Пользователь
2014-01-24 17:53
Sveiki, noriu apsisviesti. Ruosiuosi pirkti Opel Vectra B dyzeliuka, nuo kokiu 98metu. 1. Kokiu varikliu ir kokiu kW geriausia imt? Kodel? Dar butu ydomu suzinoti pliusus ir minusus siu auto. 2. Nuo kuriu metu jos jau eina cinkuotos?
Пользователь
2014-01-24 18:09
2, 2 92kw. traukos sociai kuro nedaug 2.0 74kw praktiskai tas pats motoras tik truputi sveikatos trugsta, bedos tai EGR megsta uzsikirst genero tempejas, vaziuokle kaip ir opelio kauline tik gale plaukiajontys sailenblokai mesgsta pareit gan daznai bet nebrangus jie ir keitimas nesunkus.
timis00
208 / 0
2014-01-24 18:22
2014-01-24
18:09 писал:
2, 2 92kw. traukos sociai kuro nedaug 2.0 74kw praktiskai tas pats motoras tik truputi sveikatos trugsta, bedos tai EGR megsta uzsikirst genero tempejas, vaziuokle kaip ir opelio kauline tik gale plaukiajontys sailenblokai mesgsta pareit gan daznai bet nebrangus jie ir keitimas nesunkus. :)
jai ka tai 98 metu 2.2 varikliu nejo.siulyciau imt 74 kw varikli, bus ir ekonomijos ir galios santykis.kaip ir minejo pagrinde beda su egr, bet keiciami jie ir siurblio el dalis linskta, jos remontas bent pas mus 200 lt ir toliau riedi.2.0 60 kw variklis toks pat kaip 74 tik kad pas 60 kw nera interkulerio.va tai tavo reikalas ka ringtis
Пользователь
2014-01-24 18:55
2014-01-24
17:53 писал:
Sveiki, noriu apsisviesti. Ruosiuosi pirkti Opel Vectra B dyzeliuka, nuo kokiu 98metu. 1. Kokiu varikliu ir kokiu kW geriausia imt? Kodel? Dar butu ydomu suzinoti pliusus ir minusus siu auto. 2. Nuo kuriu metu jos jau eina cinkuotos?
2.0 ltr 74kW , u is bedos ir 60kW neblogai. 2.2 turi daugiau problemu, gal tik del didesnes galios kiek ir fainiau, bet su 2.0 tikrai maziau problemu. Kebulai jokie ten necinkuoti, bet rudija kiek maziau nei seni opeliai. va astra gal kiek maziau rudija..
Пользователь
2014-01-24 20:16
2014-01-24
18:09 писал:
2, 2 92kw. traukos sociai kuro nedaug 2.0 74kw praktiskai tas pats motoras tik truputi sveikatos trugsta, bedos tai EGR megsta uzsikirst genero tempejas, vaziuokle kaip ir opelio kauline tik gale plaukiajontys sailenblokai mesgsta pareit gan daznai bet nebrangus jie ir keitimas nesunkus. :)
2014-01-24
18:22 timis00 писал:
jai ka tai 98 metu 2.2 varikliu nejo.siulyciau imt 74 kw varikli, bus ir ekonomijos ir galios santykis.kaip ir minejo pagrinde beda su egr, bet keiciami jie ir siurblio el dalis linskta, jos remontas bent pas mus 200 lt ir toliau riedi.2.0 60 kw variklis toks pat kaip 74 tik kad pas 60 kw nera interkulerio.va tai tavo reikalas ka ringtis
zmogus sako nuo 98m o 2.2 ejo nuo 2000m. 60kv bukas per daug su juo tik kad pigiai vaziuosi, o siurblio tai nelabai isskirciau kaip budingo gedimo daugeliui masinu ta el dalis nusauna, man tai su 2.2 pasaka vaziuot nupirkus iskarto isvalai kolektoriu ir ledas jei vakuminis geras ir vostuveliai geri. kaip vienas opelistas ardantis opelius yra pasakes sito variklio dalys nx niekam nereikalingos isskyrus apatini veleno davikli tai kas liecia EGR ir turbo vostuvas, daugiau sake neinamos detales.
Пользователь
2014-01-25 10:00
Geras pasirinkimas del opelio, bet visu pirma tu atsizvelk i tai kokiem tikslams naudosi ja Jei priekaba noresi tampyt tai 2.2 motoras butu geriau ir galios pakaktu. Bet kokia auto nusipirkes perejes vaziuokle pakeites filtrus dirzus tepalus ir t.t. vaziuosi ir vargo nematysi jei nors biskuti ja priziuresi
tadasp
22 / 0
2014-02-11 19:24
sveiki noriu paklausti turiu opel vektra dyzeli 2000m 2.2l 92kw masina neturi taraukos buka kaskoke. gal kas zino beda?
Ваше послание |
|