Пользователь
2017-04-15 11:27
Kame gali būti problema kad iškrauna akumą , akumuliatorius visiškai naujas.
Iškrauna tik ilgiau pastovėjus mašinai.
PER DVI PARAS KAI PASTATAI.
GAL KAS ESAT SUSIDŪRĘ?
Iškrauna tik ilgiau pastovėjus mašinai.
PER DVI PARAS KAI PASTATAI.
GAL KAS ESAT SUSIDŪRĘ?
maumas
7657 / 0
2017-04-15 13:48
tai kas cia keisto senai masinai?Gali iskrovinet bet kas.Pradedant signalka, radija ir t.t.Reikia tikrint nuotekius grandinese.Yra norma kiek gali nuteket.Bet jei per dvi paras, tai cia jau ryskiai negerai.Beje, netvarkant galima ir ugnies susilaukt.Dar yra iseitis pasidaryt mases isjungeja.Bet cia laikinas sprendimas.Siuolaikinems masinoms netgi galima pakenkt atjunginejant mase belekaip.Pvz volvoms.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2017-05-03 10:09
Taigis kaigis broliukai.Auto mod.'08-'10m MB R350 4matic extralongas.
Viskas jau išspręsta.
O atsitinka šiam modeliui štai kas.
Kadangi hibridinis kėbulo tipas na vienatūris-combi-visureigis,
tai ir galinių bagažinės durų mechanizme yra elektrinis varikliukas-pritraukėjas.
Kažkaip iš pradžių nepastebėjom, kad durelių/dangčio apačioje parašytas įspėjimas,
kad griežtai negalima dangčio uždaryti priverstinai, :manual"būdu, ar kad vienu metu
kai uždarinėja el.variklis negalima rankomis stumti, patikslinsiu.
Galėsiu tiksliai pacituoti kas parašyta, šiain perskaitysiu.
O atsitiko konkrečiai štai kas.
Net nežinojau, kad ten yra tas varikliukas , ir dar rankenėlė dangčio užstrigo nenormalioje padėtyje,
tai stumiant iš jėgos lyg ir užsitrenkė, neklibėjo durys, bet visviena blogai uždarė.
Pripurškiau visko kas įmanoma į rankenėlės :vyrius", pradėjau uždarinėti "kultūringu"
būdu"MYGTUKU IŠ SALONO ARBA DANGTYJE) ir baigėsi iškraudinėjimas.
Tuo pačiu pračekinau visą grandinę, jokių elektros vagių, jokių iškrovų neaptikta
Liko du orežasčių varijantai:
1.Paprasčiausiai likdavo salono apšvietimas dėl neteisingai užverto dangčio
2.Dėl pastrigusios rankenėlės ir neteisingo uždarinėjimo likdavo "budėti"
pritraukėjas ir/arba tuo pačiu likdavo apšvietimas, o ašvietimas ten KOSMINIS.
Lempos kaip 5 žvaigždučių viešbučio hole.Ir jų tenai ne viena, aišku dar krūva
mažesnių yra.
Pafotkinsiu tą nelemtą rankenėlę, dėl kurios knisa protą ir streikuoja visa sistema-
tiek elektroninė tiek mechaninė dangčio sritis.
Aišku, ją nuspaudus į reikiamą padėti viskas funkcionuoja teisingai.
Viskas jau išspręsta.
O atsitinka šiam modeliui štai kas.
Kadangi hibridinis kėbulo tipas na vienatūris-combi-visureigis,
tai ir galinių bagažinės durų mechanizme yra elektrinis varikliukas-pritraukėjas.
Kažkaip iš pradžių nepastebėjom, kad durelių/dangčio apačioje parašytas įspėjimas,
kad griežtai negalima dangčio uždaryti priverstinai, :manual"būdu, ar kad vienu metu
kai uždarinėja el.variklis negalima rankomis stumti, patikslinsiu.
Galėsiu tiksliai pacituoti kas parašyta, šiain perskaitysiu.
O atsitiko konkrečiai štai kas.
