keitimas benzo i dyzeli, ar verta

Создал Пользователь 2010-09-28
2010-09-28 15:19
sveiki, pratesiant tema apie keitimus noreciau jusu nuomones paklaust. tai va, turiu audi b4, 1995 metu, 1.8 benzas/dujos. visai gal ir nieko butu keist i koki dyzeliuka.
2010-09-28 20:01
Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
2010-09-28 20:23
2010-09-28 20:01 писал: Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
Ir koks ten malonumas tam benze? Paims zmogelis 1, 9tdi ir pamirs visus benzus ir dujas..
7655 / 0
2010-09-28 20:32
2010-09-28 20:01 писал: Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
2010-09-28 20:23 писал: Ir koks ten malonumas tam benze? Paims zmogelis 1, 9tdi ir pamirs visus benzus ir dujas..
paims TDI prabegusi 500tkm su neaisku kiek laiko nekeistais tepalais, ir prasides vargai, pirmas punktas bus dvesus turbina:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-09-28 20:38
2010-09-28 20:01 писал: Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
2010-09-28 20:23 писал: Ir koks ten malonumas tam benze? Paims zmogelis 1, 9tdi ir pamirs visus benzus ir dujas..
2010-09-28 20:32 maumas писал: paims TDI prabegusi 500tkm su neaisku kiek laiko nekeistais tepalais, ir prasides vargai, pirmas punktas bus dvesus turbina:D
Imanomas variantas..
2010-09-28 20:46
jo...kad dyzeliai dazniausiai buna daugiau nuriedeje tai aisku:) o del vaziavimo malonumo jei turi galvoj trauka tai juk nera tie dyzeliai tokie dvasnos, va tarkim kad ir audi a4 2.5tdi 110kw galima gerai palakstyt:)
2010-09-28 21:52
As turejas 3is benzus ir va db isigyjau dyzeli su 80kW. Nu bl zinok, viskas nebegaliu pakest.. Kol ta turbina isijungia tai gali spet cigarete prisidegt :D dabar aisku prasides kalbos, kad turbina suejus ir t.t. masina 2005metu, viskas ten ok su ja, bet va salerka man nesmagu asmeniskai. O benze (kamazini) yra tas dalykas, tu pedala paspausi-vaziuosi kaip zmogus. Zinoma siais laikais dauguma ziuri i pinigines...
2010-09-28 22:45
2010-09-28 20:01 писал: Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
Jo. Kadangi kiekvienas prisedimas uz vairo turi pavirst i vairavimo kaifa, renkuosi tik benza, ir tik modelius su zvitriais motorais. Ir pritariu visiems kas taip pat gyvena ir linkiu sekmes, yra masina, atsiras ir ant benzo..




2010-09-28 23:13
;)
2010-09-29 08:30
2010-09-28 20:01 писал: Kiekvienas ziuri pagal save biciuli. Kas nori vazinet pigiai-perka dyzelius. O kai kurie ziuri pagal vaziavimo malonuma ir paskutinius lt atiduotu uz benzina i baka.
2010-09-28 22:45 писал: Jo. Kadangi kiekvienas prisedimas uz vairo turi pavirst i vairavimo kaifa, renkuosi tik benza, ir tik modelius su zvitriais motorais. Ir pritariu visiems kas taip pat gyvena ir linkiu sekmes, yra masina, atsiras ir ant benzo..




na kaip cia pasakius kad yra masina atsiras ir ant benzo kai reikia i savaite po 1000 km pravaziuot tai patikek tada jau nebenori to benzo o nori kuo pigiau, jei tu praleki per savaite tik 100 km tai jo tada gali sukrapstyt ir and benzo del prasukimo ratu pries mergas :D o kai darbui nekeisciau i benza jau 2 turejau benzus dabar vaziuoju dyzeliu ir ateity bus dyzelis
2010-09-29 08:40
2010-09-28 21:52 писал: As turejas 3is benzus ir va db isigyjau dyzeli su 80kW. Nu bl zinok, viskas nebegaliu pakest.. Kol ta turbina isijungia tai gali spet cigarete prisidegt :D dabar aisku prasides kalbos, kad turbina suejus ir t.t. masina 2005metu, viskas ten ok su ja, bet va salerka man nesmagu asmeniskai. O benze (kamazini) yra tas dalykas, tu pedala paspausi-vaziuosi kaip zmogus. Zinoma siais laikais dauguma ziuri i pinigines...
