Пользователь
2011-02-18 20:15
sveiki turiu carisma 1.8 85kw benzas, tesiogines dujos ir noreciau truputeli padidinti kw ka patartumet daryti
maumas
7658 / 0
2011-02-18 20:22
Nagi pakeist masinaKazkada zmogus cia klausinejo, kaip jam ta pati vectroj B padaryt...Trumpai galiu nusakyt, bet rezultatas, tai...Galvos zeminimas, tiesus ismetimas, sportinis geras oro filtras.Visa tai dades kokius 3-5AG, nu galTurint galvoje, kad masina nera pirmos jaunystes, tai isvis neaisku, kiek ten tu arkliu like...Isvada-teks taupyt Eclips'ei arba pamirst visa tai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-18 20:33
2011-02-18
20:15 писал:
sveiki turiu carisma 1.8 85kw benzas, tesiogines dujos ir noreciau truputeli padidinti kw ka patartumet daryti
koks to tikslas?
Пользователь
2011-02-18 20:36
truputeli noriu kad geriau trauktu jau pripratau , masinos keist nesiulykit ta lb gera mazai ryja i t.t
Пользователь
2011-02-18 20:40
2011-02-18
20:36 писал:
truputeli noriu kad geriau trauktu jau pripratau , masinos keist nesiulykit ta lb gera mazai ryja i t.t
visi taip nori kad automobilis butu ekonomiskas ir smagesnis vaziot bet kazka reik aukot.
maumas
7658 / 0
2011-02-18 20:41
2011-02-18
20:36 писал:
truputeli noriu kad geriau trauktu jau pripratau , masinos keist nesiulykit ta lb gera mazai ryja i t.t
Toks jausmas, kad nejai i mokyklaJei mazai ris, tai ir netrauks, viskas pagal energijos tvermes desniPasikeisk tepalus, zvakes, oro filtra, pasidaryk diagnostika del sv.ramybes ir vazinek i sveikata, ilgai ir ekonomiskai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-18 21:15
2011-02-18
20:15 писал:
sveiki turiu carisma 1.8 85kw benzas, tesiogines dujos ir noreciau truputeli padidinti kw ka patartumet daryti
pasieskok 4G93 1.8L DOHC GDI turbinio variklio (143kW) su kompu ir vamzdynu..
tik nesitikek ekonomojis
tik nesitikek ekonomojis
Пользователь
2011-02-18 21:43
jei nori sukelt kW tai vienas is budu cipavimas (nerekomenduoju, po poros metu varikli ismest reikes i srota), kitas budas isidet nuo naujesnes ir galingesnes carismos kompa, o dar vienas budas zemint galva, det didesnius stumuoklius ir t.t.. viskas remiasi i pinigus. o del tiesaus ismetimo tai jis skaitik nieko neprideda, geras oro filras daug kainuos ir iskart reikes atsukt kura kad daugiau paduotu nes kitaip prades dust.. dar ziurint kiek pas tave like AG
Пользователь
2011-02-18 21:50
2011-02-18
21:43 писал:
jei nori sukelt kW tai vienas is budu cipavimas (nerekomenduoju, po poros metu varikli ismest reikes i srota), kitas budas isidet nuo naujesnes ir galingesnes carismos kompa, o dar vienas budas zemint galva, det didesnius stumuoklius ir t.t.. viskas remiasi i pinigus. o del tiesaus ismetimo tai jis skaitik nieko neprideda, geras oro filras daug kainuos ir iskart reikes atsukt kura kad daugiau paduotu nes kitaip prades dust.. dar ziurint kiek pas tave like AG :)
megejas..
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
Пользователь
2011-02-18 22:07
alpine16, cia biski nupievinai i aukstaitijos lygumas........
Пользователь
2011-02-19 15:23
2011-02-18
21:43 писал:
jei nori sukelt kW tai vienas is budu cipavimas (nerekomenduoju, po poros metu varikli ismest reikes i srota), kitas budas isidet nuo naujesnes ir galingesnes carismos kompa, o dar vienas budas zemint galva, det didesnius stumuoklius ir t.t.. viskas remiasi i pinigus. o del tiesaus ismetimo tai jis skaitik nieko neprideda, geras oro filras daug kainuos ir iskart reikes atsukt kura kad daugiau paduotu nes kitaip prades dust.. dar ziurint kiek pas tave like AG :)
2011-02-18
21:50 писал:
megejas..
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
matei kad zmogus sake truputi nori padidint kw. tai reik padet o ne siulyt variklius. o situs variantus kur isvardinau padeda kw pakelt.
Пользователь
2011-02-19 19:25
sveiki kaip kilovatus sukelt?
maumas
7658 / 0
2011-02-19 19:37
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
su pinigine
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-19 19:43
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
kokiai auto tu nori sukelt? kiek sukelt?
Kaip maumas minejo, tam reikalai reiks ir pinigines, o jei pats darysi, ir galvos ant peciu reikes..