Net nežinojau, kad ten yra tas varikliukas , ir dar rankenėlė dangčio užstrigo nenormalioje padėtyje,
tai stumiant iš jėgos lyg ir užsitrenkė, neklibėjo durys, bet visviena blogai uždarė.
Pripurškiau visko kas įmanoma į rankenėlės :vyrius", pradėjau uždarinėti "kultūringu"
būdu"MYGTUKU IŠ SALONO ARBA DANGTYJE) ir baigėsi iškraudinėjimas.
Tuo pačiu pračekinau visą grandinę, jokių elektros vagių, jokių iškrovų neaptikta
Liko du orežasčių varijantai:
1.Paprasčiausiai likdavo salono apšvietimas dėl neteisingai užverto dangčio
2.Dėl pastrigusios rankenėlės ir neteisingo uždarinėjimo likdavo "budėti"
pritraukėjas ir/arba tuo pačiu likdavo apšvietimas, o ašvietimas ten KOSMINIS.
Lempos kaip 5 žvaigždučių viešbučio hole.Ir jų tenai ne viena, aišku dar krūva
mažesnių yra.
Pafotkinsiu tą nelemtą rankenėlę, dėl kurios knisa protą ir streikuoja visa sistema-
tiek elektroninė tiek mechaninė dangčio sritis.
Aišku, ją nuspaudus į reikiamą padėti viskas funkcionuoja teisingai.
Пользователь
2017-05-04 07:21
2017-05-03
10:09 писал:
Taigis kaigis broliukai.Auto mod.'08-'10m MB R350 4matic extralongas.
Viskas jau išspręsta.
O atsitinka šiam modeliui štai kas.
Kadangi hibridinis kėbulo tipas na vienatūris-combi-visureigis,
tai ir galinių bagažinės durų mechanizme yra elektrinis varikliukas-pritraukėjas.
Kažkaip iš pradžių nepastebėjom, kad durelių/dangčio apačioje parašytas įspėjimas,
kad griežtai negalima dangčio uždaryti priverstinai, :manual"būdu, ar kad vienu metu
kai uždarinėja el.variklis negalima rankomis stumti, patikslinsiu.
Galėsiu tiksliai pacituoti kas parašyta, šiain perskaitysiu.
O atsitiko konkrečiai štai kas.
Net nežinojau, kad ten yra tas varikliukas , ir dar rankenėlė dangčio užstrigo nenormalioje padėtyje,
tai stumiant iš jėgos lyg ir užsitrenkė, neklibėjo durys, bet visviena blogai uždarė.
Pripurškiau visko kas įmanoma į rankenėlės :vyrius", pradėjau uždarinėti "kultūringu"
būdu"MYGTUKU IŠ SALONO ARBA DANGTYJE) ir baigėsi iškraudinėjimas.
Tuo pačiu pračekinau visą grandinę, jokių elektros vagių, jokių iškrovų neaptikta:)
Liko du orežasčių varijantai:
1.Paprasčiausiai likdavo salono apšvietimas dėl neteisingai užverto dangčio
2.Dėl pastrigusios rankenėlės ir neteisingo uždarinėjimo likdavo "budėti"
pritraukėjas ir/arba tuo pačiu likdavo apšvietimas, o ašvietimas ten KOSMINIS.
Lempos kaip 5 žvaigždučių viešbučio hole.Ir jų tenai ne viena, aišku dar krūva
mažesnių yra.
Pafotkinsiu tą nelemtą rankenėlę, dėl kurios knisa protą ir streikuoja visa sistema-
tiek elektroninė tiek mechaninė dangčio sritis.
Aišku, ją nuspaudus į reikiamą padėti viskas funkcionuoja teisingai.
Viskas jau išspręsta.
O atsitinka šiam modeliui štai kas.
Kadangi hibridinis kėbulo tipas na vienatūris-combi-visureigis,
tai ir galinių bagažinės durų mechanizme yra elektrinis varikliukas-pritraukėjas.
