Padekit issirinkti

Создал Пользователь 2015-04-04
2015-04-04 16:08
sveiki, gal kas buvo nors viena is siu bmw apziureti, raudonas labiausiai traukia, bet jis darytas cipuotas turbina kita gan nemazai kw dadeta, kiek girdejau apie jy daug kaskur aprasyta yra, dauguma sako, kad jis idealios bukles, kiti du irgi tvarkingai atrodo, gal kas buvo apziureti nors viena.

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530-3-0-l-universalas-2003-dyzelinas-4152430.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530-3-0-l-universalas-2002-dyzelinas-3997858.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-525-2-5-l-universalas-2002-dyzelinas-4136325.html
224 / 0
2015-04-04 16:47
raudonas zjbs
2015-04-04 16:48
tam raudone kad tik 120kw koks jis cipuotas...gamikliskai jie eina po tiek, kw
2015-04-04 16:52
2015-04-04 16:48 писал: tam raudone kad tik 120kw koks jis cipuotas...gamikliskai jie eina po tiek, kw
Tai tu bent skelbima perskaitei iki galo?
2015-04-04 16:58
2015-04-04 16:47 sieras писал: raudonas zjbs :thumbup:
bet kazin ar laikys su tiek galios sankaba, pavaru deze
2015-04-04 17:29
kaltas
2015-04-04 17:35
Grazūs, bet dideles sumos, o modelis jau senas e39...
2015-04-04 21:13
2015-04-04 17:35 писал: Grazūs, bet dideles sumos, o modelis jau senas e39...
o ką pasiūlytum už tokią suma?
7656 / 0
2015-04-04 21:44
2015-04-04 17:35 писал: Grazūs, bet dideles sumos, o modelis jau senas e39...
vien tik, kad grabovezisBMW gali buti sedanas ir coupe.Mano akimis, nepavykes dizainas.Aisku, vaziuodmas ziuri i prieki, ne atgal, kaikada gyvenime toks kebulo tipas pravercia, bet...Del pasenusio modelio, tai pirma turetu buti aktuali bukle, o naujesniuose dar daugiau elektronikos ir uzsokus ant "pagerinto" butu zymiai skaudziau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-04 22:02
raudonas is bmw klubo. yra tema apie ji.
2015-04-04 22:12
Labai grazus ir tvarkingi automobiliai, mano nuomone verta kazkuri is ju triju issirinkti ir nusipirkti, labai traukia aki, islaikyti, nesvarbu, kad kaina kaip jus sakote uz sena modeli perdidele, bet jai sau perki i kaina reikia maziausiai kreipti demesi, pinigai yra uzgyvenamas dalykas, jai sirdis nori tokio BMW tai ir reikia pirkti nes gyvenimas trumpas po to gailesimes visi kad to ar ano nepadareme ar neisbandeme. Sekmes pirkime!
2015-04-04 22:34
man daugiau prie sirdies sedanai, bet kadangi pakeliui 3 kinderis, tai sedanas per mazas tampa, tai ir ieskau kasko didesnio, niekas nekrenta y aki daugiau
2015-04-04 22:35
2015-04-04 22:02 писал: raudonas is bmw klubo. yra tema apie ji.
gali numesti linka, niekaip nerandu apie jy, nei vienam bmw forume
2015-04-04 22:51
Komedijantas, šuniui ankšta tokiame"universale", o čia žmogus apie kinderius svajoja negi nėra normalių automobilių atitinkančių paskirtį
2015-04-04 23:03
2015-04-04 22:02 писал: raudonas is bmw klubo. yra tema apie ji.
