Пользователь
2014-10-22 00:53
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? dekui
Пользователь
2014-10-22 09:00
2014-10-22
00:53 писал:
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? :) dekui
Facelift visada geriau pirkti tiek dėl mažesnio nuvertėjimo, tiek dėl pirmtakų ištaisytų bug"ų
Пользователь
2014-10-22 09:00
2014-10-22
00:53 писал:
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? :) dekui
abudu geri, praktiskai niekuom nesiskiria
Пользователь
2014-10-22 11:32
2014-10-22
00:53 писал:
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? :) dekui
2014-10-22
09:00 писал:
abudu geri, praktiskai niekuom nesiskiria
"praktiškai"tinka perkant alų norfoje.
Tecchninė sritis laaaabai skiriasi šių E39
142kw žymiai staigesnis, turi daugiau jėgos(tai ypač svarbu universalams) ir šiaip smagesnis nes 20Nm didesnis maximalus sukimo momentas (prie tokiu pat 1750Rpm 390 ir 410Nm)
o tai pvz lemia ~0, 3s įsibėgėjimo iki 100km/h skirtumą sedanuose
ir didesnį max greitį (225km/h ir 230km/h)
Skirtumai labiau juntami universaluose, nes truputi sunkesni ir aerodinamika kitokia.
Tuscio automobilio mase tesiskria tik 20Kg, taciau pakrautas skirtis gali visais 200kg, va cia ir pasitarnauja tie Nm labiausiai.
Jei dar butu X-drive, tai labai praverstu.
7kl turi daugiau reiksmes, bet 7kl 142kw kitokia ECU valdymo programa gamykloje israsyta, dar simboliskai padidinti Nm.
Tecchninė sritis laaaabai skiriasi šių E39
142kw žymiai staigesnis, turi daugiau jėgos(tai ypač svarbu universalams) ir šiaip smagesnis nes 20Nm didesnis maximalus sukimo momentas (prie tokiu pat 1750Rpm 390 ir 410Nm)
o tai pvz lemia ~0, 3s įsibėgėjimo iki 100km/h skirtumą sedanuose
ir didesnį max greitį (225km/h ir 230km/h)
Skirtumai labiau juntami universaluose, nes truputi sunkesni ir aerodinamika kitokia.
Tuscio automobilio mase tesiskria tik 20Kg, taciau pakrautas skirtis gali visais 200kg, va cia ir pasitarnauja tie Nm labiausiai.
Jei dar butu X-drive, tai labai praverstu.
7kl turi daugiau reiksmes, bet 7kl 142kw kitokia ECU valdymo programa gamykloje israsyta, dar simboliskai padidinti Nm.
Пользователь
2014-10-22 15:26
Nes galvoju paimt koki 142kw, o jaigu nebus tai 135kw tai jaigu jie abu geri tai tada ziuresiu
Пользователь
2014-10-22 15:44
2014-10-22
00:53 писал:
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? :) dekui
2014-10-22
09:00 писал:
abudu geri, praktiskai niekuom nesiskiria
2014-10-22
11:32 писал:
"praktiškai"tinka perkant alų norfoje.
Tecchninė sritis laaaabai skiriasi šių E39
142kw žymiai staigesnis, turi daugiau jėgos(tai ypač svarbu universalams) ir šiaip smagesnis nes 20Nm didesnis maximalus sukimo momentas (prie tokiu pat 1750Rpm 390 ir 410Nm)
o tai pvz lemia ~0, 3s įsibėgėjimo iki 100km/h skirtumą sedanuose
ir didesnį max greitį (225km/h ir 230km/h)
Skirtumai labiau juntami universaluose, nes truputi sunkesni ir aerodinamika kitokia.
Tuscio automobilio mase tesiskria tik 20Kg, taciau pakrautas skirtis gali visais 200kg, va cia ir pasitarnauja tie Nm labiausiai.
Jei dar butu X-drive, tai labai praverstu.
7kl turi daugiau reiksmes, bet 7kl 142kw kitokia ECU valdymo programa gamykloje israsyta, dar simboliskai padidinti Nm.
Tecchninė sritis laaaabai skiriasi šių E39
142kw žymiai staigesnis, turi daugiau jėgos(tai ypač svarbu universalams) ir šiaip smagesnis nes 20Nm didesnis maximalus sukimo momentas (prie tokiu pat 1750Rpm 390 ir 410Nm)
o tai pvz lemia ~0, 3s įsibėgėjimo iki 100km/h skirtumą sedanuose
ir didesnį max greitį (225km/h ir 230km/h)
Skirtumai labiau juntami universaluose, nes truputi sunkesni ir aerodinamika kitokia.
Tuscio automobilio mase tesiskria tik 20Kg, taciau pakrautas skirtis gali visais 200kg, va cia ir pasitarnauja tie Nm labiausiai.
Jei dar butu X-drive, tai labai praverstu.
7kl turi daugiau reiksmes, bet 7kl 142kw kitokia ECU valdymo programa gamykloje israsyta, dar simboliskai padidinti Nm.
Kaip suprast "Tecchninė sritis laaaabai skiriasi šių E39" ?
Nesvarbu, facelift ar ne, tas pats "geras" M57 motoras stovi, su vienoda "technine sritimi". 20nm ir 7kw skiriasi dėl kitokios įsiurbimo kolektoriaus konstrukcijos ir ECU programos. Ir anaiptol, kuo sunkesnis automobilis tuo mažiau jaučiasi toks galios skirtumas, o šiuo atveju 5BMW tikra karvutė.
