nuomones apie BMW e39 ir omega FL.

Создал Пользователь 2013-12-02
2013-12-02 18:52
tai va renkuosi tarp siu variantu. BMW e39 2.5tds ir omega FL 2.5td 95kw kuris is ju geresne, eksplotacijos kastai kaip? kokia pas omega vaziuokle? nes pas bmw kiek zinau tai aliumas. apie kitus moedelius nekalbam, butu gerai jai pakomentuotu turetojai. ir kaip jus automatines pavaru dezes laiko, kaip ja taisiklingai patikrinti pries perkant? dekui
2013-12-02 19:18
up
2013-12-02 19:32
turiu omega tik bendza, vaziuokle tai neuzmusama kaip opelio, bet su tvarkingu bmw nepalyginsi konfortas visai kitas. :) tik vat situ motoru nepripazystu visai siurbliai tragedija... silta bruzini ilgiausiai kol uzkuri bet trauka gera kaip tokiam motorui, sutvarkai siurbli as gerai bet dingsta ta trauka, ir siaip 2, 5tds nelabai nusisekes, na sau nepirkciau bet cia kaip kam.
2013-12-02 19:36
kazkada turejau e34 2.5tds tai pries tuos variklius nieko pries neturiu, todel ir domiuosi apie butent situos variklius, zinau kaip patikrinti siurbli pries perkant normaliai , kad nebutu pries gala.
2013-12-02 19:36
2013-12-02 19:32 писал: turiu omega tik bendza, vaziuokle tai neuzmusama kaip opelio, bet su tvarkingu bmw nepalyginsi konfortas visai kitas. :) tik vat situ motoru nepripazystu visai siurbliai tragedija... silta bruzini ilgiausiai kol uzkuri bet trauka gera kaip tokiam motorui, sutvarkai siurbli as gerai bet dingsta ta trauka, ir siaip 2, 5tds nelabai nusisekes, na sau nepirkciau bet cia kaip kam.
Reikejo daryt diagnostika pirkejui o poto pirkti ir netektu bruzinti.Bet yra tokiu omegu kuriu ne joks bemwas nepavys ir nepraspjaus.Ir Cadilacu vaziuokle skirias dar minkstense(omega bazej).
2013-12-02 19:38
2013-12-02 19:36 писал: kazkada turejau e34 2.5tds tai pries tuos variklius nieko pries neturiu, todel ir domiuosi apie butent situos variklius, zinau kaip patikrinti siurbli pries perkant normaliai , kad nebutu pries gala.
Idomu ar ta siurblio defekta rodytu diagnostika?Vieni sako kad mechaninis, ateis plundzeriai siurblio sudyla , kiti-kad el.dalis, dar kiti-kad ateist tik termodavikli pakanka pakeisti
2013-12-02 19:41
el.dalies gedima paroditu diagnostika , bet ne mechanines.
2013-12-02 19:51
2013-12-02 19:41 писал: el.dalies gedima paroditu diagnostika , bet ne mechanines.
Gal todel kad megstu tik tvarkingus auto ir nekenciu apsileideliu, teko kazkada tureti su tokiais varikliai, ir jokiu problemu nekilo.Bet jie jau meteliu dabartiniu metu turi:)Kazin ar gera besurasi, nors pirko draugo sunus neseniai is vokieciunidealu su 500t km rida.Kaip naujas isoriskai ir techniskai.
2013-12-02 19:58
turejau anksciau e34 dabar e39 tai priekine vaziuokle labai panasi I e34, galine vaziuokle jau gan nemazai skiriasi, taciau vaziavimas taip pat skiriasi zymiai daugiau komforto pas e39. vaziuokle siaip gera dar nedaug pramyniau tik 17k km, bet kolkas viskas savo vietose :) omegos nepatarciau vien del savo mases, lieviau vaziuos plius daugiau kuro surys.
2013-12-02 19:58
pas mane buvo beges ~700000km neatsimenu tikslei skaiciu , bet vazevo puikei ir traukos uzteko kaip is e34. tai idomu labai apie ju automatus nes neturejau automato.
