Пользователь
2011-05-17 09:08
sveiki galvoju pirkti espeisa antra su dujom, kaip jie laiko, galvoju vien del to , kad vasarai butu ir gamta ir i zvejiba ir seip kur nors pakliauti.
Пользователь
2011-05-17 09:43
pliusu nezinau jame ne vieno o minusas tas kad kai parduoti jy i metalo lauza noresi pamatysi kad daug plastmasiu
Пользователь
Пользователь
2011-05-17 10:54
mano kaimynas senukas turi espace antra, kiek jis remontavo jo varikli, daug pinigu sukiso bet vaziuoja
Пользователь
2011-05-17 11:07
plastmases gabalas tas espace, vien auto yvykio atveju subyres kai stiklo gabalas ta masina net lauzynas plastmasiu nenupirks
Emms
51 / 0
2011-05-17 11:13
Plastmase isorej , kapotas, dureliu isore, bagazine, toliau metalas... Variklis gana patvarus, per 2 metus vazinejimo su prekem, tik keistas tepalas ir pries ziema antifrizas. Vaziuokle stipri, per tiek laiko tai sarnyras vienas, stabilizatoriaus trauke ir traukes antgali teko pakeist.Rudyja dureliu apacios.Gana geras darbinis masiniukas
Пользователь
2011-05-17 11:17
2011-05-17
09:08 писал:
sveiki galvoju pirkti espeisa antra su dujom, kaip jie laiko, galvoju vien del to , kad vasarai butu ir gamta ir i zvejiba ir seip kur nors pakliauti.
Turiu pažystamą kuris turi 2 Espeisą su dujom. 2.2 variklis.Pačiam teko daug kartų jį vairuot.Tos kubatūros variklis pasižymi nebloga trauka. Variklis tai pakankamai nekaprizingas, bet jei tau reikės kažką keisti jame tai vienintelis minusas, kad priėjimas prie jo yra lievas (variklis stovi išilgai). Jei rasi su tvarkinga pakaba, tai važiuosi tikrai minkštai , bet galiu pasakyt, kad salone girgždės viskas. Elektronika nepatvari. Kalbant apie minėtajį pažystamo Espeisą tai pas jį va būtent su elektronika bedos, kažkur laidai išsilydė arba izoliacija nusitryne, aplamai pas Prancūzus bedos su elektra ir tai ne mitas. Pries pirkdamas su dujom mano manymu žiurėk, kad balionas būtų vietoi zapaskės, nes jei bus už galinių sedyniu tai tu trečios eilės negalėsi idėt, o jei daryt taip kad būtų su trečia sedynių eile tai reik dėt prie pat bagažinės dangčio. Abiem atvėjais yra labai nepatohu, tad geriau vietoi zapaskės. Nors automobilis "plastmasinis" ten kur yra metalas (pvz: apatinė vidinė durelių pusė) mėgsta rudyt. Kalbant apie vairavimą tai dar vienas minusas tas, kad dažnai gausi keist priekines padangas, dažnai susukinėjant vairą smarkiai dyla padangos palikdamos pedsakus ant asfalto. Vairuotojo vieta bent man nepatogi (aš pakankamai žemo ugio), nes tenka važiuot susikuprinus. Be to pavarų svirtis irgi ne is patogiausių ypač kai jungi penktą bėgį. Na atrodo viską susakiau ką žinojau
Пользователь
2011-05-17 11:23
2011-05-17
09:08 писал:
sveiki galvoju pirkti espeisa antra su dujom, kaip jie laiko, galvoju vien del to , kad vasarai butu ir gamta ir i zvejiba ir seip kur nors pakliauti.
