Пользователь
2016-05-20 16:22
Sveiki, kaip nuorinti kuro sistema jeigu pati nenusiorina?, ar gali buti pasalinis garsas is variklio jeigu kuro sistemoje yra oro dyzelinis variklis.
Пользователь
2016-05-20 16:47
Kamazo , būdavo, kad nuorint tekdavo atleidinėt vamzdelius nuo purkštukų ir sukt kol pradeda salerka bėgt, paskui vėl užverži ir užsiveda, Krazui užsiorinus , pvz.kai baigiasi bake salerka, užtekdavo rankine pumpele užpumpuot ir viskas, dėl oro sistemoje, jokių pašalinių garsų variklyje nebūna, tik jis nelabai nori dirbt
Пользователь
2016-05-20 16:50
2016-05-20
16:47 писал:
Kamazo , būdavo, kad nuorint tekdavo atleidinėt vamzdelius nuo purkštukų ir sukt kol pradeda salerka bėgt, paskui vėl užverži ir užsiveda, Krazui užsiorinus , pvz.kai baigiasi bake salerka, užtekdavo rankine pumpele užpumpuot ir viskas, dėl oro sistemoje, jokių pašalinių garsų variklyje nebūna, tik jis nelabai nori dirbt
o jeigu pumpe duse ten neatsuksi vamzdeliu.
Пользователь
2016-05-20 17:18
kodėl neatsuksi, atsuksi, tik ne visiems padeda, atsuki atrodo salerka bėga be oro, vistiek nesiveda, tada trauki an buksyro, jei neįmanoma patraukt, pvz. ekskavatoriukas hidrauline važiuokle, įpurški per oro filtrą eterio ir užsiveda, iš patirties geriau purkšti prietaisų skydelio valiklį, pigiau, ir švelniau užsiveda
Пользователь
2016-05-20 17:18
2016-05-20
16:47 писал:
Kamazo , būdavo, kad nuorint tekdavo atleidinėt vamzdelius nuo purkštukų ir sukt kol pradeda salerka bėgt, paskui vėl užverži ir užsiveda, Krazui užsiorinus , pvz.kai baigiasi bake salerka, užtekdavo rankine pumpele užpumpuot ir viskas, dėl oro sistemoje, jokių pašalinių garsų variklyje nebūna, tik jis nelabai nori dirbt
2016-05-20
16:50 писал:
o jeigu pumpe duse ten neatsuksi vamzdeliu.
pd nereikia nuorin. jai galingesnis modelis tai bake dar siurblys buna, kad kura pakankamai paduotu, bet jis nera butinas. tik kai suges manau kliudis tandeminiai pompai pasimt reikiama kieki kuro.
Пользователь
2016-05-20 17:40
tai kad neaišku nei apie kokią mašiną ir kokį variklį kalbam PD varikliai jau jau prieš gerus 60 mętų buvo, gal jis ten kokio Mazo 1958m. variklį užvedinėja, o pas jį jokių tandeminių siurblių nebuvo
Пользователь
2016-05-20 18:15
2016-05-20
17:40 писал:
tai kad neaišku nei apie kokią mašiną ir kokį variklį kalbam PD varikliai jau jau prieš gerus 60 mętų buvo, gal jis ten kokio Mazo 1958m. variklį užvedinėja, o pas jį jokių tandeminių siurblių nebuvo
tai, kad net nebuvo tais laikais PD sistemos dar tik Degalų įpūtimo sistemos buvo gremėzdiškos, sudėtingos ir brangios, be to neleido išvystyti didesnių variklio sūkių. Tai stabdė platesnį dyzelinių variklių panaudojimą.
Пользователь
2016-05-20 18:15
2016-05-20
17:40 писал:
tai kad neaišku nei apie kokią mašiną ir kokį variklį kalbam PD varikliai jau jau prieš gerus 60 mętų buvo, gal jis ten kokio Mazo 1958m. variklį užvedinėja, o pas jį jokių tandeminių siurblių nebuvo
2016-05-20
18:15 писал:
tai, kad net nebuvo tais laikais PD sistemos dar tik Degalų įpūtimo sistemos buvo gremėzdiškos, sudėtingos ir brangios, be to neleido išvystyti didesnių variklio sūkių. Tai stabdė platesnį dyzelinių variklių panaudojimą.