2013-12-02 19:59
2013-12-02 19:58 писал: turejau anksciau e34 dabar e39 tai priekine vaziuokle labai panasi I e34, galine vaziuokle jau gan nemazai skiriasi, taciau vaziavimas taip pat skiriasi zymiai daugiau komforto pas e39. vaziuokle siaip gera dar nedaug pramyniau tik 17k km, bet kolkas viskas savo vietose :) omegos nepatarciau vien del savo mases, lieviau vaziuos plius daugiau kuro surys.
kiek omega sunkesne uz e39? :)
2013-12-02 20:01
2013-12-02 19:41 писал: el.dalies gedima paroditu diagnostika , bet ne mechanines.
2013-12-02 19:51 писал: Gal todel kad megstu tik tvarkingus auto ir nekenciu apsileideliu, teko kazkada tureti su tokiais varikliai, ir jokiu problemu nekilo.Bet jie jau meteliu dabartiniu metu turi:)Kazin ar gera besurasi, nors pirko draugo sunus neseniai is vokieciunidealu su 500t km rida.Kaip naujas isoriskai ir techniskai.
olanduose apziurinejau 525tds touring tiek isore tiek salonas ir visa technine bukle idealus, skydelis 640k km jau skaiciuoja o viskas veikia puikiai kaina juokinga 800 euru :D
2013-12-02 20:04
2013-12-02 19:58 писал: turejau anksciau e34 dabar e39 tai priekine vaziuokle labai panasi I e34, galine vaziuokle jau gan nemazai skiriasi, taciau vaziavimas taip pat skiriasi zymiai daugiau komforto pas e39. vaziuokle siaip gera dar nedaug pramyniau tik 17k km, bet kolkas viskas savo vietose :) omegos nepatarciau vien del savo mases, lieviau vaziuos plius daugiau kuro surys.
2013-12-02 19:59 писал: kiek omega sunkesne uz e39? :)
kiek tiksliai nepasakysiu, bet jauciasi vaziuojant tai tikrai.
2013-12-02 20:04
Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
2013-12-02 20:10
2013-12-02 19:58 писал: turejau anksciau e34 dabar e39 tai priekine vaziuokle labai panasi I e34, galine vaziuokle jau gan nemazai skiriasi, taciau vaziavimas taip pat skiriasi zymiai daugiau komforto pas e39. vaziuokle siaip gera dar nedaug pramyniau tik 17k km, bet kolkas viskas savo vietose :) omegos nepatarciau vien del savo mases, lieviau vaziuos plius daugiau kuro surys.
2013-12-02 19:59 писал: kiek omega sunkesne uz e39? :)
2013-12-02 20:04 писал: kiek tiksliai nepasakysiu, bet jauciasi vaziuojant tai tikrai.
nenusisnekekit eGzpertai jus....
2013-12-02 20:12
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
gal lavonus tuos bmw bandei nes 120kw ir 350nm pries 110kw ir 300nm yra skirtumas ir nemazas.
2013-12-02 20:18
o kaip ju automatinses pavaru dezes laiko? ir kaip patikrinti , kad nepasiimti galvos skausmo?
2013-12-02 20:21
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
2013-12-02 20:12 писал: gal lavonus tuos bmw bandei nes 120kw ir 350nm pries 110kw ir 300nm yra skirtumas ir nemazas.
Lavone tu lavone, tavo skirtumas yra tik teoriskas su skaiciukais, o realybeje viskas kitaip, tad prasau patyleti siui klausimu.
2013-12-02 20:23
2013-12-02 20:18 писал: o kaip ju automatinses pavaru dezes laiko? ir kaip patikrinti , kad nepasiimti galvos skausmo?
automatines omegos iki 2001m nepatariu ziureti. Nors kw nedaug 2.5td, bet sukimo momentas padaro savo.
2013-12-02 20:31
2013-12-02 20:18 писал: o kaip ju automatinses pavaru dezes laiko? ir kaip patikrinti , kad nepasiimti galvos skausmo?
