html
Пользователь
2014-03-16 18:24
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2003-0126028101.html
ir t.t..
ir t.t..
Пользователь
2014-03-16 18:26
2014-03-16
18:10 писал:
zarachai ikelk foto savo pezo, idomu paziuret.
vyrai ismokit netu naudotis, vuolia prasau
http://public.fotki.com/Zarachas/peugeot-406-project/
http://public.fotki.com/Zarachas/peugeot-406-project/
Пользователь
2014-03-16 18:58
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2002-0125975145.html
sitas traukia labai, bet 100% bus dauztas ir neaisku kiek... Geriau as pats nusilaizau, nusispakliuoju, nusipoliruoju
sitas traukia labai, bet 100% bus dauztas ir neaisku kiek... Geriau as pats nusilaizau, nusispakliuoju, nusipoliruoju
Пользователь
2014-03-16 19:04
2014-03-16
18:58 писал:
http://www.autogidas.lt/peugeot-406-hdi-coupe-2002-0125975145.html
sitas traukia labai, bet 100% bus dauztas ir neaisku kiek... Geriau as pats nusilaizau, nusispakliuoju, nusipoliruoju
sitas traukia labai, bet 100% bus dauztas ir neaisku kiek... Geriau as pats nusilaizau, nusispakliuoju, nusipoliruoju
is ko sprendi kad dauztas?
Пользователь
2014-03-16 20:05
Lediniu mazai parvaro, atsiversk mobile.de ir pamatysi kokias pardavineja. Aikstelej nuejus iskarto matosi kuri dazyta ir kuri ne.
zarachas
4021 / 0
2014-03-16 21:52
2014-03-16
02:17 писал:
Kas is elektronikos gedimu silpnesniu pasitaiko? Ziuriu ju isvis nera dabar pasirinkimo, dyzeliniai tik du kupiniai, o benzo sito 406 nesinori (labai lexus is200 noriu, bet nenoriu paskutiniu litu isleist ant masinos). O prie ko cia ratai?
2014-03-16
16:40 zarachas писал:
Spidometras man buvo sublūdinęs, bet atsigavo po kelių sekundžių (stuktelėjau). Po to dega davikliai visokie, bet čia kaip ir visų auto, tiesiog reikia pakeisti ir tiek. Po to el. sėdynės dažnai sugenda, nešildo, oro kondicionieriai mėgsta ožiuotis, nu bent jau pas mane kompaktų dėžė neveikia kažko, mėgsta jungikliai visi ožiuotis, kartais iš lempos darinėjasi ar sukinasi veidrodėliai, nu vienu žodžiu pilnai visa elektra pisasi, bet čia aišku pagal priežiūrą, aš daluptą pasiėmiau ir prikėlinėju, tai pas mane daug visko ir dedasi. Iš išorės dėl elektronikos nesiskundžiu... :) O ratai, tai kaip minėjo - originalūs būna be centrinių dangtelių, taigi sunku rasti kas išbalansuoja, o jeigu dedi neoriginalius, tai atsiranda bėdų su išnešimu, ypač kai ant priekio dedi. Toliau sunku gauti detalių, net ir paprastų plasmasių, kurias daug kas išmestų, tai net tų nėra. Dauguma parvaro anglus, tai variklio dalių rasi, bet va jeigu reikia kokio daikto iš panelės ar pan., tai ir prasideda... ;D Bamperiai kosminėm kainom, apsaugų po varikliu nerasi, nu bet čia daug kam px, man turi būti visos šponkės ir t.t., nes kitaip ne mašina, tai krč... :D Bet man jis patinka tik dėl to, kad kupas, kad Peugeot ir kad jų beveik nėra + pas mane jau vienintelis toks Lietuvoje, tai nežadu atsikratyti... :beer:
2014-03-16
18:22 писал:
Tikrai ne vienintelis, pilna tokių pežų, žinau vieną kuris turi tokį, su visais navarotais, stovis ledinis, bet jam pastoviai genda, plius sake cupas jau nepatogu patapo.
