Пользователь
2014-11-13 19:17
Sveiki. Turiu IV golfa 1, 4l benzinas 16 voztuvu.Atsalus orams uzkurus salta masina isbega tepalu.Vaziuojant nebega. Pakeiciau abieju veleneliu salnikus. Kelias dienas nebego tepalas.Paskui vel pradejo begti.Pries keiciant antra karta salnikus nuardem kiek imanoma, kad uzsikurtu masina ir matytute tiksliau, pro kur bega.Tepalas prasisunke pro abieju salniku centra.Pirkau brangius salnikus, si karta pakirpom spyruokles. Kita ryta tepalo nulasejo vel.Buvo uzsikisusios visos alsuoklio angos-isvalem. Pakeitem nauja filtra. Pirma ryta nebego tepalas. Toliau vel pradejo begti saltai masinai tik uzkurus.Nebezinau, ka daryti.Patarkit. Masina tik ka nusipirkau nuo tralo is vokieciu. Gaila.
Пользователь
2014-11-13 20:09
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
Пользователь
2014-11-13 20:18
2014-11-13
20:09 писал:
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
3 neblogas
Пользователь
2014-11-13 20:36
2014-11-13
20:09 писал:
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
Tai tada gal begtu istisai. Db bega saltai masinai tik uzkurus. Isbega ciurksle ir daugiau nebebega.
Пользователь
2014-11-13 20:46
2014-11-13
20:09 писал:
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
2014-11-13
20:36 писал:
Tai tada gal begtu istisai. Db bega saltai masinai tik uzkurus. Isbega ciurksle ir daugiau nebebega.
jei jau tau taip pramušinėja salnikus, tai gal vertėtų šaltam motorui pasijungt mechaninį tepalo slėgio matuoklį ir patikrint ar suveikia tepalo siurblio redukcinis vožtuvas. Gal slėgis užkyla per didelis ir muša tepalą per salnikus
Пользователь
2014-11-13 21:10
2014-11-13
20:09 писал:
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
2014-11-13
20:36 писал:
Tai tada gal begtu istisai. Db bega saltai masinai tik uzkurus. Isbega ciurksle ir daugiau nebebega.
2014-11-13
20:46 писал:
jei jau tau taip pramušinėja salnikus, tai gal vertėtų šaltam motorui pasijungt mechaninį tepalo slėgio matuoklį ir patikrint ar suveikia tepalo siurblio redukcinis vožtuvas. Gal slėgis užkyla per didelis ir muša tepalą per salnikus
Reikes bandyt.Gaila butu nuleisti rankas. Daug pinigu jau investavau tvarkant masiniuka.
Пользователь
2014-11-13 21:14
2014-11-13
20:09 писал:
visų pirma tokiu varikliu pirkt vw yra labai drąsus poelgis, nes tie varikliai geros reputacijos išvis neturi.
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
antra - salnikai vw varikliams vieninteliai reinz geriausiai laiko, o trečia arba salnikus sukalant juos pažeidėt arba velenėliai laksto kaip kibirai po kiemą nuo lizdų išdilimo
2014-11-13
20:36 писал:
Tai tada gal begtu istisai. Db bega saltai masinai tik uzkurus. Isbega ciurksle ir daugiau nebebega.
2014-11-13
20:46 писал:
jei jau tau taip pramušinėja salnikus, tai gal vertėtų šaltam motorui pasijungt mechaninį tepalo slėgio matuoklį ir patikrint ar suveikia tepalo siurblio redukcinis vožtuvas. Gal slėgis užkyla per didelis ir muša tepalą per salnikus
panasiau, kad karteryje per daug slegio (alsuoklio voztuvas ar prapusti ziedai). tiesioginio tepalo slegio ties tais salnikais nera del to tepalo spaudimas nlb ka parodys.
Пользователь
2014-11-13 21:39
2014-11-13
20:36 писал:
Tai tada gal begtu istisai. Db bega saltai masinai tik uzkurus. Isbega ciurksle ir daugiau nebebega.
2014-11-13
20:46 писал:
jei jau tau taip pramušinėja salnikus, tai gal vertėtų šaltam motorui pasijungt mechaninį tepalo slėgio matuoklį ir patikrint ar suveikia tepalo siurblio redukcinis vožtuvas. Gal slėgis užkyla per didelis ir muša tepalą per salnikus
2014-11-13
21:14 писал:
panasiau, kad karteryje per daug slegio (alsuoklio voztuvas ar prapusti ziedai). tiesioginio tepalo slegio ties tais salnikais nera del to tepalo spaudimas nlb ka parodys.
sutinku su tavimi pilnai, nes šie varikliai prabėgę 200 000 km praktiškai sveikų žiedų nebeturi kiek man yra tekę juos išardyt
Ваше послание |
|