Peugeot 406 2L HDI (dyz.) ar Audi 80 (B4) 1,9 TDI? Kas geriau? Auto apie 3000 Lt.
Создал
Пользователь
2014-04-18
Пользователь
2014-04-18 00:09
maumas
7658 / 0
2014-04-18 15:25
viskas su ta bulke yra gerai, tik nereikia kist detaliu papigiai.Salenblokai, stabilizatoriu traukles, atraminiai-jau kokius 30-40tukst laiko.Normalios kokybes traukles kainuoja apie 100lt uz abi, del atraminiu ir salenbloku-nebeatsimenu, lyg 260lt mokejau su darbu ir detalemis.Tada dar klause, kaip darysim-pigiai ar brangiai.Sakiau, kad brangiai, ir kad keiktis nereiketuGaliniai amortikai-dar originalus, as pats jau apie 100tkm nuvaziaves su ta masina...Del pezo, tai masina yra zymiai inteligentiskesne, pakaba svelnesne, bet ir remontai pakabos kainuoja daugiau, nes ten ir svirciu daugiau.Jei zvyrkeliais vazinet, tai nieko gero, nes kai damusi, tai kainuos atstatymas nemazai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2014-04-18 19:28
Komfortas labiau vilioja. O b4 manau, kad praščiau stovi ant kelio. Žvirkeliu beveik nevažinėju, būtų įdomu sužinoti ir Peugeot turėtojų nuomones.
Пользователь
2014-04-18 19:51
Pats dabar i 406 dairausi, tai zinau, kad varikliai labai geri, taciau siurbliai jautrus kurui ir pareina auksto slegio reguliatorius, kurio naujo kaina 350-450lt, purkstukai deveti iki 100 lt uz vieneta, o vaziuoklej labiausiai nelaiko stabilizatoriai, ar kas ten. Buna, kad elekrta papjauna gryba, bet viskas pataisoma. O B4 tai eilinis vokiskas kibiras, renkantis 406 ar b4 net nekyla klausimas kuri - 406(mano nuomone)
Пользователь
2014-04-18 19:54
Yra šiam forume naudingas ir ziobaras52 ju klausk jie ten su prancuzais nusimano. Man peugeot asmeniskai patraukliau atrodo bet su b4 maziau butu galvos skausmo.
Пользователь
2014-04-18 19:55
2014-04-18
19:51 писал:
Pats dabar i 406 dairausi, tai zinau, kad varikliai labai geri, taciau siurbliai jautrus kurui ir pareina auksto slegio reguliatorius, kurio naujo kaina 350-450lt, purkstukai deveti iki 100 lt uz vieneta, o vaziuoklej labiausiai nelaiko stabilizatoriai, ar kas ten. Buna, kad elekrta papjauna gryba, bet viskas pataisoma. O B4 tai eilinis vokiskas kibiras, renkantis 406 ar b4 net nekyla klausimas kuri - 406(mano nuomone)
Viskas tiesa pats turėjau 406, važinėjau ir džiaugiausi, kol nepersėdau į naujėsnę. Pats pasikeičiau aukšto slėgio reguliatoriu, bet jie pareina dėl blogo kūro, taigi pilant iš degalinės, problemų nebus nei su siurbliais nei su purkštukais Bent jau aš problemų su elektronika beveik neturėjau, apart to, jog kartais ABS lemputė užsidegdavo
Пользователь
2014-04-18 20:02
Tuo paciu noriu paklaust, neturejai problemu su klimato kontroles bloku?
Пользователь
2014-04-18 20:04
Beto, noriu paklaust, ka girdejes apie 2.2HDI? kazkaip daugiau galios norisi
Пользователь
2014-04-18 20:35
2014-04-18
20:04 писал:
Beto, noriu paklaust, ka girdejes apie 2.2HDI? kazkaip daugiau galios norisi
Šiaip 2.0 HDI yra labai dinamiškas, jeigu nesiruoši lenktyniaut, tai pilnai užtenka. Apie 2.2 žinau tik tiek, kad FAP filtras stovi
Pas mane nebuvo klimos, tai ir problemu neturėjau
Pas mane nebuvo klimos, tai ir problemu neturėjau
Пользователь
2014-04-18 21:10
pezo-komfortui, b4- patvarumui. Pezo minusai galine vaziuokle, elektra, spidometras kvailioja, pastoviai kuro dangtelis streikuoja pas visus, o ir salonas megsta atsilupineti. beske kantri masina, patikemesne visakeriopai, bet komforto tai nedaug, nes tai bulka tik atnaujinta.
Jei rinkciausi komforta tai peza iskart ir su 2, 0hdi su 66kw, maziau jautrus kurui ir lengviau priziurimas.
Jei tik nuo tasko iki tasko kad ir su taburete, kai iki darbo masina tai tik beske
Jei rinkciausi komforta tai peza iskart ir su 2, 0hdi su 66kw, maziau jautrus kurui ir lengviau priziurimas.
Jei tik nuo tasko iki tasko kad ir su taburete, kai iki darbo masina tai tik beske
Пользователь
2014-04-18 21:16
2014-04-18
19:54 писал:
Yra šiam forume naudingas ir ziobaras52 ju klausk jie ten su prancuzais nusimano. Man peugeot asmeniskai patraukliau atrodo bet su b4 maziau butu galvos skausmo.
Tai tu ir esi ziobaras joftvaimat
Пользователь
2014-04-18 21:20
O patarimas pirkt ta kuri bus geresnio stovio. 1.9 tdi variklis didelis privalumas, kad ir bus puse limono nuvaziavesm greiciausiai veiks puikiai, isvaizda aisku b4 klaiki, bet kaip darbine masina tikrai geras varinatas. Pegeot aisku vaziuoja smagiai, ir siaip dailesne masina, bet patvarumu deja nusileidzia bulkai.
Пользователь
2014-04-19 13:31
2014-04-18
21:10 писал:
pezo-komfortui, b4- patvarumui. Pezo minusai galine vaziuokle, elektra, spidometras kvailioja, pastoviai kuro dangtelis streikuoja pas visus, o ir salonas megsta atsilupineti. beske kantri masina, patikemesne visakeriopai, bet komforto tai nedaug, nes tai bulka tik atnaujinta.
Jei rinkciausi komforta tai peza iskart ir su 2, 0hdi su 66kw, maziau jautrus kurui ir lengviau priziurimas.
Jei tik nuo tasko iki tasko kad ir su taburete, kai iki darbo masina tai tik beske
Jei rinkciausi komforta tai peza iskart ir su 2, 0hdi su 66kw, maziau jautrus kurui ir lengviau priziurimas.
Jei tik nuo tasko iki tasko kad ir su taburete, kai iki darbo masina tai tik beske
cia gedimai ? kuro dangtelis, salonas 20 metu masinai ? man isvis juokinga kaip 20 metu masinai ir dar ten ziuri isore ar nera rudziu ar ten siektiek ibrezta, nu joptvaimat nesuprantu situ dalyku
Ваше послание |
|