Пользователь
2011-10-09 21:51
reikia patarimo kaip geriau ar kai variklio galingumas didesnis pvz 2.0l o kw 74 ar kai 1.6l bet kilovatu tarkim 85 arba 100 dekui is anksto
Пользователь
2011-10-10 09:07
reiketu biski konkreciau, nes vien is kW nepasakysi.. jei 2.0 karbas, o 1.6 ipurskimas ir dar su VTEC, tai aisku geriau 1.6
Пользователь
2011-10-10 11:41
jau cia kokia audine lygina su naujos kartos motoriuku
Пользователь
2011-10-10 12:30
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys
Пользователь
2011-10-10 12:32
2011-10-10
09:07 писал:
reiketu biski konkreciau, nes vien is kW nepasakysi.. jei 2.0 karbas, o 1.6 ipurskimas ir dar su VTEC, tai aisku geriau 1.6
o beto karbas jau adgivenes reikalas net neziurieciau
Пользователь
2011-10-10 12:33
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
tai ka tu cia ziuri dyzeli 2.0 litru i 1.8 benzina
Пользователь
2011-10-10 12:36
trauka panasi , gal truputi 1.8 geriau eitu bet ne ka , o ekonomika dti naudai
Пользователь
2011-10-10 12:38
2011-10-09
21:51 писал:
reikia patarimo kaip geriau ar kai variklio galingumas didesnis pvz 2.0l o kw 74 ar kai 1.6l bet kilovatu tarkim 85 arba 100 dekui is anksto:thumbup::smoke:
imk 1.8 su dujom ir vsks
Пользователь
2011-10-10 12:40
Jei Taupiai nori važiuot (oru) tai imk dyzeli , jei nori galios ir tylesnio motoro tai imk benza.
Пользователь
2011-10-10 12:41
bendzina ziuriu kad ir audi a4 radau 2.6variklis bet 110kw o kita tik 1.8 ir tiek pat kw tai kiek suprantu kw galia yra o tai variklio turis ka reiskia tada
Пользователь
2011-10-10 12:44
2011-10-10
12:40 писал:
Jei Taupiai nori važiuot (oru) tai imk dyzeli , jei nori galios ir tylesnio motoro tai imk benza. :smartass:
priciom cia tas dyzelis as tik klausiu i ka labiau atkreipti demesi i variklio turi ar i kw
Пользователь
2011-10-10 12:44
Šeip žinok , kad pasidžiaugtu vairuotojas kad turi didesnius skačiukus po kapotu nei kolega
Пользователь
2011-10-10 12:49
Nu blem , rimtai tu durnc kolega kuo stipresnis motoras tuo daugiau išspausi jmj , vaizduotes pas tave kaip matau 0 , palei motorą , ir kw paskirstyti.
mekot
98 / 0
2011-10-10 13:00
is patirties litrazas galingesnis neliginant karbu ir paturbintu varykliu. pvz. pas mane buvo 1.6 74kw pas draugeli 1.8 66kw bet jo masina geriau eidavo visapusiskai.
Пользователь
2011-10-10 13:09
2011-10-10
12:49 писал:
Nu blem , rimtai tu durnc kolega :thumbdown: kuo stipresnis motoras tuo daugiau išspausi jmj , vaizduotes pas tave kaip matau 0 , palei motorą , ir kw paskirstyti.
jai acilupes esi ir nieko nzn tai nekomentuok isvis o jai nervinies tai izgerk valerijuonu pageres ok
Пользователь
2011-10-10 13:11
2011-10-10
12:41 писал:
bendzina ziuriu kad ir audi a4 radau 2.6variklis bet 110kw o kita tik 1.8 ir tiek pat kw tai kiek suprantu kw galia yra o tai variklio turis ka reiskia tada
pas ta audi 1.8 yra TURBO! ji tikrai geriau eis nei 2.6 v6. turbininiai motorai kur kas pranasesni uz atmosferinius. ir bus kas be ko ekonomiskesnis.