2013-12-02 20:23 писал: automatines omegos iki 2001m nepatariu ziureti. Nors kw nedaug 2.5td, bet sukimo momentas padaro savo.
kodel? ne tokie patis kaip BMW automatai?
2013-12-02 20:33
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
Kurioj vietoj 8 sarnyrai ?:D nepasidvigubino tau netycia ?:) stovi po du sarnyrus is apacios ant kiekvieno rato.. tai 4 sarnyrai .. kaip ir ant E34.. tik skiriasi stabilizatoriaus traukes.. o e34 vaziuokle laike.. ir e39 laiko.. jai i sulnius be dangciu nevazineji.. tai kur problema nezn.. o siaip opel ar bmw varikliai tiepatys :)
2013-12-02 20:44
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
2013-12-02 20:33 писал: Kurioj vietoj 8 sarnyrai ?:D nepasidvigubino tau netycia ?:) stovi po du sarnyrus is apacios ant kiekvieno rato.. tai 4 sarnyrai .. kaip ir ant E34.. tik skiriasi stabilizatoriaus traukes.. o e34 vaziuokle laike.. ir e39 laiko.. jai i sulnius be dangciu nevazineji.. tai kur problema nezn.. o siaip opel ar bmw varikliai tiepatys :)
o tamsta esi realiai mates priekine vaziuokle e39?
2013-12-02 20:44
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
2013-12-02 20:12 писал: gal lavonus tuos bmw bandei nes 120kw ir 350nm pries 110kw ir 300nm yra skirtumas ir nemazas.
2013-12-02 20:21 писал: Lavone tu lavone, tavo skirtumas yra tik teoriskas su skaiciukais, o realybeje viskas kitaip, tad prasau patyleti siui klausimu.
kodel turiu tyleti jei ir taip aisku, kad nusisneki.
2013-12-02 20:47
siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:48
2013-12-02 20:12 писал: gal lavonus tuos bmw bandei nes 120kw ir 350nm pries 110kw ir 300nm yra skirtumas ir nemazas.
2013-12-02 20:21 писал: Lavone tu lavone, tavo skirtumas yra tik teoriskas su skaiciukais, o realybeje viskas kitaip, tad prasau patyleti siui klausimu.
2013-12-02 20:44 писал: kodel turiu tyleti jei ir taip aisku, kad nusisneki.
Na jai tu taip manai, tai man sirdies neskauda
2013-12-02 20:49
2013-12-02 20:04 писал: Su Bnv turesi tik geresne isvaizda, o visi kiti pliusai tik omegai, net nekalbu apie vaziuokle, kur e39 prieki stovi 8 sarnyrai.... Omega vaziuoja minksciau, labai pigiau islaikyt nei e39, realiai varikliai praktiskai identiski, tik omegai programiskai sumazinti kilovatai, seip tds jau moraliskai ir techniskai pasenes variklis, siulyciau pasidairyt i m57d25 varikli, tai yra 2.5d omegai ejo su 110kw, bmw e39 su 120kw, realiai omega eina lygiai taip pat kaip tas 120kw, isbandyta n kartu.
2013-12-02 20:33 писал: Kurioj vietoj 8 sarnyrai ?:D nepasidvigubino tau netycia ?:) stovi po du sarnyrus is apacios ant kiekvieno rato.. tai 4 sarnyrai .. kaip ir ant E34.. tik skiriasi stabilizatoriaus traukes.. o e34 vaziuokle laike.. ir e39 laiko.. jai i sulnius be dangciu nevazineji.. tai kur problema nezn.. o siaip opel ar bmw varikliai tiepatys :)
2013-12-02 20:44 писал: o tamsta esi realiai mates priekine vaziuokle e39?:lol:
na siaip tai rimtai nusneki dvi lapkes du sarnyrai vienam rate. nebent tu ir antgalius vairo ir stabilnikus sarnyrais laikai. :D
2013-12-02 20:53
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220 rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
2013-12-02 20:57
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
Na taip taip, my fault
2013-12-02 20:57
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
as apie bmw e39 tds 105kw be cipo be nieko silta sunkiai kuriasi 220 lupa nepisu proto, pats gryba pjauni apie 8 sarnyrus ar patys plundzeri keite esat klausi, o tu rata pakeist moki esi keites 8 sarnyrai cia tai topu topas :D :D :D
2013-12-02 20:58
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
o kodel negali vaziuot? jei tik motoras gyvas.