As tai nesuprantu is kur tos pasakos, kad dar turbina turi isijungt? Kiek as zinau, tai tik varikli uzkurus tai jau ji suktis pradeda, tik jos efektingumas yra prie apkrovimo, apsuku.. Pas zmones 66kW TDI geriau velka nei kai kurie benzinai, o jei tavo 80 neina, tai muset kazkas tikrai negerai.. Jei imciau kada benza, tai iskart apie dujas mastyciau, nes visi pasakojimai, kad jos varikli gadina, tai cia irgi, tik BAIKOS..
2010-09-29 12:24
Kokios baikos- realybe. Tik tai vyksta per labai ilga laika. Krc daleiskim 1.8 benz motoresursas kol reiks pirmo kap. remonto kad ir 200000km. Susikrovei bezdalus, ir tiek nebenuvaziuosi
2010-09-29 12:27
O kai visas motoras apipintas duju irangos slangais ir laidais, ir i servisa atvaro nieks nenori pas mus ne lyst i ta suda, kaina iskart didesne bet kokio darbo po kapotu rimtesnio, ir eini sukandes dantis sudinetis
2010-09-29 12:43
2010-09-29 12:27 писал: O kai visas motoras apipintas duju irangos slangais ir laidais, ir i servisa atvaro nieks nenori pas mus ne lyst i ta suda, kaina iskart didesne bet kokio darbo po kapotu rimtesnio, ir eini sukandes dantis sudinetis
As turiu omeny normalias dujas det.. Jei sumontuoja kokiam pozeminiam garaze libekaip, tai taip su tokiom dujom bus vargas.. Vat tame ir esme, kad variklis susieda, tik po lb daug km, O kaip pas mane masina daugiau 3met nera isbuvus ~100tks.km.., tai man uzteks jo.. Bet dyzelis liks dyzeliu, jam pirmenybe..
2010-09-29 12:44
nu nezinau, gal turejai koki nupjauta dyzeli, siaip jei nori malonumo, traukos ir ekonomijos tai dabar dyzeliai labai geru variantu yra, 3.0D 2.0D bmw 2.4JTD, 2.9TD MB, 1.9CDTI, 2.0HDi tikrai ekonomiski ir malonus, o kai benzinas uz tokia kaina dabar tai neverta, nebent turint dwi masinas, viena ekonomijai ir kita pasilakstymam benza, bet tai irgi prabanga. Jei trasoj nori lakstyt tai benzas, o jei gatvemis tai tik dyzelis.
2010-10-01 09:00
2010-09-28 21:52 писал: As turejas 3is benzus ir va db isigyjau dyzeli su 80kW. Nu bl zinok, viskas nebegaliu pakest.. Kol ta turbina isijungia tai gali spet cigarete prisidegt :D dabar aisku prasides kalbos, kad turbina suejus ir t.t. masina 2005metu, viskas ten ok su ja, bet va salerka man nesmagu asmeniskai. O benze (kamazini) yra tas dalykas, tu pedala paspausi-vaziuosi kaip zmogus. Zinoma siais laikais dauguma ziuri i pinigines...