Parodyk BENT jau su rasporke HDI kupą? Nu tai va. Apie kitką jau patyliu... O ten kas su tuo kompiuteriu svaigo, tai prisijungus prie jo matosi visos klaidos ir dėl ko jos, ten pvz. ABS daviklis sugadintas arba oro pagalvės nėra, taip kažkas su jais ne taip, viskas tvarkoma ir klaidos išnyksta, o kad pravalai kontaktus ar pan., tai nereiškia, kad ir langai darinėtis normaliai pradeda ar pan. Plius pirkau mygtukus iš kito kupo, tai jie mažiau spaudyti gal ir dabar tarkim tik spustelėjus pilnai atsidaro langas, su anais reikėdavo laikyti kol leidžiasi ar kyla...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-16 22:49
2014-03-16
16:48 писал:
Jei nepaslaptis, kiek sukisai litu per savo turejima?
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
zarachas
4021 / 0
2014-03-17 13:04
2014-03-16
16:48 писал:
Jei nepaslaptis, kiek sukisai litu per savo turejima?
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-17 13:43
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
o neonai , diodai , stroboskopai , stopai ping pong tai cia ne gaidinimas? tiesioginis ismetimas dyzeliui irgi zjbs
Пользователь
2014-03-17 15:21
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
Matosi kad pacukas ir nebrendyla esi, gal kada suaaugsi gyvenime...
giedzka
1757 / 0
2014-03-17 15:26
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
leisk paklausti kam tau boost gauge?
You serious?
Пользователь
2014-03-17 15:36
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
2014-03-17
15:26 giedzka писал:
leisk paklausti kam tau boost gauge?
kad butu daugiau kam sugest
Пользователь
Пользователь
2014-03-17 15:45
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
Praganei mano r19? O tokie geri buvo Šiaip šį modelį turiu 6 metus. Jokių minusų negalėčiau išskirti. Jei nupirksi geros būklės tai ir laikis gerai. Neturiu nei elektros gedimu kaip daug kas skundžiasi nei kitokų kažkokių ypatingų. Važiuoklė paprasta ir pigi. Pili kurą ir važiuoji.
Пользователь
Пользователь
2014-03-17 16:47
2014-03-16
16:48 писал:
Jei nepaslaptis, kiek sukisai litu per savo turejima?
2014-03-16
17:00 zarachas писал:
Tai jeigu būčiau eilinis lietuvis, tai būčiau sukišęs grubiai štuką su centais, nes man sankaba parėjo, šiaip nutrūkęs generatoriaus diržas nemažai problemų pridarė užkirsdamas variklį ir šiaip aš daug ką iš anksčiau turėjau, pvz. esu sudėjęs neonus, diodus, stroboskopus, logotipus, dvigubos 3, 5 cm rastafkės su tekintais spec. varžtais (17" galva), po to visur Xenon'ai (ilgose 30000 K, trumpose 4300 K, rūko žibintuose 6000 K), Weitec žalios spyruoklės be vijos, rasporkė, čipas, tiesioginis išmetimas, panaikintas FAP/DPF, sportinis išmetimas, sportinis oro filtras, niauktas, keičiau visą saloną iš ryžo į juodą, įsidėjau garsiakalbius iš 16, 5 į 20 cm ir iš elipsių į 25 cm, po to pasistačiau BOOST gaugę, užsidėjau galinį tiuninginį bamperį, po to šiaip pas mane trūko visokių apsaugų ir šiaip smulkmenų, tai tas dar kol susipirkau ir tai dar ne visas, nes sunku rast viską. Nu tai dar spoilerį dėsiu nuo E46 (lip'ą), stogelį nuo Audi A4 B5, stopai PING PONG, dar tik laukiu atlyginimo ir dažysiu... :D Ratus R-19 praganiau, tai R-18 (žiema), bet nepirkau, turėjau. Nu čia taip maždaug, važiuoklė sutvarkyta, keičiau tik dvi nesąmones, dar va stabdžių kalades, o kitka tobula, ten apie filtrus net nešneku... :thumbup: Ir šiaip dar ten lipdukai, juostelės visokios, nes mėgstu išskirtinumą... :lol:
Kiek boosto rodo?
zarachas
4021 / 0
2014-03-18 08:54
2014-03-16
22:49 писал:
išgaidintas pežas kitaip sakant. ir dar akini kitus su savo xenonais
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
2014-03-17
15:45 писал:
Praganei mano r19? :D O tokie geri buvo :D Šiaip šį modelį turiu 6 metus. Jokių minusų negalėčiau išskirti. Jei nupirksi geros būklės tai ir laikis gerai. Neturiu nei elektros gedimu kaip daug kas skundžiasi nei kitokų kažkokių ypatingų. Važiuoklė paprasta ir pigi. Pili kurą ir važiuoji. :)
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje...
