Пользователь
2018-10-28 18:26
Išsilaikęs teisęs noriu pirktis hibridinį automobilį, greičiausiai populiariausią Lietuvoje modelį Toyota Prius. Kiek teko studijuoti hibridai turi daug pranašumų prieš senesnes mašinas dėl kuriu pasidarė labai įdomus. Tai mažesnis degalų vartojimas ar iš viso galimybė veikti vien nuo elektros, ekologiškumas, žymiai mažiau teršiamas oras. Hibridai veikdami vien nuo elektros variklių neskleidžia beveik garso ir vibracijos, net gali tekti įjungti dirbtinį garsą įspėti pėsčiuosius. Energijos sutaupomą gaminant ratlankius ir kitas detales iš lengvesnių medžiagų bei atsinaujinančių išteklių tokių kaip bioplastikai, celiuliozė, stiklas. Mažesnis hibridų variklis nors yra silpnesnis, tačiau vartoja gerokai mažiau degalų, veikia tyliau ir taip pat mažiau sveria. Daugiausiai energijos prireikia automobiliui pajudėti iš vietos todėl čia elektrinis variklis labai pasitarnauja. Hibridai taip pat naudoja ir kitas modernias technologijas, pavyzdžiui nustatymų valdymas per kompiuterį.
Turbūt didžiausias hibridų ir elektromobilių pasiekimas yra regeneracinis stabdymas kadangi elektros varikliai akimirksniu gali virsti generatoriais, kurie stabdymo ar laisvos eigos energija įkrauna akumuliatorius, kai tuo tarpu tradiciniuose automobiliuose šį energija išvaistomą kaip šiluma ir greičiau dyla stabdžių kaladėlės.
EV registracijos numeriu žymimos mašinos taip pat turi privilegijas tokias kaip galimybė važinėti tik jiems skirta eismo juosta. Teko girdėti, kad Toyota Prius formą nėra patraukli, bet panašu prioritetas buvo taikomas aerodinamiškumui ir padaryti saloną kuo talpesnį.
Kadangi hibridai naudoja modernias technologijos jie lėčiau pasens ir nuvertės. Tam didelės įtakos be abejo turės ekologiškumo reikalavimų didėjimas ir taršių automobilių apmokestinimas, brangesnis draudimas, kiti apribojimai. O ekologiškiems automobiliams priešingai skiriamos subsidijos.
Taip pat didelis hibridų pranašumas yra tame, kad naudojamą mažiau brangių dylančių detalių. Pavyzdžiui, hibridinis automobilis neturi sankabos mechanizmo, generatoriaus ir variklio paleidimo variklio, nė vienas hibridinis komponentas nenaudoja hidraulinio skysčio, todėl jie visiškai nereikalauja priežiūros. Elektriniame režime hibridai tikriausiai yra dar labiau ilgaamžiškesni.
Hibridinių automobilių pagrindinis trūkumas ir Achilo kulnas yra baterijos. Šiuo metu labiausiai naudojami ličio ar nikelio metalo hidrido akumuliatoriai neturi pakankamai energijos talpos dėl to ilgesnėse kelionėse tenka įjungti vidaus degimo variklį nors plugin hibridai gali būti daug kur kraunami. Taip pat baterijos turi ribotą įkrovimo-iškrovimo skaičių, talpa su laiku mažėja. Ličio baterijos gali užsidegti, tačiau jos statomos automobilio dugne tuo pačiu svoriu duodant daugiau stabilumo. Bet joms suteikiamą net 6 metų garantija, o Toyota net 11 metų, puikiai veikia šaltomis žiemos dienomis.
Vis tik dedu viltį į tai, kad sparčiai vystantys technologijoms baterijos turėtų patobulėti. Ateityje dabartinių baterijų problemą galėtų išspręsti grafeno superkondensatoriai ar „Kieto būvio“ (Solid state) baterijos, kurios turėtų net didesne talpą ir spartų įkrovimą, būtų kompaktiškesnės ir lengvesnės. SS baterijos palyginimui gali būti įkraunamos 23000 kartu, kai ličio apie 2000 kartų, turi 3 kartus didesne talpa už ličio baterijas ir gali būti gaminamos iš pigių medžiagų. Superkondensatoriai taip pat gali būti neribotai įkraunami, toleruoja ekstremalias temperatūras, galėtų būti pigiai spausdinami 3D printeriais, krautusi greičiau nei reikia užsipilti degalus. Šios naujos kartos baterijos yra intensyviai tyriamos daugelio pasaulio kompanijų ir tik laiko klausimas kada jos bus išleistos į prekybą. Elektros motorai taip pat tobulėja. Manau, kad ištaisius baterijų problemą elektromobiliai ir hibridai bus ateities transporto priemonės, o miestus teršiantys ir triūkšmingi automobiliai bus praeitis.
Kiti minusai tai didesnė automobilio kaina, bet tai tikriausiai labiausiai lemia baterijos kaina ir hibridų modernumas. Taip pat Toyota Prius naudoja automatines ar pusiau automatines pavaras kas yra pliusas, nes nebereikia kiekviena kart spaudinėti sankabos ir patogesnis pavarų perjungimas, bet teko skaityti, kad CVT tipo pavarų dėžės, kurios panašios į Hybrid Synergy Drive remontas yra brangus ir ne visur jį padaro.
Pirksiu greičiausiai naudotą automobilį todėl norėjau sužinoti į ką reiktų atkreipti dėmesį perkant, kokių metų modelį patartumėtę? Biudžetas bendrai iki 4000 - 5000Eu. Gal yra dar kokių hibridų minusų? Kiek gali kainuoti ir kur parduodą hibridų akumuliatorius ar jų celes?