2013-12-02 20:59
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
gali omega vaziuot 220km, as turiu vw pasata delfina, su 1.9tdi 66kv, gt tik. pirkau pries du metus is prancuzijos, pac variau ji, as su jo vaziavau 200km ir yra pralekes 200tuks, jau dabar. o kai pirkau buwo vos 120tuks, . ir 94metu, vieno seimininko. ka nori ta sakyk...
2013-12-02 21:00
2013-12-02 20:47 писал: siurbli tai manau tie kas apie sitas masinas domisi zino kaip patikrinti visi, bet plundzeri pakeitus dingsta tas lupimas ta trauka ir greitis max sumazeja ir nesakysiu kad isbandyta n kartu kokius 3 ar 4 ir reguliuok ji kaip nori nebepaleksi 220.Omegai tai vaziuokle tai kapeikos. :D o slyvai juk restauruojama irgi nera blogai tik aisku kad bmw eksplotacija brangesne, bet bentjau man konfortas geresnis, nors kaip su tokia vaziuokle omega labai minksta. manau cia i situ modeliu paieska reiketu itraukti ir tai kiek masinos pirkimui skirta finansu?
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
2013-12-02 20:57 писал: as apie bmw e39 tds 105kw be cipo be nieko silta sunkiai kuriasi 220 lupa nepisu proto, pats gryba pjauni apie 8 sarnyrus ar patys plundzeri keite esat klausi, o tu rata pakeist moki esi keites 8 sarnyrai cia tai topu topas :D :D :D
As kalbu apie abi puses, na bet realiai su gmeter esi mataves ar tikrai tuos 220 eina? Na nesigincyju del tavo bmw, bet omega su gmeter m57d25 vaziuoja tik 204kmph
2013-12-02 21:00
Iš šių dviejų imčiau Omega. Bmw labiau prestižo reikalas. Teko važinėt ir su Bmw e39 2, 5TDS ir su Opel Omega 2, 5 TDS 96kW tai taip, bmw trauka(dėl masės) ir garso izoliacija geresnė, tačiau išlaikymas gerokai brangesnis nei Omegos (čia net nėra ką lygint), Omegos važiuoklė nemirtinga, tačiau kuro sąnaudos kiek didesnės (ir vėlgi dėl masės), didžiulis Omegos privalumas kad gali palikinėt betkur, neišlupinės nei moldingų nei bamperių nei lempų, tuo tarpu, kad ir senuką e39 geriau apsidrausti Kasko arba laikyt saugioj aikštelėi ar garaže. Salone daugiau vietos Omegoi, bagažinė taip pat kiek talpesnė. Rudys...Omegos žiauriai pūna (vis dėlto Omega FL nepasitaisė, jei neprižiūrėsi tai kaip pūvo taip ir pūna)tuo tarpu BMW rudys taip neima. Omegos taipogi mėgsta blukti priekinės faros (tenka reguliariai kas pusmeti kokybiškai prapoliruot), apie 2.5TDS nieko blogo negaliu pasakyt, tarnauja visai neblogai (atsižvelgiant į tai kokią salerką mūsų liaudis į juos pila ir poto dejuoja kad siurbliai nelaiko :D), tiek pas viena tiek pas kitą galas varomas, nežinau kaip ten Omegose svorio centras padarytas, bet žiemą vos duodi gazo jis eina šonu, vos atleidi vėl išsitiesina, tuo tarpu su BMW reik daugiau praktikos, nes ji kaprizingesnė.
Taigi , nors Omega surinko minusu daugiau nei Bmw, vistiek patarčiau imti ją. Nes už tokią kainą paimsi ledinę Omega FL ir padrožtą Bmw e39. Tuo pačiu gauni pigesnį išlaikymą, erdvesnį saloną bei minkštesnę važiuoklę. Jei esi pasiturintis ir turi pinigų imi BMW, o jei nori pataupyt imi Omega.
