Пользователь
2014-01-23 09:32
Sveiki, vakar kilo ginčas darbe dėl laidų sujungimo. Vieni sako, kad reikia jungti taip:
Pradžioje sujungti donoro ir ligonio akumuliatorių minusus, tada sujungti pliusus, tada užvesti donoro automobilį, palaukti 30 sekundžių ir bandyti kurti ligonį. Aš su savo mazda šitą variantą naudojau daug metų.
Kiti diskusijos dalyviai teigia, kad toks būdas yra pavojingas ir netaisyklingas, nes akumuliatoriai susijungia į paralelinę grandinę ir 24V gali sudeginti kompus ir tt..
"Atšalus orams, žmonės nebeužsiveda savo transporto priemonių ir prašo padėti. Gerai, kai yra gerų žmonių, bet kartais geras atsisuka pieš patį, jei nežinai kelių smulkmenų.
Dauguma automobilių jau turi elektronines valdymo sistemas, ir galbūt nevienam diagnostikoje pasakė, kad pas jus buvo didelis įtampos šuolis kuris gali pasibaigti elektroninių elementų gedimu.
Jeigu tektų jums prikurti arba prisikurti reikia žinoti kaip tai taisyklingai daryti:
1) Abiejų automobilių varikliai užgesinti, degimas išjungtas.
2) Automobiliai sujungiami tokia tvarka:
1. prie "donoro" pliuso;
2. prie "ligonio" pliuso;
3. prie "donoro" minuso;
4. prie "ligonio" variklio korpuso, geriausia būtų variklio kėlimo kilpa ar didelis varžtas.
3) Dar karta patikrinti visas sujungimo vietas, ar geras kontaktas, kad išvengti kibirkščiavimo.
4) Užveskite "donoro" automobilį ir pergazuodami apie minutę leiskite padirbti.
5) Užveskite "ligonio" automobilį ir atvirkštiniu būdu nei antrame punkte išvardinta seka atjunkite.
Pastaba: „Donoro“ automobilio įtampa neturi smarkiai viršyti 12V, automobiliai neturi liestis vienas su kitu ir neprileiskite žiūrovų prie akumuliatoriaus kūrimo metu.
Po prikūrimo, „ligoniui“ rekomenduojam važiuoti nemažiau 20min, kad akumuliatorius pasikrautų."[i]
Kaip reikia kurti?
PS: šalia manęs yra du automobilių manualai: Peugeot Boxer ir Fiat Ducato, kuriuose yra parodyta schema, kur ligonio minusas jungiasi prie donoro korpuso, o ne prie kito akumuliatoriaus minuso.
Pradžioje sujungti donoro ir ligonio akumuliatorių minusus, tada sujungti pliusus, tada užvesti donoro automobilį, palaukti 30 sekundžių ir bandyti kurti ligonį. Aš su savo mazda šitą variantą naudojau daug metų.
Kiti diskusijos dalyviai teigia, kad toks būdas yra pavojingas ir netaisyklingas, nes akumuliatoriai susijungia į paralelinę grandinę ir 24V gali sudeginti kompus ir tt..
"Atšalus orams, žmonės nebeužsiveda savo transporto priemonių ir prašo padėti. Gerai, kai yra gerų žmonių, bet kartais geras atsisuka pieš patį, jei nežinai kelių smulkmenų.
Dauguma automobilių jau turi elektronines valdymo sistemas, ir galbūt nevienam diagnostikoje pasakė, kad pas jus buvo didelis įtampos šuolis kuris gali pasibaigti elektroninių elementų gedimu.
Jeigu tektų jums prikurti arba prisikurti reikia žinoti kaip tai taisyklingai daryti:
1) Abiejų automobilių varikliai užgesinti, degimas išjungtas.
2) Automobiliai sujungiami tokia tvarka:
1. prie "donoro" pliuso;
2. prie "ligonio" pliuso;
3. prie "donoro" minuso;
4. prie "ligonio" variklio korpuso, geriausia būtų variklio kėlimo kilpa ar didelis varžtas.
3) Dar karta patikrinti visas sujungimo vietas, ar geras kontaktas, kad išvengti kibirkščiavimo.
4) Užveskite "donoro" automobilį ir pergazuodami apie minutę leiskite padirbti.
5) Užveskite "ligonio" automobilį ir atvirkštiniu būdu nei antrame punkte išvardinta seka atjunkite.
Pastaba: „Donoro“ automobilio įtampa neturi smarkiai viršyti 12V, automobiliai neturi liestis vienas su kitu ir neprileiskite žiūrovų prie akumuliatoriaus kūrimo metu.