Kaip maumas minejo, tam reikalai reiks ir pinigines, o jei pats darysi, ir galvos ant peciu reikes..
Пользователь
2011-02-19 22:28
2011-02-18
21:43 писал:
jei nori sukelt kW tai vienas is budu cipavimas (nerekomenduoju, po poros metu varikli ismest reikes i srota), kitas budas isidet nuo naujesnes ir galingesnes carismos kompa, o dar vienas budas zemint galva, det didesnius stumuoklius ir t.t.. viskas remiasi i pinigus. o del tiesaus ismetimo tai jis skaitik nieko neprideda, geras oro filras daug kainuos ir iskart reikes atsukt kura kad daugiau paduotu nes kitaip prades dust.. dar ziurint kiek pas tave like AG :)
2011-02-18
21:50 писал:
megejas..
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
2011-02-19
15:23 писал:
matei kad zmogus sake truputi nori padidint kw. tai reik padet o ne siulyt variklius. o situs variantus kur isvardinau padeda kw pakelt.
man net asara spaudzai tokie kaip tu.. teoretikai nieko nebande tik kazkur girdeje, o patys neturi zalio supratimo is kur ta galia atsiranda...
tingejau plestis, bet ziuriu, kad nera kitos iseities, nes pats neprisipazinsi, kad nieko neismanai..
cipavimas.. benzininio atmosferinio variklio gal ir prides galios.. bet turesi pilti 98 oktano kura.. del variklio ismetimo visiskai nusisnekejai. gerai "cipuotas" variklis laikys ne ka trumpiau nei orginalus, jei laiku keisi tepalus ir nepilsi pigaus s*dino tepalo.. is kitos puses, jei "cipavo" neismanelis turbini varikli, tai visada yra galimybe, kad ismesi uz dienos ar savaites.. viskas priklauso nuo to, kokia programa kompe.
del kitos carismos kompo idejimo - pasakei kaip mazas vaikas nieko nesuprantantis apie ipurskimo sistema.. galingesnes carismos naudoja kitokios modifikacijos variklius - DOHC galva vietoj SOHC, yra net ir turbine carisma - kompe skiriasi programa ir greiciausiai su kitu kompu masina net neuzsives, nes kuro duos arba per daug, arba per mazai.. priklausomai kokie purkstukai stovejo toj carismoj.. jei deti visas variklio modifikacijas nuo galingesnes carismos tada yra tikslas deti ir kompa nuo jos..
del galvos tai, kaip bebutu keista pataikei.. stumokliai turetu buti aukstesni, o ne "didesni".. jei nori didesnius deti, tai reikia cilindru diametrus didinti, kas yra brangu ir nesaugu.. be to jei jau dedi aukstesnius - didesnes kompresijos stumoklius, tai ir galvos zeminti nereikia... nes zeminant galva keiciasi ir paskirstymo veleno fazes.
geras ismetimas atvirksciai labai daug prideda.. daugiau aisku turbiniam, bet gerai "cipuotam" atmosferiniam varikliui irgi ikvepia daugiau galios.. oro filtrai kainuoja kapeikas.. jei su vamzdynu tai buna biski daugiau..bet daug pigiau nei geras sportinis ismetimas. bet pakeitus ismetima ir isiurbima reikia perprogramuoti kompa, nes variklio turinis efektyvumas buna pasikeites ir atitinkamai reikia pritaikyti kura ir degima.. pvz su sortiniu "salto oro" isurbimu ir geru ismetimu degimo kampas gali buti agresyvesnis del saltesnio oro/kuro misinio.. ir galima prideti kuro, nes cilindras uzpildomas daugiau nei anksciau.
dust niekas neprades del filtro.. ir butu idomu kaip pats planuoji "atsukti" kura?
geriausias variantas - laisvas ismetimas + laisvas isiurbimas + aukstos kompresijos stumokliai + "piktesnis" paskirstymo velenas + "tiunintas" isiurbimo kolektorius su didesnio diametro droseliu + sportinis ismetimo kolektorius + atitinkama programa, kuri tiuninta butent tokiai variklio modifikacijai ir zinoma paankstintas degimo kampas.. galbut didesni purkstukai, jei gamykliniu nebeuzteks
tada tikrai pasijaus, bet kainuos daug brangiau nei turbines carismos variklis..
tingejau plestis, bet ziuriu, kad nera kitos iseities, nes pats neprisipazinsi, kad nieko neismanai..
cipavimas.. benzininio atmosferinio variklio gal ir prides galios.. bet turesi pilti 98 oktano kura.. del variklio ismetimo visiskai nusisnekejai. gerai "cipuotas" variklis laikys ne ka trumpiau nei orginalus, jei laiku keisi tepalus ir nepilsi pigaus s*dino tepalo.. is kitos puses, jei "cipavo" neismanelis turbini varikli, tai visada yra galimybe, kad ismesi uz dienos ar savaites.. viskas priklauso nuo to, kokia programa kompe.
