koke jusu nuomone apie audi b4 1.9 tdi , kaip variklei,kuro sanaudos, vaziuokles,kebulai cinkuoti?
Создал
Пользователь
2009-09-14
Пользователь
2009-09-14 19:51
laukiu jusu nuomoniu
Пользователь
2009-09-14 20:28
geras auto, kebulas cinkuotas, nesupus nebijok, kuro sanaudos mazos, na pvz mano a4 1.9tdi 66kw tai vilniuje piko walandom vazinejant max 7l, o trasoj esu ir i 4 tilpes, bet greitis buwo wisoks nuo 110iki 180km/h, warant 90km/h paimtu maziau...b4 tas pats su sanaudom, vaziuokle-paprasta, pigi, zmones sako nelaiko priekines vaziuokles ir t.t, na nzn kiek cia tiesos, turejau bulka-vaziuokle ta pati, tai per metus ar 30k km pakeiciau tik vairo traukes antgali uz 30lt, na visa eksplotacijos laika atraminiai guoliai barskejo, bet tyngejau keist, nes daug darbo, galvojau jaj kokia stoike pareis ar kas tada uz viena pakeisiu, bet taip ir neteko man ju pakeist...1.9tdi varykliai lbj geri, ilgaamziai.tai tiek
Пользователь
2009-09-14 22:33
dekui uz komentara, bet kainos b4 tai didokos , o kaip is vokieciu pirkti ar is lietuviu?koks kainos santykis butu
Пользователь
2009-09-14 23:21
paziek nete vokieciu pardavimu puslapiuose, tai kainos beveik tookios pat, tai su parvezimu tas ant to ir gaunasi.paieshkojus galima ir nebrangiai rast.siaip nesuk galvos, vaziuok i turgus(kauna-utena)ir ieshkokis.nebutu vertos b4 tiek, tai jos ir nekajnuotu daug.masina vera savo pinigu
Пользователь
2009-09-15 06:32
2009-09-14
20:28 писал:
geras auto, kebulas cinkuotas, nesupus nebijok, kuro sanaudos mazos, na pvz mano a4 1.9tdi 66kw tai vilniuje piko walandom vazinejant max 7l, o trasoj esu ir i 4 tilpes, bet greitis buwo wisoks nuo 110iki 180km/h, warant 90km/h paimtu maziau...b4 tas pats su sanaudom, vaziuokle-paprasta, pigi, zmones sako nelaiko priekines vaziuokles ir t.t, na nzn kiek cia tiesos, turejau bulka-vaziuokle ta pati, tai per metus ar 30k km pakeiciau tik vairo traukes antgali uz 30lt, na visa eksplotacijos laika atraminiai guoliai barskejo, bet tyngejau keist, nes daug darbo, galvojau jaj kokia stoike pareis ar kas tada uz viena pakeisiu, bet taip ir neteko man ju pakeist...1.9tdi varykliai lbj geri, ilgaamziai.tai tiek:)
cha cha cha visų pirma tai nėra nei vienos cinkuotos audi kokiam kaime prisiklausėt tokių briedų o traminius bulkai pakeist galėtų ir penktokas ir prie ko čia stoikės
Пользователь
2009-09-15 07:12
Pritariu, masina paprasta remonto islaidos nedideles, variklis patikimas, nezinau vienas minusas bent jau man kad biski kieta pasirode, kiek teko vaziuot. O vienas is didziausiu pliusu mano nuomone audi, greit nepraranda savo vertes zinoma jei ja uzlaikai .As nekalbu apie tuos kur tipo gera masina bet kaina maza. sesk ir vaziuok . Geras daiktas turi kainuot nepigiai. Taiva sekmes perkant si modeli
Пользователь
2009-09-15 08:33
dekui uz nuomones , o gal zinot kokios kainos turguose jei kas esate susidure? o kaip jum audi b4 td 55 kw?