Spręsti Tau
2013-12-02 21:02
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
2013-12-02 20:57 писал: as apie bmw e39 tds 105kw be cipo be nieko silta sunkiai kuriasi 220 lupa nepisu proto, pats gryba pjauni apie 8 sarnyrus ar patys plundzeri keite esat klausi, o tu rata pakeist moki esi keites 8 sarnyrai cia tai topu topas :D :D :D
2013-12-02 21:00 писал: As kalbu apie abi puses, na bet realiai su gmeter esi mataves ar tikrai tuos 220 eina? Na nesigincyju del tavo bmw, bet omega su gmeter m57d25 vaziuoja tik 204kmph
su e34tds 235 esu vaziaves, su gps netikrinau, motoras buvo tikrai labai gyvas, su dabartiniu e39tds 220 ir pz nors siurblys ledinis:D
2013-12-02 21:02
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
2013-12-02 20:57 писал: as apie bmw e39 tds 105kw be cipo be nieko silta sunkiai kuriasi 220 lupa nepisu proto, pats gryba pjauni apie 8 sarnyrus ar patys plundzeri keite esat klausi, o tu rata pakeist moki esi keites 8 sarnyrai cia tai topu topas :D :D :D
2013-12-02 21:00 писал: As kalbu apie abi puses, na bet realiai su gmeter esi mataves ar tikrai tuos 220 eina? Na nesigincyju del tavo bmw, bet omega su gmeter m57d25 vaziuoja tik 204kmph
nebandem bet ir navi ir spidas tiek rode, bl tikrai kaip ispistas eina nx sakem net netvarkysim siurblio nebeeis. :D
2013-12-02 21:04
2013-12-02 21:00 писал: Iš šių dviejų imčiau Omega. Bmw labiau prestižo reikalas. Teko važinėt ir su Bmw e39 2, 5TDS ir su Opel Omega 2, 5 TDS 96kW tai taip, bmw trauka(dėl masės) ir garso izoliacija geresnė, tačiau išlaikymas gerokai brangesnis nei Omegos (čia net nėra ką lygint), Omegos važiuoklė nemirtinga, tačiau kuro sąnaudos kiek didesnės (ir vėlgi dėl masės), didžiulis Omegos privalumas kad gali palikinėt betkur, neišlupinės nei moldingų nei bamperių nei lempų, tuo tarpu, kad ir senuką e39 geriau apsidrausti Kasko arba laikyt saugioj aikštelėi ar garaže. Salone daugiau vietos Omegoi, bagažinė taip pat kiek talpesnė. Rudys...Omegos žiauriai pūna (vis dėlto Omega FL nepasitaisė, jei neprižiūrėsi tai kaip pūvo taip ir pūna)tuo tarpu BMW rudys taip neima. Omegos taipogi mėgsta blukti priekinės faros (tenka reguliariai kas pusmeti kokybiškai prapoliruot), apie 2.5TDS nieko blogo negaliu pasakyt, tarnauja visai neblogai (atsižvelgiant į tai kokią salerką mūsų liaudis į juos pila ir poto dejuoja kad siurbliai nelaiko :D), tiek pas viena tiek pas kitą galas varomas, nežinau kaip ten Omegose svorio centras padarytas, bet žiemą vos duodi gazo jis eina šonu, vos atleidi vėl išsitiesina, tuo tarpu su BMW reik daugiau praktikos, nes ji kaprizingesnė.
Taigi , nors Omega surinko minusu daugiau nei Bmw, vistiek patarčiau imti ją. Nes už tokią kainą paimsi ledinę Omega FL ir padrožtą Bmw e39. Tuo pačiu gauni pigesnį išlaikymą, erdvesnį saloną bei minkštesnę važiuoklę. Jei esi pasiturintis ir turi pinigų imi BMW, o jei nori pataupyt imi Omega.
Spręsti Tau :thumbup::smoke:
dekui :) o gal turi ka pasakyti apie siu auto automatus ir kuro sanaudas?
