Пользователь
2010-07-10 10:14
Man tai Honda Vti
Пользователь
2010-07-10 10:34
gti nebera gywu, Vti daug pazangesne techniniu atzvilgiu ir non-turbo. Manau ir taip aisku. o jei nori eilini karta uzvesti gincus ir pykcius tai manau ne ten papuolei.
Пользователь
2010-07-10 13:11
nenoriu tik noriu suzinot zmoniu nuomone
Пользователь
2010-07-10 16:20
ziurint apie kuri GTi kalbi..
MK4 GTi tikrai turi rimta varikli 1.8L 20v Turbo ~130Kw ir jis irgi turi vvti, bet tik isiurbimo pusei.
MK4 GTi tikrai turi rimta varikli 1.8L 20v Turbo ~130Kw ir jis irgi turi vvti, bet tik isiurbimo pusei.
Пользователь
Пользователь
2010-07-10 20:22
kaip supratau kalba eina apie GTI o ne apie golfus. GTI kaip ir nebuvo su VR6.. 3iam golfe buvo VR6, bet ten ne GTI. R32 po to buvo, bet ten irgi ne GTI, o VR6
Пользователь
2010-07-10 20:33
As truputi nesuprantu taves meti vos ne kas antroj temoj is kazkokio puslapio istrauktas masinas ir istisai verki, kad Lietuvoj prekyboj vien lavonai.. Tai jei idedi masinos foto tai ir kaina parasyk ta "neiperkama"
Пользователь
2010-07-11 11:41
Vr6 tai ne gti tad prasom apie jas ir nediskutuoti yra kalba 3guolis GTi Ir Honda Civikas gen 6 Vti
Пользователь
2010-07-11 15:10
Golf MKIII GTI buvo neverti GTI vardo
Пользователь
2010-07-11 15:53
tai vat man irgy taip pat atrodo . tad ir pasilieku prie honda civic vti Gen6
Пользователь
2010-07-11 22:20
civicai tai tikrai smagus ir istvermingi tik sako kebulai ju prasti.. bet as kai pats neturejau tai sunku pasakyti, o kiek teko vazineti tai buvo nesupuve
Пользователь
2010-07-11 22:49
Puna galines arkos ju bet jei priziuri ir laiko Ir tinka turbinos nuo sabbo ir volvo
Пользователь
2010-07-11 22:53
ziurint kuri turbina.. ne viena ejo.. ir ziurint kiek pusti zadi. geriau deti T25 - nei per didele nei per maza tokiam varikliui
Пользователь
2010-07-12 09:08
Man rodos, kad čia kažkas maišoma, nes vti tai yra variklis, o gti modelis. Aišku, buvo Honda modelių su vti prierašu, bet šiaip tai yra variklis.
Пользователь
2010-07-12 10:21
--> Kristis: nežinai, tai geriau patylėk
VTi - taip pat yra modelis, variklis ten b16 serijos.
Lyginant trumpai šiuos du autoriaus minėtuosius modelius:
MKIII GTi - bus pigesnis, kėbulas atsparesnis rūdims, mažiau tobulinimo galimybių, surast "gyvą" manau bus tikrai sunku, didžiausias ir žiauriausias minusas - kentų automobilis!
6gen VTi - dizaino ir liaudies atžvilgiu žymiai pranašesnis nei golf, kėbulas silpnas (galinės arkos ypatingai, reikia prižiūrėt), slalome ir drag race VTi pranašesnis, didesnės tobulinimo galimybės.
Abiejų auto išlaikymas ir kuro sąnaudos manau daugmaž panašios.
VTi - taip pat yra modelis, variklis ten b16 serijos.
Lyginant trumpai šiuos du autoriaus minėtuosius modelius:
MKIII GTi - bus pigesnis, kėbulas atsparesnis rūdims, mažiau tobulinimo galimybių, surast "gyvą" manau bus tikrai sunku, didžiausias ir žiauriausias minusas - kentų automobilis!
6gen VTi - dizaino ir liaudies atžvilgiu žymiai pranašesnis nei golf, kėbulas silpnas (galinės arkos ypatingai, reikia prižiūrėt), slalome ir drag race VTi pranašesnis, didesnės tobulinimo galimybės.
Abiejų auto išlaikymas ir kuro sąnaudos manau daugmaž panašios.
Пользователь
2010-07-12 10:42
2010-07-12
10:21 писал:
--> Kristis: nežinai, tai geriau patylėk :)
VTi - taip pat yra modelis, variklis ten b16 serijos.
Lyginant trumpai šiuos du autoriaus minėtuosius modelius:
MKIII GTi - bus pigesnis, kėbulas atsparesnis rūdims, mažiau tobulinimo galimybių, surast "gyvą" manau bus tikrai sunku, didžiausias ir žiauriausias minusas - kentų automobilis!
6gen VTi - dizaino ir liaudies atžvilgiu žymiai pranašesnis nei golf, kėbulas silpnas (galinės arkos ypatingai, reikia prižiūrėt), slalome ir drag race VTi pranašesnis, didesnės tobulinimo galimybės.
Abiejų auto išlaikymas ir kuro sąnaudos manau daugmaž panašios.
VTi - taip pat yra modelis, variklis ten b16 serijos.
Lyginant trumpai šiuos du autoriaus minėtuosius modelius:
MKIII GTi - bus pigesnis, kėbulas atsparesnis rūdims, mažiau tobulinimo galimybių, surast "gyvą" manau bus tikrai sunku, didžiausias ir žiauriausias minusas - kentų automobilis!
6gen VTi - dizaino ir liaudies atžvilgiu žymiai pranašesnis nei golf, kėbulas silpnas (galinės arkos ypatingai, reikia prižiūrėt), slalome ir drag race VTi pranašesnis, didesnės tobulinimo galimybės.
Abiejų auto išlaikymas ir kuro sąnaudos manau daugmaž panašios.
Vaje, taigi rašiau, kad yra hondų su vti prierašu, skaitykit! Bet pavadinimas vti gautas nuo variklio (vti - Variable Timing Injection)
Ir ne vien civic'ai turi vti prierašus.
Ir ne vien civic'ai turi vti prierašus.
Пользователь
2010-07-12 13:01
kristi ir vel klysti Vtech apdaila dar yra
Пользователь
2010-07-12 13:24
2010-07-12
13:01 писал:
kristi ir vel klysti Vtech apdaila dar yra :)
so? ką tai keičia?
Пользователь
2010-07-12 13:26
tai nesakyk kad tai tik variklis Viskas prasidejo nuo jo bet begant laikuj atsidaro visko kaip ir GTI
Пользователь
2010-07-12 13:38
2010-07-12
13:26 писал:
tai nesakyk kad tai tik variklis :) Viskas prasidejo nuo jo bet begant laikuj atsidaro visko :) kaip ir GTI :)
no offence vvti naudoja ir toyota ir kaip minėjo overboosted mk4 gti įsiurbimo pusej
Пользователь
2010-07-12 13:46
Į temą kalbant, jei rinktis iš mk3 gti ir 6gen civic vti, tai tik vti, jei mk4 gti ir 6 gen civic, tai ko gero gti.
