Пользователь
2011-05-14 21:09
kiek lengvosios ir kiek dzipai. Kad masina vaziuotu smagiai. kad valiotu save patemti nedeginant sankabos
Пользователь
2011-05-14 21:12
tai sankabos reikia geresnes, kad nedegintu su daugiau galios. o siaip nuo mases priklauso. kuo sunkesne masina tuo daugiau kW reikia, kad smagiai trauktu.
Пользователь
2011-05-14 21:13
o kuo daugiau kW, tuo geresnes sankabos reikia
Пользователь
2011-05-14 21:46
Del sankabos tai yra dabar pasirinkti pirkimui, jei nesidraskydamas vaziuosi gali pamirst apie ta sankaba, o pakeitimas nera toks sudetingas kaip gali pasirodyti, per diena, maziau, ziurek ir pakeiti. O del 4x4 kilovatu, valins ar nevalins gali per daug nesikrauti- inzinieriai pries paleisdami masina i gamyba ir pardavima tai jau padare uz tave.. Ir mano idealas kalbant apie lengvaja visu varomu ratu foto, tiesa brangi velniskai
Пользователь
2011-05-14 22:05
mano draugas db tokia drozia. pas ji Evo VIII strokintas iki 2.3L ir siaip papiktintas iki 380 akliu. db turbos reikia didesnes, nes visa kita jau paruosta iki 500 arkliu. kalbant apie sankaba tai kai jis pirko jau buvo piktesne ideta, bet jau sudroze jis, db idejo dvieju disku sankaba. sumokejo apie $1200, bet ben laiko.
Пользователь
2011-05-15 11:23
geri daiktai brangus. EVO visi noretu turetu kaip antra masina - pramogai jau cia turbut is jo tavo draugelis viska isspaus jei iki 500ag uzkels su turba ir ecu tobulinimais, o is kokio jis miesto yra kur tas EVO randasi? Beto nepasaket kiek jusu manymy tu kw REIKE 4X4 AS MANAU KAD 110 MINIMUM kad vaziuotu normaliai. Ir kad tos sankabos nesmirdetu
naudingas
4243 / 0
2011-05-15 15:51
2011-05-15
11:23 писал:
geri daiktai brangus. EVO visi noretu turetu kaip antra masina - pramogai:smilewink: jau cia turbut is jo tavo draugelis viska isspaus jei iki 500ag uzkels su turba ir ecu tobulinimais, o is kokio jis miesto yra kur tas EVO randasi? Beto nepasaket kiek jusu manymy tu kw REIKE 4X4:) AS MANAU KAD 110 MINIMUM kad vaziuotu normaliai. Ir kad tos sankabos nesmirdetu :)
kazkur JAV , New York kaimeli
Пользователь
2011-05-15 19:35
2011-05-15
11:23 писал:
geri daiktai brangus. EVO visi noretu turetu kaip antra masina - pramogai:smilewink: jau cia turbut is jo tavo draugelis viska isspaus jei iki 500ag uzkels su turba ir ecu tobulinimais, o is kokio jis miesto yra kur tas EVO randasi? Beto nepasaket kiek jusu manymy tu kw REIKE 4X4:) AS MANAU KAD 110 MINIMUM kad vaziuotu normaliai. Ir kad tos sankabos nesmirdetu :)
mazai galio sankaba smirdina maziau nei daug. nes su daug galios diskatorius nebesugeba islaikyti disko ir jis praslysta.. del ko ir smirda. o su mazai galios gali smirdeti jei neatleidi sankabos pilnai, kad neuzgestum.
p.s. evo pas ji kasdienine masina.
p.s. evo pas ji kasdienine masina.
Пользователь
Пользователь
2011-05-15 20:14
ta smirdejimas tai cia juokais. As tik taip norejau paziureti kaip zmonems atrodo jei pirktu visais varanciais ratais masina ar kreiptu demesi i galia ar svarbu 4x4 ir viskas.