wagen
1829 / 0
2011-10-10 13:13
2011-10-10
12:40 писал:
Jei Taupiai nori važiuot (oru) tai imk dyzeli , jei nori galios ir tylesnio motoro tai imk benza. :smartass:
2011-10-10
12:44 писал:
priciom cia tas dyzelis as tik klausiu i ka labiau atkreipti demesi i variklio turi ar i kw :thumbup:
cia zinok kiekviena marke turi savo idejas ir pan, kai tu sakei audi 2.6 ir 1.8, tiek pat kw, 1.8 su turbina......anksciau f-1 honda is 1.5 ispausdavo 900kw....tiesiog turis ir kw neprisirisami dalikai
Пользователь
2011-10-10 13:18
2011-10-10
12:49 писал:
Nu blem , rimtai tu durnc kolega :thumbdown: kuo stipresnis motoras tuo daugiau išspausi jmj , vaizduotes pas tave kaip matau 0 , palei motorą , ir kw paskirstyti.
2011-10-10
13:09 писал:
jai acilupes esi ir nieko nzn tai nekomentuok isvis o jai nervinies tai izgerk valerijuonu pageres ok:thumbup:
Idomu kas čia toks acilupes , vapši vaikiuks 13-metis čiuju kažkoks sukure nesamoningą temą tavo klausimai tai elitiniai
Пользователь
2011-10-10 13:19
2011-10-10
12:40 писал:
Jei Taupiai nori važiuot (oru) tai imk dyzeli , jei nori galios ir tylesnio motoro tai imk benza. :smartass:
2011-10-10
12:44 писал:
priciom cia tas dyzelis as tik klausiu i ka labiau atkreipti demesi i variklio turi ar i kw :thumbup:
2011-10-10
13:13 wagen писал:
cia zinok kiekviena marke turi savo idejas ir pan, kai tu sakei audi 2.6 ir 1.8, tiek pat kw, 1.8 su turbina......anksciau f-1 honda is 1.5 ispausdavo 900kw....tiesiog turis ir kw neprisirisami dalikai
tai tada paiskinkit radau dvi vektrikes b pas viena 2.0l bet 74kw o pas kita 1.8 bet 85kw tai kuri geriau turetu traukti ir kuri ekonomiskiau diekui
Пользователь
2011-10-10 13:22
2011-10-10
12:41 писал:
bendzina ziuriu kad ir audi a4 radau 2.6variklis bet 110kw o kita tik 1.8 ir tiek pat kw tai kiek suprantu kw galia yra o tai variklio turis ka reiskia tada
2011-10-10
13:11 писал:
pas ta audi 1.8 yra TURBO! ji tikrai geriau eis nei 2.6 v6. turbininiai motorai kur kas pranasesni uz atmosferinius. ir bus kas be ko ekonomiskesnis.
Leisk nesutikti su Tavim visais 100% nes yra daugybe atmosferiku, kurie galios, galingumo ir NM+WAG turi per akis ir ausis kita vertus yra net tokiu, kurie uz t-dyzelius turi daugiau NM ir ne tik turis lemia o taupuma nulemia dar ir kuro padavamimo saveika su turba
Пользователь
2011-10-10 13:23
2011-10-10
12:49 писал:
Nu blem , rimtai tu durnc kolega :thumbdown: kuo stipresnis motoras tuo daugiau išspausi jmj , vaizduotes pas tave kaip matau 0 , palei motorą , ir kw paskirstyti.