Tuo metu nemažai konstruktorių bandė patobulinti degalų tiekimo sistemą. Geriausiai tai pavyko robertui bošui, kurio sekcijinis degalų įpurškimo siurblys jau 1927m. Pradėtas gaminti serijiniu būdu. Patobulintas šis siurblys naudojamas ir šiandien. Pakeitus kompresorinę degalų įpūtimo sistemą įpurškimo siurbliais, padidėjo dyzelinių variklių sūkių dažnis, tiekimo sistema tapo kompaktiškesnė, paprastesnė ir pigesnė.
Пользователь
2016-05-20 18:21
2016-05-20
17:40 писал:
tai kad neaišku nei apie kokią mašiną ir kokį variklį kalbam PD varikliai jau jau prieš gerus 60 mętų buvo, gal jis ten kokio Mazo 1958m. variklį užvedinėja, o pas jį jokių tandeminių siurblių nebuvo
2016-05-20
18:15 писал:
tai, kad net nebuvo tais laikais PD sistemos dar tik Degalų įpūtimo sistemos buvo gremėzdiškos, sudėtingos ir brangios, be to neleido išvystyti didesnių variklio sūkių. Tai stabdė platesnį dyzelinių variklių panaudojimą.
2016-05-20
18:15 писал:
Tuo metu nemažai konstruktorių bandė patobulinti degalų tiekimo sistemą. Geriausiai tai pavyko robertui bošui, kurio sekcijinis degalų įpurškimo siurblys jau 1927m. Pradėtas gaminti serijiniu būdu. Patobulintas šis siurblys naudojamas ir šiandien. Pakeitus kompresorinę degalų įpūtimo sistemą įpurškimo siurbliais, padidėjo dyzelinių variklių sūkių dažnis, tiekimo sistema tapo kompaktiškesnė, paprastesnė ir pigesnė.
ir nieko neraso apie ta sistema juk sistemos tobulejo dar, ir su laiku tai taip atsirado bet tikrai ne pries 60 metu kaip visi raso is kur pries tiek metu bus dar PD sistema, buvo tik siurblys gremėzdiškas kuri inzinieriai istobulino.
Пользователь
2016-05-20 18:23
2016-05-20
18:15 писал:
tai, kad net nebuvo tais laikais PD sistemos dar tik Degalų įpūtimo sistemos buvo gremėzdiškos, sudėtingos ir brangios, be to neleido išvystyti didesnių variklio sūkių. Tai stabdė platesnį dyzelinių variklių panaudojimą.
2016-05-20
18:15 писал:
Tuo metu nemažai konstruktorių bandė patobulinti degalų tiekimo sistemą. Geriausiai tai pavyko robertui bošui, kurio sekcijinis degalų įpurškimo siurblys jau 1927m. Pradėtas gaminti serijiniu būdu. Patobulintas šis siurblys naudojamas ir šiandien. Pakeitus kompresorinę degalų įpūtimo sistemą įpurškimo siurbliais, padidėjo dyzelinių variklių sūkių dažnis, tiekimo sistema tapo kompaktiškesnė, paprastesnė ir pigesnė.
2016-05-20
18:21 писал:
ir nieko neraso apie ta sistema juk sistemos tobulejo dar, ir su laiku tai taip atsirado bet tikrai ne pries 60 metu kaip visi raso is kur pries tiek metu bus dar PD sistema, buvo tik siurblys gremėzdiškas kuri inzinieriai istobulino.
ir aisku PD sistemos inzinieriai atsisake ir viel perejo prie sienesnes common rail kuro ipurskimo sistemos nes PD kuro ipurskimo sistema nepatikima sistemos purkštuvuose labiausiai genda pats purkštukas išpurškėjas, susidėvi plunžerinė pora, esanti siurblio dalyje.
maumas
7656 / 0
2016-05-20 18:43
2016-05-20
18:15 писал:
tai, kad net nebuvo tais laikais PD sistemos dar tik Degalų įpūtimo sistemos buvo gremėzdiškos, sudėtingos ir brangios, be to neleido išvystyti didesnių variklio sūkių. Tai stabdė platesnį dyzelinių variklių panaudojimą.