Пользователь
2011-05-16 09:07
2011-05-14
21:13 писал:
o kuo daugiau kW, tuo geresnes sankabos reikia
Nm svoriui reik o ne kw...
Пользователь
2011-05-16 11:42
ai tu cia paveiksliuka pasikeites
nm tai nm bet tai paziurek ko as klausiau pirmai? i ka ziuretum pirkdamas 4x4 masina? kad svarbu 4x4 ir viskas ar i motoro puse bent aki uzmestum gal ten 1.1 variklis..
nm tai nm bet tai paziurek ko as klausiau pirmai? i ka ziuretum pirkdamas 4x4 masina? kad svarbu 4x4 ir viskas ar i motoro puse bent aki uzmestum gal ten 1.1 variklis..
Пользователь
2011-05-16 13:09
2011-05-16
11:42 писал:
ai tu cia paveiksliuka pasikeites:D:D:D
nm tai nm bet tai paziurek ko as klausiau pirmai? i ka ziuretum pirkdamas 4x4 masina? kad svarbu 4x4 ir viskas ar i motoro puse bent aki uzmestum gal ten 1.1 variklis..
nm tai nm bet tai paziurek ko as klausiau pirmai? i ka ziuretum pirkdamas 4x4 masina? kad svarbu 4x4 ir viskas ar i motoro puse bent aki uzmestum gal ten 1.1 variklis..
tai arba V6 arba 4cil turbo.
Пользователь
2011-05-16 20:12
subaru yra nemazai 4 katilu turbiniu visu varomu (Impreza, Legacy, Forester ir t.t.) nors ten ne eilej cilindrai, bet 4, mitsubishi lancer evo, mitsubishi eclipse yra visu varomu, Starion man atrodo buvo visu varomu ariantas, mazdaspeed6, audi A4 quattro naujesni su 2.0L turbiniu tiesioginio ipurskimo benzu. passatai irgi su tuo vatikliu. yra passatai su 1.8 turbo visais varomais.. kaip ir A4 man atrodo. yra net jeep wrangler 4 katilu (2.4L), bet jis neturbinis. Celica senesne yra 4 varomu su turba - GT-Four arba All-Trac submodelis. Previa yra 4 varomu su kompresorium.
Пользователь
2011-05-16 21:35
155 TI turbo 16v. integrales visos 4x4 ir tt. ne tik pas audi yra 4 waromi brutalaus paskirstymo. Geriausiai pigiausias adrenalinas legacy 2, 2 16v 4wd senasis.
Пользователь
2011-05-17 09:41
nu asmenisakai man subaru geriau uz mano S4 tuo kad aukstesni, su savo zvyrkeli isoki duodi gazo ir girdi kaip nuo dugno vis ka nors nuplesi... O tie kaip tu sakai senieji subarikai jie taip netraukia kaip eske tai su eske daug smagiau bent jau man. beto draugas savo legacy su sankaba istisai bedos istisai sudegina ja, labai silpnos tu subariku tu bent senu.
Пользователь
2011-05-17 13:08
2011-05-17
09:41 писал:
nu asmenisakai man subaru geriau uz mano S4 tuo kad aukstesni, su savo zvyrkeli isoki duodi gazo ir girdi kaip nuo dugno vis ka nors nuplesi... O tie kaip tu sakai senieji subarikai jie taip netraukia kaip eske tai su eske daug smagiau bent jau man. beto draugas savo legacy su sankaba istisai bedos istisai sudegina ja, labai silpnos tu subariku tu bent senu.
bet visa kita legendiniu patvarumu uzsitarnauta pagarba... del sankabos uzdrozimo ne ten problema... problema sukibime itempime, nes nemaciau as ju su sankabos defektais beweik.
Пользователь
2011-05-18 11:20
nu nezinau cia saika su subarikais krantuos judejo tai ta sankaba tikrai visus uzpiso ir netikiu kad pas visus itempta lievai buvo.. tiesiog neatlaiko extremalaus vaziavimo
Ваше послание |
|