Motorolerio užvedimo problema!

Создал Пользователь 2011-03-16
2011-03-16 22:09
Sveiki, turiu motorolerį.. Nėra itin geras, bet variklis beveik naujas. Taigi susidūriau su problema, šiltas variklis kuriasi kuo lengviausiai, o jei šaltas sunkiai kuriaisi. Ant starterio nėra šansų pakurti... Žvakė nauja. Aš jį užkuriu ant grežto užsidėjęs galvutę... Su juo kuriu tol, kol pradeda griebti, o tai būna apie 5min.. Kuriasi tik vos vos duodant gazo... Gal žinot kame problema?
2011-03-16 22:18
Nera kojinio uzvedimo pedalo? Man kelias dienas aeroxas pastovejes irgi ant starterio nesikuria, nesvarbu kad apynaujis, tik su kojele.
2011-03-17 08:56
patsosas neveikia
2011-03-17 16:14
Sakyčiau kad jau žiedai susidėvėję, bet jei jau sakai kad variklis naujas, tada nežinau...
2011-03-17 19:05
Na kojelė yra, bet su ja irgi sunkiai kuriasi.. Su grežtu suku tol, kol pradedi griebti, o kai pradeda imt ant kojelės užkuriu... Jei pacosas kaltas, kas jam gali būti? Čia tas ant kalbyriaus kur yra toks ant 2 laidų?
2011-03-17 23:59
pasidaryk kad uzvedimo kojele suktusi ratu tai galesi kaip mesmale su rankena uzkurt.. ne ne juokauju paziek ar saliarke ibega kai pradedi kurt is kart? jauciu kad nera saliarkes ir kol suki ji prisikaupia ir tik tada griebt bando ardyk karba
2011-03-18 12:21
Issireguliave voztuvai.
2011-03-19 12:15
2011-03-18 12:21 писал: Issireguliave voztuvai.
O iš kur žinai kad pas jį keturtaktis?
2011-03-19 20:03
2011-03-18 12:21 писал: Issireguliave voztuvai.
Patikslinu voztuvai neissireguliauoja , o isdyla ju lizdai , o tada sumazeja siluminis tarpelis tarp voztuvo ir stumiklio , vot tada kai variklis pasyla voztuvas palieka kazkiek daugiau atsidares nes pleciantis detalems nebelikus siluminio tarpelio stumiklis nuspaudzia voztuva savaime; ir gali but kad visai neuzsidaro vot tada sakyciau tik tame tera tame problema- kad reikia juos tinkamai sureguliuot ir viskas veiks puikiai
2011-03-19 20:03
2011-03-18 12:21 писал: Issireguliave voztuvai.
2011-03-19 20:03 писал: Patikslinu voztuvai neissireguliauoja , o isdyla ju lizdai , o tada sumazeja siluminis tarpelis tarp voztuvo ir stumiklio , vot tada kai variklis pasyla voztuvas palieka kazkiek daugiau atsidares nes pleciantis detalems nebelikus siluminio tarpelio stumiklis nuspaudzia voztuva savaime; ir gali but kad visai neuzsidaro vot tada sakyciau tik tame tera tame problema- kad reikia juos tinkamai sureguliuot ir viskas veiks puikiai
2011-03-20 09:20
2011-03-16 22:09 писал: Sveiki, turiu motorolerį.. Nėra itin geras, bet variklis beveik naujas. Taigi susidūriau su problema, šiltas variklis kuriasi kuo lengviausiai, o jei šaltas sunkiai kuriaisi. Ant starterio nėra šansų pakurti... Žvakė nauja. Aš jį užkuriu ant grežto užsidėjęs galvutę... Su juo kuriu tol, kol pradeda griebti, o tai būna apie 5min.. Kuriasi tik vos vos duodant gazo... Gal žinot kame problema?
Gal zmogus parasyk tiksliai koks tavo motorolerio variklis nes tai daug ka reiskia
2011-03-20 21:05
2011-03-18 12:21 писал: Issireguliave voztuvai.
2011-03-19 20:03 писал: Patikslinu voztuvai neissireguliauoja , o isdyla ju lizdai , o tada sumazeja siluminis tarpelis tarp voztuvo ir stumiklio , vot tada kai variklis pasyla voztuvas palieka kazkiek daugiau atsidares nes pleciantis detalems nebelikus siluminio tarpelio stumiklis nuspaudzia voztuva savaime; ir gali but kad visai neuzsidaro vot tada sakyciau tik tame tera tame problema- kad reikia juos tinkamai sureguliuot ir viskas veiks puikiai
ne voztuvai o lepestokai
2011-03-20 21:18
2011-03-18 12:21 писал: Issireguliave voztuvai.
