Opel Vectra B variklio kaitimas

Создал Пользователь 2014-07-09
2014-07-09 13:27
Sveiki,

Turiu Opel Vectra B 1999m 2.0Dti. Atėjus vasarai susidūriau su variklio kaitimo problemomis. Važiuojant tiek mieste, tiek autostradoje (120-140km/h) variklis užšyla iki 98-99 laipsnių. Tuomet įjungus pečiuka temperatūra nukrenta. Termostatas pakeistas, vandens pompa pakeista, aušinimo skysčio norma, oro kamščio taip pat nėra. Gal galite pasiūlyti, kokia problema dar galėtų būti? Beje, pastebėjau, kad abu ventiliatoriai įsijungia tik esant virš 96 laipsnių ir išsijungia nukritus iki 95. Ar taip ir turėtų būti? Ar per vėlai įsijungia? Iš anksto ačiū už atsakymus

2014-07-09 14:22
dar pati radiatoriu paziurek, gali but, kad kazkur pats jis uzsikises ir isnaudojamas ne visas radiatoriaus plotas
2014-07-09 22:30
atsuk ispletimo bakeli(antifryzo bakeli kur pili) ir ziurek ar cirkuliuoja turi is kazkatro sono eiti srove cia paciam bakelyj jei nko nevyksta galimas daiktas uzsikiso cirkuliavimo skylute paprasciausiai sus storesne viela reikia prabadyti kalkes ir viskas bus ok nebekais auto
2014-07-10 09:18
2014-07-09 14:22 писал: dar pati radiatoriu paziurek, gali but, kad kazkur pats jis uzsikises ir isnaudojamas ne visas radiatoriaus plotas
o yra koks būdas patikrinti neišimant radiatoriaus?
2014-07-10 09:34
2014-07-09 22:30 писал: atsuk ispletimo bakeli(antifryzo bakeli kur pili) ir ziurek ar cirkuliuoja turi is kazkatro sono eiti srove cia paciam bakelyj jei nko nevyksta galimas daiktas uzsikiso cirkuliavimo skylute paprasciausiai sus storesne viela reikia prabadyti kalkes ir viskas bus ok nebekais auto
šitoj vietoj pas mane viskas gerai
2014-07-10 10:02
jaigu vaziuojant trasoja kaista ir ijungus peciuka kazkiek padeda garantuotai radijatorius uzsikises, neisemes nepatikrinsi geriau iskart keisti kita valyti neapsimoka
2014-07-10 10:27
2014-07-09 22:30 писал: atsuk ispletimo bakeli(antifryzo bakeli kur pili) ir ziurek ar cirkuliuoja turi is kazkatro sono eiti srove cia paciam bakelyj jei nko nevyksta galimas daiktas uzsikiso cirkuliavimo skylute paprasciausiai sus storesne viela reikia prabadyti kalkes ir viskas bus ok nebekais auto
2014-07-10 09:34 писал: šitoj vietoj pas mane viskas gerai
tada bus pats radiatorius uzkalkejas garantuoju isemus ir bandant ispilti is radiatoriaus isbegs visoks brudas.Jei zmones vietoj vandens visad piltu antifryza tokiu bedu nebutu as nekalbau apie tave o apie buvusius seimininkus.
2014-07-10 11:02
2014-07-09 13:27 писал: Sveiki,

Turiu Opel Vectra B 1999m 2.0Dti. Atėjus vasarai susidūriau su variklio kaitimo problemomis. Važiuojant tiek mieste, tiek autostradoje (120-140km/h) variklis užšyla iki 98-99 laipsnių. Tuomet įjungus pečiuka temperatūra nukrenta. Termostatas pakeistas, vandens pompa pakeista, aušinimo skysčio norma, oro kamščio taip pat nėra. Gal galite pasiūlyti, kokia problema dar galėtų būti? Beje, pastebėjau, kad abu ventiliatoriai įsijungia tik esant virš 96 laipsnių ir išsijungia nukritus iki 95. Ar taip ir turėtų būti? Ar per vėlai įsijungia? Iš anksto ačiū už atsakymus

Vintiliatoriu paleidėjas pasijungia nuo 96. Pasikeisk turėtų padėt :]
2014-07-10 11:02
kad patikrint radiatoriu nieko imt nereikia, tiesiog, kai matysi, kad teperatura jau yra pasiekusi 95 laipsnius ar iki kiek ten pas tave kaista, tada paimi ir tiesiog delna pridedi prie radiatoriaus ir matysi ar yra saltu plotu paciam radiatoriuje
2014-07-10 11:12
2014-07-10 11:02 писал: kad patikrint radiatoriu nieko imt nereikia, tiesiog, kai matysi, kad teperatura jau yra pasiekusi 95 laipsnius ar iki kiek ten pas tave kaista, tada paimi ir tiesiog delna pridedi prie radiatoriaus ir matysi ar yra saltu plotu paciam radiatoriuje
Mano vectroj neina prieiti su ranka prie radiatoriaus :/

Ваше послание