kas tiksliai zino apie voyager 2,8crd varikius, kas gamina, nes nuomones pas visus skirtingos, tai italu, tai merso? radau toki straipsni
Создал
Пользователь
2010-02-26
Пользователь
2010-02-26 15:51
Į "Chrysler Voyager" įdėjo naują dyzelinę širdį
Algirdas Skrebiškis
2004 08 20, Verslo žinios, Nr. 161, 14p., Kiti Straipsnio PDF versija
"Chrysler", pirmojo pasaulyje vienatūrio išradėjas, mūsų pirkėjams neseniai pasiūlė atnaujintą "Chrysler Voyager". Be to, pirmą kartą pateikė dyzelinio variklio ir automatinės pavarų dėžės derinį.
"Voyager" traukte traukia patogių ir ilgų kelionių mėgėjus. Todėl Lietuvoje
perkami ir naudoti šio modelio automobiliai.
Konstruotas kaupiant patyrimą - važinėjant dideliais atstumais iš vienos JAV
valstijos į kitą - "Voyager" turi daug gerų savybių.
Atnaujintas septynvietis "Chrysler Voyager" lengvai atpažįstamas pagal naujo
dizaino priekinę dalį. Dekoratyvinės variklio apdailos grotelės bei žibintų
forma atitinką naują markės stilių.
Šeimyninėms kelionėms ypač tinkamas "Chrysler Voyager" Europoje atsirado prieš
15 metų. Senojo žemyno rinkai šis vienatūris nuo 1991 m. gaminamas Austrijoje
veikiančioje "Steyr" gamykloje.
Viena didžiausių atnaujinimo programos naujienų - turbodyzelinis 2, 8 l CRD
variklio ir automatinės pavarų dėžės derinys, pirmą kartą panaudotas "Voyager"
gamoje. Minėtas dyzelinis agregatas - "Mercedes-Benz" kūrinys (naudojamas ir
visureigiuose "Jeep Cherokee"). Jo galia - 150 AG, didelis sukimo momentas (360
Nm/1.800-2.600 aps./min). Gamintojo duomenimis, 100 km nuvažiuoti reikia
vidutiniškai 8, 4 l dyzelio (mašinos svoris - apie 2 t).
Didesnės erdvės mėgėjams skirta 5 m ilgio "Voyager" versija su pailginta ratų
baze (3, 03 m), pavadinta "Grand Voyager". Tokių matmenų vienatūrį drąsiai
galima vadinti "autobusu", tai didžiausias vienatūris lengvųjų automobilių
klasėje.
Viduje įmontuotos 7 nesunkiai pagal poreikius transformuojamos kėdės. Jos
patogumu gali varžytis ir su prancūziškų mašinų gamintojų produkcija. Mašinoje
net telpa neišardyti dviračiai.
Reikia pamėgti
Amerikietiški automobiliai nuo europietiškųjų skiriasi konstravimo bei
paskirties požiūriu. Užatlantėje, kur daug erdvės, platūs, tūkstančius
kilometrų nusidriekę keliai, mašinos didelės, mums atrodo net gremėzdiškos,
dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų
kur nereikia.
Mašinų prietaisų skydeliai atrodo archajiškai, palyginti su europietiška
elegancija ir modernumu. Ypač mygtukai, svirtelės, rankenėlės. Tačiau jie
funkcionalūs, lengvai pasiekiami, automobilius ir lengva, ir patogu valdyti.
Pakabos daugeliu atvejų ypač šeimos poreikiams tinkamų modelių, "minkštos",
"liūliuojančios", tad važinėjantieji "aštriau" jų nemėgs. Reikia įprasti
negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio - amerikiečiai net kartais
nesupranta, ko mes kabinėjamės dėl tokių dalykų. Jiems nė motais net tai, jei
kartais naujame automobilyje iškris prastai surinkta dalis.
Visa tai būdinga ir "Grand Voyager". Taip pat Amerikoje įprasta automatinė
pavarų dėžė. Išmokus ją valdyti (ne svirtį perjunginėti, bet akceleratoriumi
nustatyti reikiamą jos laipsnį), pajutus didžiulės mašinos matmenis bei
inercines pasekmes, 2, 8 l CRD variklio dinamikos Vilniaus gatvėse - per akis. O
kamščiuose automatinė pavarų dėžė - tinginio svajonė.
Patogu koja spausti "rankinio" stabdžio pedalą, patogu vaikščioti tarp sėdynių
(grindys be iškyšulių, daug erdvių), patogu įlipti ar išlipti (yra dvejos
šoninės durys). Sėdynių konstrukcija ideali - atlošo dalys palaiko visus
vairuotojo nugaros raumenis, tad jie nepavargsta ilgoje kelionėje. Dideli
veidrodžiai, aukšta sėdėsena leidžia puikiai orientuotis ir esant intensyviam
eismui.
Eksploatacija
Dideli ratai ir ilga bazė (atstumas tarp priekinės ir galinės ašies) saugo nuo
prasto kelio pasekmių.
Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose
miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam (galinio vaizdo sferiniai tonuoti
veidrodėliai neinformatyvūs).
"Voyager" mėgėjai, kurių Lietuvoje daug, juokauja - jei į vienatūrį įmontuotas
galingas benzininis variklis, tai išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia
susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuo
degalinės iki degalinės. Dyzelinis variklis suteikia daugiau laisvės. Anot
gamintojų, vidutinės "Grand Voyager" su CRD sąnaudos 100 km - 8, 5 l, bet
pavažiavus po miestą bei plentu ramiu režimu 400 km VŽ gavo 9, 2 l rezultatą.
Tad didelio 75 l degalų bako užteks 700- 800 km.
Anot "Chrysler" atstovų Lietuvoje, eksploatacijos "Chrysler Voyager/"Grand
Voyager" su naujuoju CRD varikliu išlaidos 100.000 km - per 3.000 Lt.
Šio modelio žinovai teigia, kad visų nuo 1996 m. gaminamų "Voyager" varikliai
yra patvarūs ir patikimi, o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės
laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja
1.000-1.500 Lt).
Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos.
Atsarginių detalių servisai gauna iš sandėlių Vokietijoje, pristatymo laikas -
apie savaitę.
tai kaip is tikro?
Algirdas Skrebiškis
2004 08 20, Verslo žinios, Nr. 161, 14p., Kiti Straipsnio PDF versija
"Chrysler", pirmojo pasaulyje vienatūrio išradėjas, mūsų pirkėjams neseniai pasiūlė atnaujintą "Chrysler Voyager". Be to, pirmą kartą pateikė dyzelinio variklio ir automatinės pavarų dėžės derinį.
"Voyager" traukte traukia patogių ir ilgų kelionių mėgėjus. Todėl Lietuvoje
perkami ir naudoti šio modelio automobiliai.
Konstruotas kaupiant patyrimą - važinėjant dideliais atstumais iš vienos JAV
valstijos į kitą - "Voyager" turi daug gerų savybių.
Atnaujintas septynvietis "Chrysler Voyager" lengvai atpažįstamas pagal naujo
dizaino priekinę dalį. Dekoratyvinės variklio apdailos grotelės bei žibintų
forma atitinką naują markės stilių.
Šeimyninėms kelionėms ypač tinkamas "Chrysler Voyager" Europoje atsirado prieš
15 metų. Senojo žemyno rinkai šis vienatūris nuo 1991 m. gaminamas Austrijoje
veikiančioje "Steyr" gamykloje.
Viena didžiausių atnaujinimo programos naujienų - turbodyzelinis 2, 8 l CRD
variklio ir automatinės pavarų dėžės derinys, pirmą kartą panaudotas "Voyager"
gamoje. Minėtas dyzelinis agregatas - "Mercedes-Benz" kūrinys (naudojamas ir
visureigiuose "Jeep Cherokee"). Jo galia - 150 AG, didelis sukimo momentas (360
Nm/1.800-2.600 aps./min). Gamintojo duomenimis, 100 km nuvažiuoti reikia
vidutiniškai 8, 4 l dyzelio (mašinos svoris - apie 2 t).
Didesnės erdvės mėgėjams skirta 5 m ilgio "Voyager" versija su pailginta ratų
baze (3, 03 m), pavadinta "Grand Voyager". Tokių matmenų vienatūrį drąsiai
galima vadinti "autobusu", tai didžiausias vienatūris lengvųjų automobilių
klasėje.
Viduje įmontuotos 7 nesunkiai pagal poreikius transformuojamos kėdės. Jos
patogumu gali varžytis ir su prancūziškų mašinų gamintojų produkcija. Mašinoje
net telpa neišardyti dviračiai.
Reikia pamėgti
Amerikietiški automobiliai nuo europietiškųjų skiriasi konstravimo bei
paskirties požiūriu. Užatlantėje, kur daug erdvės, platūs, tūkstančius
kilometrų nusidriekę keliai, mašinos didelės, mums atrodo net gremėzdiškos,
dizainas pasižymi nemažai blizgančių detalių, kartais nesaikingai prikaišiotų
kur nereikia.
Mašinų prietaisų skydeliai atrodo archajiškai, palyginti su europietiška
elegancija ir modernumu. Ypač mygtukai, svirtelės, rankenėlės. Tačiau jie
funkcionalūs, lengvai pasiekiami, automobilius ir lengva, ir patogu valdyti.
Pakabos daugeliu atvejų ypač šeimos poreikiams tinkamų modelių, "minkštos",
"liūliuojančios", tad važinėjantieji "aštriau" jų nemėgs. Reikia įprasti
negirdėti plastiko bei apdailos detalių girgždesio - amerikiečiai net kartais
nesupranta, ko mes kabinėjamės dėl tokių dalykų. Jiems nė motais net tai, jei
kartais naujame automobilyje iškris prastai surinkta dalis.
Visa tai būdinga ir "Grand Voyager". Taip pat Amerikoje įprasta automatinė
pavarų dėžė. Išmokus ją valdyti (ne svirtį perjunginėti, bet akceleratoriumi
nustatyti reikiamą jos laipsnį), pajutus didžiulės mašinos matmenis bei
inercines pasekmes, 2, 8 l CRD variklio dinamikos Vilniaus gatvėse - per akis. O
kamščiuose automatinė pavarų dėžė - tinginio svajonė.
Patogu koja spausti "rankinio" stabdžio pedalą, patogu vaikščioti tarp sėdynių
(grindys be iškyšulių, daug erdvių), patogu įlipti ar išlipti (yra dvejos
šoninės durys). Sėdynių konstrukcija ideali - atlošo dalys palaiko visus
vairuotojo nugaros raumenis, tad jie nepavargsta ilgoje kelionėje. Dideli
veidrodžiai, aukšta sėdėsena leidžia puikiai orientuotis ir esant intensyviam
eismui.
Eksploatacija
Dideli ratai ir ilga bazė (atstumas tarp priekinės ir galinės ašies) saugo nuo
prasto kelio pasekmių.
Problemiška su tokio dydžio mašina ieškoti stovėjimo vietos europietiškuose
miestuose, važiuoti ankštoje erdvėje atbulam (galinio vaizdo sferiniai tonuoti
veidrodėliai neinformatyvūs).
"Voyager" mėgėjai, kurių Lietuvoje daug, juokauja - jei į vienatūrį įmontuotas
galingas benzininis variklis, tai išsiruošus pakeliauti po užsienį reikia
susitaikyti su tuo, kad bus vykstama ne nuo vieno miesto iki kito, o nuo
degalinės iki degalinės. Dyzelinis variklis suteikia daugiau laisvės. Anot
gamintojų, vidutinės "Grand Voyager" su CRD sąnaudos 100 km - 8, 5 l, bet
pavažiavus po miestą bei plentu ramiu režimu 400 km VŽ gavo 9, 2 l rezultatą.
Tad didelio 75 l degalų bako užteks 700- 800 km.
Anot "Chrysler" atstovų Lietuvoje, eksploatacijos "Chrysler Voyager/"Grand
Voyager" su naujuoju CRD varikliu išlaidos 100.000 km - per 3.000 Lt.
Šio modelio žinovai teigia, kad visų nuo 1996 m. gaminamų "Voyager" varikliai
yra patvarūs ir patikimi, o 1996 m.-2000 m. gamintų automatinės pavarų dėžės
laiko apie 150.000-200.000 km, po to reikia jas perrinkti (tai kainuoja
1.000-1.500 Lt).
Naujos kartos "Voyager", gaminamų nuo 2001 m., dažnokai genda pakabos.
Atsarginių detalių servisai gauna iš sandėlių Vokietijoje, pristatymo laikas -
apie savaitę.
tai kaip is tikro?
maumas
7658 / 0
2010-02-26 15:59
Hemarojus, nei pats pasidziaugsi, ne kitam parodysi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
ayto
109 / 0
2010-02-27 11:41
2010-02-26
15:59 maumas писал:
Hemarojus, nei pats pasidziaugsi, ne kitam parodysi:)
keistas tas lietuvaiciu poziuris, jei pats neiperki ir negali sau leisti islaikyti tai bent kitam nepavydek padorios masinos
Пользователь
2010-02-27 12:34
2010-02-26
15:59 maumas писал:
Hemarojus, nei pats pasidziaugsi, ne kitam parodysi:)
2010-02-27
11:41 ayto писал:
keistas tas lietuvaiciu poziuris, jei pats neiperki ir negali sau leisti islaikyti tai bent kitam nepavydek padorios masinos
kaip masina puiki, bet sitas 2.8 dizelis tragedija, genda nuo musu koloneliu kuro
Пользователь
2010-02-27 23:12
ar tau da neaisku?pats duodi info kad 2, 8crd mermedeso o paskui dejuoji . iki 2001 m.ejo alfa-romeo 2.5td vieni ejo grandininiai kiti ejo dantratiniai(cool), o po 2001 prasidejo 2, 8crd mersedeso 6 cilindru, o 2.5crd amerika lyg jie patys kure 4 cilindru
Пользователь
2010-03-03 16:06
o kas yra blogai su koloneliu kuru? ir kas genda?
Пользователь
2010-03-03 16:59
2010-03-03
16:06 писал:
o kas yra blogai su koloneliu kuru? ir kas genda?
darbe pirkosi nauja toki, tai po 30.000km jau keite 2 purkstukus, mokejosi pats, nes servise nustate blogos kokybes kura (lukoil), kitus du ar net visus 4 keitesi 80.000km, taip pat is savo kisenes
Пользователь
2010-03-03 18:52
kazkaip nelabai tikisi kad is koloneliu gali buti blogas, aisku kartais gali pasitaikyti kokioj mazoj kolonkej kad su vandeniu, o siaip labiau tiketina kad siurbliui gali kas nutikt, nes mazeikiu naftoj dirbu, prie dyzelio gamybos, tai salerka gera, tik ja nemazai atskiedzia su zibalu, nors pagal visus parametrus viskas ok, o zibalas tai tarp salerkos ir benzino, tai gali buti mazesnis tepimas.
Пользователь
2010-03-16 10:42
tai jei keitesi tuos purkstukus kurie nebuvo keisti dar, tai gal buvo pasitaike is kokios nors brokines partijos, o paskui gal tu bedu ir nebeliko?
Пользователь
2010-05-17 22:14
Įsisąmoninkite visiems laikams- prie Chrysler Voyager 2.8CRD modelio Mercedes-Benz nei piršto nėra prikišę-varikliai yra tos pačios italų firmos VM Motori, kuri ir anksčiau tiekdavo variklius dyzeliniams Voyageriams. O iš kur tos legendos apie MB variklius Voyageriuose-tai BBz
Va cia jis , jei kam idomu: http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=11
Va cia jis , jei kam idomu: http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=11
Пользователь
2010-06-30 21:25
jau nupirkau 2, 8crd, kol kas bedu kaip ir nera, keisiu dirzus, itempejus, vandens pompa pagal situacija paziuresiu, nes nepigiai ji kainuoja(1200), motoras tai vm, taigi italu, tik gal pagal mersu rekomendacijas kazkas dadaryta, vat ir visa info
Пользователь
2011-06-15 21:06
2010-06-30
21:25 писал:
jau nupirkau 2, 8crd, kol kas bedu kaip ir nera, keisiu dirzus, itempejus, vandens pompa pagal situacija paziuresiu, nes nepigiai ji kainuoja(1200), motoras tai vm, taigi italu, tik gal pagal mersu rekomendacijas kazkas dadaryta, vat ir visa info:)
beveik jau metai kaip vaziuoju, apie 12000km susukau, jokiu bedu su motoru kol kas
Ваше послание |
|