Пользователь
2009-11-08 15:04
Taigi ketinu pirkti masina. Dabar turiu Renault Espace 2 kartos 2.2 bendzinas/dujos 1995 metu ir esu nepatenkintas. oro filtras sprogineja , visos plastmases luzineja. Noriu ja parduoti ir nusipirkti kaska panasaus i OPEL OMEGA B nuo 1994 metu universala arba Ford Transit nuo 1993 metu. Noriu masinos kuri butu auksta , nemegstu kai "uzpakalis velkasi zeme" Omega atrodo talpi ir gan auksta palyginus su kitomis . esu nuziurejas daug komentaru apie 2.5 TDS variklius ( aisku blogu ) nusprendziau 2.0 litru motora ziureti. girdejau yra ir 2.0 dyzeliu , bet ju nelabai randu . norisi pigiau vazineti taigi ziuriu tik i dyzeli ir i bendzinas/dujos. Noreciau paklausti kokie yra minusai pas omegas, kaip tarnauja varikliai, ar greciu deze patvari, ir aisku ar masina nera kieta, norisi komforto. siaip noretusi naujesnio medelio negu 1994 metu dairausi galbut 1996 metu. dar noriu paklausti ar butu imanoma uz (iki) 4500 litu nusipirkti gera, nedausta opeli. aisku dar i kur reiketu ziureti perkant pvz.: dugna, kapota ir t.t. daug kas sako kad opeliai labai rudija , bet kaskaip neesu mates omegos kuri yra surudyjusi ir dar beje esu pats anksciau turejas opel kadett. kelis metus ant atviro lauko stovejo nenaudojama ir nebuvo ne rudeles . galop pries keleta metu ji pardaviau. taigi as manau jai masina gerai priziurima ji niekada nebuna supuvusi ar surudyjusi..
Пользователь
2009-11-08 15:38
uosvis turi omega 2, 5 benza/dujos, varikliu nesiskundzia, bet vairo kolonke per metus du kart keite, (gal lieva papuole vis) galines spyruokles, nes irgi luzo pora kartu, siurbli, viskas nebrangu bet man atrodo nera labai ir patikima
Пользователь
2009-11-08 16:47
manau geriau pirk audi c4 karavana
Пользователь
2009-11-08 23:05
omega rudija iki 97m jai neklystu.. nuo 97 ar 98 ji jau eina cinkuota.as siulyciau geriau irgi c4.omega galu varoma jinai rija nemazai.dyzeliai-kaip pataikysi.siaip nemazai bedu su tuo tdsu.. gal pataikysi ant gero bet viskiek jis nera ekonomiskas.valgo mieste 8-9 tikrai plius ant zemu apsuku biski bukas.trasoj tds super jauciasi, mieste man pvz nepatiko.su dujom niekad nevazinejau ilgai todel negaliu pasakyt kaip dujos kokiam varykliui.be duju varykliai geri.kaip seni taip ir ecotekai.senesnis net patikimesnis.siaip komfortiska masina, detales papigiai, tik kad rija biski ir rudija.uz 4500 manau paimsi tikrai su dujom nebloga kokiu 94-96 metu.
Пользователь
2009-11-09 00:29
nesvaikit, omega dyzelis 8-9 mieste valgo ? 11litriuku kai niekur paima, nebent pas jus mieste neivieno sviesoforo nera, arba naktimis vazinejate.
Пользователь
2009-11-09 00:33
2.5 – 131 AG, dyzelis su turbokompr.
Su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1550 kg, maks. 2120 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai (80x82.8 mm), 2497 kub.cm; suspaud. laipsnis 22.5:1; 96 kW (131 AG) esant 4500 aps./min; 38.4 kW/l (52.3 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2200 aps./min, dyz. degalai.
Variklio konstrukcija: žymėjimas X25TD; dyzelis su sūkurine kamera; 2 lygiagretūs vožtuvai cilindrui, 1 viršutinis paskirst. velenėlis (grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 7 atramomis; tepalas 6.5 l, didelio slėgio degalų siurblys su elektron. degalų įpuršk. reguliavimu, 1 turbokompr., tarpinis aušintuvas. Baterija 85 Ah, generatorius 105 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 10.2 l.
