Torsionai (25)
Поиск на форуме
Посланий | Ответов | Автор | |
---|---|---|---|
Del dipo isuakstinimo
O tai ne torsionai prieky?
|
8 |
16-03-24 |
|
Renault megane galinis tiltas
tai jei torsionai tai su jais gali reguliuoti auksti.
|
11 |
10-09-09 |
|
Peugeot 406 1,9. 66kw
sakyciau 2.1TD patys patvariausi, pas 2.1 kuro siurblys lucas gali kelt problemu, pas 1.9 siurbliai bosh, tai didelis pliusas ekonomiskesni HDI, abejoju , ar pas 406 torsionai stovi, torsionai yra pas 207, 306. o pas 406ten galine pakaba pasivairuoja per posukius, jei neklystu.
|
8 |
13-07-05 |
|
detale
važiuoklė be hidraulikos tiek paprastoje xsaroje tiek picasso gale torsionai stovi
|
3 |
13-07-22 |
|
Renault megane galinis tiltas
Tai gal ten pas tave net ne spyruokles gale, o torsionai yra?
|
11 |
10-09-09 |
|
Renault lagūnos galinė važiuoklė sulūžo
O tai šitoje lagūnoje sulūžo torsionai?? ar dar kas galėjo būti? Ir kokia jų kaina?
|
11 |
17-06-15 |
|
Vaziuojam i zvejyba
Ne, prieky torsionai, gale - spyruoklės.Pateikiu nuorodą kaip atrodo galas: http://nissan-terrano2-manual.narod.ru/images/730.jpg
|
71 |
15-12-21 |
|
Renault Scenic torcionu keitimas
Pats nesutvarkysi, net nebandyk. Varyk i servisa.. Tie torsionai, tai neblogas dalykas, bet kai "numirsta", tai nu nafik ten ju remontas, tai nepigus..
|
7 |
10-03-29 |
|
Citroen ZX ar vertas dėmesio auto.
Turejau 93m ZX 1, 9 td, kai pirkau galine pakaba jau barskejo (torsionai), 2met atvazinejau netvarkias ir dar pardaviau tokia..Variklis be problemu, trauka puiki, ypac po 3000aps/min.. Valge max 7ltr.. Salonus erdvus, ner ka lygint su guoliu.. Siaip dar tokia pirkciau..
|
42 |
10-01-04 |
|
Pezo 306 nuo 95 m
torsionai stovi ir ratai skeciasi.. Tokio nepirk. Ratai turi buti tiesiai stovintys. O siaip nuo 95m oro pagalves pradejo deti, kaikada ir imobilaizeri su surenkamu kodu ideda. Truputi veliau apie 96-97m faceliftas buvo atliktas, karavanus gaminti pradejo. Is esmes gera masina.
|
13 |
10-07-23 |
|
Ciroen Evasion,Fiat Ulysse, Peugeot 806, Nuoriu zinot viska apie situs modelius. DIZELINIUS
tai kad nera tu baisiu ligu pažystamas turi citramona 95 m bet benz dujos kiek šnekejau kad cinkuotas mačiau pabraižymu bet rudžiu nera važiokle normali gale spyrokles ne torsionai ir gali krauti daug apie tona i gala tik duju naudoja apie 16 ltr
|
156 |
13-02-10 |
|
Ar verta keist P106 i P405?
Spyruokliu tai nera, yra torsionai, tie tai laiko.Beda su galinio tilto ivorem, bent jau pas 405, nes jos kaip ir nekeiciamos-visa tilta reikia keist, kita toki nadamusta sunku rast, o gal ir neimanoma.Pats nesu turejes, bet zinau kas turejo, tai keite ar du tiltus, kol atsikrate bedos...
|
24 |
maumas
11-02-23 |
|
pakelti gala patarkit
pas laguna torsionai kiek visada zinojau buvo... siaip tai torsionus persukti reiks jei nori pasikelti, esu persukinejes nieko ten blatno nera o googleje pilna aprasymu kai tai atlikt http://www.renaultclub.lt/forum/viewtopic.php?f=53&t=20991&st=0&sk=t&sd=a&start=30 tik reiktu pasidometi paieskoti
|
5 |
12-03-02 |
|
Bilda galinis tiltas.
