Пользователь
2013-07-12 19:46
sveiki. Taigi atsirado problema pries kelete savaiciu ventiliatorius dirbo kai priklauso nuo 80 laipsniu isijungdavo. o dabar pakyla iki 90 laipsniu ir jis man net nesukruta. kas galetu but ? gal kasnors tureje tokiu problemu ? saugiklius ziurejau visi tvarkingi. nebezinau kas gali but.
Пользователь
2013-07-12 19:47
Пользователь
2013-07-12 19:53
2013-07-12
19:46 писал:
sveiki. Taigi atsirado problema pries kelete savaiciu ventiliatorius dirbo kai priklauso nuo 80 laipsniu isijungdavo. o dabar pakyla iki 90 laipsniu ir jis man net nesukruta. kas galetu but ? gal kasnors tureje tokiu problemu ? saugiklius ziurejau visi tvarkingi. nebezinau kas gali but. :helpsmilie:
tai jis ir neturi suktis prie 90 jis turi suktis kai netoli 100
Пользователь
2013-07-12 19:55
2013-07-12
19:46 писал:
sveiki. Taigi atsirado problema pries kelete savaiciu ventiliatorius dirbo kai priklauso nuo 80 laipsniu isijungdavo. o dabar pakyla iki 90 laipsniu ir jis man net nesukruta. kas galetu but ? gal kasnors tureje tokiu problemu ? saugiklius ziurejau visi tvarkingi. nebezinau kas gali but. :helpsmilie:
2013-07-12
19:53 писал:
tai jis ir neturi suktis prie 90 jis turi suktis kai netoli 100
sita masina turiu jau 4 metus. ir man jis visa laik isijungdavo prie 80-85 laipsniu. o dabar 90 ir neveikia :/ kazin nebus taip kad dabar man kils kils temperatura ir neprades pusti slangu ?
Пользователь
2013-07-12 20:00
ant radiatoriaus stovi daviklis. Numauk nuo jo fyškę ir laidus užtrumpink - jei ventiliatorius suksis, tai keisk daviklį ir tiek žinių, bet iš tikro prie tokios temperatūros ir neturi suveik ventiliatorius, o tik nuo 95, o kiek tą mašiną turi tai nieko nesako
Пользователь
2013-07-12 20:05
2013-07-12
20:00 писал:
ant radiatoriaus stovi daviklis. Numauk nuo jo fyškę ir laidus užtrumpink - jei ventiliatorius suksis, tai keisk daviklį ir tiek žinių, bet iš tikro prie tokios temperatūros ir neturi suveik ventiliatorius, o tik nuo 95, o kiek tą mašiną turi tai nieko nesako
jo gali but davyklis.
Пользователь
2013-07-12 20:07
Pas mane jis prie 90 laipsniu net neisijungia tik kai ijungi kondicinieriu sukasi pastoviai kaip ir priklauso
Пользователь
2013-07-12 20:12
2013-07-12
20:00 писал:
ant radiatoriaus stovi daviklis. Numauk nuo jo fyškę ir laidus užtrumpink - jei ventiliatorius suksis, tai keisk daviklį ir tiek žinių, bet iš tikro prie tokios temperatūros ir neturi suveik ventiliatorius, o tik nuo 95, o kiek tą mašiną turi tai nieko nesako
tai cia kuria vieta trumpint ? ar laidus kurie ateina i davaikli ar pacia fiska kur stovi ant radiatoriaus ?
Пользователь
2013-07-12 20:15
2013-07-12
20:00 писал:
ant radiatoriaus stovi daviklis. Numauk nuo jo fyškę ir laidus užtrumpink - jei ventiliatorius suksis, tai keisk daviklį ir tiek žinių, bet iš tikro prie tokios temperatūros ir neturi suveik ventiliatorius, o tik nuo 95, o kiek tą mašiną turi tai nieko nesako
2013-07-12
20:12 писал:
tai cia kuria vieta trumpint ? ar laidus kurie ateina i davaikli ar pacia fiska kur stovi ant radiatoriaus ?
Pacioje jungtyje du kontaktukus sujunki laideliu ir bus fisssskas.Jei jutiklis radiatoriuje neveikia, iskart prades suktis ir suksis nuolat.Gali vazineti tik apkrausi generatoriu nnes suksis visa laika ventiliatorius, geriau nusipirk davikli nes prkas variklis ir skils galva galesi kilogramais parduoti Bet gali buti ir tox varijantas kad radijatoriuje neuztenka skyscio ir jutiklis nesuveikia.Na, bet jis apcioje raijat.neturetu taip buti.Dar Peugeot-Ctroen turi RELĘ ji po kapotu variklio skyriuje iš kairės ten kelios greta relytės.Gali būti perdegus.