Kažkaip iš pradžių nepastebėjom, kad durelių/dangčio apačioje parašytas įspėjimas,
kad griežtai negalima dangčio uždaryti priverstinai, :manual"būdu, ar kad vienu metu
kai uždarinėja el.variklis negalima rankomis stumti, patikslinsiu.
Galėsiu tiksliai pacituoti kas parašyta, šiain perskaitysiu.
O atsitiko konkrečiai štai kas.
Net nežinojau, kad ten yra tas varikliukas , ir dar rankenėlė dangčio užstrigo nenormalioje padėtyje,
tai stumiant iš jėgos lyg ir užsitrenkė, neklibėjo durys, bet visviena blogai uždarė.
Pripurškiau visko kas įmanoma į rankenėlės :vyrius", pradėjau uždarinėti "kultūringu"
būdu"MYGTUKU IŠ SALONO ARBA DANGTYJE) ir baigėsi iškraudinėjimas.
Tuo pačiu pračekinau visą grandinę, jokių elektros vagių, jokių iškrovų neaptikta:)
Liko du orežasčių varijantai:
1.Paprasčiausiai likdavo salono apšvietimas dėl neteisingai užverto dangčio
2.Dėl pastrigusios rankenėlės ir neteisingo uždarinėjimo likdavo "budėti"
pritraukėjas ir/arba tuo pačiu likdavo apšvietimas, o ašvietimas ten KOSMINIS.
Lempos kaip 5 žvaigždučių viešbučio hole.Ir jų tenai ne viena, aišku dar krūva
mažesnių yra.
Pafotkinsiu tą nelemtą rankenėlę, dėl kurios knisa protą ir streikuoja visa sistema-
tiek elektroninė tiek mechaninė dangčio sritis.
Aišku, ją nuspaudus į reikiamą padėti viskas funkcionuoja teisingai.
писал:
..
Extrabulkai ar senai eškei nemanau kad būtų toks bajeris, nebent netyčiom neužtrektum bagžinės universale.
Čia bėda ta, kad atrodo, jog bagažnės dangtis pilnai užsidaro, deja
Rašau kad kiti žmonės ateityje žinotų kame kampas, nes nuvažiavus į kokį silberHAVTO beveiik įsitikinęs-išdurtų ir nuluptų paskutinį kailį, kaipjau buvo ne vienam
Ptikslinu kur ta rankenėlė ir pritraukėjo varikliukas, kad topgear'as ir kiti žinotų.Foto bus kitame poste
Čia bėda ta, kad atrodo, jog bagažnės dangtis pilnai užsidaro, deja
Rašau kad kiti žmonės ateityje žinotų kame kampas, nes nuvažiavus į kokį silberHAVTO beveiik įsitikinęs-išdurtų ir nuluptų paskutinį kailį, kaipjau buvo ne vienam
Ptikslinu kur ta rankenėlė ir pritraukėjo varikliukas, kad topgear'as ir kiti žinotų.Foto bus kitame poste
Пользователь
2017-05-04 07:25
MB R350 '09m ectralang 4matic bagažinės fiksavimo ir iškrovos problema.Rankenėlė ten kur rodyklė o spynos daviklis dureliu viduje xemiau
Пользователь
2017-05-04 07:25
Foto
Пользователь
Пользователь
2017-05-04 07:44
Dar papildysiu.Būna bjaurus reikalas, kitas dalykas, kai pradeda streikuoti E, ML, R kl durelių viduje esantis spynos daviklis, jis užsioksiduoja, trumpina, ir lieka degti bagažinės apsvietimas net 100proc.pilnai uztrenkkus duris.Ir ne tik kad paprastai dega lemputės, o GALI UŽSIDEGTI BETKURIUO MOMENTU, net kai tu palieki pastatęs mašiną ir atrodo kad viskas čiki, praėjus kuriam laikui tik šnai ir užsižiebia , vnž.grįžti-akumas iškrautas.Problema-tas daviklis itin sunkiai prieinamas, ta prasme išoperuoti nesunku, bet pasiekti.
Ваше послание |
|