2011-03-19 20:03 писал: Patikslinu voztuvai neissireguliauoja , o isdyla ju lizdai , o tada sumazeja siluminis tarpelis tarp voztuvo ir stumiklio , vot tada kai variklis pasyla voztuvas palieka kazkiek daugiau atsidares nes pleciantis detalems nebelikus siluminio tarpelio stumiklis nuspaudzia voztuva savaime; ir gali but kad visai neuzsidaro vot tada sakyciau tik tame tera tame problema- kad reikia juos tinkamai sureguliuot ir viskas veiks puikiai
2011-03-20 21:05 писал: ne voztuvai o lepestokai
"Lopestokai"Kai tai per velnias:D:D:D???tu kloune patikslinu kadvoztuvas yra is sudarytas is 2 daliu: voztuvo galvutes ir voztuvo koto
2011-03-21 08:08
Motoroleris kiniškas, 4-taktis. Čia nemanau, kad voštuvai kalti. Kuo šiltesnė temperatūra, tuo geriau kuriasi.. Taip sakant priklauso nuo oro temperatūros. Kuo šilčiau, tuo lengviau arba priešingai.
2011-03-21 08:16
2011-03-21 08:08 писал: Motoroleris kiniškas, 4-taktis. Čia nemanau, kad voštuvai kalti. Kuo šiltesnė temperatūra, tuo geriau kuriasi.. Taip sakant priklauso nuo oro temperatūros. Kuo šilčiau, tuo lengviau arba priešingai.
tai tu nenorek prie minus 10 uzvest is vieno pamynimo taip nebuna, nors as pats ziema iza uzvesdavau prie minus 15 is poros pamynimu, turejau ir sioki toki motoroleri tai ir tas prie minuso lengvai kurdavosi, bet uztat viskas buvo tvarkinga, o ka daugiau galiu patarti tik viena arba pas tave yra kazkur tarpines kiauros, uztenka kad leidzia ties sujungimu su karbiuratoriumi tai gali del to tiek sunkiai is uzsikurt, arba , taigi ziurek viska susitvarkyk smulkesnes problemas, tada ir dideles gal but isispres nesunkiai
2011-03-21 08:22
2011-03-21 08:08 писал: Motoroleris kiniškas, 4-taktis. Čia nemanau, kad voštuvai kalti. Kuo šiltesnė temperatūra, tuo geriau kuriasi.. Taip sakant priklauso nuo oro temperatūros. Kuo šilčiau, tuo lengviau arba priešingai.
Su kiniska technika nenorek kad viskas butu idealu , ten jie jau tokie pagaminti tik tam kartui, ir seip gali but jeigu pas tave ryja daug tepalu ir uzdegina zvake gali but kad variklis pasibaiges, o kitas dalykas jei pas tave nesuka starteris arba pas tave blogas akumuliatorius ar dar strateris sugedes, taigi pasikrauk akumuliatoriu ir tada bandyk vest
2011-03-21 08:44
2011-03-21 08:08 писал: Motoroleris kiniškas, 4-taktis. Čia nemanau, kad voštuvai kalti. Kuo šiltesnė temperatūra, tuo geriau kuriasi.. Taip sakant priklauso nuo oro temperatūros. Kuo šilčiau, tuo lengviau arba priešingai.
2011-03-21 08:22 писал: Su kiniska technika nenorek kad viskas butu idealu , ten jie jau tokie pagaminti tik tam kartui, ir seip gali but jeigu pas tave ryja daug tepalu ir uzdegina zvake gali but kad variklis pasibaiges, o kitas dalykas jei pas tave nesuka starteris arba pas tave blogas akumuliatorius ar dar strateris sugedes, taigi pasikrauk akumuliatoriu ir tada bandyk vest:drink:
Kiniska technika daznai paveda
2011-03-21 08:51
kompresija klata, keisk ziedus. sudrozei tu savo motoroleri. karbas ant kinu nerireguliuoja. bandyk su drele kurt ir gaza po biski didint, turetu irgi uzsikurt. arba tiesiog pamatuok kompresij ir zinosi.
2011-03-21 09:47
2011-03-19 20:03 писал: Patikslinu voztuvai neissireguliauoja , o isdyla ju lizdai , o tada sumazeja siluminis tarpelis tarp voztuvo ir stumiklio , vot tada kai variklis pasyla voztuvas palieka kazkiek daugiau atsidares nes pleciantis detalems nebelikus siluminio tarpelio stumiklis nuspaudzia voztuva savaime; ir gali but kad visai neuzsidaro vot tada sakyciau tik tame tera tame problema- kad reikia juos tinkamai sureguliuot ir viskas veiks puikiai
2011-03-20 21:05 писал: ne voztuvai o lepestokai
2011-03-20 21:18 писал: "Lopestokai"Kai tai per velnias:D:D:D???tu kloune patikslinu kadvoztuvas yra is sudarytas is 2 daliu: voztuvo galvutes ir voztuvo koto
tai cia ant to triperio 4t variklis ar 2t?
2011-03-21 20:56
Taigi žmogus sako , kad variklis beveik naujas , jeigu jis jau toks naujas , turėtų ir taip kurtis ...
2011-03-22 08:19
Tokių juokingų žmonių atsiranda, kurie aiškina, kad akuma pakraut, kad kurtųsi... Atrodo nežinau.. Čia tame ir esmė, kad jis negriebia šaltas beveik, suku su gražtu iki tol, kol kurtis pradeda... O tada ant kojelės užkuriu galutinai. Šiltą užkuriu ir ant starterio
2011-03-22 17:53
2011-03-22 08:19 писал: Tokių juokingų žmonių atsiranda, kurie aiškina, kad akuma pakraut, kad kurtųsi... Atrodo nežinau.. Čia tame ir esmė, kad jis negriebia šaltas beveik, suku su gražtu iki tol, kol kurtis pradeda... O tada ant kojelės užkuriu galutinai. Šiltą užkuriu ir ant starterio
Tu žmogau visų pirma kompresiją pamatuok, ir tada sakyk kad variklis ''beveik naujas''.. jei kompresija gera , turi ir taip kurtis
2011-03-22 19:02
2011-03-22 08:19 писал: Tokių juokingų žmonių atsiranda, kurie aiškina, kad akuma pakraut, kad kurtųsi... Atrodo nežinau.. Čia tame ir esmė, kad jis negriebia šaltas beveik, suku su gražtu iki tol, kol kurtis pradeda... O tada ant kojelės užkuriu galutinai. Šiltą užkuriu ir ant starterio
Jei tu toks kietas meitras pats ir tvarkykis neklausinejes savo lauza, jei kas bando padet negerai ene, tai kietuoli mechanike ko nesusiremontuoji vienas pats;;;; ko klausi tusciai gaisini laika ??nafik juk mes cia nieko nezonom tik tu vienas cia viksa zinai, nes viena aisku tu to motorolerio neprisiurejes busi ir pribaigej todel baik taskytis savo netikusiomis mintimis nes mums tikrai px kad tu savo lauzo neuzkuri:D:D:D:D
2011-03-22 19:08
2011-03-22 08:19 писал: Tokių juokingų žmonių atsiranda, kurie aiškina, kad akuma pakraut, kad kurtųsi... Atrodo nežinau.. Čia tame ir esmė, kad jis negriebia šaltas beveik, suku su gražtu iki tol, kol kurtis pradeda... O tada ant kojelės užkuriu galutinai. Šiltą užkuriu ir ant starterio
Ismok suprast viena , Jei neprizziuri moto po to visos problemos iskart duoda smugi, jeigu nieko pats neismanai kaip pamatuot variklio kompresija mano patarimas VISIEMS KURIE NENUSIMANO APIE MOTO:VEZKIT PAS TIKRUS MEITRUS -VISKA SUTVARKYS
2011-03-22 19:23
2011-03-22 08:19 писал: Tokių juokingų žmonių atsiranda, kurie aiškina, kad akuma pakraut, kad kurtųsi... Atrodo nežinau.. Čia tame ir esmė, kad jis negriebia šaltas beveik, suku su gražtu iki tol, kol kurtis pradeda... O tada ant kojelės užkuriu galutinai. Šiltą užkuriu ir ant starterio
Kita kart stenkis rasyt taisyklingai, nes parasei ne meistrus , o meitrus
2011-03-22 19:23
Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
2011-03-22 19:38
Idomus esi.. Jei labai jau geras variklis tai kodel nesikuria? Nori kad mes kaip ekstrasensai nustatytume bedas.
1687 / 0
2011-03-22 19:43
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
Gali variklį ir 50 km nuvažiavęs papjauti.O geri varikliai ir vedasi gerai
2011-03-22 19:50
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
Asilai tik tokie kuriems geri varikliai neuzsiveda ir sako jog kiti turi ispresti jo bedas nes jis is tikruju yra per kvailas kad tai isaiskintu
2011-03-22 19:52
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
2011-03-22 19:50 писал: Asilai tik tokie kuriems geri varikliai neuzsiveda ir sako jog kiti turi ispresti jo bedas nes jis is tikruju yra per kvailas kad tai isaiskintu:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Cia tau baikieras -Duodam durniui kelia ir todel mink is cia:D:D:D:D
2011-03-22 19:53
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
Susimastyk kad esi kvailys
2011-03-22 19:54
Ne geriau nusisauk -kad daugiau taves bedos neslegtu kaimo baikeri:D:D:D
2011-03-22 20:26
Lepestokai stovi ant 2takciu varikliu, reed valve lygtais vadinas.
2011-03-22 21:34
2011-03-22 20:26 писал: Lepestokai stovi ant 2takciu varikliu, reed valve lygtais vadinas.
Tai jau tau visai XWAKt lopestoke:D:D:D:D:D:D:D:D
2011-03-22 21:37
2011-03-22 20:26 писал: Lepestokai stovi ant 2takciu varikliu, reed valve lygtais vadinas.
Yra toks dalykas kaip'REED VALVE" bet jo variklis 4-turtaktis taigi netinka, ir seip jis biski vaikas tai nieko jam ir neiaiskinsi:D
2011-03-23 15:54
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
Ne nu rimtai asilas esi , kam tada klausinėji jei pats viską taip gerai išmanai?? Jei variklį užpjovei nuvažiavęs 500km tai jau nesvarbu jis naujas nenaujas -jis jau yra užpjautas žmogau, o jei nesugebi susitvarkyt , vešk pas meistrus...
2011-03-23 16:08
2011-03-22 20:26 писал: Lepestokai stovi ant 2takciu varikliu, reed valve lygtais vadinas.
2011-03-22 21:37 писал: Yra toks dalykas kaip'REED VALVE" bet jo variklis 4-turtaktis taigi netinka, ir seip jis biski vaikas tai nieko jam ir neiaiskinsi:director::shocking::thumbdown::beer::D
Stovi ir 2takciuose, katik wiki specialiai paziurejau :D bet nera cia mums prasmes gincitys...
2011-03-24 21:01
Supraskit kiaušiniai, kad išbandžiau viską, bet nieko nepadeda.. O čia žiūriu tokių meistrų atsiranda.. Bando dar dviratį išrast... Blt patys kokiam kaime deltas tvarko ir dar kitus kaimiečiais ir vaikais vadina.. Blt neturiu laiko čia su laido riteriais.. Atsirado mat baikeriai čia belekokie ;]
2011-03-24 21:02
Žodžiu trinkit ar rakinkit šią temą.. Nes vaikai neturi ką veikt ir rašinėja. Fsio
2011-03-24 21:38
2011-03-24 21:02 писал: Žodžiu trinkit ar rakinkit šią temą.. Nes vaikai neturi ką veikt ir rašinėja. Fsio
Niekas nuo pat pradziu ensuprato kas tau yra negerai tam moto kaip ir dabar nes tu vien sakai kad varilis beveik naujas bet del kazkokio nx neuzsiveda taivadinasi arba taip turi buti arba tiesiog viska normalei pasiziurek nors kiek ir is tavo tekstu matau nieko neismanai ir DAR GALVOJI KAD DEL TO KALTI MES, ne nu tu tai vaikeli nusipirk knygu apie mocus ir perskaityk , ismok viska gal tada ka nors snekek
2011-03-24 21:39
2011-03-24 21:02 писал: Žodžiu trinkit ar rakinkit šią temą.. Nes vaikai neturi ką veikt ir rašinėja. Fsio
2011-03-24 21:38 писал: Niekas nuo pat pradziu ensuprato kas tau yra negerai tam moto kaip ir dabar nes tu vien sakai kad varilis beveik naujas bet del kazkokio nx neuzsiveda taivadinasi arba taip turi buti arba tiesiog viska normalei pasiziurek nors kiek ir is tavo tekstu matau nieko neismanai ir DAR GALVOJI KAD DEL TO KALTI MES:lol::lol::lol:, ne nu tu tai vaikeli nusipirk knygu apie mocus ir perskaityk , ismok viska gal tada ka nors snekek:smartass:
Pritariu, tik kita karta rsyk be klaidu:D
2011-03-24 21:53
Pakartosiu ta pati per tapi ka visiems sakau:
1. pasiziurek ar gera zvake nera apdegusi(jei apdegusi nuvalyk). Zvakes kontaktu tarpelis turi buti nuo 0.6-0.8 mm, labiausiai dauguma motociklu tinka 0.7 mm.