Пользователь
2009-09-15 12:50
2009-09-14
20:28 писал:
geras auto, kebulas cinkuotas, nesupus nebijok, kuro sanaudos mazos, na pvz mano a4 1.9tdi 66kw tai vilniuje piko walandom vazinejant max 7l, o trasoj esu ir i 4 tilpes, bet greitis buwo wisoks nuo 110iki 180km/h, warant 90km/h paimtu maziau...b4 tas pats su sanaudom, vaziuokle-paprasta, pigi, zmones sako nelaiko priekines vaziuokles ir t.t, na nzn kiek cia tiesos, turejau bulka-vaziuokle ta pati, tai per metus ar 30k km pakeiciau tik vairo traukes antgali uz 30lt, na visa eksplotacijos laika atraminiai guoliai barskejo, bet tyngejau keist, nes daug darbo, galvojau jaj kokia stoike pareis ar kas tada uz viena pakeisiu, bet taip ir neteko man ju pakeist...1.9tdi varykliai lbj geri, ilgaamziai.tai tiek:)
2009-09-15
06:32 писал:
cha cha cha visų pirma tai nėra nei vienos cinkuotos audi kokiam kaime prisiklausėt tokių briedų:p o traminius bulkai pakeist galėtų ir penktokas ir prie ko čia stoikės:D
as kalbu apie virsutinius atraminius guolius, jai jau taip tikslei nori zinot ir jai nedaejna paciam....
Пользователь
2009-09-15 12:52
2009-09-15
08:33 писал:
dekui uz nuomones , o gal zinot kokios kainos turguose jei kas esate susidure? o kaip jum audi b4 td 55 kw?
55kw neimk, per silpnas ir sanaudos tos pacios kaip 66kw.bet siaip waryklis lyg ir toks pat kaip 66kw.uz 6k lt galima rast turguje nebloga, aisku bus ir brangesniu ir pigesniu, vidrukis ju kainos yra kazkur 6k lt, swyruoja nuo 4 iki 8k lt
Пользователь
2009-09-15 15:44
o kaip galvojat kainos ju mazes ar liks stabilios?
Пользователь
2009-09-15 18:40
staigaus kritimo nebus, bet beabejo mazes, nes sensta auto, na bet nedaug kirs ta kainapvz pries 5m pirkau bulka 1.8s 66kw 89m uz 4k lt, sparnai buwo papuve priekiniai, sutwarkiau uz 600lt su dazymu ir pan ir pries pusmeti pardaviau ja uz 3k lt, tai znai kaip per 4m kaina tik tiek nukrito tai znai....brolis nusipirko nissana uz 20k lt prie 2 metus, dbr jisaj apie 10-14k lt kainuoja.daryk ishvadaas
Пользователь
2009-09-15 19:38
Jus gal issiciukinkit Audi B4 pirkti uz 6000lt
Jums gal ne visi namie. kas gali pirkti 94m. masina uz 6000lt. juk ta B4 bus geriausiu atveju 94m.
Taigi nukrite kainos masinu, belekaip. Visi pirikupai turguj kur turiejo nusipirke masinas pries naujus metus sedo po nauju i konkretu minusa.
O dabar apie B4 ta pati bulka, tik kiek padailinta. Vaziuokle kaip ir visu audi tokiu metu labai silpna. A6 jau buvo rimtesne.
Taip ju dalys labai pigios, bet tik del to kad neoriginalios. Del to remontas pigus, bet daznas. Varikliai puse velnio, tik labai triuksmingi. Bet tikrai labai ekonomiski.
Jums gal ne visi namie. kas gali pirkti 94m. masina uz 6000lt. juk ta B4 bus geriausiu atveju 94m.
Taigi nukrite kainos masinu, belekaip. Visi pirikupai turguj kur turiejo nusipirke masinas pries naujus metus sedo po nauju i konkretu minusa.
O dabar apie B4 ta pati bulka, tik kiek padailinta. Vaziuokle kaip ir visu audi tokiu metu labai silpna. A6 jau buvo rimtesne.
Taip ju dalys labai pigios, bet tik del to kad neoriginalios. Del to remontas pigus, bet daznas. Varikliai puse velnio, tik labai triuksmingi. Bet tikrai labai ekonomiski.
Пользователь
2009-09-15 20:07
as pats turiu bulka 1987 m ir nesiskundziu del vaziuokles ajsku kieta bet man laiko metus nors ir vazineju visokeis keleis , bet del traukos taj ne koks varijantas 1.8 karbas dujos netraukia visaj , o audi b4 1.9 tdi losia prie sedynes kaip reikalas ir ekonomiskumas didelis pliusas , dar jei neuztenka galios galima cipa ysimest ir per akis 81kw..