del kitos carismos kompo idejimo - pasakei kaip mazas vaikas nieko nesuprantantis apie ipurskimo sistema.. galingesnes carismos naudoja kitokios modifikacijos variklius - DOHC galva vietoj SOHC, yra net ir turbine carisma - kompe skiriasi programa ir greiciausiai su kitu kompu masina net neuzsives, nes kuro duos arba per daug, arba per mazai.. priklausomai kokie purkstukai stovejo toj carismoj.. jei deti visas variklio modifikacijas nuo galingesnes carismos tada yra tikslas deti ir kompa nuo jos..
del galvos tai, kaip bebutu keista pataikei.. stumokliai turetu buti aukstesni, o ne "didesni".. jei nori didesnius deti, tai reikia cilindru diametrus didinti, kas yra brangu ir nesaugu.. be to jei jau dedi aukstesnius - didesnes kompresijos stumoklius, tai ir galvos zeminti nereikia... nes zeminant galva keiciasi ir paskirstymo veleno fazes.
geras ismetimas atvirksciai labai daug prideda.. daugiau aisku turbiniam, bet gerai "cipuotam" atmosferiniam varikliui irgi ikvepia daugiau galios.. oro filtrai kainuoja kapeikas.. jei su vamzdynu tai buna biski daugiau..bet daug pigiau nei geras sportinis ismetimas. bet pakeitus ismetima ir isiurbima reikia perprogramuoti kompa, nes variklio turinis efektyvumas buna pasikeites ir atitinkamai reikia pritaikyti kura ir degima.. pvz su sortiniu "salto oro" isurbimu ir geru ismetimu degimo kampas gali buti agresyvesnis del saltesnio oro/kuro misinio.. ir galima prideti kuro, nes cilindras uzpildomas daugiau nei anksciau.
dust niekas neprades del filtro.. ir butu idomu kaip pats planuoji "atsukti" kura?
geriausias variantas - laisvas ismetimas + laisvas isiurbimas + aukstos kompresijos stumokliai + "piktesnis" paskirstymo velenas + "tiunintas" isiurbimo kolektorius su didesnio diametro droseliu + sportinis ismetimo kolektorius + atitinkama programa, kuri tiuninta butent tokiai variklio modifikacijai ir zinoma paankstintas degimo kampas.. galbut didesni purkstukai, jei gamykliniu nebeuzteks
tada tikrai pasijaus, bet kainuos daug brangiau nei turbines carismos variklis..
Пользователь
2011-02-19 22:29
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
2011-02-19
19:43 писал:
kokiai auto tu nori sukelt? kiek sukelt?
Kaip maumas minejo, tam reikalai reiks ir pinigines, o jei pats darysi, ir galvos ant peciu reikes..
Kaip maumas minejo, tam reikalai reiks ir pinigines, o jei pats darysi, ir galvos ant peciu reikes..
pinigine yra pagrindinis irankis didinant galia
Пользователь
2011-02-19 22:47
2011-02-18
21:50 писал:
megejas..
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
eik pasidomek kaip variklis dirba ir bandyk is naujo
2011-02-19
15:23 писал:
matei kad zmogus sake truputi nori padidint kw. tai reik padet o ne siulyt variklius. o situs variantus kur isvardinau padeda kw pakelt.
2011-02-19
22:28 писал:
man net asara spaudzai tokie kaip tu.. teoretikai nieko nebande tik kazkur girdeje, o patys neturi zalio supratimo is kur ta galia atsiranda...
tingejau plestis, bet ziuriu, kad nera kitos iseities, nes pats neprisipazinsi, kad nieko neismanai..
cipavimas.. benzininio atmosferinio variklio gal ir prides galios.. bet turesi pilti 98 oktano kura.. del variklio ismetimo visiskai nusisnekejai. gerai "cipuotas" variklis laikys ne ka trumpiau nei orginalus, jei laiku keisi tepalus ir nepilsi pigaus s*dino tepalo.. is kitos puses, jei "cipavo" neismanelis turbini varikli, tai visada yra galimybe, kad ismesi uz dienos ar savaites.. viskas priklauso nuo to, kokia programa kompe.
del kitos carismos kompo idejimo - pasakei kaip mazas vaikas nieko nesuprantantis apie ipurskimo sistema.. galingesnes carismos naudoja kitokios modifikacijos variklius - DOHC galva vietoj SOHC, yra net ir turbine carisma - kompe skiriasi programa ir greiciausiai su kitu kompu masina net neuzsives, nes kuro duos arba per daug, arba per mazai.. priklausomai kokie purkstukai stovejo toj carismoj.. jei deti visas variklio modifikacijas nuo galingesnes carismos tada yra tikslas deti ir kompa nuo jos..
del galvos tai, kaip bebutu keista pataikei.. stumokliai turetu buti aukstesni, o ne "didesni".. jei nori didesnius deti, tai reikia cilindru diametrus didinti, kas yra brangu ir nesaugu.. be to jei jau dedi aukstesnius - didesnes kompresijos stumoklius, tai ir galvos zeminti nereikia... nes zeminant galva keiciasi ir paskirstymo veleno fazes.
