pakatiinimo zvakiu tinklas ir p,p

Создал Пользователь 2013-01-03
2013-01-03 22:47

2013-01-02 18:09:25
2012-02-13 19:39:36 azuolinis rašė:
Sveiki,
gal pasidalintu savo ziniomis kas turi vectra b 2000m 74kw dyzeliuka. kaip ten pas jas turi buti su zvakiu pakaitinimu. Pvz.as palieku ja stoveti kokias 2-3 val ir uzvedant po to jau zvakiu nekaitina, vedasi sunkiai tik is kelinto karto uzvedu. O jei varyklis visai saltas tai kad ir - 26 pakaitinimas dega ir vedasi normaliai. Klausiau elektriko, sako opeliuose taip yra kad jei variklis bent 10* siekia pakaitinimas nedega.... Ar tikrai taip?
Ir kame tada ieskot problemos kad vedasi sunkiai? Zvakes?
2012-02-13 19:48:04 jonizz rašė:
bus greiciausiai nuejas daviklis temperaturinis, nes tai dazna problema, paprasciausias variantas atjungti raudona laida, tada zvakes veiktu visa laika, arba keisti davikli!!!
opel vektra b, 96m 17td isuzu . nu ir man tokia problema is darbo vaziavau mazdaug kilometra ir visos lenputes uzsidege ir uzduso o uzkurti neeina taip akuma iskrove kad reikejo kita bet ir ta kita iskrove , pakeiciau dinama bet vistiek nieko gero , tai tikrinom zvakes jis veikia , bet ilgai sildo ir jos neissijungia , tai ar cia galejo problema buti .kad iskrauna akuma ir sugadino dinamu, labai dekingas busiu uz atsakima .
2013-01-13 09:31
siaip ir pas manes yra tokia problema, Vectra C 2003 2.0 dti. Pakaitinimo zvakes saltam varykliui esant isijungia(lauko temp. -10c). Po pasivazinejimo palikus masina apie 30min-2val. zvakes nebeisijungia, ir masina labai sunku uzkurti(reikia kaukinti starter vos ne minute). Gal kas zinot kurioje vietoje yra temperaturos davyklis, kuris reguliuoja kaitinimo zvakiu paleidima?
2013-01-13 11:42
2013-01-13 09:31 писал: siaip ir pas manes yra tokia problema, Vectra C 2003 2.0 dti. Pakaitinimo zvakes saltam varykliui esant isijungia(lauko temp. -10c). Po pasivazinejimo palikus masina apie 30min-2val. zvakes nebeisijungia, ir masina labai sunku uzkurti(reikia kaukinti starter vos ne minute). Gal kas zinot kurioje vietoje yra temperaturos davyklis, kuris reguliuoja kaitinimo zvakiu paleidima?
Temperaturos daviklis stovi virs termostato dvieju kontaktu.Pakaitinimo rele valdo kompas pagal variklio temperatura, turetu pradeti jungti pakaitinima kai temperatura variklio 5 ir maziau laipsniu.Paprasciausia atjungi davikli tada pakaitinimas turi veikti ir pasibandai kaip kuriasi.Norint pasitikrinti pajungi diagnostika ir saltam paziuri ar atitinka variklio temperatura ir aplinkos, turetu nebuti didelio skirtumo.Jei skirtumas didelis pradziai pasikeiti davikli.Aisku opelis turi ir kitu problemu su nesikurimu.
2013-01-13 12:35
2013-01-13 09:31 писал: siaip ir pas manes yra tokia problema, Vectra C 2003 2.0 dti. Pakaitinimo zvakes saltam varykliui esant isijungia(lauko temp. -10c). Po pasivazinejimo palikus masina apie 30min-2val. zvakes nebeisijungia, ir masina labai sunku uzkurti(reikia kaukinti starter vos ne minute). Gal kas zinot kurioje vietoje yra temperaturos davyklis, kuris reguliuoja kaitinimo zvakiu paleidima?