2010-09-29 08:40 писал: As tai nesuprantu is kur tos pasakos, kad dar turbina turi isijungt? Kiek as zinau, tai tik varikli uzkurus tai jau ji suktis pradeda, tik jos efektingumas yra prie apkrovimo, apsuku.. Pas zmones 66kW TDI geriau velka nei kai kurie benzinai, o jei tavo 80 neina, tai muset kazkas tikrai negerai.. Jei imciau kada benza, tai iskart apie dujas mastyciau, nes visi pasakojimai, kad jos varikli gadina, tai cia irgi, tik BAIKOS..
siaip tai teisybe, turbina juk niekada iskart nesuveikia, pasiekus tam tikras apsukas pradeda dirbt savo darba:) nu bet kiti turbut galvoja kad tik pakurei varikli ir jau su turbina kaip zveris turi raut is vietos:D kuo toliau tuo labiau traukai prie dyzeliuko, jauciu reiks taip ir daryt
2010-10-01 09:15
2010-09-28 20:46 писал: jo...kad dyzeliai dazniausiai buna daugiau nuriedeje tai aisku:) o del vaziavimo malonumo jei turi galvoj trauka tai juk nera tie dyzeliai tokie dvasnos, va tarkim kad ir audi a4 2.5tdi 110kw galima gerai palakstyt:)
jo pasilakstysi, tokie kvailiai kaip tu nusiperka dyzeli lakstymui draskymui, o paskui stena variklis, siurbliai nelaiko. vaike atsimink viena dalyka.dyzelis skirtas taupiam vaziavimui o ne draskymui.
2010-10-01 11:42
2010-09-28 20:46 писал: jo...kad dyzeliai dazniausiai buna daugiau nuriedeje tai aisku:) o del vaziavimo malonumo jei turi galvoj trauka tai juk nera tie dyzeliai tokie dvasnos, va tarkim kad ir audi a4 2.5tdi 110kw galima gerai palakstyt:)
2010-10-01 09:15 писал: jo pasilakstysi, tokie kvailiai kaip tu nusiperka dyzeli lakstymui draskymui, o paskui stena variklis, siurbliai nelaiko. vaike atsimink viena dalyka.dyzelis skirtas taupiam vaziavimui o ne draskymui.
Butent
2010-10-01 14:27
truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
2010-10-02 02:38
Visa tai del to, nes db dyzelis yra ateitis, o dauguma senuju vairuotoju priprate ir mate visa gyvenima tik benzus, del to ir gaunas tiek gincu :D beje le mans irgi valdo vien dyzeliai
2010-10-02 02:55
2010-10-02 02:38 писал: Visa tai del to, nes db dyzelis yra ateitis, o dauguma senuju vairuotoju priprate ir mate visa gyvenima tik benzus, del to ir gaunas tiek gincu :D beje le mans irgi valdo vien dyzeliai
tai sporte ir varikliai dyzeliniai visai kitokie. o kas del benzino ir dyzelio tai as nepeikiu dyzelio.. tiesiog as tikrai neimciau dyzelines masinos, nes kas del galios didinimo tai benzina daug lengviau ir pigiau tiuninti nei dyzeli. kai reikia dadeti kuro dyzeliniui varikliui ir neuztenka purkstuku tai tenka laaaabai placiai pinigine atverti.. o benzinui siurblys 255 l/h + 600 - 800cc purkstukai tikrai nenuzudo biudzeto.. flashinimas gali, bet jei pats darai, tai nebuna brangu.. tik dyno laikas jei negali prie dyno prieiti.
2010-10-02 09:28
2010-10-01 14:27 писал: truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
tai gal sakau biski skirtumas jausk kur perka visi is sio forumo 10, 20 metu senumo dyzelius audike golfukus ir visus kitus triperiukus, o kur dyzeliai naujausi sporte naudojami.
7655 / 0
2010-10-02 09:34
2010-10-02 02:38 писал: Visa tai del to, nes db dyzelis yra ateitis, o dauguma senuju vairuotoju priprate ir mate visa gyvenima tik benzus, del to ir gaunas tiek gincu :D beje le mans irgi valdo vien dyzeliai
Priprato ir atpras, kaip ir nuo dyzelio:DJei nors kartais ruosi pamokas, tai turetum zinoti, kad perdirbant nafta, gaunamas tiek benzinas tiek dyzelinas, tiek dujos.Tad visi esam "paristi" ant tos pacios virves:DBaigsis nafta, baigsis ir amzini gincai....O gal vazinesim dyzeliu, o benza i backas pilsim ir sandeliuosim?:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-10-02 09:38
tai jau jo, dar geri 5 meteliai ir kuro kainos bus kosmines. taigi vazinesim su elektra ar vandeniliu. o dyzelis jau praeitis.
