Пользователь
2011-03-31 14:36
Sveiki.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Пользователь
2011-03-31 19:16
Sveikas. Kažkada buvau tikras Audi gerbėjas, bet dar pernai metais įsigijau Volvo V70 TDI, o po kurio laiko ir Volvo 850 T-5 2.3 turbo 166kW.su tiesioginėm dujom ir supratau, kad jei kada tektų parduoti jį, grįžčiau tik prie Volvo.
Taigi, šį automobilį jau perpratau, žinau jo silpnasias vietas, daug literatūros apie jį perskaičiau.Taigi, iš esmės 2.0 ir 2.3 yra tas pats, tik turbina galingesnė, todėl ir kW daugiau. Silpnosios vietos tai būtų vairo kolonėlė, pečiuko radiatorius ir t.t. žoždiu gana patvari mašina, bet suprask, kad su jom į bažnyčią nebuvo važinėjama, o ir per tiek metų ne pas visas likę visi arkliai, pas daugumas jau išsilakstę. Su dujomis sugyvena labai gerai, pas mane asmeniškai ant jų dar geriau važiuoja nei ant benzo. Turbinos patvarios, jei laiku buvo keičiami tepalai ir buvo pilami tinkami tada dar turbina dirbs. Ant savo Volvo 850 esu pakeitęs tikrai nemažai dalių, žinau ją kaip nuluptą.
Beje, tai yra T-5 pradininkė, dar 93m.pabaigoje Švedai įmontavo pirmajį T-5 variklį ir tai buvo Volvo 850. Savo auto nežadu parduot, bet noras atsinaujinti visada yra. Jei dar domina kokie klausimai - klausk.
Taigi, šį automobilį jau perpratau, žinau jo silpnasias vietas, daug literatūros apie jį perskaičiau.Taigi, iš esmės 2.0 ir 2.3 yra tas pats, tik turbina galingesnė, todėl ir kW daugiau. Silpnosios vietos tai būtų vairo kolonėlė, pečiuko radiatorius ir t.t. žoždiu gana patvari mašina, bet suprask, kad su jom į bažnyčią nebuvo važinėjama, o ir per tiek metų ne pas visas likę visi arkliai, pas daugumas jau išsilakstę. Su dujomis sugyvena labai gerai, pas mane asmeniškai ant jų dar geriau važiuoja nei ant benzo. Turbinos patvarios, jei laiku buvo keičiami tepalai ir buvo pilami tinkami tada dar turbina dirbs. Ant savo Volvo 850 esu pakeitęs tikrai nemažai dalių, žinau ją kaip nuluptą.
Beje, tai yra T-5 pradininkė, dar 93m.pabaigoje Švedai įmontavo pirmajį T-5 variklį ir tai buvo Volvo 850. Savo auto nežadu parduot, bet noras atsinaujinti visada yra. Jei dar domina kokie klausimai - klausk.
Пользователь
2011-03-31 19:37
Dėkoju , midwest, už išsamų atsakymą
Kaip supratote, tai man dar metai iki teisių (17m man ) bet tikrai esu apturėjęs nemažai praktikos su automobiliais tiek eksploatavimo tiek remonto srityse.
Dėl turbinų klausiau, nes teko apturėti Fiat Ulysse 2, 0 turbo su dujom, tai dažnai teko ją tvarkyti (būtent turbiną)
Dėl automobilio aptarnavimo (tepalų, visų filtrų, diržų keitimų) kas be ko bus daroma laiku, nes pats esu vienas iš tų kuriam automobilis daugiau nei transporto priemonė ir noriu, kad ji būtų tvarkinga...
Dar kartą dėkoju
Kaip supratote, tai man dar metai iki teisių (17m man ) bet tikrai esu apturėjęs nemažai praktikos su automobiliais tiek eksploatavimo tiek remonto srityse.
Dėl turbinų klausiau, nes teko apturėti Fiat Ulysse 2, 0 turbo su dujom, tai dažnai teko ją tvarkyti (būtent turbiną)
Dėl automobilio aptarnavimo (tepalų, visų filtrų, diržų keitimų) kas be ko bus daroma laiku, nes pats esu vienas iš tų kuriam automobilis daugiau nei transporto priemonė ir noriu, kad ji būtų tvarkinga...
