Pasaulio pakrašty, be mechanikų, - tik savom rankom ir Jūsų žiniom
Создал
Пользователь
2018-07-30
Пользователь
2018-07-30 02:01
Sveiki visi, kitoj ekrano pusėj! Pakliuvau į šiokią tokią situaciją, čia, Norvegijos šiaurėje, kur greičiau surasčiau stirnaitę ar kokį briedį, ramiu žingsniu pėdinantį kur akys veda, nei automeistrus, kurių žinių man dabar taip reikia. O problemėlė paprasta, bet tuo pačiu ganėtinai kebli, norint tiksliai nustatyti kas kaltas, kad mano Opeliuko akumas nebekraunamas. Multimetro neturiu, nuo diagnostikos vaizdelių akyse temsta, o komentarų dėl rėlių, sužadinimo varžų, šokoliadų ir dar visokių velnių jau nebeskiriu vieno no kito. Istorija paprasta, - karts nuo karto, ryte, tik užvedus mažytę sucypdavo dirželis, kuris po penketo gerų kilometrų nutildavo. Vieną rytą cypia kitą ne, perdaug nesureikšminau, gal rytinė rasa susikaupus ant dirželio vis raminau save. Štai išsiruošiu į kelionę, numinu jau nemažą kelio gabalą ir paukšt pirmiausia, šiek tiek spustelėjus atkarpėlėje, užsidega akumuliatoriaus nekrovimo lemputė prietaisų skydelyje, dar po kilometro dingsta vairo stiprintuvas, vėlei atsiranda ir galiausiai visai pradingsta. Sustot, kažką žiurėt, diržas lyg ir gyvas bet negražiai blizga, tačiau nesutrūkinėjęs, variklis nekaista, - pompa lyg ir dirba. Valyt kontaktus prie akumuliatoriaus, nemenkai oksidavęsi, bergždžiai, nepadėjo. Sėdu, užsikuriu, - no problem pakolkas su starteriu, akumas dar turi jėgos, pjaunam toliau, kol galiausiai pristojęs ir užgesinęs - nebeužsikuriu. Ne bėda, pravažiuojantį stabdom, su laidais pliaukšt, toliau pjaunam. Vargais negalais per liūtį, beveik be valytuvų, nes čiut krutėjo, šviesų, kurių net nejungiau ir stiprintuvo, kuris mane jau senai apleido, dasigavau iki išsvajotojo worksite'o. Civilizacijos čia mažai, kaip ir meistrų, kurie galėtų padėti, taigi kreipiuosi į Jus, mielieji. Gal galite patarti nuo ko galėčiau pradėti savo mažytės reanimaciją, ar bent diagnostiką, nustatant bėdelę. Rankos dvi, įrankiai paprasti, kaip sakiau, multimetras kažkur šimto kilometrų spinduliu yra, bet pakolkas man jis nepasiekiamas. Suprantu, kad bėda gali būti su generatorium, šepetėliais, įtempėjais ir visais kitais veikėjais, bet ką aš pirmiausia turėčiau tikrinti savo skurdžiu autoelektronikos išmanymu. Temų n, atsakymų taipogi, o man tereikia konkrečių kelių nurodymų, nuo ko galiu pradėti gydymą. Ačiū, jei nepatingėjote ir perskaitėte, tai reta, laukiu receptų!
Пользователь
2018-07-30 02:36
Visai pamiršau, dieną prieš, važiavau trumpu atstumu, gal 20km, o grįžęs nuprausiau tiesiog su srove mašinytę, kelionei gi ruošiaus. Gal taip galėjau kažką pridirbti, nes reikalai pradėjo krypti bloga linkme jau kitą dieną, pavažiavus vos gerą pusvalandį.
mikoliskis
155 / 0
2018-07-30 08:05
tai sia kaip ir viskas aisku jei dirzas vietoi tai generas numire greisiausei angliukai
Пользователь
2018-07-30 16:16
2018-07-30
08:05 mikoliskis писал:
tai sia kaip ir viskas aisku jei dirzas vietoi tai generas numire greisiausei angliukai
Joa, kaip suprantu - angliukus privalu patikrinti, būtų geras variantas, jeigu jie kaltininkai. Kai turėsiu laisvo laiko to pirmiausia ir imsiuos, bet man įdomu - ką dar galėčiau įlindęs po kapotu pachekint?
Пользователь
2018-07-31 20:27
писал:
..
Dar neturėjau galimybės palysti, rytoj dirbsiu tik iki vidurdienio ir galėsiu pasikrapštyt, jau įrankiukai suruošti, bet po darbų tiesiog išgręžtas jauties, dirbam saulėkaitoj ir kaitina nevaikiškai pastarąsias dienas. Ryt turėsiu jį rankose ir gal atsiras aiškumas.
Ваше послание |
|