4243 / 0
2010-10-02 10:02
dar iki pasibagimo esamiems greziniams 50 metu dar kiek nerasta greziniu , o siaures ir antarktidos istekliai cia neiskaiciuoti del ko dabar rusai amerikonai, kanada, isladija ir nepasidalina del siaures asigalio klodu:)
2010-10-02 10:52
2010-10-02 02:38 писал: Visa tai del to, nes db dyzelis yra ateitis, o dauguma senuju vairuotoju priprate ir mate visa gyvenima tik benzus, del to ir gaunas tiek gincu :D beje le mans irgi valdo vien dyzeliai
2010-10-02 09:34 maumas писал: Priprato ir atpras, kaip ir nuo dyzelio:DJei nors kartais ruosi pamokas, tai turetum zinoti, kad perdirbant nafta, gaunamas tiek benzinas tiek dyzelinas, tiek dujos.Tad visi esam "paristi" ant tos pacios virves:DBaigsis nafta, baigsis ir amzini gincai....O gal vazinesim dyzeliu, o benza i backas pilsim ir sandeliuosim?:D
as cia kazko nesupratau, perdirbant nafta gaunamos dujos??? kazkaip tai man nelimpa :D
4243 / 0
2010-10-02 12:00
2010-10-02 02:38 писал: Visa tai del to, nes db dyzelis yra ateitis, o dauguma senuju vairuotoju priprate ir mate visa gyvenima tik benzus, del to ir gaunas tiek gincu :D beje le mans irgi valdo vien dyzeliai
2010-10-02 09:34 maumas писал: Priprato ir atpras, kaip ir nuo dyzelio:DJei nors kartais ruosi pamokas, tai turetum zinoti, kad perdirbant nafta, gaunamas tiek benzinas tiek dyzelinas, tiek dujos.Tad visi esam "paristi" ant tos pacios virves:DBaigsis nafta, baigsis ir amzini gincai....O gal vazinesim dyzeliu, o benza i backas pilsim ir sandeliuosim?:D
2010-10-02 10:52 писал: as cia kazko nesupratau, perdirbant nafta gaunamos dujos??? kazkaip tai man nelimpa :D
yra gamtines (metano) dujos, ju neimanoma suskistint , nebent suspaust zveriskai stipriai ir jos gaunamos is ivairiu greziuniu kur kazkada buvo organinis puvimas gali but ir prie naftos telkiniu , gali but prie anglies , po molio sluoksniu ar net savartyno dugne.o yra suskistintos propano, butano dujos gaunamos verdant nafta ko pasekoje populiauriausios lietuvoje balionuose.balionuose jos skystos bet labai greit garuoja todel panasios i dujas
4243 / 0
2010-10-02 12:22
siaip pagal naftos apdirbimo piramide elitinis kuras yra dujos propano butano , antra vieta benzinas , paskiau kas lieka dyzelis o visiskas sudas mazutas, bet kadangi dyzelio procentaliai zymiai daugiau gaunama , jo gamybos kastai kaip ir pigiausi nu kas lieka :)tai ir motorai toi sriti labiau istobulinti
2010-10-02 14:57
2010-10-01 14:27 писал: truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
2010-10-02 09:28 писал: tai gal sakau biski skirtumas jausk kur perka visi is sio forumo 10, 20 metu senumo dyzelius audike golfukus ir visus kitus triperiukus, o kur dyzeliai naujausi sporte naudojami.