meistrai naudoja prietaisa panasu i kuvalda tik veikia jisai traukimo budu, su kuvalda sukaliau ir vaziavo masina 3 metus plius tebevaziuoja. Siaip pas ji spyruokles kazin ar yra, nes torsionine pas megane tuo metu nebuvo spyruokliu, tik torsionas, plius amortikai. Jei nebus supuve tie torsionai namie galima nesunkiai ir pasidaryt, aisku jei neina tai neverta trankyt
|
5 |
14-04-15 |
|
citroen berlingo-peugeot partner-renault kangoo
ne torsionai pareina tenais o guoliai dazniausiai, nieko ten blatno nera, jei isvirto tai px, svarbu nelaukti nes kitu atveju suknisti galima ir torcionus (stangas) tiesiog susuks. o pakeisti nera sudetinga, uztenka rampos ar duobes, buvau kazkada renault klube aprases visa eiga kaip remontuoti namu salygom, o siaip telsiuose iki 50 euru pakeitimas ju kazkur kastuoja, senaiau budavo ciut ne 800lt remontas
|
47 |
15-04-09 |
|
BMW 7 rankinis
Pats megstu traukyt rankini, kai uztrauki rankini tada galioja ta pati taisykle kaip ir galui varomui-atleidi gaza, vaira suki i slydimo puse ir ciuozi su priekiniais varomais, deja deja, man merso niekaip nepavyksta isprovuokoti slydimui-daryk ka nori, neslysta nors tu ka.. Taigi, linksmybes lieka tik su Renuku bet ir tai bijau kad torsionai nepareitu, ar traukiojant rankini ir slydinejant kenkia torsionams noriu paklausti?
|
16 |
13-01-29 |
|
citroen berlingo-peugeot partner-renault kangoo
kad peugeot torsionai kitokie negu renault konstrukcijos. Partneris naudojasi 306 pakaba regis, tai siai laikais pigiausiai iseina visa imti tilta mesti lauk deti srotini ir toliau lekti, siaip remonto atveju peugeot restauruoti jei reiktu torsionus iseitu brangiau negu renault, bet jie laiko ilgiau. Siaip stai kodel man prie sirdies labiau patinka masinos su nepriklausomais visais ratais, ir vaziuoja maloniau ir paprastesnis remontas, o dar geriau kai caddy tiltas su lingem kaip pas uazika paprasta viskas, tik kad uz tokia kaina lavonai tik iseina, bet imanoma rasti ir nenuvalkiotu zinoma ne LT
|
47 |
15-04-09 |
|
torsionai
bernotiskes gatvej prie norfos, yra toks "raganiu"servisiukas, ten tai tikrai ne tik pakeis pamanoma kaina, bet ir patars.Zinau, nes kazkada fiatui galine pakaba tvarkiau pas juos...
|
5 |
maumas
12-07-10 |
|
torsionai
Vilnius http://ru.autogidas.lt/forumas/peugeotcitroenrenault-galiniu-tiltu-remontas-d32965.html
|
5 |
12-07-10 |
|
torsionai
Kas zino kiek atseitu pakeisti peugeot 206 2000m torcijona? Ir gal zinot kur taurageje tai daro?
|
5 |
12-07-10 |
|
torsionai
uzsuk prie turgaus i ta servisiuka tenai esu mates kai dare
|
5 |
12-07-10 |
|
torsionai
apie 1000lt
|
5 |
12-07-10 |
|
Renault scenic 99m 1.9 72 kw užkalė variklį
dti ir dci skirtingi bus truputi, pravotke netiks, net dti mechanika o dci elektronika jau pilnai visur vaiksto. siaip su starteriu imanoma prasukt ir uzlinkusiuos vostuvus, svogeris 1, 9 dt kaip uzmuse, truko dirzas o tas dar suko, tai sukas siaip itariu indeklams galas, ko pasekoje reikia imti varikli geriausiai lauk, lengvai imasi, jau esam eme ir taise. Ne meistro kur dirza keite kalte o matoro, ypac lepus tepalams, jei pylei kokius pemco ar kitus brudus tai turi sveciu. naujesni nedek pilna tu dti matoru, taurageje dafiga issardytu yra, nieko ten mandro nera namu salygom su elementariais irankiais padaroma. galvos beje remontas nekastuos daugiau 800lt su viskuo, jau isbandyta o siaip nelabai verta net remonttuoti jei pagalvoji, nebent kebulas ledas ir viskas perrinkta, nes siaip jie kastuoja dabar isvis papigiai. dalim paleidai visai apsimoka, viena galinis tiltas nemazai kastuoja jei torsionai tvarkoje. Zodziu sekmes, o siaip varikliui indeklus pakeisti ir t.t. tai netaip ir daug kainuoja, svarbu jei nemoki koki ciuva gera rasti su patirtim ir leksi vel su tuo varikliu. beveik ant to pacio iseina
|
14 |
15-03-03 |
|
reno scenic 97-99m dyzelis