Dar kartą dėkoju
Пользователь
2011-03-31 19:56
2011-03-31
14:36 писал:
Sveiki.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Tikrai geras sprendimas del tokios volvo. Vazineju su 2.0 t-5, cipuota. Galinga kada reik, rami ir ekonomiska ramiai vaziuojant. Pastatytos dujos, viskas normaliai, tik pati iranga buna streikuoja, bet greit sutvarkau(pats dejau)... rimciausi gedimai buvo variklio ausinimo radiatorius, paskui pradejo tepala i antifryza varyt. Pasirodo buvo to naudoto radiatoriaus tepalo ausinimo radiatoriukas trukes (jis imontuotas i vidu).
Jei guoliai priekiniai nebuvo dar keisti, buk pasiruoses ateity atseiketi apie 300lt uz normalesnes kokybes vieneta.
Atkreipk demesi i galinius sailenblokus(didziuosius), ar niekas nebilda, irgi brangus dalykas.
Jei masina buvo priziureta ir tvarkyta TVARKINGAI, bus tikrai geros bukles. Aisku nesakau kad paims ir nebus gedimu...
Labai svarbu kokie tepalai pilami buvo yra ir bus. Visas variklio ir turbinos tarnavimas priklauso nuo to, koks tepalas naudojamas. Jam negalima gailet pinigu.Kadangi yra turbina, sveikiausia pilnai sintetiniai tepalai, neklausau "meistru" nuomones kad i sena masina reik pilt pusiau sintetinius, tirstesnius tepalus, nes sintetinius "valgys"... Pilnai sintetiniai pas mane, ir tarp keitimu tik 200ml dapilu.
Tiesa, dar kompa keiciau, 100 litu uz naudota.
Mamos 2.3 t-5 automatui deze keitem. bet tokiai masinai as tik uz rankine.
Garaze stovi dvi 850, svarbesnius dalykus pasakiau, o kiti remontai buvo tik devimu detaliu- sailenblokai, stabdziu diskai ir kalades, zodziu iprastines dazniau keiciamos dalys
nesigailiu saviske nei kiek. Visokius BMW, civikus su kibirinem duslem kaaaip nori maustai, isilieti irgi paprasta , nezinau kiek galios yra pas mane db bet 4.4 s80 v8 315 ag, nuo 40km/h dugnu, korpusu atsiliko ir neaplenke iki kol sudirbo protas ir nenusprendem stabdyt
Taigi, tikrai idomi masina linkiu gero pirkinio ir smagaus vazinejimo pasakiau viska su kuo teko susidurt, tikiuos padejo bent kiek.
Jei guoliai priekiniai nebuvo dar keisti, buk pasiruoses ateity atseiketi apie 300lt uz normalesnes kokybes vieneta.
Atkreipk demesi i galinius sailenblokus(didziuosius), ar niekas nebilda, irgi brangus dalykas.
Jei masina buvo priziureta ir tvarkyta TVARKINGAI, bus tikrai geros bukles. Aisku nesakau kad paims ir nebus gedimu...
Labai svarbu kokie tepalai pilami buvo yra ir bus. Visas variklio ir turbinos tarnavimas priklauso nuo to, koks tepalas naudojamas. Jam negalima gailet pinigu.Kadangi yra turbina, sveikiausia pilnai sintetiniai tepalai, neklausau "meistru" nuomones kad i sena masina reik pilt pusiau sintetinius, tirstesnius tepalus, nes sintetinius "valgys"... Pilnai sintetiniai pas mane, ir tarp keitimu tik 200ml dapilu.
Tiesa, dar kompa keiciau, 100 litu uz naudota.
Mamos 2.3 t-5 automatui deze keitem. bet tokiai masinai as tik uz rankine.