Пользователь
2009-09-15 20:14
2009-09-15
19:38 писал:
Jus gal issiciukinkit Audi B4 pirkti uz 6000lt
Jums gal ne visi namie. kas gali pirkti 94m. masina uz 6000lt. juk ta B4 bus geriausiu atveju 94m.
Taigi nukrite kainos masinu, belekaip. Visi pirikupai turguj kur turiejo nusipirke masinas pries naujus metus sedo po nauju i konkretu minusa.
O dabar apie B4 ta pati bulka, tik kiek padailinta. Vaziuokle kaip ir visu audi tokiu metu labai silpna. A6 jau buvo rimtesne.
Taip ju dalys labai pigios, bet tik del to kad neoriginalios. Del to remontas pigus, bet daznas. Varikliai puse velnio, tik labai triuksmingi. Bet tikrai labai ekonomiski.
Jums gal ne visi namie. kas gali pirkti 94m. masina uz 6000lt. juk ta B4 bus geriausiu atveju 94m.
Taigi nukrite kainos masinu, belekaip. Visi pirikupai turguj kur turiejo nusipirke masinas pries naujus metus sedo po nauju i konkretu minusa.
O dabar apie B4 ta pati bulka, tik kiek padailinta. Vaziuokle kaip ir visu audi tokiu metu labai silpna. A6 jau buvo rimtesne.
Taip ju dalys labai pigios, bet tik del to kad neoriginalios. Del to remontas pigus, bet daznas. Varikliai puse velnio, tik labai triuksmingi. Bet tikrai labai ekonomiski.
niekas niekur nesedenebent toks ten ir pirikupaso visa kita tavo parashyta, galima paneiggt arba pasigincyt, bet lbj daug rashyt i reiktu, pasiginciciau jai znociau kad yra su kuo gincytis
Пользователь
2009-09-15 20:34
ajsku sunku rast mazai begusy dyzely nebent is kokio senio pirkt kuris iki baznycios ir atgal vazinedavo bet pasitaiko stebuklu
Пользователь
2009-09-15 22:49
logiskai pamastom.dyzelio resursas didesnis, dyzelis daugiau beges...benzo resuras mazesnis, jis maziau beges...tas ant to ir ishejsi, tik jau ten psichologiskai kai kuriem blogiau kai zn kad dyzelis beges daugiau nei benzas.
Пользователь
2009-09-15 23:46
hebra baikit svaikt argi cia masina bulka tai kaimieciu masina moraliskai psenes modelis geriau paieskok 406peza uz 2000euru gali normalu pimti kebulas nepuna vaziuokle paprasta ir patvari varikliai neuzmusami ir vaziuosi galva iskeles ne su koke seniena bulka pamastyk
Пользователь
2009-09-16 00:24
nu tu cia ir suprikolinai su tuo pezu pezu vazuokles visiskai niekam tikusios galinei tiltai isizergia kas puse metu neduok dieve lietus uzdetum su palange kazi ar tiek laikitu o del pigumo pezai dizeliai tai tikrai pigus aisku jie slabniau traukia nors kw tiek pat kiek ir audi tdi . pries metus peza pirkom uz 10000 lt db uz ji 5000 lt labai sunku gaut del audi jau geriau pasizvalgik i audi a6 96 kokiu metu 2.5 TDI kuro sanaudos ziaurei mazos traukia ziaurei jai nupirksi dar 103 kw ir 6 begiu nebenoresi su ta masina skirtis
Пользователь
2009-09-16 09:15
pezo tai tikrai nenoriu nes turejau kazkada ir man ziaurei nepatiko , brangus islaikymas , o a6 dyzelines brangios o b4 66kw ysimeti cipa 81kw ir trauks kaip a6
Пользователь
2009-09-18 19:13
as nesutinku! mano manimu a4 jau atdgyveno anksciau laiko, gera b4 suprantantis zmones vertins labiau uz a4
Пользователь
2009-09-19 09:33
2009-09-18
19:13 писал:
as nesutinku! mano manimu a4 jau atdgyveno anksciau laiko, gera b4 suprantantis zmones vertins labiau uz a4
Пользователь
2009-09-19 09:34
niponial....