2011-10-10
13:09 писал:
jai acilupes esi ir nieko nzn tai nekomentuok isvis o jai nervinies tai izgerk valerijuonu pageres ok:thumbup:
2011-10-10
13:18 писал:
Idomu kas čia toks acilupes , vapši vaikiuks 13-metis čiuju kažkoks sukure nesamoningą temą :thumbup: :lol: tavo klausimai tai elitiniai :lol:
jai nepatinka tai spruk is cia nebenusisnekiejas nusibodai jau
Пользователь
2011-10-10 13:25
2011-10-10
12:44 писал:
priciom cia tas dyzelis as tik klausiu i ka labiau atkreipti demesi i variklio turi ar i kw :thumbup:
2011-10-10
13:13 wagen писал:
cia zinok kiekviena marke turi savo idejas ir pan, kai tu sakei audi 2.6 ir 1.8, tiek pat kw, 1.8 su turbina......anksciau f-1 honda is 1.5 ispausdavo 900kw....tiesiog turis ir kw neprisirisami dalikai
2011-10-10
13:19 писал:
tai tada paiskinkit radau dvi vektrikes b pas viena 2.0l bet 74kw o pas kita 1.8 bet 85kw tai kuri geriau turetu traukti ir kuri ekonomiskiau diekui
vienas benzinas kitas dyzelis avine tu..
palyginimas bmw e39 520 112kw , o e39 tu pačiu metu 525TDS 105kw..
palyginimas bmw e39 520 112kw , o e39 tu pačiu metu 525TDS 105kw..
Пользователь
2011-10-10 13:26
2011-10-10
13:09 писал:
jai acilupes esi ir nieko nzn tai nekomentuok isvis o jai nervinies tai izgerk valerijuonu pageres ok:thumbup:
2011-10-10
13:18 писал:
Idomu kas čia toks acilupes , vapši vaikiuks 13-metis čiuju kažkoks sukure nesamoningą temą :thumbup: :lol: tavo klausimai tai elitiniai :lol:
2011-10-10
13:23 писал:
jai nepatinka tai spruk is cia nebenusisnekiejas nusibodai jau
Tik virink n* , tokiu nevykeliu kaip tu , reiktu banint , kad kuria tokias debilitiškas temas ir teršia autogidą.
Пользователь
2011-10-10 13:39
2011-10-10
13:18 писал:
Idomu kas čia toks acilupes , vapši vaikiuks 13-metis čiuju kažkoks sukure nesamoningą temą :thumbup: :lol: tavo klausimai tai elitiniai :lol:
2011-10-10
13:23 писал:
jai nepatinka tai spruk is cia nebenusisnekiejas nusibodai jau
2011-10-10
13:26 писал:
Tik virink n* , tokiu nevykeliu kaip tu , reiktu banint , kad kuria tokias debilitiškas temas ir teršia autogidą.
ne tu rimtai kai gimei is ranku iskritai tau nei daktarai nebepadies acilupes konkreciai jai nori prisipisti eik prie stulpo prisipisk kad ne vietoj stovi zinai ta pasakyma duok durniui kelia jis vistiek jo neras
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 13:51
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 13:53
2011-10-10
13:00 mekot писал:
is patirties litrazas galingesnis neliginant karbu ir paturbintu varykliu. pvz. pas mane buvo 1.6 74kw pas draugeli 1.8 66kw bet jo masina geriau eidavo visapusiskai.
arba tas galingesnis pagedes arba jis nemoka ant didesniu sukiu vazinet arba labai svors skiresi.
siaip galyngi mazaturiai ant mazu sukiu galios mazai labai turi. pas juos visa galia ant aukstu sukiu
siaip galyngi mazaturiai ant mazu sukiu galios mazai labai turi. pas juos visa galia ant aukstu sukiu
Пользователь
2011-10-10 14:00
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
Seniuk, kad galios ir galingumo dilemoje ir yra kertinis akmuo:kaip islaikyti superini NM visame RPM diapozone o ne prie dideliu ar mazesniu sukiu ji tureti.Nepamirsk kad dar yra redukcija, perdavimai taigi benziniu persiduoda realus NM daug mazesnis negu TD variklio, TD realesnis variklio sukis rezultate i ratus.