2011-05-17
11:17 писал:
Turiu pažystamą kuris turi 2 Espeisą su dujom. 2.2 variklis.Pačiam teko daug kartų jį vairuot.Tos kubatūros variklis pasižymi nebloga trauka. Variklis tai pakankamai nekaprizingas, bet jei tau reikės kažką keisti jame tai vienintelis minusas, kad priėjimas prie jo yra lievas (variklis stovi išilgai). Jei rasi su tvarkinga pakaba, tai važiuosi tikrai minkštai :), bet galiu pasakyt, kad salone girgždės viskas. Elektronika nepatvari. Kalbant apie minėtajį pažystamo Espeisą tai pas jį va būtent su elektronika bedos, kažkur laidai išsilydė arba izoliacija nusitryne, aplamai pas Prancūzus bedos su elektra ir tai ne mitas. Pries pirkdamas su dujom mano manymu žiurėk, kad balionas būtų vietoi zapaskės, nes jei bus už galinių sedyniu tai tu trečios eilės negalėsi idėt, o jei daryt taip kad būtų su trečia sedynių eile tai reik dėt prie pat bagažinės dangčio. Abiem atvėjais yra labai nepatohu, tad geriau vietoi zapaskės. Nors automobilis "plastmasinis" ten kur yra metalas (pvz: apatinė vidinė durelių pusė) mėgsta rudyt. Kalbant apie vairavimą tai dar vienas minusas tas, kad dažnai gausi keist priekines padangas, dažnai susukinėjant vairą smarkiai dyla padangos palikdamos pedsakus ant asfalto. Vairuotojo vieta bent man nepatogi (aš pakankamai žemo ugio), nes tenka važiuot susikuprinus. Be to pavarų svirtis irgi ne is patogiausių ypač kai jungi penktą bėgį. Na atrodo viską susakiau ką žinojau :lol:
Pamiršau paminėt, kad trauka juntama iki 2500rpm 1, 2, 3 bėgiais daugiau traukos ten nelabai bus su 4, 5 bėgiu (važiuojant dujom)
maumas
7658 / 0
2011-05-17 11:31
2011-05-17
11:07 писал:
plastmases gabalas tas espace, vien auto yvykio atveju subyres kai stiklo gabalas ta masina :D net lauzynas plastmasiu nenupirks :D
tas yra ziauri tiesateko kazkada per ziopluma stuktelt svelniai i espace priekini kampa.Tai mano scorpui sedanui itruko buferis ir stpopas duzo, o espace teko keist buferi, priekine panele, radiatoriu, dar visokiu smulkmiu, 4000lt draudimas paskaiciavo, o scorpa sutvarkem uz 150lt:lolel saugumo, tai cia yra ne masina...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-05-17 11:47
2011-05-17
11:07 писал:
plastmases gabalas tas espace, vien auto yvykio atveju subyres kai stiklo gabalas ta masina :D net lauzynas plastmasiu nenupirks :D
2011-05-17
11:31 maumas писал:
tas yra ziauri tiesa:smoke:teko kazkada per ziopluma stuktelt svelniai i espace priekini kampa.Tai mano scorpui sedanui itruko buferis ir stpopas duzo, o espace teko keist buferi, priekine panele, radiatoriu, dar visokiu smulkmiu, 4000lt draudimas paskaiciavo, o scorpa sutvarkem uz 150lt:lol:Del saugumo, tai cia yra ne masina...
saugumas turi buti pirmoje vietoje perkant auto, bent man taip atrodo, ne veltui yra patarles kaip reno, pezo - gavno, vis delto ne is pirsto islaustos.
Пользователь
2011-05-17 12:04
plasmases jus paslases remas tai jo ne plasmasinis seip isviso paziurekit i naujas auto jai kur kliudysi pasipils i milijona suduku o saugumas 4 zvaigzdutem ivertintas taip kad nieko tas plasmasiu luzinejimas neparodo.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Emms
51 / 0
2011-05-17 12:10
2011-05-17
12:04 писал:
plasmases jus paslases remas tai jo ne plasmasinis seip isviso paziurekit i naujas auto jai kur kliudysi pasipils i milijona suduku o saugumas 4 zvaigzdutem ivertintas taip kad nieko tas plasmasiu luzinejimas neparodo.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Va kur teisybe pilnai parasyta dureliu rankenos is vidaus luzimas buvo ir man, sankabos troseli keiciau 2 kartus, o kas del plastmasiu kimbat tai svorio mazinimas cia .. Pasakykit modeli geresni uz espace uz tokia kaina, eksplotacija pigia, ir talpa, prekem vezt ar panasiai ...