2013-12-02 21:06
2013-12-02 21:00 писал: Iš šių dviejų imčiau Omega. Bmw labiau prestižo reikalas. Teko važinėt ir su Bmw e39 2, 5TDS ir su Opel Omega 2, 5 TDS 96kW tai taip, bmw trauka(dėl masės) ir garso izoliacija geresnė, tačiau išlaikymas gerokai brangesnis nei Omegos (čia net nėra ką lygint), Omegos važiuoklė nemirtinga, tačiau kuro sąnaudos kiek didesnės (ir vėlgi dėl masės), didžiulis Omegos privalumas kad gali palikinėt betkur, neišlupinės nei moldingų nei bamperių nei lempų, tuo tarpu, kad ir senuką e39 geriau apsidrausti Kasko arba laikyt saugioj aikštelėi ar garaže. Salone daugiau vietos Omegoi, bagažinė taip pat kiek talpesnė. Rudys...Omegos žiauriai pūna (vis dėlto Omega FL nepasitaisė, jei neprižiūrėsi tai kaip pūvo taip ir pūna)tuo tarpu BMW rudys taip neima. Omegos taipogi mėgsta blukti priekinės faros (tenka reguliariai kas pusmeti kokybiškai prapoliruot), apie 2.5TDS nieko blogo negaliu pasakyt, tarnauja visai neblogai (atsižvelgiant į tai kokią salerką mūsų liaudis į juos pila ir poto dejuoja kad siurbliai nelaiko :D), tiek pas viena tiek pas kitą galas varomas, nežinau kaip ten Omegose svorio centras padarytas, bet žiemą vos duodi gazo jis eina šonu, vos atleidi vėl išsitiesina, tuo tarpu su BMW reik daugiau praktikos, nes ji kaprizingesnė.
Taigi , nors Omega surinko minusu daugiau nei Bmw, vistiek patarčiau imti ją. Nes už tokią kainą paimsi ledinę Omega FL ir padrožtą Bmw e39. Tuo pačiu gauni pigesnį išlaikymą, erdvesnį saloną bei minkštesnę važiuoklę. Jei esi pasiturintis ir turi pinigų imi BMW, o jei nori pataupyt imi Omega.
Spręsti Tau :thumbup::smoke:
2013-12-02 21:04 писал: dekui :) o gal turi ka pasakyti apie siu auto automatus ir kuro sanaudas?
neziurek tu automatu, simtas metu masinai prabegus dar daugiau.
2013-12-02 21:08
2013-12-02 20:53 писал: Idomu nuo kad omega su m51d25 vaziavo 220:lol::lol::lol::shocking: rasot kad tik rasyt, idomu ar esat keite tuos plundzerius patys ir ar viska teisingai atlikot :D
2013-12-02 20:57 писал: as apie bmw e39 tds 105kw be cipo be nieko silta sunkiai kuriasi 220 lupa nepisu proto, pats gryba pjauni apie 8 sarnyrus ar patys plundzeri keite esat klausi, o tu rata pakeist moki esi keites 8 sarnyrai cia tai topu topas :D :D :D
2013-12-02 21:00 писал: As kalbu apie abi puses, na bet realiai su gmeter esi mataves ar tikrai tuos 220 eina? Na nesigincyju del tavo bmw, bet omega su gmeter m57d25 vaziuoja tik 204kmph
sakai apie abi puses kalbi bet skaiciuk kaip nori priekis 4 sarnyrai 2 vairo traukes. gaunasi 6. o 8 na tai su visais tada gale dar 2 suvediminiai isvada kad visam bmw tik 8 sarnyrai o tu ispradziu 1 paskui apie abi puses kad kalbi..