2015-04-04 22:35 писал: gali numesti linka, niekaip nerandu apie jy, nei vienam bmw forume
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=63&t=97461&start=1515
2015-04-04 23:07
O dėl raudono tai pornorgafija, jo maximalios galimybės išspausta viskas kas įmanoma standarte 120kw 350Nm prie 4000 aps.ir važiuoja jis kaip benzininis, Nm geri tik kai tapkė dugnas, lenkime nevažiuoja išvis, prifušeruoti galima nebent nesąmones ir su vien su turba nes išspausta optimaliausias varijantas baziniame varijante.142kw pats geriusias tų laikų variklis, ir ne vien dėl kw jis skiriasi nuo 130kw o ir dėl Nm ir kubatūros.130kw kubatūra išties yra 2, 9 ir važioja paklyginti bukai (siauras optimaliu Nm diapozonas), 142kw turi kitokia turba+ tikrus 3, 0L ir nuo zemu ~1500Rpm ik apusciausiu apsuku islaiko gerus Nm.Sitas variklis isvis jokiu budu netinkamas pradedantiesioems vairuoti RWD, nes issitaskytu, bet cia tik tarp kitko
2015-04-04 23:13
2015-04-04 23:07 писал: O dėl raudono tai pornorgafija, jo maximalios galimybės išspausta viskas kas įmanoma standarte 120kw 350Nm prie 4000 aps.ir važiuoja jis kaip benzininis, Nm geri tik kai tapkė dugnas, lenkime nevažiuoja išvis, prifušeruoti galima nebent nesąmones ir su vien su turba nes išspausta optimaliausias varijantas baziniame varijante.142kw pats geriusias tų laikų variklis, ir ne vien dėl kw jis skiriasi nuo 130kw o ir dėl Nm ir kubatūros.130kw kubatūra išties yra 2, 9 ir važioja paklyginti bukai (siauras optimaliu Nm diapozonas), 142kw turi kitokia turba+ tikrus 3, 0L ir nuo zemu ~1500Rpm ik apusciausiu apsuku islaiko gerus Nm.Sitas variklis isvis jokiu budu netinkamas pradedantiesioems vairuoti RWD, nes issitaskytu, bet cia tik tarp kitko
Ka tu cia ble pezi apie vaziavima kaip su benzu vaziuoja taip paciai kaip ir visi dyzeliai nuo zemu apsuku.
2015-04-04 23:18
2015-04-04 22:51 писал: Komedijantas, šuniui ankšta tokiame"universale", o čia žmogus apie kinderius svajoja:lol::lol::lol: negi nėra normalių automobilių atitinkančių paskirtį:shocking:
Na gal gali duoti pavyzdžių tu normaliu auto?:)
2015-04-04 23:22
2015-04-04 22:51 писал: Komedijantas, šuniui ankšta tokiame"universale", o čia žmogus apie kinderius svajoja:lol::lol::lol: negi nėra normalių automobilių atitinkančių paskirtį:shocking:
2015-04-04 23:18 писал: Na gal gali duoti pavyzdžių tu normaliu auto?:)
159-a Alfa SW
2015-04-04 23:34
2015-04-04 23:07 писал: O dėl raudono tai pornorgafija, jo maximalios galimybės išspausta viskas kas įmanoma standarte 120kw 350Nm prie 4000 aps.ir važiuoja jis kaip benzininis, Nm geri tik kai tapkė dugnas, lenkime nevažiuoja išvis, prifušeruoti galima nebent nesąmones ir su vien su turba nes išspausta optimaliausias varijantas baziniame varijante.142kw pats geriusias tų laikų variklis, ir ne vien dėl kw jis skiriasi nuo 130kw o ir dėl Nm ir kubatūros.130kw kubatūra išties yra 2, 9 ir važioja paklyginti bukai (siauras optimaliu Nm diapozonas), 142kw turi kitokia turba+ tikrus 3, 0L ir nuo zemu ~1500Rpm ik apusciausiu apsuku islaiko gerus Nm.Sitas variklis isvis jokiu budu netinkamas pradedantiesioems vairuoti RWD, nes issitaskytu, bet cia tik tarp kitko
2015-04-04 23:13 писал: Ka tu cia ble pezi apie vaziavima kaip su benzu :lol: vaziuoja taip paciai kaip ir visi dyzeliai nuo zemu apsuku.