geras ismetimas atvirksciai labai daug prideda.. daugiau aisku turbiniam, bet gerai "cipuotam" atmosferiniam varikliui irgi ikvepia daugiau galios.. oro filtrai kainuoja kapeikas.. jei su vamzdynu tai buna biski daugiau..bet daug pigiau nei geras sportinis ismetimas. bet pakeitus ismetima ir isiurbima reikia perprogramuoti kompa, nes variklio turinis efektyvumas buna pasikeites ir atitinkamai reikia pritaikyti kura ir degima.. pvz su sortiniu "salto oro" isurbimu ir geru ismetimu degimo kampas gali buti agresyvesnis del saltesnio oro/kuro misinio.. ir galima prideti kuro, nes cilindras uzpildomas daugiau nei anksciau.
dust niekas neprades del filtro.. ir butu idomu kaip pats planuoji "atsukti" kura?
geriausias variantas - laisvas ismetimas + laisvas isiurbimas + aukstos kompresijos stumokliai + "piktesnis" paskirstymo velenas + "tiunintas" isiurbimo kolektorius su didesnio diametro droseliu + sportinis ismetimo kolektorius + atitinkama programa, kuri tiuninta butent tokiai variklio modifikacijai ir zinoma paankstintas degimo kampas.. galbut didesni purkstukai, jei gamykliniu nebeuzteks
tada tikrai pasijaus, bet kainuos daug brangiau nei turbines carismos variklis..
tingejau plestis, bet ziuriu, kad nera kitos iseities, nes pats neprisipazinsi, kad nieko neismanai..
cipavimas.. benzininio atmosferinio variklio gal ir prides galios.. bet turesi pilti 98 oktano kura.. del variklio ismetimo visiskai nusisnekejai. gerai "cipuotas" variklis laikys ne ka trumpiau nei orginalus, jei laiku keisi tepalus ir nepilsi pigaus s*dino tepalo.. is kitos puses, jei "cipavo" neismanelis turbini varikli, tai visada yra galimybe, kad ismesi uz dienos ar savaites.. viskas priklauso nuo to, kokia programa kompe.
del kitos carismos kompo idejimo - pasakei kaip mazas vaikas nieko nesuprantantis apie ipurskimo sistema.. galingesnes carismos naudoja kitokios modifikacijos variklius - DOHC galva vietoj SOHC, yra net ir turbine carisma - kompe skiriasi programa ir greiciausiai su kitu kompu masina net neuzsives, nes kuro duos arba per daug, arba per mazai.. priklausomai kokie purkstukai stovejo toj carismoj.. jei deti visas variklio modifikacijas nuo galingesnes carismos tada yra tikslas deti ir kompa nuo jos..
del galvos tai, kaip bebutu keista pataikei.. stumokliai turetu buti aukstesni, o ne "didesni".. jei nori didesnius deti, tai reikia cilindru diametrus didinti, kas yra brangu ir nesaugu.. be to jei jau dedi aukstesnius - didesnes kompresijos stumoklius, tai ir galvos zeminti nereikia... nes zeminant galva keiciasi ir paskirstymo veleno fazes.
geras ismetimas atvirksciai labai daug prideda.. daugiau aisku turbiniam, bet gerai "cipuotam" atmosferiniam varikliui irgi ikvepia daugiau galios.. oro filtrai kainuoja kapeikas.. jei su vamzdynu tai buna biski daugiau..bet daug pigiau nei geras sportinis ismetimas. bet pakeitus ismetima ir isiurbima reikia perprogramuoti kompa, nes variklio turinis efektyvumas buna pasikeites ir atitinkamai reikia pritaikyti kura ir degima.. pvz su sortiniu "salto oro" isurbimu ir geru ismetimu degimo kampas gali buti agresyvesnis del saltesnio oro/kuro misinio.. ir galima prideti kuro, nes cilindras uzpildomas daugiau nei anksciau.
dust niekas neprades del filtro.. ir butu idomu kaip pats planuoji "atsukti" kura?
geriausias variantas - laisvas ismetimas + laisvas isiurbimas + aukstos kompresijos stumokliai + "piktesnis" paskirstymo velenas + "tiunintas" isiurbimo kolektorius su didesnio diametro droseliu + sportinis ismetimo kolektorius + atitinkama programa, kuri tiuninta butent tokiai variklio modifikacijai ir zinoma paankstintas degimo kampas.. galbut didesni purkstukai, jei gamykliniu nebeuzteks
tada tikrai pasijaus, bet kainuos daug brangiau nei turbines carismos variklis..