2013-12-02 21:12
2013-12-02 21:00 писал: Iš šių dviejų imčiau Omega. Bmw labiau prestižo reikalas. Teko važinėt ir su Bmw e39 2, 5TDS ir su Opel Omega 2, 5 TDS 96kW tai taip, bmw trauka(dėl masės) ir garso izoliacija geresnė, tačiau išlaikymas gerokai brangesnis nei Omegos (čia net nėra ką lygint), Omegos važiuoklė nemirtinga, tačiau kuro sąnaudos kiek didesnės (ir vėlgi dėl masės), didžiulis Omegos privalumas kad gali palikinėt betkur, neišlupinės nei moldingų nei bamperių nei lempų, tuo tarpu, kad ir senuką e39 geriau apsidrausti Kasko arba laikyt saugioj aikštelėi ar garaže. Salone daugiau vietos Omegoi, bagažinė taip pat kiek talpesnė. Rudys...Omegos žiauriai pūna (vis dėlto Omega FL nepasitaisė, jei neprižiūrėsi tai kaip pūvo taip ir pūna)tuo tarpu BMW rudys taip neima. Omegos taipogi mėgsta blukti priekinės faros (tenka reguliariai kas pusmeti kokybiškai prapoliruot), apie 2.5TDS nieko blogo negaliu pasakyt, tarnauja visai neblogai (atsižvelgiant į tai kokią salerką mūsų liaudis į juos pila ir poto dejuoja kad siurbliai nelaiko :D), tiek pas viena tiek pas kitą galas varomas, nežinau kaip ten Omegose svorio centras padarytas, bet žiemą vos duodi gazo jis eina šonu, vos atleidi vėl išsitiesina, tuo tarpu su BMW reik daugiau praktikos, nes ji kaprizingesnė.
Taigi , nors Omega surinko minusu daugiau nei Bmw, vistiek patarčiau imti ją. Nes už tokią kainą paimsi ledinę Omega FL ir padrožtą Bmw e39. Tuo pačiu gauni pigesnį išlaikymą, erdvesnį saloną bei minkštesnę važiuoklę. Jei esi pasiturintis ir turi pinigų imi BMW, o jei nori pataupyt imi Omega.
Spręsti Tau :thumbup::smoke:
2013-12-02 21:04 писал: dekui :) o gal turi ka pasakyti apie siu auto automatus ir kuro sanaudas?
2013-12-02 21:06 писал: neziurek tu automatu, simtas metu masinai prabegus dar daugiau.
neziureciau i automatus , bet turiu kaires kojos trauma, daryta daug operacija, paskutine atlikti pries nepilnai dvi savaites. tai paskausta pastovei minkyti sankaba. nors ir jaunas esu 21-neriu metu , bet jau noriu didelio okmfortisko auto, jau atsilaksciau savo :)
2013-12-02 21:36
2.5TDS Omegos kuro sanaudos mieste vasara 10l/100km, trasoi 6, 5-7l/100km. Ziema mieste 12l/100km. Cia realios sanaudos nieks nepagrazinta. Automatui dar litriuka kita pridek, nes cia su mechanke sanaudas parasiau.
2013-12-02 21:42
2013-12-02 21:36 писал: 2.5TDS Omegos kuro sanaudos mieste vasara 10l/100km, trasoi 6, 5-7l/100km. Ziema mieste 12l/100km. Cia realios sanaudos nieks nepagrazinta. Automatui dar litriuka kita pridek, nes cia su mechanke sanaudas parasiau.
o kokiam cia mieste? nes ash daugiau vaziuoju uzmiesti, nors ir is kauno esu , bet po ji minimaliai vazineju.
2013-12-02 21:48
2013-12-02 21:36 писал: 2.5TDS Omegos kuro sanaudos mieste vasara 10l/100km, trasoi 6, 5-7l/100km. Ziema mieste 12l/100km. Cia realios sanaudos nieks nepagrazinta. Automatui dar litriuka kita pridek, nes cia su mechanke sanaudas parasiau.
2013-12-02 21:42 писал: o kokiam cia mieste? nes ash daugiau vaziuoju uzmiesti, nors ir is kauno esu , bet po ji minimaliai vazineju.
omega automatas su 10l vaziuoja drasiai, ziema dadek litra.
2013-12-02 21:57
Kaune sanaudos retkarciais truputi pavaikant ;)
2013-12-02 22:06
tai dar manau visai normaliai kaip tokiom karvem :)

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами