Пользователь
2015-04-26 14:52
Sveiki! turiu a4 1.8t 132kw ir tokia beda ausinimo skiscio temperatura kaip ir norm. 90laipsniu bet tepalo temperatura leciau kyla negu ausinimo bei vaziuojant trasoi 120-130km-h tepalas kaista ir kila net virs 100laipsniu o skistis kaip ir norm rodo 90. kama cia problema???? padekit kas zinot.ACIU!!
Пользователь
2015-04-26 15:05
Пользователь
2015-04-26 15:38
NA KUR JUS SPECAI...
Пользователь
2015-04-26 15:40
O tai kame tu cia problema matai?
Пользователь
2015-04-26 15:47
2015-04-26
14:52 писал:
Sveiki! turiu a4 1.8t 132kw ir tokia beda ausinimo skiscio temperatura kaip ir norm. 90laipsniu bet tepalo temperatura leciau kyla negu ausinimo bei vaziuojant trasoi 120-130km-h tepalas kaista ir kila net virs 100laipsniu o skistis kaip ir norm rodo 90. kama cia problema???? padekit kas zinot.ACIU!!;)
Normali tepalo temperatura 60-80 laipsniu, gali skirtis priklausomai nuo oro temperaturos , ir variklio apkrovos , virs 100 laipsniu jau yra negerai, klampa sumazeja, ir tepimas pablogeja.
Пользователь
2015-04-26 16:14
tai kame gali buti problema????
Пользователь
2015-04-26 16:21
Normali ta temperatura apie 100 laipsniu dar zinant kad cia turbininis motoras ir dar paspaudziant!
Пользователь
2015-04-26 16:25
na kiek masinu esu turejas ir turbininiu taip nebudavo... jai temperatura 90 stovi tai ir tepalo panasi o ne aukstesne... tai ar yra motoristu cia??? kad pasakytu men kame probleme geli buti???
Пользователь
2015-04-26 16:30
Su sunkesne tapke tepala gali uzkaitint ir iki 120 laipsniu!Bent man nuo to nei vienas variklis dar neissilyde
Пользователь
2015-04-26 16:33
nerasinek nesamoniu buok zodi zinantiems...
Пользователь
2015-04-26 16:38
Normali darbine tepalo temperatura yra nuo 80 iki 120 laipsniu ziurint koks variklis, kaip vaziuosi ir kokia oro temperatura!Man atrodo tu cia slieku ieskai be jokios priezasties
Пользователь
2015-04-26 16:50
tu cia zinovas atsiradai!!!!;DDD
Пользователь
2015-04-26 17:06
nu as irgi cia nematau jokios problemos...
kaip gyvenau lietuvoj ir vaziuodavau i slalomus tai be problemu ir 130siekdavo nors buvo ir tepalo ausintuvas istatytas(tarpkitko turejo alyvos termostata kuris atsidarydavo tik prie 100laipsniu, kitu atveju alyva eina trumpu ratu).
alyva normali temp. apie 100laipsniu.
problemos gali but del mazo alyvos lygio, del karbono susikaupusio variklio viduje bei karteryje, del uzsinesusio katoliko, del maisytuvo kuris vienodina temperatura vandens/alyvos ir pan...
kaip gyvenau lietuvoj ir vaziuodavau i slalomus tai be problemu ir 130siekdavo nors buvo ir tepalo ausintuvas istatytas(tarpkitko turejo alyvos termostata kuris atsidarydavo tik prie 100laipsniu, kitu atveju alyva eina trumpu ratu).
alyva normali temp. apie 100laipsniu.
problemos gali but del mazo alyvos lygio, del karbono susikaupusio variklio viduje bei karteryje, del uzsinesusio katoliko, del maisytuvo kuris vienodina temperatura vandens/alyvos ir pan...
Пользователь
2015-04-26 17:16
na kiek zn termostatas ausinimo skisti yra o ne tepale... ir kas tas karbono susikaupimas viduje???
Пользователь
2015-04-26 17:24
2015-04-26
14:52 писал:
Sveiki! turiu a4 1.8t 132kw ir tokia beda ausinimo skiscio temperatura kaip ir norm. 90laipsniu bet tepalo temperatura leciau kyla negu ausinimo bei vaziuojant trasoi 120-130km-h tepalas kaista ir kila net virs 100laipsniu o skistis kaip ir norm rodo 90. kama cia problema???? padekit kas zinot.ACIU!!;)
nebeieškok kaulo šiknoj - viskas yra gerai su tavo varikliu
Пользователь
2015-04-26 17:30
tai zinok, kam tada klausi, jei zinai?va tau alyvos termostatas...
http://www.shop4race.com/lt/automobiliai/variklis/tepimo-sistema/alyvos-termostatai/104590_mishimoto-in-line-alyvos-termostatas.html karbonas-tirsta arba jau sukietejusi mase prikibusi prie bloko sieneliu, arba nusistovejusi karterio dugne.
neseniai teko keisti 2009m chevrolet varikli kuris buvo labai retai eksploatuojamas, ko pasekoje su kiekvienu servisu tilpdavo vis maziau alyvos(karbonas pasilikdavo karteryje ir neisbegdavo).
finise karbono prisikaupe tiek, kad tepalo buvo maziau, nei karbono, galiausiai uzklynino duju skirstymo veleneli ir nutrauke dirza, nuemus dangteli "alyva" tiksliau karbona buvo galima atsuktuvu lauzyt nuo veleneliu, plovimai ten jau nepadetu....
http://www.shop4race.com/lt/automobiliai/variklis/tepimo-sistema/alyvos-termostatai/104590_mishimoto-in-line-alyvos-termostatas.html karbonas-tirsta arba jau sukietejusi mase prikibusi prie bloko sieneliu, arba nusistovejusi karterio dugne.
neseniai teko keisti 2009m chevrolet varikli kuris buvo labai retai eksploatuojamas, ko pasekoje su kiekvienu servisu tilpdavo vis maziau alyvos(karbonas pasilikdavo karteryje ir neisbegdavo).
finise karbono prisikaupe tiek, kad tepalo buvo maziau, nei karbono, galiausiai uzklynino duju skirstymo veleneli ir nutrauke dirza, nuemus dangteli "alyva" tiksliau karbona buvo galima atsuktuvu lauzyt nuo veleneliu, plovimai ten jau nepadetu....
Пользователь
2015-04-26 17:49
2015-04-26
17:16 писал:
na kiek zn termostatas ausinimo skisti yra o ne tepale... ir kas tas karbono susikaupimas viduje???:)
jei yra ausintuvas yra ir termostatas jam dazniausiai. bent jau saab yra ir tepalui termostatas orginaliai.
Пользователь
2015-04-26 17:53
nu tai maniskiam fiate irgi yra ir ausintuvas ir termostatas
Пользователь
2015-04-26 17:54
o siaip tepalo temperatura turetu buti virs 100 iki kazkur 120. prie kakzkur 135 tepalas pradeda prarasti savo savybes. virs 100 turi buti tam, kad isgarintu vandeni. nes jei nezinojai vanduo yra vienas pagrindiniu degimo produktu..
Пользователь
2015-04-26 17:58
o kur jis stovi tas tepalo termostatas karteri ar kur?
Пользователь
2015-04-26 18:09
2015-04-26
17:58 писал:
o kur jis stovi tas tepalo termostatas karteri ar kur?
kiek zinau 1.8 turbo motore tepalas ausinamas variklio ausinimo skysciu ir termostato nera.
Пользователь
2015-04-26 18:24
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu
Пользователь
2015-04-26 18:33
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
koks skirtumas koks variklis ir kokiais šiaudais kūrenamas - skysčių ir tepalų temperatūra nuo to nesiskiria. Viskas tavo variklyje gerai. leidžiama tepalo temperatūra iki 120 laipsnių
Пользователь
2015-04-26 19:19
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
Пользователь
2015-04-26 19:21
sikinen susikisk sita pirsta!!!!
Пользователь
2015-04-26 20:01
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
Neklausyk čia neišmanėlių, negali būti tokia tepalo temperatūra, sugadinsi variklį. Pas pusbrolį šitai mašinai ta pati bėda buvo, tai tiesiog į tepalą aušinimo skysčio apie litrą supylėm(tada tepalas daug geriau aušinasi) ir bėda išsisprendė. Sėkmės.
Пользователь
2015-04-26 20:06
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
2015-04-26
20:01 писал:
Neklausyk čia neišmanėlių, negali būti tokia tepalo temperatūra, sugadinsi variklį. Pas pusbrolį šitai mašinai ta pati bėda buvo, tai tiesiog į tepalą aušinimo skysčio apie litrą supylėm(tada tepalas daug geriau aušinasi) ir bėda išsisprendė. Sėkmės.
Nu nu, tai kokia temperatura turi buti? Man irgi labai indomu
Пользователь
2015-04-26 20:07
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
2015-04-26
20:01 писал:
Neklausyk čia neišmanėlių, negali būti tokia tepalo temperatūra, sugadinsi variklį. Pas pusbrolį šitai mašinai ta pati bėda buvo, tai tiesiog į tepalą aušinimo skysčio apie litrą supylėm(tada tepalas daug geriau aušinasi) ir bėda išsisprendė. Sėkmės.
dar didesnes nesamones negirdejas kad antifriza i tepala piltu, edgaria koki tepalai pastave ir kada keistas tepalo filtras?
Пользователь
2015-04-26 20:09
2015-04-26
18:24 писал:
tai parasykit kas vazineja tokiu varykliu kokia pas jus stovi tepalo temperatura bevazinejant... aciu:)
2015-04-26
20:01 писал:
Neklausyk čia neišmanėlių, negali būti tokia tepalo temperatūra, sugadinsi variklį. Pas pusbrolį šitai mašinai ta pati bėda buvo, tai tiesiog į tepalą aušinimo skysčio apie litrą supylėm(tada tepalas daug geriau aušinasi) ir bėda išsisprendė. Sėkmės.
Nors bendrai ponas jus teisingai sakote
Пользователь
2015-04-26 21:04
piliau elfa pilnai sintetini o filtra su tepalu keiciau pries 6000km tai dar tepalu keitimas ankstokas o del antifrico tai cia baeris geras pajieskok durneliu kitur... as klausima uzdaviau man svarbu o lietuvis nebutu lietuviu is kito bedu juoktis ar pagalius i ratus kaisiotu...
Пользователь
2015-04-26 21:11
daug kas gali buti kaltas, nuo tepalo kokybes iki tepalo pompos
Пользователь
2015-04-26 21:41
2015-04-26
19:21 писал:
sikinen susikisk sita pirsta!!!!
tuoj mes tau visi po viena pirsta shiknon sukishim, paziuresim ar atlaikys
Пользователь
2015-04-26 22:21
2015-04-26
19:21 писал:
sikinen susikisk sita pirsta!!!!
2015-04-26
21:41 писал:
tuoj mes tau visi po viena pirsta shiknon sukishim, paziuresim ar atlaikys:smoke:
mano taksasgerai po urvus lenda, manau i sikna jis ilys
Пользователь
2015-04-26 22:59
ei aaa ax...as zinovas mat atsiradai.
Ваше послание |
|