Garaze stovi dvi 850, svarbesnius dalykus pasakiau, o kiti remontai buvo tik devimu detaliu- sailenblokai, stabdziu diskai ir kalades, zodziu iprastines dazniau keiciamos dalys
nesigailiu saviske nei kiek. Visokius BMW, civikus su kibirinem duslem kaaaip nori maustai, isilieti irgi paprasta , nezinau kiek galios yra pas mane db bet 4.4 s80 v8 315 ag, nuo 40km/h dugnu, korpusu atsiliko ir neaplenke iki kol sudirbo protas ir nenusprendem stabdyt
Taigi, tikrai idomi masina linkiu gero pirkinio ir smagaus vazinejimo pasakiau viska su kuo teko susidurt, tikiuos padejo bent kiek.
Пользователь
2011-03-31 20:13
Dėkoju Jums irgi, vikissj.
Mane tuom ir traukia ši Volvo, nes man ji yra solidus „Ultimate Sleeper“ automobilis .
Pas tėvą TDI su automatu, nors ir įjungus „sport“ režimą yra truputį buka. Pats tai tik į mechanines dairysiuos.
Dėkui dar kartą
Mane tuom ir traukia ši Volvo, nes man ji yra solidus „Ultimate Sleeper“ automobilis .
Pas tėvą TDI su automatu, nors ir įjungus „sport“ režimą yra truputį buka. Pats tai tik į mechanines dairysiuos.
Dėkui dar kartą
Пользователь
2011-04-05 12:11
as ir turiu klausima kokios butu kuro sanaudos 850 2.0 turbo
Пользователь
2011-04-05 13:22
2011-03-31
14:36 писал:
Sveiki.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Nejuokink, pavazinekit asmeniskai nusipirke tada toliau vieni kitiems makarus galesit kabinti.Ziauriai netaupus ypac benz su turba, dyzeliai irgi apsirijeliai, didziausia problema kad net dyzeli parduoti SUNKU, o i T-benz tai nebent bukagalvis kistu dujas, kam apsirijeli perki jei poto kastruoji?Gal tuomet Hummer`i su benz varikliu verciau pasiimk ir stoves kieme laikrascio pescias eitumei.
Пользователь
2011-04-05 14:47
2011-03-31
14:36 писал:
Sveiki.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
2011-04-05
13:22 писал:
Nejuokink, pavazinekit asmeniskai nusipirke tada toliau vieni kitiems makarus galesit kabinti.Ziauriai netaupus ypac benz su turba, dyzeliai irgi apsirijeliai, didziausia problema kad net dyzeli parduoti SUNKU, o i T-benz tai nebent bukagalvis kistu dujas, kam apsirijeli perki jei poto kastruoji?Gal tuomet Hummer`i su benz varikliu verciau pasiimk ir stoves kieme laikrascio pescias eitumei:lol::lol::lol::lol:.
tau su galvele viskas ok?
Пользователь
2011-04-05 15:02
Jo, kai i turbinini benzinini varikli deda dujas reikia greit pribegt su kirviu ir rankas nukapot
Пользователь
2011-04-05 22:06
Pritariu dėl dujų, jos yra blogis betkokiame variklyje, ypač turbininiam. Bet žiuriu kas yra aktualiau. Man patinka šios Volvo ir yra ne vienas ir ne du žmonės įsistatę dujas į t-5'us ir važinėja be problemų todėl žadu surizikuot.
Kitas dalykas, tai erzina žmonės, kurie šneka, kad tik šnekėt. Kad kaip ir palyginimui, teigia jog tiek dyzeliniai, tiek benzininiai suvartoja daug kuro. Dėl benzininių tikrai nieko nepasakysiu, bet dėl dyzelio, kaip tokios masės automobiliui, ~7 litrus 100km važiuojant pusiau mieste, pusiau užmiestyje nepasakyčiau, kad daug, anaiptol kai važiuojama buvo ir nuspaudžiant gazą karts nuo karto (žinau ką sakau, nes labai gerai žinomas TDI modelis).
Todėl prašyčiau, rašykit tik tai ką žinot apie Volvo 850/s70/v70.