Nesvarbu, facelift ar ne, tas pats "geras" M57 motoras stovi, su vienoda "technine sritimi". 20nm ir 7kw skiriasi dėl kitokios įsiurbimo kolektoriaus konstrukcijos ir ECU programos. Ir anaiptol, kuo sunkesnis automobilis tuo mažiau jaučiasi toks galios skirtumas, o šiuo atveju 5BMW tikra karvutė.
Пользователь
2014-10-22 16:24
siaip visi faceliftai turi istaisytus smulkius defektukus kurie isaiskejo per kelis metus, as tai imciau 2, 5d 120kw. ir cipuociau nes tiek 3.0d 135kw ir 142kw ir 2, 5d 120kw cipuojasi vienodai iki 160kw.120kw paimsi pigiau nei 142kw, mokesi uz draudima pigiau.
Пользователь
2014-10-22 17:46
2014-10-22
16:24 писал:
siaip visi faceliftai turi istaisytus smulkius defektukus kurie isaiskejo per kelis metus, as tai imciau 2, 5d 120kw. ir cipuociau nes tiek 3.0d 135kw ir 142kw ir 2, 5d 120kw cipuojasi vienodai iki 160kw.120kw paimsi pigiau nei 142kw, mokesi uz draudima pigiau.
Labai gražu, bet pats BMW ar sakykim MB sukuria ECU mapą patį tinkamiausia, kad būtų optimalus galios ir sąlyginės ekonomijos santykis.Galima čipuoti kiek nori, bet yra tam tikra riba, kai lieka tik žaisti su kuro mišiniu, ir tada jau gautusi gerokai(smarkiai)didesnės sąnaudos.Tada inzinieriai siulo geriau antra turba deti.Kadaise pats važinėjau su e39 ir tuo pat metu turejau E38 abi 142kw tai 7kl smagesne, nors biski sunkesne, nes turi rovimo atsarga, 430Nm optimalus Nm ir tai tikrai jauciasi.Aisku nepalyginsi su twin-turbo 160kw kur 500Nm bet visviena jauciasi.Buvau ir pakrikstijes i bordiura rata.Slidziame kelyje esp nevisad pagelbsti Bet jei jau taip , tai niekada nesustotum, vis mazai, vis negana butu tu kw.Man asmeniskai svarbiau X-drive ar ne, bet kai buvau metesis pire X5-tu, tai teko ziauriai nusivilti ju trapumu, o x-drive "limuzinus" bemvas atnaujino tik 2005m(5kl)ir 2008(7kl).Manau, kad esp extreemingesnėse situacijose neitin gelbėja, X-as-kas kita.
august
24 / 0
2014-10-29 15:38
geriausias variantas E39 525d 120kw nuo 2000m.,
su šitais varikliais tikrai gyviau važiuoja nei su 135kw ar su 142kw, kuro sąnaudos 2L mažesnės.
su šitais varikliais tikrai gyviau važiuoja nei su 135kw ar su 142kw, kuro sąnaudos 2L mažesnės.
Пользователь
2014-11-01 21:38
2014-10-22
00:53 писал:
Sveiki norejau paklaust kuom skiresi bmw e39 3.0D 135kw ir 142? Kuris butu geriau ar jie abu geri?? ar cia tik del traukos skirtumas? :) dekui
2014-10-22
09:00 писал:
Facelift visada geriau pirkti tiek dėl mažesnio nuvertėjimo, tiek dėl pirmtakų ištaisytų bug"ų
Siaip juokas ima su tuo "nuvertejimu", nuvertes tas faceliftinis e39 labai greitai...
Vaikai tai moraliskai pasenes per dvi kartas auto... ir faceliftas nuvertejimui nelabai pagelbes, kai auto yra moraliskai pasenes... Facelift'ai dar kazkiek turi didesne kaina... Bet iseis nauja karta ne uz kalnu ir is e39 liks istorija(kaip dabar is e34).
BMW bendrai ne tas automobilis, kuriam reiketu skaiciuoti nuvertejima . jie bendrai yra nepigiai islaikomi ir nepigiai kainuojantys ir perkami tikrai ne del to, kad "daug sutaupysiu".
Vaikai tai moraliskai pasenes per dvi kartas auto... ir faceliftas nuvertejimui nelabai pagelbes, kai auto yra moraliskai pasenes... Facelift'ai dar kazkiek turi didesne kaina... Bet iseis nauja karta ne uz kalnu ir is e39 liks istorija(kaip dabar is e34).
BMW bendrai ne tas automobilis, kuriam reiketu skaiciuoti nuvertejima . jie bendrai yra nepigiai islaikomi ir nepigiai kainuojantys ir perkami tikrai ne del to, kad "daug sutaupysiu".
Пользователь
2014-11-05 12:55
2014-10-29
15:38 august писал:
geriausias variantas E39 525d 120kw nuo 2000m.,
su šitais varikliais tikrai gyviau važiuoja nei su 135kw ar su 142kw, kuro sąnaudos 2L mažesnės.
su šitais varikliais tikrai gyviau važiuoja nei su 135kw ar su 142kw, kuro sąnaudos 2L mažesnės.
Ваше послание |
|