2.patikrink ar zvakeje gera kibirkstis
Jei pirmi du variantai yra tvarkoj bet moto vistiek nesiveda tada eikime toliau:
3.pasiziurek ar oro filtras gerai pritvirtintas prie karbiuratoriaus, negali buti nesandaramu nes tai pablogina variklio uzsivedima ir sumazina jo galia, be to per nesandurumus itraukia dulkiu o jos padidina variklio dilima.
Jei visi 3 tvarkoj ir nesiveda tada einame prie sekancio punkto:
4.karbiuratorius turi buti svarus , negali buti uzsikise zikleriai, negali perpildyti pludines kameros benzinu nes tada paruosiamas blogas degusisi misinys, variklis sunkiai dirba ir uzsikuria, karbiuratoriaus tarpine negali praleisti degalu todel jei yra toks defektas reikia pakeisti nauja ne s tai pasunkina uzvedima ir variklio darba.
Vienu zodziu atsibodo rasyt , tai va pasiziurek kad viskas butu tvarkoje ir manau nesunkiai motocikla uzvesi, IR KAD DAUGIAU NEBUTU TOKIU NESAMONIU , raminkis su zodziais nes jei elgsies kaip Asilas nieko gero nebus
2011-03-24 21:56
2011-03-24 21:53 писал: Pakartosiu ta pati per tapi ka visiems sakau:
1. pasiziurek ar gera zvake nera apdegusi(jei apdegusi nuvalyk). Zvakes kontaktu tarpelis turi buti nuo 0.6-0.8 mm, labiausiai dauguma motociklu tinka 0.7 mm.
2.patikrink ar zvakeje gera kibirkstis
Jei pirmi du variantai yra tvarkoj bet moto vistiek nesiveda tada eikime toliau:
3.pasiziurek ar oro filtras gerai pritvirtintas prie karbiuratoriaus, negali buti nesandaramu nes tai pablogina variklio uzsivedima ir sumazina jo galia, be to per nesandurumus itraukia dulkiu o jos padidina variklio dilima.
Jei visi 3 tvarkoj ir nesiveda tada einame prie sekancio punkto:
4.karbiuratorius turi buti svarus , negali buti uzsikise zikleriai, negali perpildyti pludines kameros benzinu nes tada paruosiamas blogas degusisi misinys, variklis sunkiai dirba ir uzsikuria, karbiuratoriaus tarpine negali praleisti degalu todel jei yra toks defektas reikia pakeisti nauja ne s tai pasunkina uzvedima ir variklio darba.
Vienu zodziu atsibodo rasyt , tai va pasiziurek kad viskas butu tvarkoje ir manau nesunkiai motocikla uzvesi, IR KAD DAUGIAU NEBUTU TOKIU NESAMONIU , raminkis su zodziais nes jei elgsies kaip Asilas nieko gero nebus
Sitas yra pagrindas taisant visus motociklus, o tu matau esi neblogas meistras
2011-03-24 21:58
2011-03-24 21:53 писал: Pakartosiu ta pati per tapi ka visiems sakau:
1. pasiziurek ar gera zvake nera apdegusi(jei apdegusi nuvalyk). Zvakes kontaktu tarpelis turi buti nuo 0.6-0.8 mm, labiausiai dauguma motociklu tinka 0.7 mm.
2.patikrink ar zvakeje gera kibirkstis
Jei pirmi du variantai yra tvarkoj bet moto vistiek nesiveda tada eikime toliau:
3.pasiziurek ar oro filtras gerai pritvirtintas prie karbiuratoriaus, negali buti nesandaramu nes tai pablogina variklio uzsivedima ir sumazina jo galia, be to per nesandurumus itraukia dulkiu o jos padidina variklio dilima.
Jei visi 3 tvarkoj ir nesiveda tada einame prie sekancio punkto:
4.karbiuratorius turi buti svarus , negali buti uzsikise zikleriai, negali perpildyti pludines kameros benzinu nes tada paruosiamas blogas degusisi misinys, variklis sunkiai dirba ir uzsikuria, karbiuratoriaus tarpine negali praleisti degalu todel jei yra toks defektas reikia pakeisti nauja ne s tai pasunkina uzvedima ir variklio darba.