Transmisija: (užpak. pavara), pagal užsakymą blokuojantysis diferenc. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.81; II. 2.11; III. 1.34; IV. 1; V. 0.76; atbulinė eiga 3.4; pagr. pavara 3.45.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba, gale – įstrižos svirtys, išilg. svirtys; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort., taip pat elektronikos valdomais amortizatoriais.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 29.6 cm, užpakalinių 28.6 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; “varžtas-veržlė” tipo vairo mechanizmas su stiprintuvu, degalų bakas 75 l; padangos 205/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 273 cm, vėžė 151.5/153 cm, prošvaisa 14 cm, posūkio skersmuo 11 m, bagažinė 530/830 kub.dm, ilgis 478.5 cm, plotis 178.5 cm, aukštis 145 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 200 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 45.1 km/h; 0-100 km/h 12 s; 1 km iš vietos 33.5 s; specifinis svoris 16 kg/kW (11.8 kg/AG), sąnaudos EU 6.1/10.9 l/100 km.
Su mechan. pavarų dėže
Kėbulas, svoris: (DIN), sedanas, 4 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1550 kg, maks. 2120 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai (80x82.8 mm), 2497 kub.cm; suspaud. laipsnis 22.5:1; 96 kW (131 AG) esant 4500 aps./min; 38.4 kW/l (52.3 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2200 aps./min, dyz. degalai.
Variklio konstrukcija: žymėjimas X25TD; dyzelis su sūkurine kamera; 2 lygiagretūs vožtuvai cilindrui, 1 viršutinis paskirst. velenėlis (grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 7 atramomis; tepalas 6.5 l, didelio slėgio degalų siurblys su elektron. degalų įpuršk. reguliavimu, 1 turbokompr., tarpinis aušintuvas. Baterija 85 Ah, generatorius 105 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 10.2 l.
Transmisija: (užpak. pavara), pagal užsakymą blokuojantysis diferenc. 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.81; II. 2.11; III. 1.34; IV. 1; V. 0.76; atbulinė eiga 3.4; pagr. pavara 3.45.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba, gale – įstrižos svirtys, išilg. svirtys; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, cilindrinės spyruoklės, teleskopiniai amort., taip pat elektronikos valdomais amortizatoriais.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 29.6 cm, užpakalinių 28.6 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; “varžtas-veržlė” tipo vairo mechanizmas su stiprintuvu, degalų bakas 75 l; padangos 205/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 273 cm, vėžė 151.5/153 cm, prošvaisa 14 cm, posūkio skersmuo 11 m, bagažinė 530/830 kub.dm, ilgis 478.5 cm, plotis 178.5 cm, aukštis 145 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 200 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 45.1 km/h; 0-100 km/h 12 s; 1 km iš vietos 33.5 s; specifinis svoris 16 kg/kW (11.8 kg/AG), sąnaudos EU 6.1/10.9 l/100 km.
Пользователь
2009-11-09 09:10
jai cia gamintuojo duomenys-valgo 10.9.yra svesaforubet as per kamscius su ja nevazinejau suvalge kazkur 10(apytikslisiai) su automatine deze. todel pagalvojau kad su mechanika bus kokie 8-9.vistiek kaip dyzeliui cia yra daug, o jai 11 tai dar geriau-ka norejau ir pasakyt kad valgo daug.
Пользователь
2009-11-10 19:05
na omegos vaziavimas lyginams su bumeriu audi c4 tikrai nera minkstesne uz omega b, taip 2.5tds motorai nieko gero jei nori vazinet dujomis kolegos teisingai pasake imi su c20ne varikliu ir vaziuosi ilgai, vaziuokle opelio prilygsta pagal patvaruma merso vaziuoklei, na problema vienintele rudys pirkdamas ziurek arkas ir dugna... vengt tiuningu visokiu ir pan nesamoniu
Пользователь
2009-11-28 03:02
teko vaziuot su omega dyzeline tai pas mane mieste pakrauta apie 200lg bagazinej suede iki 10 litru dyzelio.. omega lenkia c4 minkstumu ir konfortu.. jei desi dujas tai tik i c20ne 8v varikli.
ipurskimines dujos gerai sutampa ir su kitais varikliais..
ipurskimines dujos gerai sutampa ir su kitais varikliais..
Пользователь
2011-02-26 13:20
turėjau ir omegą 2, 5 dujos mech. ir transit'ą. Transitas tai nesveika masina, statybose dirbo 3 metus (sudaužė kamazas), važiuoklė remontuota 1 kart už 500 lt restauravo šarnyrus ir čia visi pinigai mašinai. Kiek jis vežęs ir kaip bijau net ir pasakoti ir nemanau kad kas nors patikės. Nei kas keitė tepalus ar filtrus. Busas su dujom buvo. Vėl ieškau transito pigaus bet nerandu.