Nu tu cia ir biblija dejai nemanau jog zmogus, tures lesu tokiai modifikacijai, sprendziu is to jog vaziuoja dujom, ir nenori kad sanaudos didetu... bet smagu pasimokyt is sitos tavo poezijos
Пользователь
2011-02-19 22:55
Beja, pigiausai modifikacija prasidetu nuo tiesioginio, didesnio diametro ismetimo, sport. oro filtro (pastatyto taip, kad galetu imt kuo saltesni ora) ir cipo. manau pakankamai pigu ir pajausi galios pakylejima, nors ir ne pati didziausia, bet vis sis tas?
haro196
582 / 0
2011-02-20 12:53
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
Пользователь
2011-02-20 13:32
na tu teisus, kartais buna pigiau kita auto, beto o tai kaip ten virina kad tokios kainos??? as tai pats susivirinu jei reik, o del filtro, tai jei ikisi ji kad gaudys ne salta o silta ora, gali kaiptik prarast iki 15% variklio galios
maumas
7658 / 0
2011-02-20 13:42
2011-02-20
13:32 писал:
na tu teisus, kartais buna pigiau kita auto, beto o tai kaip ten virina kad tokios kainos???:shocking: as tai pats susivirinu jei reik, o del filtro, tai jei ikisi ji kad gaudys ne salta o silta ora, gali kaiptik prarast iki 15% variklio galios
Virina, tai rankomisPVM 21%, o tai jau 300lt, medziagos, plius reikia sablono, o tokias kelnes suvirinti, tai ne suns darbas...Patikek, yra ka veiktPaciam galima susivirint sklute duslej, bet jei reikia visa vanzdi lankstyt, tai reikia ir kazkokiu stakliu, bent jau "pasidaryk pats" lygio...O ir uzdirbt norisi, nes kitaip nebutu is ko islaikyti normalius meistrus.Viena tokia firmele Kaune kazkada virindavo betkokias dusles betkam.Tai isivaizduok kokios kvalifikacijos reikia kokiam kateriui dusles sumeistraut...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-20 13:44
Del to salto oro paemimo atmosferiniam varikliui tai as bandziau kazkada kai turejau ant opel kadett 2.0 gsi buvau tvarkingai pasidares- tolko nulis, tikrai nieko nejauciau. O pamastymui klausimas- dabar lauke buna ir virs -15 laipsniu ane, juk kad ir isemus oro filtra ir vaziuojant virs 80-100km/h salto oro siurbimas garantuotas, bet ar jausi koki nors skirtuma? Manau jokio
Пользователь
2011-02-20 13:58
juk nesakau kad tik "uzsimaukslini" oro filtra ir jau eina kaip zveris taip, ziema del salto oro gali pasijust traukos skirtumas jei ira truputis "nagu" ikista po kapotu, sneku apie turbinines.
O del duslintuvo, as koltui pats dariau tiesiogini(kai orginalus nupuvo), nu taip, darbo ira, vargo taipat, bet pasidariau ir perdaug skustis negaliu, buve ir sudetingesniu darbu, jeigu nori + jeigu reikia, randi iseiti, beto as gyvenu priemiestij, tai man truputi lengviau, o kas pvz kaune gyvena, tai nelakstysi su "kempu" aikstelej aplink masina
O del duslintuvo, as koltui pats dariau tiesiogini(kai orginalus nupuvo), nu taip, darbo ira, vargo taipat, bet pasidariau ir perdaug skustis negaliu, buve ir sudetingesniu darbu, jeigu nori + jeigu reikia, randi iseiti, beto as gyvenu priemiestij, tai man truputi lengviau, o kas pvz kaune gyvena, tai nelakstysi su "kempu" aikstelej aplink masina
Пользователь
2011-02-20 14:00
2011-02-20
13:58 писал:
juk nesakau kad tik "uzsimaukslini" oro filtra ir jau eina kaip zveris :) taip, ziema del salto oro gali pasijust traukos skirtumas jei ira truputis "nagu" ikista po kapotu, sneku apie turbinines.
O del duslintuvo, as koltui pats dariau tiesiogini(kai orginalus nupuvo), nu taip, darbo ira, vargo taipat, bet pasidariau ir perdaug skustis negaliu, buve ir sudetingesniu darbu, jeigu nori + jeigu reikia, randi iseiti, beto as gyvenu priemiestij, tai man truputi lengviau, o kas pvz kaune gyvena, tai nelakstysi su "kempu" aikstelej aplink masina :lol:
O del duslintuvo, as koltui pats dariau tiesiogini(kai orginalus nupuvo), nu taip, darbo ira, vargo taipat, bet pasidariau ir perdaug skustis negaliu, buve ir sudetingesniu darbu, jeigu nori + jeigu reikia, randi iseiti, beto as gyvenu priemiestij, tai man truputi lengviau, o kas pvz kaune gyvena, tai nelakstysi su "kempu" aikstelej aplink masina :lol:
Su turbininem viskas aisku, norejau pasakyt kad atmosferikam nereikia nesamoniu daryt
Пользователь
2011-02-20 14:02
Nori tikek nori ne, bet kai i corrado kompresorini ikisau "green" oro filtra nauja i stock filtro deze jautesi skirtumas net vaziuojant
haro196
582 / 0
2011-02-20 14:04
2011-02-20
13:32 писал:
na tu teisus, kartais buna pigiau kita auto, beto o tai kaip ten virina kad tokios kainos???:shocking: as tai pats susivirinu jei reik, o del filtro, tai jei ikisi ji kad gaudys ne salta o silta ora, gali kaiptik prarast iki 15% variklio galios
vien nerzavaiekinis bakelis kainuoja 400-500 lt, as ju dveiju noriu, aisku jai nesugalvosiu kad ir sport katalyzo noriu nes tada jau visai kiti skaiciai, o be to reudijantis plienas nera pigus, ir mano noras kad vamzdis butu per lenkimus ne virintas o lankstytas viska sudek ir gausi kainele nuo 1500lt o salto oro tankis didesnis todel isiurbent ta pati oro turi isiurbiama truputel daugiau moliu oro, del to teoriskai atsiranda galimybe sudegnti daugiau benzino, ir siek tiek isauga galia.