Пользователь
2010-07-12 15:30
Ka zinau mane traukia labiau japonai
Пользователь
2010-07-12 17:18
nemaisykit VTI su VTEC. VTI buvo vienas is "trimu", t.y. kaip DX, LSi ir ESi. skirtumas, kad VTI buvo su galingiausiu varikliu tam modeliui. bet nevienintelis su VTEC. ESi irgi buvo VTEC, bet ESi buvo su vienu paskirstymo velenu (SOHC), o VTI su dviem (DOHC)
Пользователь
2011-02-02 08:41
2010-07-12
17:18 писал:
nemaisykit VTI su VTEC. VTI buvo vienas is "trimu", t.y. kaip DX, LSi ir ESi. skirtumas, kad VTI buvo su galingiausiu varikliu tam modeliui. bet nevienintelis su VTEC. ESi irgi buvo VTEC, bet ESi buvo su vienu paskirstymo velenu (SOHC), o VTI su dviem (DOHC)
Пользователь
2011-02-07 20:23
aisku kad vti geriau negu wagina
Пользователь
2011-02-07 20:36
2010-07-12
17:18 писал:
nemaisykit VTI su VTEC. VTI buvo vienas is "trimu", t.y. kaip DX, LSi ir ESi. skirtumas, kad VTI buvo su galingiausiu varikliu tam modeliui. bet nevienintelis su VTEC. ESi irgi buvo VTEC, bet ESi buvo su vienu paskirstymo velenu (SOHC), o VTI su dviem (DOHC)
As turejau civika coupe DX 74 kw. ten stackas variantas kazkoks buvo
Пользователь
2011-02-07 22:57
2010-07-12
17:18 писал:
nemaisykit VTI su VTEC. VTI buvo vienas is "trimu", t.y. kaip DX, LSi ir ESi. skirtumas, kad VTI buvo su galingiausiu varikliu tam modeliui. bet nevienintelis su VTEC. ESi irgi buvo VTEC, bet ESi buvo su vienu paskirstymo velenu (SOHC), o VTI su dviem (DOHC)
2011-02-07
20:36 писал:
As turejau civika coupe DX 74 kw. ten stackas variantas kazkoks buvo
O Dx kartais pavaru deze ne su ilgais begiais ?
Пользователь
2011-02-07 23:08
2010-07-12
17:18 писал:
nemaisykit VTI su VTEC. VTI buvo vienas is "trimu", t.y. kaip DX, LSi ir ESi. skirtumas, kad VTI buvo su galingiausiu varikliu tam modeliui. bet nevienintelis su VTEC. ESi irgi buvo VTEC, bet ESi buvo su vienu paskirstymo velenu (SOHC), o VTI su dviem (DOHC)
2011-02-07
20:36 писал:
As turejau civika coupe DX 74 kw. ten stackas variantas kazkoks buvo
2011-02-07
22:57 писал:
O Dx kartais pavaru deze ne su ilgais begiais ?
kazn, begiai kaip begiai
Пользователь
2011-02-07 23:14
bobai pardaviau su klevo lapu. Tai pries metus dar maciau kaune stovejo prie vieno prekybos centro, lyg ir normaliai atrode. ekonomiskas labai kaip benzininis tik kokius 7 vidutiniskai paimdavo.
Пользователь
2011-02-08 00:47
1.3 16v dx = 1300 sohc
1.5 16v lsi = 1500 sohc
1.5 16v mx = 1500 sohc
1.5 16v eti = 1500 sohc e-vtec
1.6 esi = 1600 sohc vtec
1.5 vti = 1500 sohc vtec
1.6 vti = 1600 dohc vtec
1.6 SiR = 1600 dohc vtec
O vti buvo ir SOHC ir DOCH.
1.5 16v lsi = 1500 sohc
1.5 16v mx = 1500 sohc
1.5 16v eti = 1500 sohc e-vtec
1.6 esi = 1600 sohc vtec
1.5 vti = 1500 sohc vtec
1.6 vti = 1600 dohc vtec
1.6 SiR = 1600 dohc vtec
O vti buvo ir SOHC ir DOCH.
Пользователь
2011-02-08 12:17
2011-02-08
00:47 писал:
1.3 16v dx = 1300 sohc
1.5 16v lsi = 1500 sohc
1.5 16v mx = 1500 sohc
1.5 16v eti = 1500 sohc e-vtec
1.6 esi = 1600 sohc vtec
1.5 vti = 1500 sohc vtec
1.6 vti = 1600 dohc vtec
1.6 SiR = 1600 dohc vtec
O vti buvo ir SOHC ir DOCH.
1.5 16v lsi = 1500 sohc
1.5 16v mx = 1500 sohc
1.5 16v eti = 1500 sohc e-vtec
1.6 esi = 1600 sohc vtec
1.5 vti = 1500 sohc vtec
1.6 vti = 1600 dohc vtec
1.6 SiR = 1600 dohc vtec
O vti buvo ir SOHC ir DOCH.
visi varikliai geri , isskyrus ta pirma vengciau
Eimoauto
364 / 0
2012-12-10 00:42
tik tai honda
Ваше послание |
|