Omega turėjau 2, 5 dujos - parduodamas verkiau, turiu pežą 806 D, nereikalinga man ji buvo, bet mašina nereali: komfortas, trauka... Ir tikrai gailiuosi kad pardaviau, dabar reikia mašinos (mano remonte ilgam) ieškau visokių lupynių, žiūriu omegą 2, 5 tds automatas, bet bijau. O benza 2, 5 imčiau iš karto. Kiek domėjausi tomis omegomis, 2, 0 ecotekai - bėda, 2, 5 tds - bėda, 2, 5 automatinė dėžė bėda.
Omega turėjau 2, 5 dujos - parduodamas verkiau, turiu pežą 806 D, nereikalinga man ji buvo, bet mašina nereali: komfortas, trauka... Ir tikrai gailiuosi kad pardaviau, dabar reikia mašinos (mano remonte ilgam) ieškau visokių lupynių, žiūriu omegą 2, 5 tds automatas, bet bijau. O benza 2, 5 imčiau iš karto. Kiek domėjausi tomis omegomis, 2, 0 ecotekai - bėda, 2, 5 tds - bėda, 2, 5 automatinė dėžė bėda.
Пользователь
2011-03-01 13:14
2011-02-26
13:20 писал:
turėjau ir omegą 2, 5 dujos mech. ir transit'ą. Transitas tai nesveika masina, statybose dirbo 3 metus (sudaužė kamazas), važiuoklė remontuota 1 kart už 500 lt restauravo šarnyrus ir čia visi pinigai mašinai. Kiek jis vežęs ir kaip bijau net ir pasakoti ir nemanau kad kas nors patikės. Nei kas keitė tepalus ar filtrus. Busas su dujom buvo. Vėl ieškau transito pigaus bet nerandu.
Omega turėjau 2, 5 dujos - parduodamas verkiau, turiu pežą 806 D, nereikalinga man ji buvo, bet mašina nereali: komfortas, trauka... Ir tikrai gailiuosi kad pardaviau, dabar reikia mašinos (mano remonte ilgam) ieškau visokių lupynių, žiūriu omegą 2, 5 tds automatas, bet bijau. O benza 2, 5 imčiau iš karto. Kiek domėjausi tomis omegomis, 2, 0 ecotekai - bėda, 2, 5 tds - bėda, 2, 5 automatinė dėžė bėda.
Omega turėjau 2, 5 dujos - parduodamas verkiau, turiu pežą 806 D, nereikalinga man ji buvo, bet mašina nereali: komfortas, trauka... Ir tikrai gailiuosi kad pardaviau, dabar reikia mašinos (mano remonte ilgam) ieškau visokių lupynių, žiūriu omegą 2, 5 tds automatas, bet bijau. O benza 2, 5 imčiau iš karto. Kiek domėjausi tomis omegomis, 2, 0 ecotekai - bėda, 2, 5 tds - bėda, 2, 5 automatinė dėžė bėda.
nu nzn... man rodos kiekviena gali pabirt ir jei kam su kokia nepasiseka iskart kaltina kad masinuks levas.. turiu omega jokio vargo su ja...ir 2.5td ir automatas...nei cinkuota bet nei rudeles nera... mano nuomone reikia priziuret, laiku ir tepaliukus keist... nu bedos neturiu tikrai.i danija vaziavau kelis kart nei pabiro nei ka...o kelias ohoho
naudingas
4243 / 0
2011-03-01 14:10
ka bendro ir panasaus turi ford tranzit ir opel omega kad negali apsisprest
Пользователь
2011-03-01 14:16
dvieju skirtingu rusiu masinos o kas sako kad omegos tds silpni tai nemoka vazinet su jomis 2.0Eco 100kw su tiesioginem dujom 2 metus atidrosta buvo .. ir laiko iki siol tam zmogui..
Пользователь
2011-03-01 15:35
Omega b 2.0 benz, dujas geriau dek pats pries pradedamas eksplotuoti, maziau sansu "pakibti" su lavonu kazkieno pries tave nuvarytu iki.. Pati masina normali, pigi, neblogas variantas Dyzelis?
Пользователь
2011-03-02 19:12
na, del omegos nezinau.brolis kazkada turejo auto versliuka nebloga susukes.gerai jam ten ejosi masinas ikist zmonems.zinoma, turejo visokiu markiu auto, pagrindas buvo universalai, bet buvo ir isimciu, kai koki sedana isigydavo.tai vat, pradejo versliuka nuo opel astros 1.7 dyz., o pries pora metu baige ta pacia astra tik 2.0 dyz.sako, is visu pirktu-parduotu masinu geriausia.bet cia tavo pasirinkimas
Ваше послание |
|