Kitas dalykas, tai erzina žmonės, kurie šneka, kad tik šnekėt. Kad kaip ir palyginimui, teigia jog tiek dyzeliniai, tiek benzininiai suvartoja daug kuro. Dėl benzininių tikrai nieko nepasakysiu, bet dėl dyzelio, kaip tokios masės automobiliui, ~7 litrus 100km važiuojant pusiau mieste, pusiau užmiestyje nepasakyčiau, kad daug, anaiptol kai važiuojama buvo ir nuspaudžiant gazą karts nuo karto (žinau ką sakau, nes labai gerai žinomas TDI modelis).
Todėl prašyčiau, rašykit tik tai ką žinot apie Volvo 850/s70/v70.
Пользователь
2011-04-05 22:16
Cia rysciai jauciasi kad bene pats temos autorius daugiausiai ir ismanai apie volvo 850. Koks skirtumas kiek ji ten ryja- yra masina bus ir ant benzo lt.. Esi balta varna, tas nera blogai
Пользователь
2011-04-05 22:23
Nu aš žinau apie dyzelinę Volvo tik, nes tėvas tokia turi, tai truputį apsišvietęs, nes tenka prie jos prikišt nagus. Dažniausiai vien tik man .
Teko turėt Fiat'a, kaip ir minėjau anksciau, 2 litrai turbo ir su dujom, tai matomai dujų kaitresnės išmetamosios dujos prisidėjo prie turbinų irimo Iš tiesų mane baugina turbininis variklis su dujom kaip pirmąjai mašinai, bet kaip ir sakiau bandysiu surizikuoti.
Teko turėt Fiat'a, kaip ir minėjau anksciau, 2 litrai turbo ir su dujom, tai matomai dujų kaitresnės išmetamosios dujos prisidėjo prie turbinų irimo Iš tiesų mane baugina turbininis variklis su dujom kaip pirmąjai mašinai, bet kaip ir sakiau bandysiu surizikuoti.
Пользователь
2011-04-05 22:38
Ai dar ka norejau pasakyt, kad rinkdamasis masina pagal tevo autoriteta ir panasia nuomone gali isklysti is kelio biski, mane atsimenu kai buvo 16-18m irgi tevas buvo "uzgydes" su dyzelinem masinom, nuo tada kokias 7 skirtingas zyzelius pabandziau paturet, da nu jivo.. Paskui kazkaip pasitaike kad pakirtau galinga benzinine ir nuo tada pasukau sportcoupe keliu, kur dabar ir esu Tuo metu ir mergos ir visa kita kitaip ziuri, paciam malonu vazinet normaliai, ypac tavo amziuj
Пользователь
2011-04-05 22:49
Pats vairavau vovlo 850 dyzeline , viskas buvo tvarkoj , svedas yra svedas ir tegul sako kas ka nori , masina sunki , vangi savotiskai , bet saugi , ir tirkai gana patvari , su pakabe bedu ipatingu nera , pakaba gera , kiek brangesne nei kokio golfo bet tarnauja mano manymu padoriau , po dyzelines 850 turejau v70 dyzeline , tas pats variantas tik kad kazkiek apvalesnis tiek kebulo tiek salono atzvilgiu , dyzeliniai varikliai tikrai geri , tiek 850 tiek v70 dyzeliuose stovi audiniu dyzeliniai varikliai , tie senesni , v5 kuriuos dar lietuviai legendiniais vadina na bet jie to vardo verti , skiriasi kompas biski ir dar kelios smulkmenos , esme tapati , paskutine tureta volva buvo butent 850 T-5 R , ilgai dvejojau nulipant nuo dyzelio bet nenusivyliau , turbinos tvarkoj , blogiausi atveju uz 500 lt susitvarkai ir nebesuki galvos ji amziam , varikliai geri , benzas ne dyzelis , daug maziau kaprizu ir seip svedu benzininiai neblogi , na o dujos irgi nepriesas , tik dujom reik nepagailet pinigu , susidek geras dujas neturesi bedu , susidesi pas garazinius durnelius ir dar uz gan gera kaina vargsi , jai kas domina gali parasyt tikrai galiu papasakot nes esu turejas tai kas tave domina , seip , reziume tj imk ir nesuk galvos , tik pirkdamas pasijunk kompa pasitikrink turbina , elektronika pramesk , praplesk gerai ar eina ir per duobes pakaba prakratyk , jai viskas ok kazkokio akibroksto blogo nusipirkus tiketis nereiks.
