Пользователь
2015-07-16 02:02
Sveiki. Negaliu apsispręsti kokia mašina pirkti??? Variantai tokia Peugeot 607, Citroën C5, Lexus, BMW E60. Šiaip turiu dabar 306 peugeot(labai gera mašina), dėl elektros asmeniškai aš nebijau, nes moku pats tvarkyti pastebėjau, kad jie turi problemų, bet vag koncernas (audi, vw...) daugiau net su elektra turi problemų. Bei jų važiuokles. Esu girdėjęs dyzeliniai 607 geri varikliai, bet jie turi tuos išmanius katalizatorius su tuo skiščiu "ad blue" ar kaip jis ten kitaip gal vadinasi, ar jis yra problema. kokia minusai pliusai. Citroen nieko nežinau, tik , kad jie pezu variklius turi ir pagalves kurios kelia mašina, BMW esu landžiojas gera masina E60.
Pasakykit kas ką manot
Pasakykit kas ką manot
Пользователь
2015-07-16 09:46
2015-07-16
02:02 писал:
Sveiki. Negaliu apsispręsti kokia mašina pirkti??? Variantai tokia Peugeot 607, Citroën C5, Lexus, BMW E60. Šiaip turiu dabar 306 peugeot(labai gera mašina), dėl elektros asmeniškai aš nebijau, nes moku pats tvarkyti pastebėjau, kad jie turi problemų, bet vag koncernas (audi, vw...) daugiau net su elektra turi problemų. Bei jų važiuokles. Esu girdėjęs dyzeliniai 607 geri varikliai, bet jie turi tuos išmanius katalizatorius su tuo skiščiu "ad blue" ar kaip jis ten kitaip gal vadinasi, ar jis yra problema. kokia minusai pliusai. Citroen nieko nežinau, tik , kad jie pezu variklius turi ir pagalves kurios kelia mašina, BMW esu landžiojas gera masina E60.
Pasakykit kas ką manot :)
Pasakykit kas ką manot :)
imk peza ir piskis iki gyvenimo galo
Пользователь
2015-07-16 10:14
Visos markės geros kol nepapuola į oblių rankas
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro
Пользователь
2015-07-16 10:34
2015-07-16
02:02 писал:
Sveiki. Negaliu apsispręsti kokia mašina pirkti??? Variantai tokia Peugeot 607, Citroën C5, Lexus, BMW E60. Šiaip turiu dabar 306 peugeot(labai gera mašina), dėl elektros asmeniškai aš nebijau, nes moku pats tvarkyti pastebėjau, kad jie turi problemų, bet vag koncernas (audi, vw...) daugiau net su elektra turi problemų. Bei jų važiuokles. Esu girdėjęs dyzeliniai 607 geri varikliai, bet jie turi tuos išmanius katalizatorius su tuo skiščiu "ad blue" ar kaip jis ten kitaip gal vadinasi, ar jis yra problema. kokia minusai pliusai. Citroen nieko nežinau, tik , kad jie pezu variklius turi ir pagalves kurios kelia mašina, BMW esu landžiojas gera masina E60.
Pasakykit kas ką manot :)
Pasakykit kas ką manot :)
2015-07-16
09:46 писал:
imk peza ir piskis iki gyvenimo galo :D
Пользователь
2015-07-16 10:43
2015-07-16
02:02 писал:
Sveiki. Negaliu apsispręsti kokia mašina pirkti??? Variantai tokia Peugeot 607, Citroën C5, Lexus, BMW E60. Šiaip turiu dabar 306 peugeot(labai gera mašina), dėl elektros asmeniškai aš nebijau, nes moku pats tvarkyti pastebėjau, kad jie turi problemų, bet vag koncernas (audi, vw...) daugiau net su elektra turi problemų. Bei jų važiuokles. Esu girdėjęs dyzeliniai 607 geri varikliai, bet jie turi tuos išmanius katalizatorius su tuo skiščiu "ad blue" ar kaip jis ten kitaip gal vadinasi, ar jis yra problema. kokia minusai pliusai. Citroen nieko nežinau, tik , kad jie pezu variklius turi ir pagalves kurios kelia mašina, BMW esu landžiojas gera masina E60.
Pasakykit kas ką manot :)
Pasakykit kas ką manot :)
2015-07-16
09:46 писал:
imk peza ir piskis iki gyvenimo galo :D
Пользователь
2015-07-16 11:29
http://www.autogidas.lt/bmw-335-e90-m3-sedanas-2009-0127215345.html
Пользователь
2015-07-17 01:59
2015-07-16
11:29 писал:
http://www.autogidas.lt/bmw-335-e90-m3-sedanas-2009-0127215345.html
Na man sis E90 perbrangus
Пользователь
2015-07-17 02:04
2015-07-16
10:14 писал:
Visos markės geros kol nepapuola į oblių rankas :D
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro:lol:
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro:lol:
O kiek kainavo 607 filtras katalizatoriaus. Girdejau, kad HDI varykliai puikus, bet mane irgi domina kas kiek ir kiek kainuoja tie filtrai, o ant benzo niera, nauju metu benzo as nematau tarkim 2008m
Пользователь
2015-07-17 02:07
2015-07-16
10:14 писал:
Visos markės geros kol nepapuola į oblių rankas :D
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro:lol:
pastebėjau kad labai daug reiškiasi šitame porume burtininikų lyginančių savo turėtas Audi B4 ir Audi a 3 ar ten kokias BMW 3 kl ir VW Golf 1, 9 tdi senus pasatus su mašinomis ir, darančių filosofiškus apibendrinimus.
Tokie kibirai kokios bebūtų markės visada kelia mažiausiai rūpesčių ir jiems yra pikt kokių nori kinietiškų lenkiškų ar pigių itališkų neoriginalių detalių kopijų.Imkim tarkim Audi A3 A2 ar kokį Fiat Uno Fiat pandą-tokiose mašinose nelabai yra kam gesti jei prižiūri.
Paėmus gi rimtus aparatus kokią BMW 7(
pats turėjau savo praktikoj 3 senesnes 7-tinkes, tik dabar neseniai peršokau i naujesne 7kl xd 225kw o moteriškė pilotuoja 5kl 180kw dylelį)tai tokių išlaikymas reikalauja atvert plačiau piniginę.Neįdėjęs štukės eurų nevažiuosi ir dar kasmet maždaug tiek išleidi jei daug važinėji.Tas pats manau ir su kitais aukštos klasės auto.Paimk ar A8 ar ten kokį mercedes S klasse tai irgi išlaikymas nerealiai brangus.
Žmonos draugė turi 307 tai tik traukių antgalius jai 4 kart keitėme kasmet jie sudyla.O kolega važnėja su 607 HDI 2008m berods tai per 5 metus keitė tik išmanuji katalizatoriu-filtra ir jo skysti bei du purkšukus tai plet mokejo virš štukės evro:lol:
O kiek kainavo 607 filtras katalizatoriaus. Girdejau, kad HDI varykliai puikus, bet mane irgi domina kas ir kiek kainuoja tie filtrai. O ant benzo niera, bet kiek ziurejau nauju metu benzo as nematau tarkim 2008m
Ваше послание |
|