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 14:07
na pvz alfa romeo t spark 1.8 , 108kw ant mazu sukiu silpnas sudas net bulka 66 kw gariau juda is vietos bet spustelejus gerai ant aukstu sukiu ir 3 begiu galima kastis
Пользователь
2011-10-10 14:08
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
dekui lb
Пользователь
2011-10-10 19:35
2011-10-10
12:41 писал:
bendzina ziuriu kad ir audi a4 radau 2.6variklis bet 110kw o kita tik 1.8 ir tiek pat kw tai kiek suprantu kw galia yra o tai variklio turis ka reiskia tada
1.8 110kW kiek zinau turbinis yra.. tai nesulyginami dalykai
Пользователь
2011-10-10 19:53
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
nebent t dyzelis chimicintas.. nes beveik visi gamykliniai turbodyzeliai automatiskai mazina turbos slegi (ir kuro kieki tuo paciu) is karto po to kai pasiekia maksimalu sukimo momenta. tai dyzeliui duoda taupumo ir sumazina duminguma, bet del to jis arkliu turi salyginai mazai, nes kylant apsukom sukimo momentas krenta greitai del sumazinto boosto. "cipavus" turbai leidziama ir toliau islaikyti auksta slegi del ko sukimo momentas krenta daug leciau ir del to kW buna daug daugiau. tai pagerina trauka prie didesniu apsuku.
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
Пользователь
2011-10-10 20:27
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
2011-10-10
19:53 писал:
nebent t dyzelis chimicintas.. nes beveik visi gamykliniai turbodyzeliai automatiskai mazina turbos slegi (ir kuro kieki tuo paciu) is karto po to kai pasiekia maksimalu sukimo momenta. tai dyzeliui duoda taupumo ir sumazina duminguma, bet del to jis arkliu turi salyginai mazai, nes kylant apsukom sukimo momentas krenta greitai del sumazinto boosto. "cipavus" turbai leidziama ir toliau islaikyti auksta slegi del ko sukimo momentas krenta daug leciau ir del to kW buna daug daugiau. tai pagerina trauka prie didesniu apsuku.
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
Kas cia per kliedintis senis prisiskaites briedo, boosta galima derinti, reguliuoti uzknnisa tokie.Pasiziurekit yra filmas "overboosted"kai vaikas prisiuosto senamadisku instrukciju beje, ten vaidina irgi baywatch pasikeleliai
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 20:41
2011-10-10
12:30 писал:
vectra b radau 2.0l bet kilovatu 73 o kita vectra 1.8 bet kilovatu 85 tai kurioj bus trauka geresne ir kuri kuro daugiau rys :smoke:
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
2011-10-10
19:53 писал:
nebent t dyzelis chimicintas.. nes beveik visi gamykliniai turbodyzeliai automatiskai mazina turbos slegi (ir kuro kieki tuo paciu) is karto po to kai pasiekia maksimalu sukimo momenta. tai dyzeliui duoda taupumo ir sumazina duminguma, bet del to jis arkliu turi salyginai mazai, nes kylant apsukom sukimo momentas krenta greitai del sumazinto boosto. "cipavus" turbai leidziama ir toliau islaikyti auksta slegi del ko sukimo momentas krenta daug leciau ir del to kW buna daug daugiau. tai pagerina trauka prie didesniu apsuku.
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
nu tai gerai pvz pas mane td 81 kw, nm 250. benzinine alfa romeo 1.8 108 kw 169nm . taigi reiktu alfai vilkt vagoneli butu skystai bet ji geriau begejasi, o del vilkimo jau pajutau kad dyzeliai geriau velka mazai sanaudos skiresi ko nepagirciau benzu.
Пользователь
2011-10-10 21:17
2011-10-10
13:51 naudingas писал:
turbinis dyzelis psichologiskai apgaudines su trauka nes pas ji bus sukimo momentas geresnis.bet nuo tasko a iki tasko b benzas greiciau davarys ypac kai kw daugiau.
2011-10-10
19:53 писал:
nebent t dyzelis chimicintas.. nes beveik visi gamykliniai turbodyzeliai automatiskai mazina turbos slegi (ir kuro kieki tuo paciu) is karto po to kai pasiekia maksimalu sukimo momenta. tai dyzeliui duoda taupumo ir sumazina duminguma, bet del to jis arkliu turi salyginai mazai, nes kylant apsukom sukimo momentas krenta greitai del sumazinto boosto. "cipavus" turbai leidziama ir toliau islaikyti auksta slegi del ko sukimo momentas krenta daug leciau ir del to kW buna daug daugiau. tai pagerina trauka prie didesniu apsuku.