Пользователь
2011-04-06 09:16
Veiksmautojas, aš ir nesirenku mašinos dėl tėvo autoriteto Čia buvo mano įtaka tėvui vietoj Audi 100 C4 paimti šitą, nes tos visos ceškės jau vemt verčia, moldingai atplyšinėje pas jas. Dyzelio aš ir nelabai noriu. Todėl ir klausinėju labiau apie T-5.
Dėl dyzelinio variklio, tai ten tik I5 (ne v5 kaip kažkas čia minėjo) blokas nuo audinės stovi, bet labai daug dalių skiriasi nuo Audi. Dar pliusas Volvo dyzeliuose, kad jie būna 103kW, o ne 85kW kaip Audi (yra ir Audi su 103kW, žinau, bet jų neperdaugiausiai).
O Volvos man patinka dėl savo solidžios ir kiek „nuobodokos“ išvaizdos, todėl aš noriu T-5, kad būtų kaip „vilkas ėriuko kailyje“. Dar pliusas, kad ji yra patvari, per tiek laiko kiek ją turim nieko rimto nereikėjo keisti, tik einamus dalykus.
Dėl dyzelinio variklio, tai ten tik I5 (ne v5 kaip kažkas čia minėjo) blokas nuo audinės stovi, bet labai daug dalių skiriasi nuo Audi. Dar pliusas Volvo dyzeliuose, kad jie būna 103kW, o ne 85kW kaip Audi (yra ir Audi su 103kW, žinau, bet jų neperdaugiausiai).
O Volvos man patinka dėl savo solidžios ir kiek „nuobodokos“ išvaizdos, todėl aš noriu T-5, kad būtų kaip „vilkas ėriuko kailyje“. Dar pliusas, kad ji yra patvari, per tiek laiko kiek ją turim nieko rimto nereikėjo keisti, tik einamus dalykus.
Пользователь
2011-04-06 12:10
Nu jo, volvo patvarios, tos kur renault nera prisideje prie gamybos ryskiai
skirmancius
4 / 0
2012-07-09 13:56
2011-03-31
14:36 писал:
Sveiki.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
Aš norėčiau išgirsti apie Volvo 850 T-5 modelį su 2, 0 (155kW) ir 2, 3 (166kW) variklius.
1. Kokios silpnosios jų vietos?
2. Kaip sugyvena su dujomis? (jeigu ir būtų dedamos tai tik tiesioginio įpurškimo).
3. Ar patvarios turbinos?
Užsikabliavau būtent ant Volvų kai tėvas įsigijo 850 TDI (man ant nosies teisės ir žvalgausi į mašiną, kuri būtų pakankamai galinga, saugi ir praktiška). Man šis automobilis labai prie širdies, apie dyzelinį varikli žinau nemažai, bet mane labiau domina T-5 modifikacija.
Domina tik Volvo, jei žinotk kažką pasiūlyti būtent šio gamontojo, visada prašom, bet šiuo metu domina tik 850/s70/v70.
(nesiūlykit Audi 80, VW Golf ar panašių, manęs jos nedomina).
Laukiu protingų pasisakymų.
2011-04-05
13:22 писал:
Nejuokink, pavazinekit asmeniskai nusipirke tada toliau vieni kitiems makarus galesit kabinti.Ziauriai netaupus ypac benz su turba, dyzeliai irgi apsirijeliai, didziausia problema kad net dyzeli parduoti SUNKU, o i T-benz tai nebent bukagalvis kistu dujas, kam apsirijeli perki jei poto kastruoji?Gal tuomet Hummer`i su benz varikliu verciau pasiimk ir stoves kieme laikrascio pescias eitumei:lol::lol::lol::lol:.
neklausyk tu bukaprociu, pirk volvo ir tarnaus ilgai cia tau ne audi ar pasatas kur kas puse metu kapitalini vaziuokles remonta reikia daryti.Ir vaziuosi minkstai ir maloniai o ne kaip ant bulviu maiso arklio vezime...
Radviliskio autolauzynas
Ваше послание |
|