Пользователь
2009-09-19 09:35
kas per asilas pasake, kad audi cinkuotu neraDDD
Пользователь
2009-09-19 17:45
jo pasake tikrai "ismanantis" zmogus.as turejau bulka 90m.ir buvo cinkuota, tad jei nezinot , neklaidinkit kitu .
Пользователь
2009-09-19 20:02
varikliai tai bene vieni is geriausiu dyseliuku, manau uz 4000 lt tikrai galima nupirk gera b4 tdi
Пользователь
2009-09-19 22:10
polis-jai kalbi, kalbek konkreciai...las tau daug kainavo?kokia dalis ir kokia kaina...nes man atrodo sneki, kad tik sneket...
Пользователь
2009-09-22 19:31
variklio taisymas lb brangus?
Пользователь
2009-09-23 21:39
pritariu kolegai del cinko, kas pasake, kad audi necinkuotos??? tegu issiblaivo, kazi kodel jos nepuna, m???? siaip sesuo turi 87 bulka, na ten net vairo stiprintuvo dar ner, ale vaziuoja ir tiek, per metus finansu papraso maksimum 200-300 litu, su dujom, tvarkyt te ner kas, pats sutvarkau namie, jin jau pas mum 7 metai, ir niekas jos nezada keis, pats turiu b4 su dujom, jokiu problemu, na tepalai, filtrai, kalades, kas butina, daugiau jokiu islaidu, beje, kalbant apie ta senute bulka, techa jau trecia karta pati praeina, o kebulas lialka. Maniske beske ir kebulas ne rudeles, dugnas isvis kaip naujas, na del komforto aisku jo tiek ner, kaip a6 ar a8, bet siaip manyciau neblogas variantas, o a4 gaidys su tom aliumininem pakabom, asfaltu dar baikis, bet jei kabini koki zvirkeli, greit islenda, na o dizelis, zinoma jei nusipirksi padoru, tau bus amzinas na cia mano nuomone, jei ka nepykit...
Пользователь
2009-09-23 22:43
dekui uz nuomones audi 4ever!!
Пользователь
2009-09-24 09:15
o gal kas buvot susidure su bulka 1.6 td 59kw , kaip sis varijantas, kuro sanaudos?
Пользователь
2009-09-24 09:25
kaip trauka jei tokia yra?
Пользователь
2009-09-24 09:59
turejau passata 1.6 td 59kw traukdavo tikrai gerai, kuro reikejo apie 6 ltr 100km. manau geriau b4 tdi, nei bulka 16 td
Пользователь
2009-09-24 17:45
aisku geiau b4, bagazine normali, jei per griovius nesimalsi tai ir vaziuokle laikys ir kebulas vos neamzinas yra, turiu trecia ir nesigaliu
Пользователь
2009-09-24 17:48
o norejau paklaust ar galima y 55 kw varikly ydet interkulery?
Пользователь
2009-09-24 17:50
ta prasme y 55kw td ydet dar interkulery
Пользователь
2009-09-24 18:29
galima bet is to jokios naudos nebus
Пользователь
2009-09-24 18:34
kodel?
Пользователь
2009-09-24 18:48
nes jis jau ten yra...td tai nereiskia kad ten nera interkoolerio...tdi-turbo diesel injection, o ne kaip visi galvoja turbo diesel interkuler...td nuo tdi skyriasi kiek zn tik programa, siaip warykliai identiski.tas pats yra ir su a4, yra 1.9td 55kw(retas, bet yra, nebandykit gincytis)1.9tdi 66kw ir 1.9tdi 81kw(kita programa, turbina, purkstukai(patajsykit jaj klystu)).
Пользователь
2009-09-24 19:19
taj gal tada eina perprogramuot ta programa, ar kaip?
Пользователь
2009-09-24 23:06
jo darai chip tiuninga ir turesi mzdauk 80-85kw ir po 66kw chip tuningo ta pati turesi.
Пользователь
2009-09-24 23:14
nebeprikolink TDI elektroninis valdimas o TD ant troso viska valdai tai kur tu ta cipa kabinsi ant gazo troso ?
Пользователь
2009-09-25 09:00
kaip supratau tai 66kw kuro siurblys valdomas elektroniskaj o 55kw varikliuose mehaniskaj su trosu?