It's not a hobby - it's way of life!
assas
3586 / 0
2014-03-19 23:35
2014-03-17
13:04 zarachas писал:
Teip. Užtat vienetinis. Nekiekvienas sugeba gaidinti rastafkėmis, čipu ir tiesioginiu išmetimu... :beer:
2014-03-17
15:45 писал:
Praganei mano r19? :D O tokie geri buvo :D Šiaip šį modelį turiu 6 metus. Jokių minusų negalėčiau išskirti. Jei nupirksi geros būklės tai ir laikis gerai. Neturiu nei elektros gedimu kaip daug kas skundžiasi nei kitokų kažkokių ypatingų. Važiuoklė paprasta ir pigi. Pili kurą ir važiuoji. :)
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
Пользователь
2014-03-19 23:38
2014-03-17
15:45 писал:
Praganei mano r19? :D O tokie geri buvo :D Šiaip šį modelį turiu 6 metus. Jokių minusų negalėčiau išskirti. Jei nupirksi geros būklės tai ir laikis gerai. Neturiu nei elektros gedimu kaip daug kas skundžiasi nei kitokų kažkokių ypatingų. Važiuoklė paprasta ir pigi. Pili kurą ir važiuoji. :)
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
jis gi nelenktyniauja, kam jam tas tepalo akumuliatorius
assas
3586 / 0
2014-03-19 23:42
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
2014-03-19
23:38 писал:
jis gi nelenktyniauja, kam jam tas tepalo akumuliatorius:lol:
na lemputes kaip rase jau pasikeite tai siulau ir varikli ka nors padaryti o dar tokia tacka mmmmhhhh
Пользователь
2014-03-19 23:45
jis boost gauge nemokejo statyti, tai sitas jam butu isvis neimenama misle..
assas
3586 / 0
2014-03-19 23:46
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
2014-03-19
23:38 писал:
jis gi nelenktyniauja, kam jam tas tepalo akumuliatorius:lol:
tu suportavai savo voztuvus?
Пользователь
2014-03-20 00:04
zarachas
4021 / 0
2014-03-22 15:48
2014-03-17
15:45 писал:
Praganei mano r19? :D O tokie geri buvo :D Šiaip šį modelį turiu 6 metus. Jokių minusų negalėčiau išskirti. Jei nupirksi geros būklės tai ir laikis gerai. Neturiu nei elektros gedimu kaip daug kas skundžiasi nei kitokų kažkokių ypatingų. Važiuoklė paprasta ir pigi. Pili kurą ir važiuoji. :)
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
Nematau naudos iš jo...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-23 01:19
2014-03-18
08:54 zarachas писал:
Nu kažkaip tuo metu gavau gerą keitimo variantą, tiesą sakant pats pasiūliau vos ne ant juoko, kuris man iš dalies pliuso davė, o kadangi aš su jais kankinausi, tai paleidau... :( Ta prasme vienas leido orą, reikėjo perdažyti, nes dažyta tik kas matyti, o tarp špykių žiauru, centrinius dangtelius bet kokius buvau sudėjęs, tai biškelį ne kažką žiūrėjosi bendrumoje... :(
2014-03-22
15:48 zarachas писал:
Nematau naudos iš jo... ;)
nes ne tau jis skirtas
zarachas
4021 / 0
2014-03-23 09:36
Žinau...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2014-03-23 22:26
Ar pas juos buvo ESP?
maumas
7658 / 0
2014-03-23 22:48
2014-03-23
22:26 писал:
Ar pas juos buvo ESP?
http://www.cars-data.com/en/peugeot/406 paziurek pats
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
zarachas
4021 / 0
2014-03-23 23:21
2014-03-23
22:26 писал:
Ar pas juos buvo ESP?
Pas mane yra, bet ji tik kartą man buvo suveikusi, kai skersą stačiau ir tai nieko nepadarė, o šiaip tarsi jos nėra, nesijunginėja kaip pas BMW...
It's not a hobby - it's way of life!
maumas
7658 / 0
2014-03-23 23:52
2014-03-23
22:26 писал:
Ar pas juos buvo ESP?
2014-03-23
23:21 zarachas писал:
Pas mane yra, bet ji tik kartą man buvo suveikusi, kai skersą stačiau ir tai nieko nepadarė, o šiaip tarsi jos nėra, nesijunginėja kaip pas BMW... :D
nu tai BMW, ne pugas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|