turejau scenika, po sesers audi c4 avarijos, buvo jai padovanotas auto... kas su matorais, 1, 9dt ir 1, 9dti bei 1, 9dci labai patvarus matorai, 1, 9dt siurblys silpnesnis, dazna filtro stovo problema, problemos sprendimas mesti orginalu lauk deti volksvageno. 1, 9dti paprastas matoras siurblys geresnis mazai elektronikos, toki patarciau, dci matorai patikimi ekonomiski, kartais pasitaiko purkstuku gedimu, bet jau elektronikos daugiau... vaziuokle priekine vieni juokai, kainos daliu pigios galima visur rasti. greiciu dezes laiko smagios ramiam vazinejimui, kondiskes nera ju pliusas nes neatsaldo salono kaip turetu buti, rinkciausi su stoglangiais, galine vaziuokle torsionai, pakeitimas paprastas bet niekas nenori apsiimti nes tipo sunku, melagiai paskutiniai pats karta nepatingejau per 4 val pasidariau viska ka reikejo ir ismokau viska ten mintinai.... minusai: salono garso izoliacija dideliu greiciu prastoka, girdisi daznas is galo girgzdejimas, puna slenksciai ir stipriai. slenksciai ~80-120 litu nauji, teko pjauti savo laukan dejau naujus , 3 metai laiko, rusys nelenda. jauciasi didelis masinos svyravimas dideliu greiciu kai yra vejas, kodel nezinau... bet visiems cia, elektronika vieni juokai sitiems dar... po 2004 jau sunkiau ten... patarimas jei randate guvu scenika pirkite, tik ziurekite ar galiniai ratai nepaklise, ar nepritupes galas, slenksciai , matoras kaip visu masinu ziureti, elektros problemos kad nebutu, jei toki rasite dziaugsites
|
15 |
10-10-07 |
|
Legendos apie senus kirbirus. Arba ką galima susižvejoti turint 2500-3000Lt
Man patinka selesp mintys. Gal kartosiuosi, o gal manę pataisysit. Japonai: ryklys, carisma, civic senadana, accord, mazda 626, nissan almera Minusai: remontas (dalys) brangu. Rūdis labai. Daugiausiai parduoda jaunimas - užkankinti. Nemažai tuščių bazinių komplektacijų ir nesmagūs kelionėms. Pliusai: galia, eknomiški* (ne visi tik). Ilgaamžiškumas (kur atsiperka remonto kaštai) *- gal ir plonos skardos prisideda prie ekonomijos. Vokiečiai: Visi tie B3 tikrai yra pernelyg seni, nedaug išliko, tuščios komplektacijos. Visi VW yra labai paprasti ir nesmagūs. Audi 80 B4 patiko, ypač nedidelis, bet talpus universlas. Ganėtinai patogūs ir yra padoresnių komplektacijų (na bent jau stoglangis, jei ne kondiškė) Tačiau bet 4000Lt galima ir nesijudinti. Kol kas negaliu sau leisti neblogo B4. Ispanai: Seat. vieni dyzeliai, vienos turbinos. rūdys. Tai niekaip nesiriša su 3500Lt biudžetu. Švedai: gamina tankus, todėl kuro sąnaudos didesnės, detalės brangesnės. Pardavimo kainos laikosi, pasiūla maža. Italai: Pigu nusipirkti, brangu remontuoti. Prancūzai: Turi nevykusių, turi neblogų. Ir man jie labiausiai užkliuvo. Citroen xantia: Pardavimo kainos nedidelės, pasiūla yra, nerūdija, bet remontas labai brangus, hidraulika retai būna geros būklės. Hidraulikos tikrinimo principus žinau, bet tokias tikrinti tik pas citrinų specus. Remontas kosmosas tik servisuose, citrinų garažiukai nebrangu, brangios detalės susijusios su hidraulika. Citrinų bendruomenė itin draugiška ir paslaugi, daug informacijos, nuorodų, adresų, kontaktų. xantia patinka tik dėl pakėlimo, labai man gerai kaime. Ilgai mano ieškotas aukso viduriukas yra reno laguna/megane. Meganės naujesnės, retesnės, brangesnės, prastesnės komplektacijos, todėl - laguna. Laguna hečbekas 4.5m - nei ilgas, nei trumpas ir labai talpus tūriu. torsionai brangiau, bet daugiau vietos bagažinėj. Minkštas važiuoti. Komforto įrangos nusileidžia tik italams (išskyrus darbinius fiat). remonto kainos (įskaitant originalias dalis) atrodo žemesnės nei japonų, įtalų ir švedų. Minusai - žema. Bet galima pasikelti, tik bus brangiau nei vokiška. Minusai - rūdys. rūdija iki 1998 metų. Vėliau tipo cinkuotos, bet vis tiek truputi rūdija. Važiuoklė nelabai minusas. Torsionų negalima užleisti ir tada nekainuos galinės pakabos remontas 1000Lt Priekinė važiuoklė turi greit susidėvinčių dalių, bet pirkimas ir keitimas pigus. Kuro sąnaudos vidutinės. Vidurkis 9-10 litrų. Švediška būtu pora litrų daugiau, dujų jos ima iki 14 litrų. Taip pat ir reno limuzinas - safrane. Pusantros tonos ir didelė - iki 14 litrų. Laguna - 1350Kg Megane - 1000kg, sąnaudos mažesnės 1-2 litrais. Dūjos: Gero montuotojo kaina tikrai nemaža, bet kokybė patikima ilgam. Pagal dabartine E95 kaina, atsiperka net greičiau nei per 10000km. Bijantiems variklio gadinimo - papildomai vožtuvų tepimas.
|
519 |
11-02-27 |