Пользователь
2009-09-25 13:26
nezinau kaip pas b4 ten viskas, bet pas a4 55kw irgi elektronika...o del intercoolerio tai b4 1.9td tikrai ji turi.
Пользователь
2009-09-25 15:12
Matau daugiausia zinios jusu yra is nuogirdu ir speliones. Pabandysiu pasidalinti man zinoma info ir apsviesti ar kaikuriuos tik patikslinti Nemaisykite 1.9td su 1.9tdi tai du skirtingi, bei skirtingu veikimo principu veikiantis varikliai. Kas del 55kw ejusi i a4 tai ne tas motoras kur ejo i b4 ar golf3 ir t.t ten tas pats motoras kaip ir pas b4 ar a4 1.9tdi(66kw) kodel 55kw tada paklausite? todel kad ten sumazintas galingumas nuo 66 iki 55kw del to kad tai komercija, tuo metu zmogus pirko auto bet neturejo tiek kad nupirkti 66kw tad pardave jam sumazintu galingumu(programiskai) uz mazesne kaina jei pastebesite tai a4 su 55kw buna lb skurdzios komplektacijos, viskas kad auto butu pigesne. Tas pats buvo ir su bmw 2.5 dyzeliais 85-105kw tik ten skyresi netik programa bet dar ir interkulerio nebuvo pas td, o pas tds yra. Tds-td varikliai identiski, jie yra kameriniai varikliai(ne tiesioginio ipurskimo) tai yra purkstukas dyzeli purske ne tiesiai i cilindra kaip kad tdi. Wolkvagen-audi varikliai td(su ar be interkulerio) tokie pat kaip pas bmw tds. Nors 1.9td is paziuros ir labai panasus su 1.9tdi jie skiresi kaip diena ir naktis ir beje tdi naudai. Tdi daug patvaresnis, ekonomiskesnis, maziau bijo apsuku, lengvai kelesi ir toleruoja padidinta galia. Tdi ir td(i) pagrindiniai skirtumai: pas 81kw turbina su kintama geometrija, siektiek praleidesni purkstukai, naujesnis kompas 16bitu, turbina valdoma vakumu ne slegiu, naujesnis n75 daviklis. kas liecia 92m tdi variklio vidu ir tarkim 2001metu tdi(81kw) viduriai tokie patys(minimaliai skirtumu yra), todel i abu pilasi 10w40 tepalas ir nekitoks. Dar yra skirtumu tarp b4 1.9tdi iki 94metu ir po 94. Pas b4 po 94metu po kapotu valdymas variklio toks pats kaip pas golfa 3tdi ir naujesnes masinas su tokiais varikliai, o iki 94 skiresi siurblys, oro srauto matuokle, n75, b4 turi 182nm ir isibegeja 0-100km/h per 14.1s sedanas max 174km/h, o po 94m audi b4 turi 202nm 0-100km/h jau 13.6s max 177km/h (abeis atvejais, kai masina buvo nauja).
Пользователь
2009-09-25 16:00
taj ar galima is 55kw variklio padaryt 66kw?
Пользователь
2009-09-25 16:17
2009-09-25
16:00 писал:
taj ar galima is 55kw variklio padaryt 66kw?
o tu isiskaityk i mano pastaraji posta ir paaiskes. Koki varikli turi omenyje, kokiam kebule? Is a4 tdi 55kw galima, perprogramuojant kompa, arba ji pakeitus is a4 su 66kw. jei kalbi apie b4 td tai ne. ten net kompo nera kuri perprogramuot, ten tik mechanika.
Пользователь
2009-09-25 17:33
as kalbu apie b4 55kw , o 66 tdi kuro siurbly valdo mehaniskai ar elektroniskaj , nes man atrodo kad a4 1.9 tdi 66kw tai toks pats variklis kaip ir b4 , o kiek atsimenu is praktikos tai daroma elektroniskai....
Пользователь
2009-09-25 17:38
taip elektroninis siurblys tiek pas b4 tiek a4 tdi. apie b4 55kw gali pamirs tdi is jo nepadrysi kaip ir ferario is a4
Пользователь
2009-09-25 20:08
ajsku dekui
Пользователь
2009-09-25 23:01
aisku ir is TD galima ispest biski kw . pakelus turbinos slegi ir padidinus kuro padavima
Ваше послание |
|