Zinok cia rimtas dalykas su tuo sandeliavimu. Pazistamas pries labai daug metu irgi sandeliavo benza i backas (kai litro kaina buvo ~2lt su centais) tai dabar piniga darosi, grazu ziuret :D
2010-10-02 16:08
O nenukvepo tas jo benzas backose? Negerai benza pilt laikyta ilgai, nes praranda savo degimo savybes- susipili 95 benza is 2metus prastovejusios masinos ir vaziuoji kai su 80 benzu panasiai, kai bako dangti atsuki jis net neatsikvepia, nes jau nugaraves buna
2010-10-02 16:09
Panasiai kaip alus su pasibaigusiu galiojimu- atkemsi, net dumelis nenueina..:):D
2010-10-02 22:36
2010-09-28 20:46 писал: jo...kad dyzeliai dazniausiai buna daugiau nuriedeje tai aisku:) o del vaziavimo malonumo jei turi galvoj trauka tai juk nera tie dyzeliai tokie dvasnos, va tarkim kad ir audi a4 2.5tdi 110kw galima gerai palakstyt:)
2010-10-01 09:15 писал: jo pasilakstysi, tokie kvailiai kaip tu nusiperka dyzeli lakstymui draskymui, o paskui stena variklis, siurbliai nelaiko. vaike atsimink viena dalyka.dyzelis skirtas taupiam vaziavimui o ne draskymui.
o kas sake kad dyzelio noriu draskymui? tik pasakiau kad dyzelis nebutinai turi but silpnesnis uz benzina.
2010-10-02 22:43
benzino galiojimo laikas 2 men. oficialiai. O atsakant į tema tai dyzelis ir pigus ir mažiau srebia. man asmeniskai D uztenks nors anglijoj jis brangesnis:)
2010-10-03 10:22
Nu kazkaip niex nesiskundzia tuo kuru. Gali but, kad kazkiek issikvepes, nesigyncisiu :)
2010-10-04 09:14
2010-10-01 14:27 писал: truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
2010-10-02 09:28 писал: tai gal sakau biski skirtumas jausk kur perka visi is sio forumo 10, 20 metu senumo dyzelius audike golfukus ir visus kitus triperiukus, o kur dyzeliai naujausi sporte naudojami.
as tik fakta pasakiau kad ir dyzeliu galima lakstyti.
2010-10-04 09:20
2010-10-01 14:27 писал: truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
2010-10-02 09:28 писал: tai gal sakau biski skirtumas jausk kur perka visi is sio forumo 10, 20 metu senumo dyzelius audike golfukus ir visus kitus triperiukus, o kur dyzeliai naujausi sporte naudojami.
2010-10-04 09:14 писал: as tik fakta pasakiau kad ir dyzeliu galima lakstyti.
tai jausk skirtuma kur jas auto, o kur cia visi sneka apie audes, bmw 15 metu senumo.
2010-10-04 09:21
tai jausk skirtuma kur naujas auto, o kur cia visi sneka apie audes, bmw 15 metu senumo.
2010-10-05 09:16
2010-10-04 09:21 писал: tai jausk skirtuma kur naujas auto, o kur cia visi sneka apie audes, bmw 15 metu senumo.
Nu o 3.0D nuo kada eina? jam irgi jau per 10 metuku. Buna sporte ir senu varikliu ispuoseletu, kalbu apie 24h lenktynes.
2010-10-08 21:55
2010-10-01 14:27 писал: truputeli klystate, is dalies tiesa is dalies ne, nes dabar labai populiaru dyzeliai naudojami autosporte, trasose, bmw 3.0D audi TDi, aisku jie siek tiek modifikuoti, bet kai kurie pranasesni uz benzinus.
2010-10-02 09:28 писал: tai gal sakau biski skirtumas jausk kur perka visi is sio forumo 10, 20 metu senumo dyzelius audike golfukus ir visus kitus triperiukus, o kur dyzeliai naujausi sporte naudojami.
2010-10-04 09:14 писал: as tik fakta pasakiau kad ir dyzeliu galima lakstyti.
Galima aisku, viskas nuo vairavimo stiliaus priklauso. Tik kai su dyzeliu lakstysi visus gale likusius eismo dalyvius juoduose dumuose paskandinsi:D Ir vistiek kas nors susinervines is ju, ne su dyzeliu apnes tave per sona, tik subine pamatysi..

Ваше послание