Vienu zodziu atsibodo rasyt , tai va pasiziurek kad viskas butu tvarkoje ir manau nesunkiai motocikla uzvesi, IR KAD DAUGIAU NEBUTU TOKIU NESAMONIU , raminkis su zodziais nes jei elgsies kaip Asilas nieko gero nebus
2011-03-24 21:56 писал: Sitas yra pagrindas taisant visus motociklus, o tu matau esi neblogas meistras:thumbup:
Reikia juk kad kazkas isaiskintu, nes cia tokiu mazai kurie kzaka normaliai ismano, bet as nesu visazinis
2011-03-24 21:59
Pakartosiu ta pati per tapi ka visiems sakau:
1. pasiziurek ar gera zvake nera apdegusi(jei apdegusi nuvalyk). Zvakes kontaktu tarpelis turi buti nuo 0.6-0.8 mm, labiausiai dauguma motociklu tinka 0.7 mm.
2.patikrink ar zvakeje gera kibirkstis
Jei pirmi du variantai yra tvarkoj bet moto vistiek nesiveda tada eikime toliau:
3.pasiziurek ar oro filtras gerai pritvirtintas prie karbiuratoriaus, negali buti nesandaramu nes tai pablogina variklio uzsivedima ir sumazina jo galia, be to per nesandurumus itraukia dulkiu o jos padidina variklio dilima.
Jei visi 3 tvarkoj ir nesiveda tada einame prie sekancio punkto:
4.karbiuratorius turi buti svarus , negali buti uzsikise zikleriai, negali perpildyti pludines kameros benzinu nes tada paruosiamas blogas degusisi misinys, variklis sunkiai dirba ir uzsikuria, karbiuratoriaus tarpine negali praleisti degalu todel jei yra toks defektas reikia pakeisti nauja ne s tai pasunkina uzvedima ir variklio darba.
Vienu zodziu atsibodo rasyt , tai va pasiziurek kad viskas butu tvarkoje ir manau nesunkiai motocikla uzvesi, IR KAD DAUGIAU NEBUTU TOKIU NESAMONIU , raminkis su zodziais nes jei elgsies kaip Asilas nieko gero nebus
2011-03-28 22:28
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
am... o tu apkatke bent kazkokia darei?..
2011-03-28 22:29
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
2011-03-28 22:28 писал: am... o tu apkatke bent kazkokia darei?..
nes as lyg ir gana bukas ant warikliu, bet mano manymu stumoklis turi prisidirbt prie cilndro MAZOM apsukom.

CIA TIK MANO NUOMONE.
P.S. nemoku pranesimu redaguot
2011-03-28 22:40
2011-03-24 21:01 писал: Supraskit kiaušiniai, kad išbandžiau viską, bet nieko nepadeda.. O čia žiūriu tokių meistrų atsiranda.. Bando dar dviratį išrast... Blt patys kokiam kaime deltas tvarko ir dar kitus kaimiečiais ir vaikais vadina.. Blt neturiu laiko čia su laido riteriais.. Atsirado mat baikeriai čia belekokie ;]
tu irgi saunus esi, zmones bando tau padet ir iaiskint, kad varikli galima per kelis km uzlenkt tu juos isvadini laido riteriais. vaikas atsigauk nuo pigiu narkotiku ir pabandyk padaryt tai ka tau siule zmones o tik tada atsakinek.
2011-03-31 22:52
2011-03-22 19:23 писал: Blt asilai kokie tai nafik, kam tą kompresija matuot jei variklis su 500km pravaža įdėtas? Tiksliai žinau, kad geras... Čia vpš žiūriu debilu pilnas saitas... Tuoj išrasit, kad kardanas į tiltą remias... Išmanytojai belekokie tipo...
2011-03-28 22:28 писал: am... o tu apkatke bent kazkokia darei?..
2011-03-28 22:29 писал: nes as lyg ir gana bukas ant warikliu, bet mano manymu stumoklis turi prisidirbt prie cilndro MAZOM apsukom.

CIA TIK MANO NUOMONE.
P.S. nemoku pranesimu redaguot:smartass:
2011-04-01 15:16
Aš jau gavau iš giminaičio su apkatke padaryta... ;] Kai pakaitinu žvakę užkuriu ir ant kojelės ;]p

Ваше послание