Po prikūrimo, „ligoniui“ rekomenduojam važiuoti nemažiau 20min, kad akumuliatorius pasikrautų."[i]
Kaip reikia kurti?
PS: šalia manęs yra du automobilių manualai: Peugeot Boxer ir Fiat Ducato, kuriuose yra parodyta schema, kur ligonio minusas jungiasi prie donoro korpuso, o ne prie kito akumuliatoriaus minuso.
Пользователь
2014-01-23 09:42
atsigauk.. is kur tu gauni 24 voltus sujunges krokodilais paralelei?
jungiant paralelei itampa nesikecia, keiciasi Ah.
jungiant paralelei itampa nesikecia, keiciasi Ah.
Пользователь
2014-01-23 09:45
nesvarbu kokia tvarka jungi, svarbu, kad nesumaisytum minuso ir pliuso. taip pat nera labai svarbu ar jungi ant korpuso ar ant akumo. jei korpusas dazytas tai gali buti net blogesnis kontaktas
Пользователь
2014-01-23 09:58
2014-01-23
09:42 писал:
atsigauk.. is kur tu gauni 24 voltus sujunges krokodilais paralelei?
jungiant paralelei itampa nesikecia, keiciasi Ah.
jungiant paralelei itampa nesikecia, keiciasi Ah.
Tiesa. Aš tik pacitavau kolegas. Jeigu sujungsime nuosekliai tada voltažas didės, o talpa nepasikeis.
naudingas
4243 / 0
2014-01-23 10:09
ismeti maximinius senukinius krokodilus. pasidarai savadarbius, arba randi tarybinius krakodilus su storu variniu laigu znyples parauni stipres kad stipriai surakintu akumo pliema.ir nereikia jokiu ten uzvedimu jai pagalbininko akumas geras gerai pasikroves tai tokiu nesamoniu kaip uzvedimas nereikia.uzvedimas reikalingas tuomet kai laidai(krokai..) sudini srove nepraeina tada uzvedus pagalbininka truputi pakrauna tavaji pagaisusi akuma.o vest uzvedus tai cia spangalai
Пользователь
2014-01-23 10:25
2014-01-23
10:09 naudingas писал:
ismeti maximinius senukinius krokodilus. pasidarai savadarbius, arba randi tarybinius krakodilus su storu variniu laigu znyples parauni stipres kad stipriai surakintu akumo pliema.ir nereikia jokiu ten uzvedimu jai pagalbininko akumas geras gerai pasikroves tai tokiu nesamoniu kaip uzvedimas nereikia.uzvedimas reikalingas tuomet kai laidai(krokai..) sudini srove nepraeina tada uzvedus pagalbininka truputi pakrauna tavaji pagaisusi akuma.o vest uzvedus tai cia spangalai
jei akumo bukle abejotina, tai tik uzvedus vesti reikia. nes pajungus pusetina akuma prie visai mirusio tas pusetinas irgi gali labai nesunkiai nudvesti
Пользователь
2014-01-23 10:29
Jo, gavosi visas automobilisto gyvenimo projektas is tos mazdosdabar jau zinosi is kokiu žmonių niekad negalima pirkti auto.Man kelissky iš eilės panašiai nepasisesekė tik su daug naujesnėm auto.Klatinam tik patys save kadangi patingėjome(ir negalėjom)atidžiau apžiūrėt pirkdamas, ir svarbiausia-kad diagnostikos nepadariau.Sėkmės Tau brolyti
Пользователь
2014-01-23 10:54
2014-01-23
10:29 писал:
Jo, gavosi visas automobilisto gyvenimo projektas is tos mazdos:thumbup:dabar jau zinosi is kokiu žmonių niekad negalima pirkti auto.Man kelissky iš eilės panašiai nepasisesekė tik su daug naujesnėm auto.Klatinam tik patys save kadangi patingėjome(ir negalėjom)atidžiau apžiūrėt pirkdamas, ir svarbiausia-kad diagnostikos nepadariau.Sėkmės Tau brolyti:thumbup:
Turėjau 1995 mazda 323. Per 5 metus išviso tik eksploatacinius susidėvėjimus taisiau, dabar tą katiną maiše paėmiau, tai autogide sėdžiu kasdieną. Šiaip čia tiek daug info forume, galima viską perskaičius neblogu profu (teoretiku) patapti. Jeigu servise dirbčiau, tai sėdėčiau čia ir naktimis
Пользователь
2014-01-23 11:50
2014-01-23
10:29 писал:
Jo, gavosi visas automobilisto gyvenimo projektas is tos mazdos:thumbup:dabar jau zinosi is kokiu žmonių niekad negalima pirkti auto.Man kelissky iš eilės panašiai nepasisesekė tik su daug naujesnėm auto.Klatinam tik patys save kadangi patingėjome(ir negalėjom)atidžiau apžiūrėt pirkdamas, ir svarbiausia-kad diagnostikos nepadariau.Sėkmės Tau brolyti:thumbup:
2014-01-23
10:54 писал:
Turėjau 1995 mazda 323. Per 5 metus išviso tik eksploatacinius susidėvėjimus taisiau, dabar tą katiną maiše paėmiau, tai autogide sėdžiu kasdieną. Šiaip čia tiek daug info forume, galima viską perskaičius neblogu profu (teoretiku) patapti. Jeigu servise dirbčiau, tai sėdėčiau čia ir naktimis :)
patikėk, daug protingų specialistų spjovė į šį forumą, kai vakarais susirenka pacukai ir drabsto visus purvais ir nesamoningom spėlionėm į pievas
Пользователь
2014-01-23 12:46
2014-01-23
10:29 писал:
Jo, gavosi visas automobilisto gyvenimo projektas is tos mazdos:thumbup:dabar jau zinosi is kokiu žmonių niekad negalima pirkti auto.Man kelissky iš eilės panašiai nepasisesekė tik su daug naujesnėm auto.Klatinam tik patys save kadangi patingėjome(ir negalėjom)atidžiau apžiūrėt pirkdamas, ir svarbiausia-kad diagnostikos nepadariau.Sėkmės Tau brolyti:thumbup:
2014-01-23
10:54 писал:
Turėjau 1995 mazda 323. Per 5 metus išviso tik eksploatacinius susidėvėjimus taisiau, dabar tą katiną maiše paėmiau, tai autogide sėdžiu kasdieną. Šiaip čia tiek daug info forume, galima viską perskaičius neblogu profu (teoretiku) patapti. Jeigu servise dirbčiau, tai sėdėčiau čia ir naktimis :)
2014-01-23
11:50 писал:
patikėk, daug protingų specialistų spjovė į šį forumą, kai vakarais susirenka pacukai ir drabsto visus purvais ir nesamoningom spėlionėm į pievas
Tai visur tokių yra, reikia tik nekreipti dėmesio.
Пользователь
2014-01-23 14:16
Kai nesamoniu priklausai tai ir tiki, kad gaunasi 24 voltai. 24 voltai gautus jei nuosekliai sujungtum, t.y. 1 akumo pliusas prie masinos pliuso, 1 akumo minusas prie 2 akumo pliuso, o antras akumo minusas prie masinos minuso. kaip ir overboost sake, prie kebulo net kontaktas gali buti blogesnis. Kai kurie cia kaip ir amerikieciai: nieko apie elektra nenutuokia (nuo masinos nusitrenkt galima)
naudingas
4243 / 0
2014-01-23 22:37
2014-01-23
10:09 naudingas писал:
ismeti maximinius senukinius krokodilus. pasidarai savadarbius, arba randi tarybinius krakodilus su storu variniu laigu znyples parauni stipres kad stipriai surakintu akumo pliema.ir nereikia jokiu ten uzvedimu jai pagalbininko akumas geras gerai pasikroves tai tokiu nesamoniu kaip uzvedimas nereikia.uzvedimas reikalingas tuomet kai laidai(krokai..) sudini srove nepraeina tada uzvedus pagalbininka truputi pakrauna tavaji pagaisusi akuma.o vest uzvedus tai cia spangalai
2014-01-23
10:25 писал:
jei akumo bukle abejotina, tai tik uzvedus vesti reikia. nes pajungus pusetina akuma prie visai mirusio tas pusetinas irgi gali labai nesunkiai nudvesti
na pajungi ir iskart vedi elauki kol dveseliena nusodins ir geraji nesenai vedziau saviske(nes tepalo nuotekis is trukusios hidraulikos aratkes slangutes neleido generatoriui kraut akuma o kai kuras baigesi tai ir uzsisiurbe oro dar, tai pabruzint nemenkai reikejo) taip jokiu problemu.ir padejejas buvo patenkintas kad nereikia vesti visdelto zmones bijo ar nelabai nori nepazystamajam duot gadint elektronika juk paskiau neatlygnsi. kiek grabu taip vedes esu tai pagrindine beda yra prasti laidai.o jokio ten uzvedimo nereikia .aisku jai triperis greit neuzsives nusodins akuma kitam zmogeliui tai irgi s.. bet tai gi jauti kad akumas sunkiau sukt pradeda uzvedi pasikrauna ir tt
Ваше послание |
|