2013-01-13 11:42 писал: Temperaturos daviklis stovi virs termostato dvieju kontaktu.Pakaitinimo rele valdo kompas pagal variklio temperatura, turetu pradeti jungti pakaitinima kai temperatura variklio 5 ir maziau laipsniu.Paprasciausia atjungi davikli tada pakaitinimas turi veikti ir pasibandai kaip kuriasi.Norint pasitikrinti pajungi diagnostika ir saltam paziuri ar atitinka variklio temperatura ir aplinkos, turetu nebuti didelio skirtumo.Jei skirtumas didelis pradziai pasikeiti davikli.Aisku opelis turi ir kitu problemu su nesikurimu.
dekui, reiks pasibandyt
2013-01-13 12:50
as draugam tokias problemos kitaip spresdavau. atjungdavau ta davikli, ir dajunges laidus graziai davesdavau iki lauko temperaturos daviklio ir sujungdavau, tada visad gerai kurias, ir kaitina pagal lauko temp o ne pagal variklio temp. man rodos protingai darydavau-darau, o lauko temp daviklis buna prieki, zemai prie buferio, visom masinos vis skirtingai todel nzn tiksliai ant opelio.
2013-01-13 13:49
2013-01-13 12:50 писал: as draugam tokias problemos kitaip spresdavau. atjungdavau ta davikli, ir dajunges laidus graziai davesdavau iki lauko temperaturos daviklio ir sujungdavau, tada visad gerai kurias, ir kaitina pagal lauko temp o ne pagal variklio temp. man rodos protingai darydavau-darau, o lauko temp daviklis buna prieki, zemai prie buferio, visom masinos vis skirtingai todel nzn tiksliai ant opelio.
idomus variantas, bet ar tokiu atveju kompas nepripazysta kaip salta varykli, nors ir pasiles butu?(gal kuro daugiau vartos?)
2013-01-13 14:02
2013-01-13 12:50 писал: as draugam tokias problemos kitaip spresdavau. atjungdavau ta davikli, ir dajunges laidus graziai davesdavau iki lauko temperaturos daviklio ir sujungdavau, tada visad gerai kurias, ir kaitina pagal lauko temp o ne pagal variklio temp. man rodos protingai darydavau-darau, o lauko temp daviklis buna prieki, zemai prie buferio, visom masinos vis skirtingai todel nzn tiksliai ant opelio.
2013-01-13 13:49 писал: idomus variantas, bet ar tokiu atveju kompas nepripazysta kaip salta varykli, nors ir pasiles butu?(gal kuro daugiau vartos?)
Taip nesidaro nes davikliai turi sirtingas varzas.Jei pakaitinimas veikia visada tai variklio temperatura minusine. Nuo to priklauso kuro norma, taip pat degimo kampas.
2013-01-13 15:35
2013-01-13 12:50 писал: as draugam tokias problemos kitaip spresdavau. atjungdavau ta davikli, ir dajunges laidus graziai davesdavau iki lauko temperaturos daviklio ir sujungdavau, tada visad gerai kurias, ir kaitina pagal lauko temp o ne pagal variklio temp. man rodos protingai darydavau-darau, o lauko temp daviklis buna prieki, zemai prie buferio, visom masinos vis skirtingai todel nzn tiksliai ant opelio.
2013-01-13 13:49 писал: idomus variantas, bet ar tokiu atveju kompas nepripazysta kaip salta varykli, nors ir pasiles butu?(gal kuro daugiau vartos?)
2013-01-13 14:02 писал: Taip nesidaro nes davikliai turi sirtingas varzas.Jei pakaitinimas veikia visada tai variklio temperatura minusine. Nuo to priklauso kuro norma, taip pat degimo kampas.
o tai kai atjungi ta davikli kas reguliuoja ta kampa? :) ir kuro norma?
2013-01-13 15:42
2013-01-13 13:49 писал: idomus variantas, bet ar tokiu atveju kompas nepripazysta kaip salta varykli, nors ir pasiles butu?(gal kuro daugiau vartos?)
2013-01-13 14:02 писал: Taip nesidaro nes davikliai turi sirtingas varzas.Jei pakaitinimas veikia visada tai variklio temperatura minusine. Nuo to priklauso kuro norma, taip pat degimo kampas.
2013-01-13 15:35 писал: o tai kai atjungi ta davikli kas reguliuoja ta kampa? :) ir kuro norma?
Turi sutvarkyti, kad veiktu normaliai taip kaip is gamyklos o ne kazkaip skersai ir nereiks nieko isradineti.
2013-01-13 15:45
2013-01-13 14:02 писал: Taip nesidaro nes davikliai turi sirtingas varzas.Jei pakaitinimas veikia visada tai variklio temperatura minusine. Nuo to priklauso kuro norma, taip pat degimo kampas.
2013-01-13 15:35 писал: o tai kai atjungi ta davikli kas reguliuoja ta kampa? :) ir kuro norma?
