Пользователь
2010-06-07 16:40
Sveiki, turiu toki klausima kodel benzininiame variklyje greitai tamseja tepalas? draugas turi toki pati auto tai pas ji tepalas ilgiau islieka skaidrus.
Пользователь
2010-06-07 16:52
A;yva tamsėja, nes jis prisirenka sudegusių medžiagų ar ar nusitrynusio metalo likučių.
Пользователь
2010-06-07 16:54
Alyva norėjau parašyti
Пользователь
2010-06-07 17:27
todel kad degina tepalus
naudingas
4243 / 0
2010-06-07 23:07
gal labai gera alyva pili , sintetika pvz labai gerai nuplauna senus nesvarumus.o dujiniuose auto tepalas beveik nejuodoja ne vienas pvz taksistas taip uzdrozes varikli, kai masina eina per rankas, nes varineja senu bet nepajuodusiu tepalu.
nereikia sikti del tepalo, ziurek kaip motoras dirba ir viskas
nereikia sikti del tepalo, ziurek kaip motoras dirba ir viskas
Пользователь
2010-06-08 09:26
svarbu kad nepabaltaves butu o tepalas turi buti juodas visoms auto.dujinems labai nepajoduoja tik.
Пользователь
2010-06-08 18:06
tikrai neturi but juodas, net dyzelem ir tiem jei keiti laiku neturi but juodas
Пользователь
2010-06-08 18:25
Nes tepalas pradeda atlikti visas savo funkcijas ! pasalina nuo sienelu suodzius, nesvarumus ir t.t. vienu zodziu veikia kaip fayris tik uzpilk ant kempines ir ishkart prades putoti, tai su alyva tas pats beveik vyksta - tik ypylus jy pradeda veikti ir pajuoduoja, siuncia visus neshvarumus y filtra ir ish ten ateina y varikli svarus ishflitruotas tam tikru mikrometriniu skaiciu tepalas tai tiek, nereikia bijoti , kad tepalas tamsios spalvos, ishskyrus automatiniu greiciu deziu
naudingas
4243 / 0
2010-06-08 18:27
is vokieciu kai pirkau masina , o tai ten tepaliukas buvo , su ranka ciupa paciupinejau tai ranka pajuodavo para laiko neissiplove.reiskia tepala reikia keistmatyt 70 000km buvo nekeistas o jai juodas gal jis nuplove senus suodzius ir pajuodo bet dar jai netepus i oda neisigeria tai dar nepurvinas.
Пользователь
2012-12-09 21:07
2010-06-07
16:40 писал:
Sveiki, turiu toki klausima kodel benzininiame variklyje greitai tamseja tepalas? draugas turi toki pati auto tai pas ji tepalas ilgiau islieka skaidrus.
Tepalus pila blogus, kuris neatlieka savo darbo. Jeigu alyva buvo pakeista ir tamsėja –normalu, ypač jeigu variklis yra dyzelinis. Gerai suderintoje alyvoje turi būti priedų, kurių funkcijos yra plauti, skaidyti ir išlaikyti į alyvą patenkančius dispersinio pavidalo teršalus. Jeigu jie šias funkcijas atlieka tinkamai – alyva pajuoduoja. Šie plovimo ir skaidymo priedai šiuolaikinėse variklių alyvose sudaro didžiąją visų priedų dalį. Vien tik alyvos spalva nėra jos kokybės įvertinimo rodiklis.
Пользователь
2012-12-11 08:38
2010-06-08
18:06 писал:
tikrai neturi but juodas, net dyzelem ir tiem jei keiti laiku neturi but juodas
писал:
..
Aisku normalu, pas mane po 3000 dar buna pakankamai skaidrus tepalas, beje dyzelis.Kai kuriuose varikliuose jis pajuoduoja greiciau, pvz mitsubishi 2.td, supili, keli km ir jau tamsesnis.Turejau b3 mono be duju, ten isvis galejau nekeist, nejuodavo nors tu ka.Jei uzlasinus ant pirstu su skuduru nusivalo, reiskia dar neuzsitrses tepaliukas, teko keist scenic tepala, zmogus nuo pirkimo kelis metus buvo nekeites, tei isiterliojau graziai, nenuplove jokie valikliai, nei eteris neeme
Пользователь
2013-02-24 21:05
2010-06-08
18:06 писал:
tikrai neturi but juodas, net dyzelem ir tiem jei keiti laiku neturi but juodas
писал:
..
2012-12-11
08:38 писал:
Aisku normalu, pas mane po 3000 dar buna pakankamai skaidrus tepalas, beje dyzelis.Kai kuriuose varikliuose jis pajuoduoja greiciau, pvz mitsubishi 2.td, supili, keli km ir jau tamsesnis.Turejau b3 mono be duju, ten isvis galejau nekeist, nejuodavo nors tu ka.Jei uzlasinus ant pirstu su skuduru nusivalo, reiskia dar neuzsitrses tepaliukas, teko keist scenic tepala, zmogus nuo pirkimo kelis metus buvo nekeites, tei isiterliojau graziai, nenuplove jokie valikliai, nei eteris neeme
PASISKAITYMUI
Ar pagal spalvą galima spręsti apie variklinės alyvos kokybę? Kodėl variklinė alyva patamsėja eksploatacijos metu. Kodėl kai kurios alyvos patamsėja greičiau, negu kitos?