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
2011-10-10
20:41 naudingas писал:
nu tai gerai pvz pas mane td 81 kw, nm 250. benzinine alfa romeo 1.8 108 kw 169nm . taigi reiktu alfai vilkt vagoneli butu skystai bet ji geriau begejasi, o del vilkimo jau pajutau kad dyzeliai geriau velka mazai sanaudos skiresi ko nepagirciau benzu.
paziurek prie kokiu apsuku Nm geras ir nepamirsk, kad dyzelis turi turba, o turba turi laga. del to alfa ir soka is karto, nes jai nereikia laukti turbos
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
Пользователь
2011-10-10 21:21
Karoce tokius vėjus kaip kurie šneka kad anekdotus galima pasakoti Kas bent kiek nutuokia kaip dirba motoras, tai skaitykit ka overboosted rašo, matosi kad žmogus puikiai tai išmano (kaip suprantu pats prie motoru upgrade dirbą, bent jau savo Saab darė), o ne vien skaičiukus šneką.
P.S. Viena labai paprasta tiesa:
Geriau didesnis sūkimo momentas prie didesnių sūkių, nei prie mažesnių.
P.S. Viena labai paprasta tiesa:
Geriau didesnis sūkimo momentas prie didesnių sūkių, nei prie mažesnių.
Пользователь
2011-10-10 21:34
cia kam kas labiau patinka. geras Nm prie zemu sukiu lipina prie sedynes, geras Nm prie aukstu sukiu yra gyvas vaziuojant greitai.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
Пользователь
2011-10-10 21:41
2011-10-10
21:34 писал:
cia kam kas labiau patinka. geras Nm prie zemu sukiu lipina prie sedynes, geras Nm prie aukstu sukiu yra gyvas vaziuojant greitai.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
Nu va tikrai dar labai geras pastebėjimas dėl dežes. Ir dar klausimas dėl egzotiško setupo. Ar kas nors gamikliškai tai nuodoja???
Пользователь
2011-10-10 22:06
2011-10-10
21:34 писал:
cia kam kas labiau patinka. geras Nm prie zemu sukiu lipina prie sedynes, geras Nm prie aukstu sukiu yra gyvas vaziuojant greitai.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
su geru Nm prie zemu sukiu gerai einasi iseiti is posukiu, bet "krinta ant veido" tiesiojoj kai reikia didesni greiti isvystyti. be to, variklis dar neviskas.. pavaru deze dar turetu buti atitinkama.
geriausia man atrodo kai Nm buna geras visam sukiu diapozone.. tai geriausiai iseina pasiekti gana egzotiskam setupui - kompresorius + turbokompresorius.
2011-10-10
21:41 писал:
Nu va tikrai dar labai geras pastebėjimas dėl dežes. Ir dar klausimas dėl egzotiško setupo. Ar kas nors gamikliškai tai nuodoja???
man atrodo nelabai, bet galiu ir klysti.. dazniausiai tai yra aftermarket dalykas. HKS pardavinejo turbo kita skirta Toyota MR2, kuris is gamyklos iseina su kompresorium (4AGZE variklis). tame kite buvo voztuvas kuris prie zemu apsuku nukreipdavo ora is kompresoriaus i varikli, o prie aukstu - is turbos i varikli.
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 23:59
2011-10-10
19:53 писал:
nebent t dyzelis chimicintas.. nes beveik visi gamykliniai turbodyzeliai automatiskai mazina turbos slegi (ir kuro kieki tuo paciu) is karto po to kai pasiekia maksimalu sukimo momenta. tai dyzeliui duoda taupumo ir sumazina duminguma, bet del to jis arkliu turi salyginai mazai, nes kylant apsukom sukimo momentas krenta greitai del sumazinto boosto. "cipavus" turbai leidziama ir toliau islaikyti auksta slegi del ko sukimo momentas krenta daug leciau ir del to kW buna daug daugiau. tai pagerina trauka prie didesniu apsuku.
