Пользователь
2012-01-25 20:10
sveiki gal kam yra buve taip, uzkuriu masina padyrba ir uzgesta, ir taip nuolat, vaziuojant mazdaug 110 uzsidega sekas, atleidus gaza lempute uzgesta.kas gali but?
zarachas
4021 / 0
2012-01-28 18:04
Kuro siurblys. Spėju, kad el. dalis, bet įmanoma, kad ir mechaninė jau pūliuoja, bet kol normaliai kuriasi ir važiuoja, tai stumk arba iš anksto susirūpink ir tvarkyk. Tiksliai pasakys el. dalies diagnostika...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2012-01-30 09:16
tu blet daugiau nk nezinai tik siurblys ir elektronika.....
zarachas
4021 / 0
2012-02-01 11:20
2012-01-30
09:16 писал:
tu blet daugiau nk nezinai tik siurblys ir elektronika.....
Tai juk ne aš gaminu Opel'ius, ne aš juos gadinu ir ne dėl manęs pareina tie kuro siurbliai. Ką aš kaltas, kad žmonės nukenčia dėl ekonomiškumo pildami lievesnę salerką ar pigesnius filtrus. Lazda turi du galus. Skūpas moka du kartus...
It's not a hobby - it's way of life!
Пользователь
2012-02-10 16:53
2012-01-30
09:16 писал:
tu blet daugiau nk nezinai tik siurblys ir elektronika.....
2012-02-01
11:20 zarachas писал:
Tai juk ne aš gaminu Opel'ius, ne aš juos gadinu ir ne dėl manęs pareina tie kuro siurbliai. Ką aš kaltas, kad žmonės nukenčia dėl ekonomiškumo pildami lievesnę salerką ar pigesnius filtrus. Lazda turi du galus. Skūpas moka du kartus... :smoke:
Sveikas,
As tau is karto paskysiu du dalykus:
Pirma pasikeisk abratkes slangas nuo purkstuku ir pagrindine, Opel inzinieriai tiesiai ikiso abratke i siurblio isiurbima ir uztenka mikroskyles, kurios tu nematai ir siurblys uzsiorina ir nors verk. Man specai butu puse masinos isrinke, kol as angliskam forume nepasedejau ir nesuradau kas ir kaip. jeigu netiki pas paziurek kur grizta pagrindine abratkes slanga ir suprasi kas ir kaip
kas link lemputes prie 110 km/h tai pas tave greiciausiai degimo kampas biski ne toks koks turetu buti, arba tu pats arba auksarankiai jau prie jo lindo. Ta nesunkiai pasakys diagnostika, bet cia reikia rimto speco, nes paprastas diegnozuotojas pasakys kuro siurblys. Net ir kiekvienas zioplys zino, kad tas kuro siurblys opelio achilo kulnas, bet ne visada ji reikia ardyti, o pries ardant 3 meistu paklausti nuomones ir jau tada tvarkyti
As tau is karto paskysiu du dalykus:
Pirma pasikeisk abratkes slangas nuo purkstuku ir pagrindine, Opel inzinieriai tiesiai ikiso abratke i siurblio isiurbima ir uztenka mikroskyles, kurios tu nematai ir siurblys uzsiorina ir nors verk. Man specai butu puse masinos isrinke, kol as angliskam forume nepasedejau ir nesuradau kas ir kaip. jeigu netiki pas paziurek kur grizta pagrindine abratkes slanga ir suprasi kas ir kaip
kas link lemputes prie 110 km/h tai pas tave greiciausiai degimo kampas biski ne toks koks turetu buti, arba tu pats arba auksarankiai jau prie jo lindo. Ta nesunkiai pasakys diagnostika, bet cia reikia rimto speco, nes paprastas diegnozuotojas pasakys kuro siurblys. Net ir kiekvienas zioplys zino, kad tas kuro siurblys opelio achilo kulnas, bet ne visada ji reikia ardyti, o pries ardant 3 meistu paklausti nuomones ir jau tada tvarkyti
zarachas
4021 / 0
2012-02-14 13:47
Šiaip tai 1, 7 l variklių kuro siurbliai vykę ir jie tikrai laiko, bet čia panašu į kuro siurblį arba į oro srauto matuoklę, bet pasitaiko, kad ir turbina pareina. Nu šiaip ar taip reikia diagnozuoti, nes dabartiniai automobiliai be diagnostikos yra tarsi nematomi...
It's not a hobby - it's way of life!
Ваше послание |
|