Пользователь
2011-05-17 20:43
2011-05-17
12:04 писал:
plasmases jus paslases remas tai jo ne plasmasinis seip isviso paziurekit i naujas auto jai kur kliudysi pasipils i milijona suduku o saugumas 4 zvaigzdutem ivertintas taip kad nieko tas plasmasiu luzinejimas neparodo.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
2011-05-17
12:10 Emms писал:
Va kur teisybe pilnai parasyta :) dureliu rankenos is vidaus luzimas buvo ir man, sankabos troseli keiciau 2 kartus, o kas del plastmasiu kimbat tai svorio mazinimas cia .. Pasakykit modeli geresni uz espace uz tokia kaina, eksplotacija pigia, ir talpa, prekem vezt ar panasiai ...
Nezinau kaip jis jum patinka, bet as gyvenime nesesciau y ta espace, nei jo dizainas grazus, nei jis galingas labai butu. Geriau pamokesiu daugiau pinigu bet nusipirksiu man labiau patinkancia masina kad ir ji nebus tokia isgirta kaip kiti sako.
Пользователь
2011-05-17 20:47
Visiska tiesa.
Emms
51 / 0
2011-05-17 20:48
2011-05-17
12:04 писал:
plasmases jus paslases remas tai jo ne plasmasinis seip isviso paziurekit i naujas auto jai kur kliudysi pasipils i milijona suduku o saugumas 4 zvaigzdutem ivertintas taip kad nieko tas plasmasiu luzinejimas neparodo.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
Kas del speiso tryniau darbe pusmeti nuvaziaves buvo apie 600 000k trkumai elektra salonas tai barskalas juodas daknisa dureliu rankeneliu luzinejimas is rimtesniu bedu buvo ta kad trukinejo sankabos trosai ir nerasdavo niekas del ko seip kai 2.2 tai sakyciau ekonomiskas susisukdavau su 10 ltr.
2011-05-17
12:10 Emms писал:
Va kur teisybe pilnai parasyta :) dureliu rankenos is vidaus luzimas buvo ir man, sankabos troseli keiciau 2 kartus, o kas del plastmasiu kimbat tai svorio mazinimas cia .. Pasakykit modeli geresni uz espace uz tokia kaina, eksplotacija pigia, ir talpa, prekem vezt ar panasiai ...
2011-05-17
20:43 писал:
Nezinau kaip jis jum patinka, bet as gyvenime nesesciau y ta espace, nei jo dizainas grazus, nei jis galingas labai butu. Geriau pamokesiu daugiau pinigu bet nusipirksiu man labiau patinkancia masina kad ir ji nebus tokia isgirta kaip kiti sako.
As tai kalbu apie darbine auto , siaip vazinejumui kasdieniui auto tai tikrai nepirkciau , bet kai darbui reikia prekes vezti, tai tinkamas auto
Пользователь
2011-05-17 21:13
2011-05-17
12:10 Emms писал:
Va kur teisybe pilnai parasyta :) dureliu rankenos is vidaus luzimas buvo ir man, sankabos troseli keiciau 2 kartus, o kas del plastmasiu kimbat tai svorio mazinimas cia .. Pasakykit modeli geresni uz espace uz tokia kaina, eksplotacija pigia, ir talpa, prekem vezt ar panasiai ...
2011-05-17
20:43 писал:
Nezinau kaip jis jum patinka, bet as gyvenime nesesciau y ta espace, nei jo dizainas grazus, nei jis galingas labai butu. Geriau pamokesiu daugiau pinigu bet nusipirksiu man labiau patinkancia masina kad ir ji nebus tokia isgirta kaip kiti sako.
2011-05-17
20:48 Emms писал:
As tai kalbu apie darbine auto , siaip vazinejumui kasdieniui auto tai tikrai nepirkciau , bet kai darbui reikia prekes vezti, tai tinkamas auto :)
darbui galbut ir tiktu del talpumo nesigincysiu
Пользователь
2011-07-16 00:46
espeisas turetu but patwari masina patys pagalwokit plasmase gamtoj isbuna apie 200 metu pats sawo rankom esu tuos espeisus 4 issardes, ardydamas pastebejau kd tik prancuzas gali taip durnaj konstruot masina, ir cia ne vien espeisa tas liecia
Ваше послание |
|