Пользователь
2013-07-12 20:26
2013-07-12
20:00 писал:
ant radiatoriaus stovi daviklis. Numauk nuo jo fyškę ir laidus užtrumpink - jei ventiliatorius suksis, tai keisk daviklį ir tiek žinių, bet iš tikro prie tokios temperatūros ir neturi suveik ventiliatorius, o tik nuo 95, o kiek tą mašiną turi tai nieko nesako
2013-07-12
20:12 писал:
tai cia kuria vieta trumpint ? ar laidus kurie ateina i davaikli ar pacia fiska kur stovi ant radiatoriaus ?
2013-07-12
20:15 писал:
Pacioje jungtyje du kontaktukus sujunki laideliu ir bus fisssskas.Jei jutiklis radiatoriuje neveikia, iskart prades suktis ir suksis nuolat.Gali vazineti tik apkrausi generatoriu nnes suksis visa laika ventiliatorius, geriau nusipirk davikli nes prkas variklis ir skils galva galesi kilogramais parduoti :lol:Bet gali buti ir tox varijantas kad radijatoriuje neuztenka skyscio ir jutiklis nesuveikia.Na, bet jis apcioje raijat.neturetu taip buti.Dar Peugeot-Ctroen turi RELĘ ji po kapotu variklio skyriuje iš kairės ten kelios greta relytės.Gali būti perdegus.
na skyscio kaip ir norma ant salto. kai apsyla tada buna jau virs maksimumo kai pasiplecia.
Пользователь
2013-07-12 20:34
2013-07-12
20:12 писал:
tai cia kuria vieta trumpint ? ar laidus kurie ateina i davaikli ar pacia fiska kur stovi ant radiatoriaus ?
2013-07-12
20:15 писал:
Pacioje jungtyje du kontaktukus sujunki laideliu ir bus fisssskas.Jei jutiklis radiatoriuje neveikia, iskart prades suktis ir suksis nuolat.Gali vazineti tik apkrausi generatoriu nnes suksis visa laika ventiliatorius, geriau nusipirk davikli nes prkas variklis ir skils galva galesi kilogramais parduoti :lol:Bet gali buti ir tox varijantas kad radijatoriuje neuztenka skyscio ir jutiklis nesuveikia.Na, bet jis apcioje raijat.neturetu taip buti.Dar Peugeot-Ctroen turi RELĘ ji po kapotu variklio skyriuje iš kairės ten kelios greta relytės.Gali būti perdegus.
2013-07-12
20:26 писал:
na skyscio kaip ir norma ant salto. kai apsyla tada buna jau virs maksimumo kai pasiplecia.
Tik nedelsdamas susitvarkyk.jautrios perkaitimui galvutes siu varikliu.
Пользователь
2013-07-12 20:42
2013-07-12
20:15 писал:
Pacioje jungtyje du kontaktukus sujunki laideliu ir bus fisssskas.Jei jutiklis radiatoriuje neveikia, iskart prades suktis ir suksis nuolat.Gali vazineti tik apkrausi generatoriu nnes suksis visa laika ventiliatorius, geriau nusipirk davikli nes prkas variklis ir skils galva galesi kilogramais parduoti :lol:Bet gali buti ir tox varijantas kad radijatoriuje neuztenka skyscio ir jutiklis nesuveikia.Na, bet jis apcioje raijat.neturetu taip buti.Dar Peugeot-Ctroen turi RELĘ ji po kapotu variklio skyriuje iš kairės ten kelios greta relytės.Gali būti perdegus.
2013-07-12
20:26 писал:
na skyscio kaip ir norma ant salto. kai apsyla tada buna jau virs maksimumo kai pasiplecia.
2013-07-12
20:34 писал:
Tik nedelsdamas susitvarkyk.jautrios perkaitimui galvutes siu varikliu.
o jei daviklis butu nusproges kompas to neparodytu ?
Пользователь
2013-10-31 00:17
Sveiki, turi problemą dėl peugeot 307 ventiliatoriaus. Išjungus variklį ventiliarius sukasi, kol išsikrauna akumuliatorius. Ši problema atsirado po lietaus. Kokia galėtų būti priežastis?
Пользователь
2013-10-31 08:04
2013-10-31
00:17 писал:
Sveiki, turi problemą dėl peugeot 307 ventiliatoriaus. Išjungus variklį ventiliarius sukasi, kol išsikrauna akumuliatorius. Ši problema atsirado po lietaus. Kokia galėtų būti priežastis?
Gal radiatoriaus davikliyje yra vandens kuris yra apacioje. todel trumpina ir veikia pastoviai
Ваше послание |
|