2016-05-20
18:15 писал:
Tuo metu nemažai konstruktorių bandė patobulinti degalų tiekimo sistemą. Geriausiai tai pavyko robertui bošui, kurio sekcijinis degalų įpurškimo siurblys jau 1927m. Pradėtas gaminti serijiniu būdu. Patobulintas šis siurblys naudojamas ir šiandien. Pakeitus kompresorinę degalų įpūtimo sistemą įpurškimo siurbliais, padidėjo dyzelinių variklių sūkių dažnis, tiekimo sistema tapo kompaktiškesnė, paprastesnė ir pigesnė.
2016-05-20
18:21 писал:
ir nieko neraso apie ta sistema juk sistemos tobulejo dar, ir su laiku tai taip atsirado bet tikrai ne pries 60 metu kaip visi raso is kur pries tiek metu bus dar PD sistema, buvo tik siurblys gremėzdiškas kuri inzinieriai istobulino.
dar kokiais 1970-1980 TSRS naudojo siurblio-purkstuko sistema(ta pati PD) kariniuose laivuose.Taip, kad kostrukcija is principo yra pakankamai sena.Tik laivyne yra kiti masteliai, nes ten su resursais tais laikais nesiskaite
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2016-05-20 21:28
Sveiki, turiu bedu su Audi 80 B4 2, 0E 85kW bendzinas/dujos, pradejo nesivest nei silta nei salta nei vienu kuru, pabuvo pas meistrus pakeite degimo visa , , kulia '' dabar salta kuriasi tik dujomis, bet reikia gerai pasukti, nedideli atstuma nuvaziavus kuriasi gerai dujomis kartais is pirmo pasukimo taciau nuvaziavus 100 km ir uzgesinus 10 min tarpe dar uzsikuria o jau praejus kokiam pusvalandžiui nesiveda reikia laukt kol atšals arba stumt. Dabar finalas toks kad yra pakeista babina paskyrstytojo visa , , kulia '' su zvaklaidziais, bendzino naujas siurbliukas pernai detas naujas duju reduktorius, naujos zvakes. Kelia itarima zvakes ir ar nebus koks duju filtras uzsineįes.
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Пользователь
2016-05-21 07:46
2016-05-20
21:28 писал:
Sveiki, turiu bedu su Audi 80 B4 2, 0E 85kW bendzinas/dujos, pradejo nesivest nei silta nei salta nei vienu kuru, pabuvo pas meistrus pakeite degimo visa , , kulia '' dabar salta kuriasi tik dujomis, bet reikia gerai pasukti, nedideli atstuma nuvaziavus kuriasi gerai dujomis kartais is pirmo pasukimo taciau nuvaziavus 100 km ir uzgesinus 10 min tarpe dar uzsikuria o jau praejus kokiam pusvalandžiui nesiveda reikia laukt kol atšals arba stumt. Dabar finalas toks kad yra pakeista babina paskyrstytojo visa , , kulia '' su zvaklaidziais, bendzino naujas siurbliukas pernai detas naujas duju reduktorius, naujos zvakes. Kelia itarima zvakes ir ar nebus koks duju filtras uzsineįes.
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Sveiki kas gali buti vw passat b6 2.0 tdi saltas ir karstas variklis karkia ir is duslintuvo eina sviesiai balti dumai ruksta ir apsukos pulsoja uzeina kas gali buti?
Пользователь
2016-05-21 10:21
2016-05-20
21:28 писал:
Sveiki, turiu bedu su Audi 80 B4 2, 0E 85kW bendzinas/dujos, pradejo nesivest nei silta nei salta nei vienu kuru, pabuvo pas meistrus pakeite degimo visa , , kulia '' dabar salta kuriasi tik dujomis, bet reikia gerai pasukti, nedideli atstuma nuvaziavus kuriasi gerai dujomis kartais is pirmo pasukimo taciau nuvaziavus 100 km ir uzgesinus 10 min tarpe dar uzsikuria o jau praejus kokiam pusvalandžiui nesiveda reikia laukt kol atšals arba stumt. Dabar finalas toks kad yra pakeista babina paskyrstytojo visa , , kulia '' su zvaklaidziais, bendzino naujas siurbliukas pernai detas naujas duju reduktorius, naujos zvakes. Kelia itarima zvakes ir ar nebus koks duju filtras uzsineįes.