Į klausimus atsakinėja diplomuotas inžinierius Sven‘as Kioler’is, automobilinių produktų sektoriaus vadybininkas.
Šviežios alyvos spalva neparodo variklinės alyvos kokybės ar bazinių alyvų ir priedų jos sudėtyje.
Bazinės alyvos dažniausiai būna šviesios spalvos. Prieš įdedant priedus, sintetinės alyvos paprastai būna skaidrios spalvos. Tik įpylus tirpių veikliųjų medžiagų, alyva tampa gelsva arba medaus spalvos. Jeigu į alyvą dedama tamsiai raudonos arba juodos spalvos priedų, tai galutinio produkto spalva bus tamsi.
Kai kurių tepalų gamyboje papildomai dedami dažikliai. Tokių būdu gaunama alyvoms būdinga spalva: rausva, žalsva arba melsva. Be to, pirminis produktas niekada nepasidarys šviesesnis, tik truputi patamsės.
Eksploatacijos metu alyva staigiai patamsėjo.
Dėl senumo alyva patamsėja. Be to, čia didelę reikšmę turi temperatūra, eksploatavimo laikas, iš priedų reakcijos metu išsiskiriantys produktai bei patekę nešvarumai. Dyzeliniams varikliams skirta alyva tamsėja taip pat ir dėl pirminio degimo metu susidarančių suodžių. Benzininiams varikliams skirta alyva nebūna visiškai juoda ar tamsiai ruda, nes benzininiame variklyje degimo metu nesusidaro suodžiai.
Tamsi variklinės alyvos spalva rodo tai, jog veikia specialios aktyviosios dalelės, esančios prieduose.
Plovimo priedai neleidžia alyvoje netirpiems oksidacijos produktams sukibti į stambesnes daleles ir neleidžia joms nusėsti ant variklio sienelių bei detalių, dėl to nėra užkišami filtrai ar sutirštinama alyva. Taigi, plovimo priedai palaiko švarų variklį ir apsaugo jį nuo nusidėvėjimo.
Naujos variklinės alyvos staigus patamsėjimas, rodo puikias valymo savybes.
Didesnį dėmesį variklinei alyvai turėtų skirti tie vairuotojai, kurie turi senesnes transporto priemones! Šiuolaikinės tepimo priemonės gali ištirpdyti senas nuosėdas ir taip užteršti tepimo sistemą arba net sukelti variklio gedimą.
Ar pagal spalvą galima spręsti apie variklinės alyvos kokybę? Kodėl variklinė alyva patamsėja eksploatacijos metu. Kodėl kai kurios alyvos patamsėja greičiau, negu kitos?
Į klausimus atsakinėja diplomuotas inžinierius Sven‘as Kioler’is, automobilinių produktų sektoriaus vadybininkas.
Šviežios alyvos spalva neparodo variklinės alyvos kokybės ar bazinių alyvų ir priedų jos sudėtyje.
Bazinės alyvos dažniausiai būna šviesios spalvos. Prieš įdedant priedus, sintetinės alyvos paprastai būna skaidrios spalvos. Tik įpylus tirpių veikliųjų medžiagų, alyva tampa gelsva arba medaus spalvos. Jeigu į alyvą dedama tamsiai raudonos arba juodos spalvos priedų, tai galutinio produkto spalva bus tamsi.
Kai kurių tepalų gamyboje papildomai dedami dažikliai. Tokių būdu gaunama alyvoms būdinga spalva: rausva, žalsva arba melsva. Be to, pirminis produktas niekada nepasidarys šviesesnis, tik truputi patamsės.
Eksploatacijos metu alyva staigiai patamsėjo.
Dėl senumo alyva patamsėja. Be to, čia didelę reikšmę turi temperatūra, eksploatavimo laikas, iš priedų reakcijos metu išsiskiriantys produktai bei patekę nešvarumai. Dyzeliniams varikliams skirta alyva tamsėja taip pat ir dėl pirminio degimo metu susidarančių suodžių. Benzininiams varikliams skirta alyva nebūna visiškai juoda ar tamsiai ruda, nes benzininiame variklyje degimo metu nesusidaro suodžiai.
Tamsi variklinės alyvos spalva rodo tai, jog veikia specialios aktyviosios dalelės, esančios prieduose.
Plovimo priedai neleidžia alyvoje netirpiems oksidacijos produktams sukibti į stambesnes daleles ir neleidžia joms nusėsti ant variklio sienelių bei detalių, dėl to nėra užkišami filtrai ar sutirštinama alyva. Taigi, plovimo priedai palaiko švarų variklį ir apsaugo jį nuo nusidėvėjimo.
Naujos variklinės alyvos staigus patamsėjimas, rodo puikias valymo savybes.
Didesnį dėmesį variklinei alyvai turėtų skirti tie vairuotojai, kurie turi senesnes transporto priemones! Šiuolaikinės tepimo priemonės gali ištirpdyti senas nuosėdas ir taip užteršti tepimo sistemą arba net sukelti variklio gedimą.
Ваше послание |
|