Pasidomek giliau."Visi dyzeliai"niekada vienodai nevažiavo ir nbevažiuos.BMW ir MB vieninteliai pasaulyje, kai kure, turi išskirtinę savybę , daug didesnį gerų Nm diapozoną, eliniai arba netikėliai dyzeliai smagiai traukia, kaip taisyklė tik prie žemų arba aukštų apsukų, aišku, jie važiuoja, bet tų maximalių Nm nebeišlaiko.Būtent tuo ir skiriasi 120, 130 nuo 142kw.Kaip diena ir naktis.Skirtumas paprastas 120kw 350Nm prie 4000-4400Rpm o 142kw 420Nm prie 1500-5000Rpm.Pvz patys naujausi BMW ir MB dyzeliai net visiškai mažos kubatūros optimalius Nm išlaiko irgi platesniuose Nm diapozonuose, todel 1, 6 CDI 2014m pirmas ispudis kad zymiai smagiau eina uz visokias senienas 4, 0CDI ar BMW 3, 0D , pvz 2, 0 CDI net didelius busus veza.
2015-04-04 23:38
2015-04-04 22:51 писал: Komedijantas, šuniui ankšta tokiame"universale", o čia žmogus apie kinderius svajoja:lol::lol::lol: negi nėra normalių automobilių atitinkančių paskirtį:shocking:
2015-04-04 23:18 писал: Na gal gali duoti pavyzdžių tu normaliu auto?:)
Negi mazai seimyninu erdviu masinu?Toyota Previa, Chrysler Grand Voyager/Lancia Voyager CRD ir pan
2015-04-04 23:56
2015-04-04 22:51 писал: Komedijantas, šuniui ankšta tokiame"universale", o čia žmogus apie kinderius svajoja:lol::lol::lol: negi nėra normalių automobilių atitinkančių paskirtį:shocking:
2015-04-04 23:18 писал: Na gal gali duoti pavyzdžių tu normaliu auto?:)
2015-04-04 23:38 писал: Negi mazai seimyninu erdviu masinu?Toyota Previa, Chrysler Grand Voyager/Lancia Voyager CRD ir pan:beer:
Ne, dėkui, y juos tikrai nesesiu, nebent vw caravele, bet tam nėra tiek finansų, pasiliksiu prie universalo
2015-04-05 00:16
2015-04-04 23:07 писал: O dėl raudono tai pornorgafija, jo maximalios galimybės išspausta viskas kas įmanoma standarte 120kw 350Nm prie 4000 aps.ir važiuoja jis kaip benzininis, Nm geri tik kai tapkė dugnas, lenkime nevažiuoja išvis, prifušeruoti galima nebent nesąmones ir su vien su turba nes išspausta optimaliausias varijantas baziniame varijante.142kw pats geriusias tų laikų variklis, ir ne vien dėl kw jis skiriasi nuo 130kw o ir dėl Nm ir kubatūros.130kw kubatūra išties yra 2, 9 ir važioja paklyginti bukai (siauras optimaliu Nm diapozonas), 142kw turi kitokia turba+ tikrus 3, 0L ir nuo zemu ~1500Rpm ik apusciausiu apsuku islaiko gerus Nm.Sitas variklis isvis jokiu budu netinkamas pradedantiesioems vairuoti RWD, nes issitaskytu, bet cia tik tarp kitko
2015-04-04 23:13 писал: Ka tu cia ble pezi apie vaziavima kaip su benzu :lol: vaziuoja taip paciai kaip ir visi dyzeliai nuo zemu apsuku.
2015-04-04 23:34 писал: Pasidomek giliau."Visi dyzeliai"niekada vienodai nevažiavo ir nbevažiuos.BMW ir MB vieninteliai pasaulyje, kai kure, turi išskirtinę savybę , daug didesnį gerų Nm diapozoną, eliniai arba netikėliai dyzeliai smagiai traukia, kaip taisyklė tik prie žemų arba aukštų apsukų, aišku, jie važiuoja, bet tų maximalių Nm nebeišlaiko.Būtent tuo ir skiriasi 120, 130 nuo 142kw.Kaip diena ir naktis.Skirtumas paprastas 120kw 350Nm prie 4000-4400Rpm o 142kw 420Nm prie 1500-5000Rpm.Pvz patys naujausi BMW ir MB dyzeliai net visiškai mažos kubatūros optimalius Nm išlaiko irgi platesniuose Nm diapozonuose, todel 1, 6 CDI 2014m pirmas ispudis kad zymiai smagiau eina uz visokias senienas 4, 0CDI ar BMW 3, 0D , pvz 2, 0 CDI net didelius busus veza.