Пользователь
2011-02-20 14:06
Gali but pilnai, o pvz mano scoupe filtras nieko nepakeicia juntamo, nes duslius orginalus, o jo diametras juokingas, nezinau kodel taip suprojaktuota, bet kai palendi po auto, net juokas paima kai pamatai toki "zaisliny" vamzdi
haro196
582 / 0
2011-02-20 14:07
2011-02-20
13:32 писал:
na tu teisus, kartais buna pigiau kita auto, beto o tai kaip ten virina kad tokios kainos???:shocking: as tai pats susivirinu jei reik, o del filtro, tai jei ikisi ji kad gaudys ne salta o silta ora, gali kaiptik prarast iki 15% variklio galios
2011-02-20
13:42 maumas писал:
Virina, tai rankomis:lol:PVM 21%, o tai jau 300lt, medziagos, plius reikia sablono, o tokias kelnes suvirinti, tai ne suns darbas...Patikek, yra ka veikt:thumbup:Paciam galima susivirint sklute duslej, bet jei reikia visa vanzdi lankstyt, tai reikia ir kazkokiu stakliu, bent jau "pasidaryk pats" lygio...O ir uzdirbt norisi, nes kitaip nebutu is ko islaikyti normalius meistrus.Viena tokia firmele Kaune kazkada virindavo betkokias dusles betkam.Tai isivaizduok kokios kvalifikacijos reikia kokiam kateriui dusles sumeistraut...
man ne kelniu reikia, o duslintuvo. Kolkas ir stokines kelnes gerai ir apskritai pilna spinta kelniu kokiu nori dzinsiniu velvetiniu kostiuminiu
maumas
7658 / 0
2011-02-20 14:25
2011-02-20
14:06 писал:
Gali but pilnai, o pvz mano scoupe filtras nieko nepakeicia juntamo, nes duslius orginalus, o jo diametras juokingas, nezinau kodel taip suprojaktuota, bet kai palendi po auto, net juokas paima kai pamatai toki "zaisliny" vamzdi :lol:
Tau juokas, bet projektas toksMatomai paskaiciuota, kad uzteks.Be to, masina pritaikyta gatves eismui, ne trasai, taip, kad viskas gerai.Trasai, tai daroma kad trauka pageretu, ne tik dusle modifikuojama, bet pradedama nuo variklio, o kad ten ismetimas bus CH ir CO neatitinkantis jokiu normu, triukmaus smarkiai, tai jau yra visai nesvarbu....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-20 14:44
2011-02-20
14:06 писал:
Gali but pilnai, o pvz mano scoupe filtras nieko nepakeicia juntamo, nes duslius orginalus, o jo diametras juokingas, nezinau kodel taip suprojaktuota, bet kai palendi po auto, net juokas paima kai pamatai toki "zaisliny" vamzdi :lol:
2011-02-20
14:25 maumas писал:
Tau juokas, bet projektas toks:lol:Matomai paskaiciuota, kad uzteks.Be to, masina pritaikyta gatves eismui, ne trasai, taip, kad viskas gerai.Trasai, tai daroma kad trauka pageretu, ne tik dusle modifikuojama, bet pradedama nuo variklio, o kad ten ismetimas bus CH ir CO neatitinkantis jokiu normu, triukmaus smarkiai, tai jau yra visai nesvarbu....
Sitai as suprantu, bet jei duslintuvas (uz galinio bakelio) kaip pirstas storio ir ant galo tik didesnio diametro angalis.
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
maumas
7658 / 0
2011-02-20 14:53
2011-02-20
14:06 писал:
Gali but pilnai, o pvz mano scoupe filtras nieko nepakeicia juntamo, nes duslius orginalus, o jo diametras juokingas, nezinau kodel taip suprojaktuota, bet kai palendi po auto, net juokas paima kai pamatai toki "zaisliny" vamzdi :lol:
2011-02-20
14:25 maumas писал:
Tau juokas, bet projektas toks:lol:Matomai paskaiciuota, kad uzteks.Be to, masina pritaikyta gatves eismui, ne trasai, taip, kad viskas gerai.Trasai, tai daroma kad trauka pageretu, ne tik dusle modifikuojama, bet pradedama nuo variklio, o kad ten ismetimas bus CH ir CO neatitinkantis jokiu normu, triukmaus smarkiai, tai jau yra visai nesvarbu....