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
kalbant apie benzininius - didesnes kubaturos varikliai gali tureti maziau kW, bet atrodys, kad traukia geriau, nes prie zemu apsuku jie tures daugiau Nm. pakilus apsukom geriau trauks tas kuris tures daugiau kW. Is esmes Nm ir yra tai ka mes jauciam kai nuspaudziam gazo pedala. kW yra isvestinis dydis kuris priklauso nuo Nm ir apsuku. kuo daugiau kW - tuo daugiau Nm lieka prie aukstu apsuku. kW visada mazas prie zemu apsuku, nebent Nm kosminis, bet ir tai..
2011-10-10
20:41 naudingas писал:
nu tai gerai pvz pas mane td 81 kw, nm 250. benzinine alfa romeo 1.8 108 kw 169nm . taigi reiktu alfai vilkt vagoneli butu skystai bet ji geriau begejasi, o del vilkimo jau pajutau kad dyzeliai geriau velka mazai sanaudos skiresi ko nepagirciau benzu.
2011-10-10
21:17 писал:
paziurek prie kokiu apsuku Nm geras ir nepamirsk, kad dyzelis turi turba, o turba turi laga. del to alfa ir soka is karto, nes jai nereikia laukti turbos:thumbup:
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
Пользователь
2011-10-11 08:43
2011-10-10
20:41 naudingas писал:
nu tai gerai pvz pas mane td 81 kw, nm 250. benzinine alfa romeo 1.8 108 kw 169nm . taigi reiktu alfai vilkt vagoneli butu skystai bet ji geriau begejasi, o del vilkimo jau pajutau kad dyzeliai geriau velka mazai sanaudos skiresi ko nepagirciau benzu.
2011-10-10
21:17 писал:
paziurek prie kokiu apsuku Nm geras ir nepamirsk, kad dyzelis turi turba, o turba turi laga. del to alfa ir soka is karto, nes jai nereikia laukti turbos:thumbup:
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
2011-10-10
23:59 naudingas писал:
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
ta prasme kodel dyzelis ne taip gesta?
pirma del to, kad dyzelis daug efektyviau dega del aukstos kompresijos ir paciame kure esancios didesnes energijos, del ko Nm iskarto daugiau.
antra, dyzelis ima tiek oro kiek jam telpa, o benzinas yra "uzsmaugtas" kai dirba ant laisvu.
pirma del to, kad dyzelis daug efektyviau dega del aukstos kompresijos ir paciame kure esancios didesnes energijos, del ko Nm iskarto daugiau.
antra, dyzelis ima tiek oro kiek jam telpa, o benzinas yra "uzsmaugtas" kai dirba ant laisvu.
Пользователь
2011-10-11 09:04
2011-10-10
12:49 писал:
Nu blem , rimtai tu durnc kolega :thumbdown: kuo stipresnis motoras tuo daugiau išspausi jmj , vaizduotes pas tave kaip matau 0 , palei motorą , ir kw paskirstyti.
pritariu
Пользователь
2011-10-11 09:37
2011-10-10
20:41 naudingas писал:
nu tai gerai pvz pas mane td 81 kw, nm 250. benzinine alfa romeo 1.8 108 kw 169nm . taigi reiktu alfai vilkt vagoneli butu skystai bet ji geriau begejasi, o del vilkimo jau pajutau kad dyzeliai geriau velka mazai sanaudos skiresi ko nepagirciau benzu.
2011-10-10
21:17 писал:
paziurek prie kokiu apsuku Nm geras ir nepamirsk, kad dyzelis turi turba, o turba turi laga. del to alfa ir soka is karto, nes jai nereikia laukti turbos:thumbup:
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
2011-10-10
23:59 naudingas писал:
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
jo tas 5voztuvu ant cilindro dirba vos ne kai dyzelis, pats buvau nustebintas, daugelis Nm prie 2000-3000rpm. poto ju drozk nedrozes. Zemasukis jis. jam jau 6000 yra riba.