Jei tu kalbi apie N57 BMW dyzelius, tai tu dėl jų (2.0, 2.5, 3.0d) NM diapazonų skirtumo klysti. Pas juos NM kreivės beveik identiškos. Visi motorai pasiekia max NM (280, 350, 410) prie: 1750, 2000, 1750rpm atitinkamai, o nuo to taško nuosekliai krenta, ne išimtis ir 3.0d. Pas jį prie 4500rpm mažiau nei 300nm. Prisegu 3.0d ir 2.5d dyno kreives įsitikinimui.
2015-04-05 07:29
2015-04-04 23:07 писал: O dėl raudono tai pornorgafija, jo maximalios galimybės išspausta viskas kas įmanoma standarte 120kw 350Nm prie 4000 aps.ir važiuoja jis kaip benzininis, Nm geri tik kai tapkė dugnas, lenkime nevažiuoja išvis, prifušeruoti galima nebent nesąmones ir su vien su turba nes išspausta optimaliausias varijantas baziniame varijante.142kw pats geriusias tų laikų variklis, ir ne vien dėl kw jis skiriasi nuo 130kw o ir dėl Nm ir kubatūros.130kw kubatūra išties yra 2, 9 ir važioja paklyginti bukai (siauras optimaliu Nm diapozonas), 142kw turi kitokia turba+ tikrus 3, 0L ir nuo zemu ~1500Rpm ik apusciausiu apsuku islaiko gerus Nm.Sitas variklis isvis jokiu budu netinkamas pradedantiesioems vairuoti RWD, nes issitaskytu, bet cia tik tarp kitko
2015-04-04 23:13 писал: Ka tu cia ble pezi apie vaziavima kaip su benzu :lol: vaziuoja taip paciai kaip ir visi dyzeliai nuo zemu apsuku.
2015-04-04 23:34 писал: Pasidomek giliau."Visi dyzeliai"niekada vienodai nevažiavo ir nbevažiuos.BMW ir MB vieninteliai pasaulyje, kai kure, turi išskirtinę savybę , daug didesnį gerų Nm diapozoną, eliniai arba netikėliai dyzeliai smagiai traukia, kaip taisyklė tik prie žemų arba aukštų apsukų, aišku, jie važiuoja, bet tų maximalių Nm nebeišlaiko.Būtent tuo ir skiriasi 120, 130 nuo 142kw.Kaip diena ir naktis.Skirtumas paprastas 120kw 350Nm prie 4000-4400Rpm o 142kw 420Nm prie 1500-5000Rpm.Pvz patys naujausi BMW ir MB dyzeliai net visiškai mažos kubatūros optimalius Nm išlaiko irgi platesniuose Nm diapozonuose, todel 1, 6 CDI 2014m pirmas ispudis kad zymiai smagiau eina uz visokias senienas 4, 0CDI ar BMW 3, 0D , pvz 2, 0 CDI net didelius busus veza.
Nemates dar tokio dyzelio kuris vaziuotu nuo 4000-4400rpm. Nesuvoki ka cia rasliavoji kiek ziuriu.
2015-04-05 09:42
Pirkit ka norit ir vazinekit.Nukopijavus iš mėgėjiško internetinio tinklalapio "kreives" ir kt betkas ka nori ikelia ir rašo, pažiūrėk ką gamyklos tinklalapyje rašo, o ne klubuose ir taip vadinamuose kataloguose 2, 5D geriausi Nm-350- yra prie 2000Rpm o maximali galia pasiekus 4000Rpm.O 2, 9L 130kw isvysto esant 4000Rpm taciau Nm visiskai kitokie 390Nm/1750Rpm.Pastarojo kubatūra yra 2926 kub.cm reiksia apvalinant pagal tarpt, stabndartą 2, 9 litro, ne 3, 0 kaip kai kas įsitikinęs.Kaip bebutu, 2, 9D 142kw jau smagesnis, greitenis, viesiskai kitaip važiuoja, jei kasnors nejaučia tai arba nebandė arba likimas nedavė sugebėjimų pajusti, nes 410Nm/1750aps. 142kw/4000aps. ir 390Nm/1750aps. 130kw labai skiriasi vaziavimas.Pats pries daug daug metu vienu metu vairavau penktuka 3, 0 132kw dyzeli ir septynke tuo pat metu turejau 142kw visikai kitas vaziavimas, net ant asfalto galedavai suktukaus daryt ir isibegejimas geresnis, taigi sitie abu yra 2, 9 litro, o tikrieji 3, 0 dyzeliai eina nuo 2003-04m ir ju turis 2993kub.cm 3, 5D 200kw ir 2979cm/3 170kw ir 160kw 2993cm/3.Apie situos turejau omenyje, kad isvis kaip diena ir naktis skiriasi, ir daug platesniame sukiu diapozone islaiko optimalius Nm.pvz paskutinis minetas 500Nm/2000Rpm.Bent taip raso www.bmw.de kad pagrindinis skirtumas yra butent tai, kad geri Nm platesniame apsuku diapozone.Pries tai biski susipainiojau, kankina gripas su temperatura.Patarkit kaip kuo gydytis.Mas asmeniskai, jei atmetus visas emocijas ir dizainus, nes jau nebe tas galvoje, prie dusios 740D V8 1999-2001m 180kw ir sukimo momentas 560Nm/1750Rpm.Neteko vaziuoti, bet vokiskame forume skaiciau apie cipavima iki 230kw 800Nm sio variklio.Bereikalo uzmirstas varijantas, bet tu senesnio 2, 0-2, 5-2, 9-dyzelius tais laikais gerokai lenke visais atzvilgiais, jo max greitis apie 250 kaip tikro limuzino kl.auto.Sitie duomenys tik pramogai, visvinena tie 142kw realybeje neegzistuoja apciuopiamai.Didziausiame darbiniame Rpm diapozone nebutna 4000Rpm, o reikalingui retsykiais, daugiausia ka zmogus vazinedamas isnaudoji tai kokius 80-110kw, kad ir koks maximumas bebutu.O pvz kai kurie MB 2, 0CDI ir 2.2CDI max kw turi prie 3500Rpm, nors kubatura mazesne, kw atseit maziau, bet vaziuoja pakankamai smagiai.Man asmeniskai isvis geriau X-Drive, kitokios net neziureciau.
2015-04-05 09:47
2015-04-04 23:13 писал: Ka tu cia ble pezi apie vaziavima kaip su benzu :lol: vaziuoja taip paciai kaip ir visi dyzeliai nuo zemu apsuku.
2015-04-04 23:34 писал: Pasidomek giliau."Visi dyzeliai"niekada vienodai nevažiavo ir nbevažiuos.BMW ir MB vieninteliai pasaulyje, kai kure, turi išskirtinę savybę , daug didesnį gerų Nm diapozoną, eliniai arba netikėliai dyzeliai smagiai traukia, kaip taisyklė tik prie žemų arba aukštų apsukų, aišku, jie važiuoja, bet tų maximalių Nm nebeišlaiko.Būtent tuo ir skiriasi 120, 130 nuo 142kw.Kaip diena ir naktis.Skirtumas paprastas 120kw 350Nm prie 4000-4400Rpm o 142kw 420Nm prie 1500-5000Rpm.Pvz patys naujausi BMW ir MB dyzeliai net visiškai mažos kubatūros optimalius Nm išlaiko irgi platesniuose Nm diapozonuose, todel 1, 6 CDI 2014m pirmas ispudis kad zymiai smagiau eina uz visokias senienas 4, 0CDI ar BMW 3, 0D , pvz 2, 0 CDI net didelius busus veza.
2015-04-05 07:29 писал: Nemates dar tokio dyzelio kuris vaziuotu nuo 4000-4400rpm. Nesuvoki ka cia rasliavoji kiek ziuriu.