2011-02-20
14:44 писал:
Sitai as suprantu, bet jei duslintuvas (uz galinio bakelio) kaip pirstas storio ir ant galo tik didesnio diametro angalis.
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
Skyscio tekejime yra tokia logika, kad ne tik skyles dydis apsprendzia, bet ir srauto greitis, t.y. tekejimas laminarinis ar turbulentinisAr dujoms irgi tas pats taikoma, tai jau nebepamenu, bet apskritai, tai situose reikaluose yra labai netiketu plonybiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-20 15:12
Maumas, fizikas esi ar tik per fizikos pamokas nemiegodavai?
maumas
7658 / 0
2011-02-20 15:15
2011-02-20
15:12 писал:
Maumas, fizikas esi ar tik per fizikos pamokas nemiegodavai? :thumbup:
:lolu kursai KTU mech.fak., silumos specialybe, daugiau nebuvo galimybiu, be to, labai seniai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-20 15:30
2011-02-20
15:12 писал:
Maumas, fizikas esi ar tik per fizikos pamokas nemiegodavai? :thumbup:
2011-02-20
15:15 maumas писал:
:lol:Du kursai KTU mech.fak., silumos specialybe, daugiau nebuvo galimybiu, be to, labai seniai...
Na nors ir seniai, bet saunu jog ne viskas isgarave per laika
Пользователь
2011-02-20 18:29
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
2011-02-20
12:53 haro196 писал:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
nerzaveikinis ismetimas nera butinas.. aliuminizuotas plienas gerai laiko.. tik reikia nepatingeti suvirinus jo nupurksti specialiais, ismetimo vamzdziams skirtais, dazais..
Пользователь
2011-02-20 18:35
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
2011-02-20
12:53 haro196 писал:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
2011-02-20
18:29 писал:
nerzaveikinis ismetimas nera butinas.. aliuminizuotas plienas gerai laiko.. tik reikia nepatingeti suvirinus jo nupurksti specialiais, ismetimo vamzdziams skirtais, dazais..
Jei neklystu pas mus jie yra uzdrausti del poveikio zalingo zmogui ir aplinkai tipo (areozolis su purskiamu aliuminiu, duslerkoms). Anksciau naudodavom, paskui pasigedau tokio dalyko, tai meistras paaiskino kodel jo nebeveza
Пользователь
2011-02-20 18:40
2011-02-20
12:53 haro196 писал:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
2011-02-20
18:29 писал:
nerzaveikinis ismetimas nera butinas.. aliuminizuotas plienas gerai laiko.. tik reikia nepatingeti suvirinus jo nupurksti specialiais, ismetimo vamzdziams skirtais, dazais..
2011-02-20
18:35 писал:
Jei neklystu pas mus jie yra uzdrausti del poveikio zalingo zmogui ir aplinkai tipo (areozolis su purskiamu aliuminiu, duslerkoms). Anksciau naudodavom, paskui pasigedau tokio dalyko, tai meistras paaiskino kodel jo nebeveza
viskas ziuriu ten uzdrausta gyvsidabriniai termometrai, lepmutes
keistuoliai
keistuoliai
Пользователь
2011-02-20 18:45
Yra kaip yra, siaip reiketu pasiziuret pavazinet ar kas beturi to purskalo, ar naudoja.. Jauciu vistiek pramusa duslintuvistai is kur nors, nes efektyvus purskalas yra
Пользователь
2011-02-20 18:49
2011-02-20
14:25 maumas писал:
Tau juokas, bet projektas toks:lol:Matomai paskaiciuota, kad uzteks.Be to, masina pritaikyta gatves eismui, ne trasai, taip, kad viskas gerai.Trasai, tai daroma kad trauka pageretu, ne tik dusle modifikuojama, bet pradedama nuo variklio, o kad ten ismetimas bus CH ir CO neatitinkantis jokiu normu, triukmaus smarkiai, tai jau yra visai nesvarbu....
2011-02-20
14:44 писал:
Sitai as suprantu, bet jei duslintuvas (uz galinio bakelio) kaip pirstas storio ir ant galo tik didesnio diametro angalis.
