Пользователь
2012-02-06 18:43
sveiki,
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
Пользователь
2012-02-10 23:01
man ta pati beda net nzn irgi vasara buvo uzkile iki 80 kaip ir turetu but o daba daugiau kaip melynu bruksniuku nekyla neuzsildo masinos kaip turi buti
Пользователь
2012-02-10 23:03
2012-02-06
18:43 писал:
sveiki,
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
kaip tu įsitikinai , kad jis normalus? vien pažiūrėt neužtenka.
Пользователь
2012-02-10 23:26
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Пользователь
2012-02-10 23:29
2012-02-06
18:43 писал:
sveiki,
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
2012-02-10
23:03 писал:
kaip tu įsitikinai , kad jis normalus? vien pažiūrėt neužtenka.
ar tu vakar gimes gal?? visuose masinuose mazdaug rodo nuo 80 iki 90 temperaturos
Пользователь
2012-02-10 23:33
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
na reiks paziureti rytoj parasysiu kas kaip
Пользователь
2012-02-11 11:37
turejau ta beda tai pakeiciau termostata ir viskas, nors sena isemus atrode kai naujas,
Пользователь
2012-02-11 11:51
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Ne velnio, isvis nesilidytu.Dyzeliai daugg ilgiau isilineja o kai tokie speigai naturalu kad 10km nuvaziavus pradeda silti.Blogiausia jei vanndens pompa kliedi, nervarineja tosolio isvis.Gali buti ir pats tosolis nekokybiskas, bet pradet gali ir nuo termostato pakeitimo (tik nepirk pigiu kitaisku )Pats peciukas irgi nebrangus, gali pasidometi , taciau jo pakeitimas gali trukti visa dienele ar net ilgiau, gausi visa panele lupt lauk
naudingas
4243 / 0
2012-02-11 11:55
termostats kvatriskis gerai sako.pas mane isyla variklis per 1km vaziavima, o 80c 2-3 km kazkoks kosmosas ir vasara tiek pat rodo kaip ziema ir kuros sanaudos nepakyla ziema
Пользователь
2012-02-11 13:44
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
na sendien tikrinau kaip sakiai tai rodykle daugiau nekyla kaip paskutine mielinas bruksnelis ir pastoviai viena slanga karsta o kita salta nors reikejo vaziuot daugiau kaip simta kylu drungna vejali pucia
Пользователь
2012-02-11 13:56
2012-02-06
18:43 писал:
sveiki,
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
gal kas galit patart kas galetu but vectrai 2.0 74 kw dti. taigi, nekyla indikatorius kuris rodo panelei temperatura variklio, visai, kazkada buvo pakilus iki 70 bet labai trumpam bet dabar jau kokias pora savaiciu ne is vietos nepajuda... nesyla peciukas, vos vos drungna ora pucia, buvau termostata issiemes, bet normalus jis, nuo ko dar pradet ziuret?
man irgi taip buvo audi a3, pakeiciau termostata ir jokiu bedu .
Пользователь
2012-02-11 22:45
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
2012-02-11
13:44 писал:
na sendien tikrinau kaip sakiai tai rodykle daugiau nekyla kaip paskutine mielinas bruksnelis ir pastoviai viena slanga karsta o kita salta nors reikejo vaziuot daugiau kaip simta kylu drungna vejali pucia
Daugiau kažką čia sėdint sakyti sudėtinga, bet kiek teko susidurti su tokiomis problemomis, tai termostatą pakeitus viskas grįžta į savas vietas. Matai dar vienas niuansas gali būti, kad termostato tarpinė, kuri sandarina, kad nesugalvotų aušinimo skystis pratekėti pro termostatą, vos vos nelygi, ir tavo aušinimo skystis prateka nevisiškai, automatiškai pašilti tiek varikliui, tiek aušinimo skysčiui nelabai įmanoma. Jeigu pavyktų realiai pamatyti būtų lengviau sakyti ką nors. Iš kokio miesto esi?
giedzka
1757 / 0
2012-02-11 22:48
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
jei termostatas geras, duos nauda, prie 87-90 laipsniu atsidaro ISBANDYTA
You serious?
Пользователь
2012-02-11 22:52
pakeitus termostata nuorinti reik, jei ka
Пользователь
2012-02-12 20:40
2012-02-10
23:26 писал:
Pasižiūrėk ar termostatas veikia tinkamai, nes gali būti, kad termostato membrana vos pašilusi atsidaro.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
Jeigu nežinai kaip tikrinti pabandysiu paaiškinti:
Ryte, kada variklis šaltas, nuvažiuok kokį 1-2 kilometrus ir pačiupinėk abi radiatoriaus šlangas, vėliau nuvažiuok dar 6-8 km ir vėl pažiūrėk. Jeigu abi šlangos šyla , gali kaltinti termostatą, nes jeigu termostatas normaliai veiktų, turėtų šilti viena iš jų ir tik kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą pašilti abi.
Teko girdėti, kad termostatus tikrine karštame vandenyje, puode, nepatariu, nes varikliui dirbant aušinimo sistemoje susidaro slėgis, ko puode negali padaryti, todėl rezultatas neduos naudos.
2012-02-11
13:44 писал:
na sendien tikrinau kaip sakiai tai rodykle daugiau nekyla kaip paskutine mielinas bruksnelis ir pastoviai viena slanga karsta o kita salta nors reikejo vaziuot daugiau kaip simta kylu drungna vejali pucia
2012-02-11
22:45 писал:
Daugiau kažką čia sėdint sakyti sudėtinga, bet kiek teko susidurti su tokiomis problemomis, tai termostatą pakeitus viskas grįžta į savas vietas. Matai dar vienas niuansas gali būti, kad termostato tarpinė, kuri sandarina, kad nesugalvotų aušinimo skystis pratekėti pro termostatą, vos vos nelygi, ir tavo aušinimo skystis prateka nevisiškai, automatiškai pašilti tiek varikliui, tiek aušinimo skysčiui nelabai įmanoma. Jeigu pavyktų realiai pamatyti būtų lengviau sakyti ką nors. Iš kokio miesto esi?
is siauliu
Ваше послание |
|