Tuo ir issiskiria daugelis bemvu duze;iu, kad jiems isivaziuoti reikia malku, negi isivaizduoji kad vazinesi su tais 142kw nusipirkes toki?Nevazinesi, tik knyguteji ir draugams pasigirsi, kad taip gali vaziuoti ir taip kazkada kai uvo maza rida galejo vaziuoti prie 4000Rpm.Prie mazesniu Rpm, kuriuos dazniausisiai naudoji mieste, bus kokie 100kw.Sita problema kad reikia paildomai minti tapke ir pas 2, 5 TDS senoli ir naujesni 2, 9 D.142kw veza anksciau, ir smagiau.Gal akinius pametei?
2015-04-05 16:16
Imi 3.0d iš bmwfano bent jau priziuretas bus gal ko nedasakys bet palyginti kas grūstą alėja iš vokiečiu Tj čia auksas
2015-04-05 16:25
2015-04-05 16:16 писал: Imi 3.0d iš bmwfano bent jau priziuretas bus gal ko nedasakys bet palyginti kas grūstą alėja iš vokiečiu Tj čia auksas
apie raudona kalbi?
96 / 0
2015-04-05 16:31
2015-04-05 16:16 писал: Imi 3.0d iš bmwfano bent jau priziuretas bus gal ko nedasakys bet palyginti kas grūstą alėja iš vokiečiu Tj čia auksas
pritariu tau :)
2015-04-05 17:13
2015-04-05 16:16 писал: Imi 3.0d iš bmwfano bent jau priziuretas bus gal ko nedasakys bet palyginti kas grūstą alėja iš vokiečiu Tj čia auksas
Asmeniskai ir as taip daryciau
2015-04-06 12:08
2015-04-04 23:34 писал: Pasidomek giliau."Visi dyzeliai"niekada vienodai nevažiavo ir nbevažiuos.BMW ir MB vieninteliai pasaulyje, kai kure, turi išskirtinę savybę , daug didesnį gerų Nm diapozoną, eliniai arba netikėliai dyzeliai smagiai traukia, kaip taisyklė tik prie žemų arba aukštų apsukų, aišku, jie važiuoja, bet tų maximalių Nm nebeišlaiko.Būtent tuo ir skiriasi 120, 130 nuo 142kw.Kaip diena ir naktis.Skirtumas paprastas 120kw 350Nm prie 4000-4400Rpm o 142kw 420Nm prie 1500-5000Rpm.Pvz patys naujausi BMW ir MB dyzeliai net visiškai mažos kubatūros optimalius Nm išlaiko irgi platesniuose Nm diapozonuose, todel 1, 6 CDI 2014m pirmas ispudis kad zymiai smagiau eina uz visokias senienas 4, 0CDI ar BMW 3, 0D , pvz 2, 0 CDI net didelius busus veza.
2015-04-05 07:29 писал: Nemates dar tokio dyzelio kuris vaziuotu nuo 4000-4400rpm. Nesuvoki ka cia rasliavoji kiek ziuriu.
2015-04-05 09:47 писал: Tuo ir issiskiria daugelis bemvu duze;iu, kad jiems isivaziuoti reikia malku, negi isivaizduoji kad vazinesi su tais 142kw nusipirkes toki?Nevazinesi, tik knyguteji ir draugams pasigirsi, kad taip gali vaziuoti ir taip kazkada kai uvo maza rida galejo vaziuoti prie 4000Rpm.Prie mazesniu Rpm, kuriuos dazniausisiai naudoji mieste, bus kokie 100kw.Sita problema kad reikia paildomai minti tapke ir pas 2, 5 TDS senoli ir naujesni 2, 9 D.142kw veza anksciau, ir smagiau.Gal akinius pametei?:helpsmilie:
2.5d ir 3.0d vaziuoja abu nuo zemu apsuku, nereikia cia jokiu 4000 aps. kaip tu sakai. 2.5tds aisku paprasta turbina stovi jam reikia palaikyt bent 2k aps kad jis butu zvalus. bet pas tds vel kita medalio puse jis neturi lago kai permetineji begius iskart soka. trilitriai ir tie 2.5d tarp begio perjungimo turi siek tiek lago bet uzputus aisku vaziuoja smagiau.

Ваше послание