Oro filtras ir kuro sąnaudos

Создал Пользователь 2015-03-07
2015-03-07 08:41
Labas rytas motoristai.

Kokią įtaką apskritai turi varikliui oro filtras lyg ir aišku.
Galime pašnekėt ir apie gamintojus, pvz K&N, MAHLE-tokius rekomenduoja
gamykla tai ma6inai, kuriai keiciau.Bet apei tobulumus veliau.

Tačiau nedaug žinome, kiek procentų padidėja kuro sąnaudos,
kai važinėjama nepakeistu ir atitarnavusiu oro filtru?

Na kaip pavyzdžiui skaičiojama čiptiuningo pridedama galia sakykime
8%, tai kiek procentų padidėja kuro sąnaudos kai blogas filtras?

Keik procentų kuro "ryjimas"sumažėja, filtrą pakeitiamas nauju?
Bent teoriškai?

Nes šiaip reiktų skaičiuoti oro kiekio praeinamumo kooficientus lalalal...

Per mažaimoro-užriebintas mišinys, ar aš neteisus?

Vienam aparatui katik pakeičiau oro filtrą, seniai ruošiausi,
bet sudėtinga jį pasiekt tai vis šalta, tai lyja, tai laiko nėr.
Pasikeičiau, apžiūrčjęs seną -pakraupau, net nesitiki kad tokių metų mašinoje gali būti toks pajuodęs, korpuse-zoologijos muziejus ir šiukšynas...o iš išorės dirstelėjus pro korpuso plyšelį atrodė kaip naujas...Tai va, iškart kompas pradėjo rodyti logiškiau, mažiau , bet įdomu, ko tikėrtis galutiniame rezultate.

Pasikeite visiskai net variklio darbo "simfonija", kitoks garsas,
jauciasi kaip smagiau isibegeja, nors realiai, pvz po cipavimo
tai nieko nesijaucia, matai tik skaicius ir sumoki pinigus uz juos, ne uz realius pojucius...(cia tik siaip pavyzdys, nes i chip-tiuna skeptiskas poziuris)


Keik procentų sumažės kuro sąnaudos?

2015-03-07 09:26
15, 3l/100km buvo pagal kompą prieš filtro keitima.Po pakeitimo
tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo 11, 6l/100km.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti dziaugtis, ka manote?

2015-03-07 09:46
15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?
2015-03-07 10:42
15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

7658 / 0
2015-03-07 10:49
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
scania1 yra zondu specialistas, kreipkis, gal pades:)...Dar gali paziuret i manuala del sanaudu, ai tu gi netiki ka gamintojas raso
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-03-07 10:53
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
Na ant tiek tikrai negalejo nukrist beveik 4 litrai.. Kazka matyt keisdamas paklibinai ir kazkas pradejo veikt ir sumazejo sanaudos. Man asmeniskai yra buve kad is po 14l krito i 12l duju pakeitus filtra vaziuojant taip pat.
2015-03-07 11:01
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
2015-03-07 10:49 maumas писал: scania1 yra zondu specialistas, kreipkis, gal pades:)...Dar gali paziuret i manuala del sanaudu, ai tu gi netiki ka gamintojas raso:lol:
Tai faktas kad tos san. tera tik teorines, ir kiekviena karta kitaip.

Idomu kad trauka akivaizdziai paskeite

Variklio darbas, garsas visiskai kitokis


Tie skaiciai tik kaip pavyzdys, ir kasdiena jie buna ir turi but vis kiti, beje, gamintojo tinklapyje raso kad 13L tai pridejus litra butu+-

As kaip tik teigiau ir teigiu, kad gamintojas raso teisingiau, tik reik pridet litra+-

7658 / 0
2015-03-07 11:08
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
2015-03-07 10:53 писал: Na ant tiek tikrai negalejo nukrist beveik 4 litrai.. Kazka matyt keisdamas paklibinai ir kazkas pradejo veikt ir sumazejo sanaudos. Man asmeniskai yra buve kad is po 14l krito i 12l duju pakeitus filtra vaziuojant taip pat. :thumbup:
dujos yra labai jautru, tiek zvakems, tiek oro filtrui.Todel reiketu keist oro filtra kartu su tepalais.Bet pas mus tas nepriimta-juk taupom vazinedami dujomis, tai kaip cia dabar kaskart filtra pirksim?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-03-07 11:09
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
2015-03-07 10:53 писал: Na ant tiek tikrai negalejo nukrist beveik 4 litrai.. Kazka matyt keisdamas paklibinai ir kazkas pradejo veikt ir sumazejo sanaudos. Man asmeniskai yra buve kad is po 14l krito i 12l duju pakeitus filtra vaziuojant taip pat. :thumbup:
Na pastebejau kad pastaruoju metu buvo prasidejes ryjimas, net teoriskai, remiantis kompu ir gamyklos parametrais.Kazi ar OSM jungti paklibinau, negali manau nusprogt kontaktas siuo atveju...Nors kas zino

Gaila, kad paties filtro nenufotkinau, nors kazi ar matytusi.
Užterštas buvo nerealiai.