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
2011-02-20
14:53 maumas писал:
Skyscio tekejime yra tokia logika, kad ne tik skyles dydis apsprendzia, bet ir srauto greitis, t.y. tekejimas laminarinis ar turbulentinis:smoke:Ar dujoms irgi tas pats taikoma, tai jau nebepamenu, bet apskritai, tai situose reikaluose yra labai netiketu plonybiu:smoke::drink:
taip, srauto greitis yra gana svarbus ir neturetu virsyti ~75m/s.. nes tada prasideda turbulencija.. del to didesnis diametras nevisada geresnis
siaip reiketu rinktis ismetimo vamzdzio diametra pagal planuojama bhp. grubiai - 2.25" = 200bhp, 2.5" = 350bhp, 3.0" = 500bhp - 800bhp, 4.0" - 1000bhp.
turbinese masinose norint apskaiciuoti ismetimo vamzdzio diametra galima prideti 10% prie turbinos isejimo diametro
siaip reiketu rinktis ismetimo vamzdzio diametra pagal planuojama bhp. grubiai - 2.25" = 200bhp, 2.5" = 350bhp, 3.0" = 500bhp - 800bhp, 4.0" - 1000bhp.
turbinese masinose norint apskaiciuoti ismetimo vamzdzio diametra galima prideti 10% prie turbinos isejimo diametro
Пользователь
2011-02-20 18:50
2011-02-20
18:45 писал:
Yra kaip yra, siaip reiketu pasiziuret pavazinet ar kas beturi to purskalo, ar naudoja.. Jauciu vistiek pramusa duslintuvistai is kur nors, nes efektyvus purskalas yra
baltarusijoj visko yra
Пользователь
2011-02-20 18:59
2011-02-20
14:44 писал:
Sitai as suprantu, bet jei duslintuvas (uz galinio bakelio) kaip pirstas storio ir ant galo tik didesnio diametro angalis.
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
oro isiurbime taspats, siauriausia vieta kad vos pirsta ikisu, o droselines sklendes diametras, dvigubai didesnis, tai kame logika?
2011-02-20
14:53 maumas писал:
Skyscio tekejime yra tokia logika, kad ne tik skyles dydis apsprendzia, bet ir srauto greitis, t.y. tekejimas laminarinis ar turbulentinis:smoke:Ar dujoms irgi tas pats taikoma, tai jau nebepamenu, bet apskritai, tai situose reikaluose yra labai netiketu plonybiu:smoke::drink:
2011-02-20
18:49 писал:
taip, srauto greitis yra gana svarbus ir neturetu virsyti ~75m/s.. nes tada prasideda turbulencija.. del to didesnis diametras nevisada geresnis:smilewink:
siaip reiketu rinktis ismetimo vamzdzio diametra pagal planuojama bhp. grubiai - 2.25" = 200bhp, 2.5" = 350bhp, 3.0" = 500bhp - 800bhp, 4.0" - 1000bhp.
turbinese masinose norint apskaiciuoti ismetimo vamzdzio diametra galima prideti 10% prie turbinos isejimo diametro
siaip reiketu rinktis ismetimo vamzdzio diametra pagal planuojama bhp. grubiai - 2.25" = 200bhp, 2.5" = 350bhp, 3.0" = 500bhp - 800bhp, 4.0" - 1000bhp.
turbinese masinose norint apskaiciuoti ismetimo vamzdzio diametra galima prideti 10% prie turbinos isejimo diametro
o, dekui uz sita info, zinosiu koki diametra jamt
haro196
582 / 0
2011-02-21 10:32
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
2011-02-20
12:53 haro196 писал:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
2011-02-20
18:29 писал:
nerzaveikinis ismetimas nera butinas.. aliuminizuotas plienas gerai laiko.. tik reikia nepatingeti suvirinus jo nupurksti specialiais, ismetimo vamzdziams skirtais, dazais..
Aisku nerudijantis plienas nebutinas, bet as taip megstu amzinus dalykus
maumas
7658 / 0
2011-02-21 10:45
2011-02-19
19:25 писал:
sveiki kaip kilovatus sukelt?:thumbup:
2011-02-20
12:53 haro196 писал:
pigiausias budas kainuojantis ~15 lt yra su trosu prisikabint prie 2-3 kartus galingesnes masinos ir vuolia turi daugiau kilowatu!!! sportinis filtras mazai ka duos atmosferinukui, nebent ikisi i teisinga vieta kur jis gales salta ora gaudyt, bet ir tai bus skaiciai po kablelio 90%. pats ismetimas irgi kliovatu nesukles, sukels modifikuota programa bet ismetimas jau nemazi piniginiai skaiciai, as kai sau ieskojau tai lt virint kainuoja apie 1500 lt jai normalus is nerzavkos su nerzavkiniais bakeliais, jai metalinis pigiau bet rupuzes ir puna. Kas liecia tunninga dazniau iseina pigiau nusipirkt galingesne masina nei sukelt kilovatus.
2011-02-20
18:29 писал:
nerzaveikinis ismetimas nera butinas.. aliuminizuotas plienas gerai laiko.. tik reikia nepatingeti suvirinus jo nupurksti specialiais, ismetimo vamzdziams skirtais, dazais..
Tuejau kazkada dusle aliuminizuoto plieno...Liudni prisiminimai, nes supuvo lygiai taip pat, kaip ir bet koks sudas, taciau kaina nebuvo zema.Geriau koks Bosal ar Walker...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Ваше послание |
|