Пользователь
2011-10-11 10:00
2011-10-10
21:17 писал:
paziurek prie kokiu apsuku Nm geras ir nepamirsk, kad dyzelis turi turba, o turba turi laga. del to alfa ir soka is karto, nes jai nereikia laukti turbos:thumbup:
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
velkant turba visada sukasi ir "daro" maksimalu sukimo momenta. alfa turi daug maziau Nm bet kuriuo atveju del to ir sunkiau su ja traukti. greitejantis tiesiojoj svarbesni kW, nes variklis dazniausiai veikia prie dideliu sukiu
2011-10-10
23:59 naudingas писал:
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
2011-10-11
09:37 писал:
jo tas 5voztuvu ant cilindro dirba vos ne kai dyzelis, pats buvau nustebintas, daugelis Nm prie 2000-3000rpm. poto ju drozk nedrozes. Zemasukis jis. jam jau 6000 yra riba.
kad atvirksciai siaip.. daugiau voztuvu pagerina "kvepavima" prie aukstesniu sukiu.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
Пользователь
2011-10-11 10:29
2011-10-10
23:59 naudingas писал:
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
2011-10-11
09:37 писал:
jo tas 5voztuvu ant cilindro dirba vos ne kai dyzelis, pats buvau nustebintas, daugelis Nm prie 2000-3000rpm. poto ju drozk nedrozes. Zemasukis jis. jam jau 6000 yra riba.
2011-10-11
10:00 писал:
kad atvirksciai siaip.. daugiau voztuvu pagerina "kvepavima" prie aukstesniu sukiu.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
naudingas
4243 / 0
2011-10-11 14:31
na alfos 16v max galia prie 6500 sukiu .sukimo momentas mazesnis bet arkliu zymiai daugiau nei pas audi a3 .ir kur tada tas sukimo momentas dingsta skaitau del svaistikliu ir alkuninio kitokio
Пользователь
2011-10-12 13:14
2011-10-10
23:59 naudingas писал:
ant td pas mane is kart gerai(kalbant apie 81kw lygi) nes dyzelis ant laisvu sukiu turi gera sukimo momenta , taigi net su vagoneliu be gazo galima sukiotis ir negesti , pradedant virs 2000 dar geriau beto begiai sakyciau trumpi tai to pagreitejimo laukt nereikia is kart spaudi ir jauti trauka veliau jai begiu neperjungsi tai ilgai ir nebus to pagreicio. alfa kaip tik ant laisvu visiskas sudas kaip ir honda civik 1.5 sitiems tai norint ciongo reikia sukiu ir ant kokiu 5000 sukiu jie jauciasi gerai pvz teko drozt audi a3 i.8 berods 92 kw ir 20 voztuvu tai sakyciau ant laisvu sukiu ne tokia silpna kaip italianas tspark ar civikas 1.5 .manau atmosferiniuse benzuose suo pakastas del svaistikliu ilgio ar alkuninio konstrukcijos , na nzn kaip galvoji???
2011-10-11
09:37 писал:
jo tas 5voztuvu ant cilindro dirba vos ne kai dyzelis, pats buvau nustebintas, daugelis Nm prie 2000-3000rpm. poto ju drozk nedrozes. Zemasukis jis. jam jau 6000 yra riba.
2011-10-11
10:00 писал:
kad atvirksciai siaip.. daugiau voztuvu pagerina "kvepavima" prie aukstesniu sukiu.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
palyginus su 2.0L VW 2 voztuvu varikliu, dvilitrinio sukimo momentas (170Nm) toks pats kaip ir to 1.8L, tik 2.0L jis yra prie 2400 apsuku, o 1.8L prie 4200. max galia 2.0L yra prie 5200, o 1.8L prie 6000, tai riba jam yra 7000, realiai patartina permesti begi ties 6500 - 6600.
maziau popieriu skaityk, vazineju su 1.8 20v kasdiena taip kad nereikia lialia. visas sukimo momentas nuo 2000-3500 kazkur, o poto spausk nespaudes. Ten jau nuo 6200rpm raudona linija yra.
Ваше послание |
|