Toks ispudis, kad kokius 60k km nekeistas.Dar dalykas tas, kad priklauso nuo to, kur vazineji, kokais atstumais, jei maliesi darbas-parde-namaitai gal ir visam gyvenimui uzteks to filtro.O kai mes malames i expedicijas, su parasparniaism, snieglentem, kalnu dviraciais ir t.t. gal todel taip stipriai apsinese dulkemis:)

Tiesiog siaip idomu pasidare
kokia filtro itaka , o tie kompo parodymai juk dazniausiai irgi su paklaidomis.
2015-03-07 11:19
2015-03-07 10:42 писал: 15, 3l/---11, 6l/100km buvo prieš keitimą ir dabar pagal kompą. Po pakeitimo tuo pačiu maršrutu nuvažiavus tą patį atstumą kompo algoritmas apskaičiavo žymiai mažesnes sčnaudas-11, 6l/100km o buvo 15, 3.Kalbam apie dyzeli.

Ar per anskti džiaugtis, ka manote?

Ar visdėlto patikrinti liamda zondą,
nes sčnaudos buvo, manau kiek didokos?

:beer:
2015-03-07 10:53 писал: Na ant tiek tikrai negalejo nukrist beveik 4 litrai.. Kazka matyt keisdamas paklibinai ir kazkas pradejo veikt ir sumazejo sanaudos. Man asmeniskai yra buve kad is po 14l krito i 12l duju pakeitus filtra vaziuojant taip pat. :thumbup:
2015-03-07 11:08 maumas писал: dujos yra labai jautru, tiek zvakems, tiek oro filtrui.Todel reiketu keist oro filtra kartu su tepalais.Bet pas mus tas nepriimta-juk taupom vazinedami dujomis, tai kaip cia dabar kaskart filtra pirksim?:lol:
Pagalvojus, tai is saves paties juokas ima
neseniaim keiciau alyva:
2 tiltuose
variklyje+filtra
automate
stabdziu kaladeles
viska pracekinau pakaboje...

o oro filtru pasikeist -ai, dzin, mazdaug paziurejau per plysi, nepajuodes
pasirode, ir jura iki keliu.Nors ir kainuoja palyginus nedaug.

Tai ir idomu, kiek mazdaug maziau dabar ris
2015-03-07 12:14
Jei filtras ant tiek uzkistas kad vos praleidzia ora tai aisku skirsis, o tai neitakoja sanaudu, nebent oras yra tankesnis ta diena.
2015-03-07 13:04
man atrodo kad el. prskale su oro srauto matuokle nera skirtumo kuro rijimui nuo oro filtro uzsikisimo, nes skaiciuoja kiek kuro padavima pagal oro kieki. tiesiog sumazes variklio galia. su MAP sensoriu automobiliam PVZ civikam tai gal kitaip.
2015-03-07 14:11
2015-03-07 13:04 писал: man atrodo kad el. prskale su oro srauto matuokle nera skirtumo kuro rijimui nuo oro filtro uzsikisimo, nes skaiciuoja kiek kuro padavima pagal oro kieki. tiesiog sumazes variklio galia. su MAP sensoriu automobiliam PVZ civikam tai gal kitaip.
Tai butent, siuo atveju CDI variklis, bent vizualiai apsinešęs buvo juodai oro filtras, ir buvo bukesnis variklis.O tokiam aparatui, kai netraukia variklis, tikrai turi itakoti sanaudas, nes kai persunku, tai reik daugiau kuro automatiskai, kadangi dar ir 4x4 ir
mase , dydis, oro pasipriesinimas daugiau mini akseleratoriu.

Negali niekaip neitakoti.Momentines mazai itakoja, bet vidutines, dienos sakykim sanaudas turi itakoti.(bent as galvoju)

Ka tikrai zinau 100%,
faktas, kad pasikeite variklio garsas iškart po pakeitimo,
net apšalau.Vadinasi, varikliui buvo sunkoka ...

2015-03-07 14:29
virgis85, eik geriau nuo kompo, cia tas pats: "siandien gerai pasikau tulike" padides trauka? Nu tipo jo, maziau svorio geriau traukia

atmink!! 1 LITRUI KURO SUDEGINTI ORO FILTRAS PRAFILTUOJA 17 000 LITRU ORO
2015-03-07 14:47
Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
2015-03-07 19:34
2015-03-07 14:29 писал: virgis85, eik geriau nuo kompo, cia tas pats: "siandien gerai pasikau tulike" padides trauka? Nu tipo jo, maziau svorio geriau traukia :lol::lol:

atmink!! 1 LITRUI KURO SUDEGINTI ORO FILTRAS PRAFILTUOJA 17 000 LITRU ORO
>edvinasz3
Kliedesy maziau gerk savaitgaliais.
Pasilaikyk sau haliucinacijas, paistai
nesamones tik sau vienam suprantamas.

>arvydus

apie tai ir galvoju.
Paprasciausiai tai ne vienintelis vairuojamas aparatas,
todel dėl laiko stygiaus buvau pamiršęs pasikeist
pati elementariausia dalyka-oro filtra.

Dabar konkretus rezultatas.

(nemanau, kad 2011m merso kompas iki tiek knistu prota,
ir apgaudinetu, nors aišku paklaida yra)

Išvedus vidurkį gavosi mazdaug taip

Miesto centre vazinejant buvo apie 15, 8L
po oro filtro pakeitimo apie 13, 6L

Oro temperatūra ir dregnumas-panašūs

Tai kompo ne mūsų rodmmenys

taigi, keiskit laiku oro filtrus

2015-03-07 19:36
2015-03-07 14:47 писал: Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
Apie tai ir galvoju.
Paprasciausiai tai ne vienintelis vairuojamas aparatas,
todel dėl laiko stygiaus buvau pamiršęs pasikeist
patį elementariausia dalyką-oro filtra.

Dabar konkretus rezultatas.

(nemanau, kad 2011m merso kompas iki tiek knistų prota,
ir apgaudinetu, nors aišku paklaida yra)

Išvede vidurkį, gavosi mazdaug taip

Miesto centre vazinejant budavo apie 15, 8L
po oro filtro pakeitimo apie 13, 6L

Oro temperatūra ir dregnumas-panašūs

Tai kompo ne zmogaus skaiciukai

taigi, keiskit laiku oro filtrus

2015-03-08 10:43
2015-03-07 14:47 писал: Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
2015-03-07 19:36 писал: Apie tai ir galvoju.
Paprasciausiai tai ne vienintelis vairuojamas aparatas,
todel dėl laiko stygiaus buvau pamiršęs pasikeist
patį elementariausia dalyką-oro filtra.

Dabar konkretus rezultatas.

(nemanau, kad 2011m merso kompas iki tiek knistų prota,
ir apgaudinetu, nors aišku paklaida yra)

Išvede vidurkį, gavosi mazdaug taip

Miesto centre vazinejant budavo apie 15, 8L
po oro filtro pakeitimo apie 13, 6L

Oro temperatūra ir dregnumas-panašūs

Tai kompo ne zmogaus skaiciukai

taigi, keiskit laiku oro filtrus

:smilewink:
METU IŠVADA, jei bogu pridurkas
2015-03-08 11:05
2015-03-07 14:47 писал: Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
2015-03-07 19:36 писал: Apie tai ir galvoju.
Paprasciausiai tai ne vienintelis vairuojamas aparatas,
todel dėl laiko stygiaus buvau pamiršęs pasikeist
patį elementariausia dalyką-oro filtra.

Dabar konkretus rezultatas.

(nemanau, kad 2011m merso kompas iki tiek knistų prota,
ir apgaudinetu, nors aišku paklaida yra)

Išvede vidurkį, gavosi mazdaug taip

Miesto centre vazinejant budavo apie 15, 8L
po oro filtro pakeitimo apie 13, 6L

Oro temperatūra ir dregnumas-panašūs

Tai kompo ne zmogaus skaiciukai

taigi, keiskit laiku oro filtrus

:smilewink:
2015-03-08 10:43 писал: METU IŠVADA, jei bogu pridurkas :lol:
protingiausias neetatinis darbo birzos mokslu kandidats, galesi ryt profkej ir traktoristu ceche praktikantams pasireikst, o dabar baik pachmielka ir ciucia-liulia
2015-03-08 18:18
2015-03-07 14:47 писал: Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
kaip ir sake, jei yra oro matuokle, niekas nesikeis, nes ji stovi po filtro ir iskarto kompas zinos, kad maziau oro gauna. pagrindiniai duomenys yra variklio apsukos ir oro srauto matuokles parodymai. po to koreguoja pagal liambda zondo parodymus. butent del jo parodymu prades liestinti misini jei nera oro srauto matuokles
2015-03-08 22:08
2015-03-07 14:47 писал: Jei užsikišes oro filtras i varikli nepatenka pakankamai oro.Jei oro, ir deguonies tame tarpe, mažai, o kuro kiekis gi tiek nesikeičia.Kuro kiekis priklauso nuo variklio ir oro temeratūros, deguonies daviklio (liambda zondas), oro matuoklės, droselio padėties, apsukų ir tt. .Gausim per riebų mišinį, kuris kaip ir per liesas blogai sudega.Dėl to ir padidėja kuro sanaudos ir pablogėja trauka.
2015-03-08 18:18 писал: kaip ir sake, jei yra oro matuokle, niekas nesikeis, nes ji stovi po filtro ir iskarto kompas zinos, kad maziau oro gauna. pagrindiniai duomenys yra variklio apsukos ir oro srauto matuokles parodymai. po to koreguoja pagal liambda zondo parodymus. butent del jo parodymu prades liestinti misini jei nera oro srauto matuokles
kuro sanaudos turbut pasireiskia ant apkrovu. nu pvz tau netraukia masina i kalna ar siaip, tu ta reikala nori kompensuot ir daugiau migi gaza. va kai su karbu tai jo jai oro filtras uzsikisa automatiskai didesnis vakumas kolektoriui tai ir kuro daugiau pasiema is karbo.

Ваше послание