2013-01-13 15:42 писал: Turi sutvarkyti, kad veiktu normaliai taip kaip is gamyklos o ne kazkaip skersai ir nereiks nieko isradineti.
cia kiekvienam aisku , kad reikia sutvarkyti kad butu kaip is gamyklos bet is gamyklos kartais blogai buna, pvz kaip dbr. o tu vis dar neatsakei i mano klausima, kai atjungi ta davikli kas tada reguliuoja kampa ir kuro norma? skersai ar issilgai , svarbu tinka ir veikia.
2013-01-13 15:55
2013-01-13 15:35 писал: o tai kai atjungi ta davikli kas reguliuoja ta kampa? :) ir kuro norma?
2013-01-13 15:42 писал: Turi sutvarkyti, kad veiktu normaliai taip kaip is gamyklos o ne kazkaip skersai ir nereiks nieko isradineti.
2013-01-13 15:45 писал: cia kiekvienam aisku , kad reikia sutvarkyti kad butu kaip is gamyklos bet is gamyklos kartais blogai buna, pvz kaip dbr. o tu vis dar neatsakei i mano klausima, kai atjungi ta davikli kas tada reguliuoja kampa ir kuro norma? skersai ar issilgai , svarbu tinka ir veikia.
Kai atjungi davikli tada kompas pasistato reiksme pagal minusine temperatura, pvz minus 20, tada buna kuro norma padidinta ir degimo kampas anskstyvesnis ir jis nesikeicia nes temperatura pastovi.Del to ir stovi davikliai pagal kuriuos vyksta korekcija.
2013-01-13 21:59
2013-01-13 15:42 писал: Turi sutvarkyti, kad veiktu normaliai taip kaip is gamyklos o ne kazkaip skersai ir nereiks nieko isradineti.
2013-01-13 15:45 писал: cia kiekvienam aisku , kad reikia sutvarkyti kad butu kaip is gamyklos bet is gamyklos kartais blogai buna, pvz kaip dbr. o tu vis dar neatsakei i mano klausima, kai atjungi ta davikli kas tada reguliuoja kampa ir kuro norma? skersai ar issilgai , svarbu tinka ir veikia.
2013-01-13 15:55 писал: Kai atjungi davikli tada kompas pasistato reiksme pagal minusine temperatura, pvz minus 20, tada buna kuro norma padidinta ir degimo kampas anskstyvesnis ir jis nesikeicia nes temperatura pastovi.Del to ir stovi davikliai pagal kuriuos vyksta korekcija.
pabandziau atjungti temperaturos davikli prie termostato, tai kompas isvis neatpazysta kokia temperature yra. Bet vedasi kuo puikiausiai, zvakes kaista visada - ilgai, nors ir karstas varyklis. Minusas: ausinimo venteliatorius pastoviai, maksimaliai sukas, ir jaucias jog neproporcingai kuras paduodamas. Gal uztektu tik temperaturos davikli pasikeist? ar vistiek reik meistro jog su kompu apziuretu.
2013-01-24 19:57
man sita problema isprende(tikiuos)
zodziu praejau kryziaus kelius, kol patekau pas normalius meistrus ir jie taip pat emesi reles ir temp daviklio. Bet pakeitus nelabai kas isisprende, tai man padare toki mechanini pakaitinima. Pajunge ant tiesiuju ir pries uzvedant paspaudziu knopke, palaikau kol pakaitinimas uzgesta ir tada puikiai uzvedu.
Nezinau ar cia geriausias budas, bet kai tiek vargau iki to, tai dabar labai paprasta atrodo
2013-01-29 13:34
2013-01-24 19:57 писал: man sita problema isprende(tikiuos)
zodziu praejau kryziaus kelius, kol patekau pas normalius meistrus ir jie taip pat emesi reles ir temp daviklio. Bet pakeitus nelabai kas isisprende, tai man padare toki mechanini pakaitinima. Pajunge ant tiesiuju ir pries uzvedant paspaudziu knopke, palaikau kol pakaitinimas uzgesta ir tada puikiai uzvedu.
Nezinau ar cia geriausias budas, bet kai tiek vargau iki to, tai dabar labai paprasta atrodo
:thumbup:
šiandien kaip tik išėjo kalba apie tokį tiesioginį pakaitinimą vienam servise. Papasakojau kaip sutvarkė dėl neužsivedimo.
Sako ilgai nevažiuosi ir greit nei šiltos nei šaltos neužvesi. Kažkokią chemiją atseit jie man padarė.
Kas čia dar per naujiena?

Ваше послание