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
2016-05-21
07:46 писал:
Sveiki kas gali buti vw passat b6 2.0 tdi saltas ir karstas variklis karkia ir is duslintuvo eina sviesiai balti dumai ruksta ir apsukos pulsoja uzeina kas gali buti?
galvos tarpine gali but, kad leidzia ir smagiai. paziurek ar nera putu atdarius tepalo ipilimo dangteli ir kaip su ausinimo skyscio lygiu.
Пользователь
2016-05-21 17:19
2016-05-20
21:28 писал:
Sveiki, turiu bedu su Audi 80 B4 2, 0E 85kW bendzinas/dujos, pradejo nesivest nei silta nei salta nei vienu kuru, pabuvo pas meistrus pakeite degimo visa , , kulia '' dabar salta kuriasi tik dujomis, bet reikia gerai pasukti, nedideli atstuma nuvaziavus kuriasi gerai dujomis kartais is pirmo pasukimo taciau nuvaziavus 100 km ir uzgesinus 10 min tarpe dar uzsikuria o jau praejus kokiam pusvalandžiui nesiveda reikia laukt kol atšals arba stumt. Dabar finalas toks kad yra pakeista babina paskyrstytojo visa , , kulia '' su zvaklaidziais, bendzino naujas siurbliukas pernai detas naujas duju reduktorius, naujos zvakes. Kelia itarima zvakes ir ar nebus koks duju filtras uzsineįes.
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
Gal kas susidurėt su tokia beda? gal cia elektra kalta? ir gal kas papasakotu kaip valosi duju filtriukas, ar ji nauju iskarto reikia keisti?
2016-05-21
07:46 писал:
Sveiki kas gali buti vw passat b6 2.0 tdi saltas ir karstas variklis karkia ir is duslintuvo eina sviesiai balti dumai ruksta ir apsukos pulsoja uzeina kas gali buti?
2016-05-21
10:21 писал:
galvos tarpine gali but, kad leidzia ir smagiai. paziurek ar nera putu atdarius tepalo ipilimo dangteli ir kaip su ausinimo skyscio lygiu.
o negali buti ankstyvas degimas?
Пользователь
2016-05-22 07:01
2016-05-21
07:46 писал:
Sveiki kas gali buti vw passat b6 2.0 tdi saltas ir karstas variklis karkia ir is duslintuvo eina sviesiai balti dumai ruksta ir apsukos pulsoja uzeina kas gali buti?
2016-05-21
10:21 писал:
galvos tarpine gali but, kad leidzia ir smagiai. paziurek ar nera putu atdarius tepalo ipilimo dangteli ir kaip su ausinimo skyscio lygiu.
2016-05-21
17:19 писал:
o negali buti ankstyvas degimas?
Gal kas zinot kaip passat b6 BKP 2.0 tdi motorui reguliojasi degimas? vieno veleno niera ka ten alkuninio veleno skyva pasuki ir viskas o vat cia nezinau gal irgi taip pat?
Пользователь
2016-05-22 07:46
2016-05-21
10:21 писал:
galvos tarpine gali but, kad leidzia ir smagiai. paziurek ar nera putu atdarius tepalo ipilimo dangteli ir kaip su ausinimo skyscio lygiu.
2016-05-21
17:19 писал:
o negali buti ankstyvas degimas?
2016-05-22
07:01 писал:
Gal kas zinot kaip passat b6 BKP 2.0 tdi motorui reguliojasi degimas? vieno veleno niera ka ten alkuninio veleno skyva pasuki ir viskas o vat cia nezinau gal irgi taip pat?
girdejau, kad lyg ir su kompu pats susiregulioja.
Пользователь
2016-05-22 20:24
Kokie yra ankstyvo ir velyvo degimo pozymiai dyzelinis variklis?
Пользователь
2016-05-22 20:55
žiūrint kiek ankstyvas ar vėlyvas tas degimas, kai vėlyvas sunkiau vedasi ypač žiemą, o ankstyvas, aštriai dirba variklis, kartais net barškėjimas girdisi ir jei mašina ne daugiau 20 metų dėl netinkamo degimo užsideginėja chek lemputė ar kokia liambda, ar žvakių pakaitinimas mirksi
Ваше послание |
|