Turbūt didžiausias hibridų ir elektromobilių pasiekimas yra regeneracinis stabdymas kadangi elektros varikliai akimirksniu gali virsti generatoriais, kurie stabdymo ar laisvos eigos energija įkrauna akumuliatorius, kai tuo tarpu tradiciniuose automobiliuose šį energija išvaistomą kaip šiluma ir greičiau dyla stabdžių kaladėlės.
EV registracijos numeriu žymimos mašinos taip pat turi privilegijas tokias kaip galimybė važinėti tik jiems skirta eismo juosta. Teko girdėti, kad Toyota Prius formą nėra patraukli, bet panašu prioritetas buvo taikomas aerodinamiškumui ir padaryti saloną kuo talpesnį.
Kadangi hibridai naudoja modernias technologijos jie lėčiau pasens ir nuvertės. Tam didelės įtakos be abejo turės ekologiškumo reikalavimų didėjimas ir taršių automobilių apmokestinimas, brangesnis draudimas, kiti apribojimai. O ekologiškiems automobiliams priešingai skiriamos subsidijos.
Taip pat didelis hibridų pranašumas yra tame, kad naudojamą mažiau brangių dylančių detalių. Pavyzdžiui, hibridinis automobilis neturi sankabos mechanizmo, generatoriaus ir variklio paleidimo variklio, nė vienas hibridinis komponentas nenaudoja hidraulinio skysčio, todėl jie visiškai nereikalauja priežiūros. Elektriniame režime hibridai tikriausiai yra dar labiau ilgaamžiškesni.
Hibridinių automobilių pagrindinis trūkumas ir Achilo kulnas yra baterijos. Šiuo metu labiausiai naudojami ličio ar nikelio metalo hidrido akumuliatoriai neturi pakankamai energijos talpos dėl to ilgesnėse kelionėse tenka įjungti vidaus degimo variklį nors plugin hibridai gali būti daug kur kraunami. Taip pat baterijos turi ribotą įkrovimo-iškrovimo skaičių, talpa su laiku mažėja. Ličio baterijos gali užsidegti, tačiau jos statomos automobilio dugne tuo pačiu svoriu duodant daugiau stabilumo. Bet joms suteikiamą net 6 metų garantija, o Toyota net 11 metų, puikiai veikia šaltomis žiemos dienomis.
Vis tik dedu viltį į tai, kad sparčiai vystantys technologijoms baterijos turėtų patobulėti. Ateityje dabartinių baterijų problemą galėtų išspręsti grafeno superkondensatoriai ar „Kieto būvio“ (Solid state) baterijos, kurios turėtų net didesne talpą ir spartų įkrovimą, būtų kompaktiškesnės ir lengvesnės. SS baterijos palyginimui gali būti įkraunamos 23000 kartu, kai ličio apie 2000 kartų, turi 3 kartus didesne talpa už ličio baterijas ir gali būti gaminamos iš pigių medžiagų. Superkondensatoriai taip pat gali būti neribotai įkraunami, toleruoja ekstremalias temperatūras, galėtų būti pigiai spausdinami 3D printeriais, krautusi greičiau nei reikia užsipilti degalus. Šios naujos kartos baterijos yra intensyviai tyriamos daugelio pasaulio kompanijų ir tik laiko klausimas kada jos bus išleistos į prekybą. Elektros motorai taip pat tobulėja. Manau, kad ištaisius baterijų problemą elektromobiliai ir hibridai bus ateities transporto priemonės, o miestus teršiantys ir triūkšmingi automobiliai bus praeitis.
Kiti minusai tai didesnė automobilio kaina, bet tai tikriausiai labiausiai lemia baterijos kaina ir hibridų modernumas. Taip pat Toyota Prius naudoja automatines ar pusiau automatines pavaras kas yra pliusas, nes nebereikia kiekviena kart spaudinėti sankabos ir patogesnis pavarų perjungimas, bet teko skaityti, kad CVT tipo pavarų dėžės, kurios panašios į Hybrid Synergy Drive remontas yra brangus ir ne visur jį padaro.
Pirksiu greičiausiai naudotą automobilį todėl norėjau sužinoti į ką reiktų atkreipti dėmesį perkant, kokių metų modelį patartumėtę? Biudžetas bendrai iki 4000 - 5000Eu. Gal yra dar kokių hibridų minusų? Kiek gali kainuoti ir kur parduodą hibridų akumuliatorius ar jų celes?
ojojoj
9 / 0
2018-10-28 20:32
Tu gal is kosmoso iskritai? Pats lytanija parasei, pasisnekejai su savim ir dar to paties klausi? Jei nori urodo gatveje su 1litro per 100km taupymu, tai imi ir perki ir "prisidedi" prie ekologijos manydamas, kad pasauliui "padejai"
Пользователь
2018-10-28 23:08
2018-10-28
20:32 ojojoj писал:
Tu gal is kosmoso iskritai? Pats lytanija parasei, pasisnekejai su savim ir dar to paties klausi? Jei nori urodo gatveje su 1litro per 100km taupymu, tai imi ir perki ir "prisidedi" prie ekologijos manydamas, kad pasauliui "padejai"
Parašiau viska ką žinojau, tikrai visko nuodugniai neišmanau apie hibridinius automobilius, nes tam reikia išbandyti juos. Tikiuosi čia yra važinėjusiu jais.
maumas
7658 / 0
2018-10-29 00:11
2018-10-28
20:32 ojojoj писал:
Tu gal is kosmoso iskritai? Pats lytanija parasei, pasisnekejai su savim ir dar to paties klausi? Jei nori urodo gatveje su 1litro per 100km taupymu, tai imi ir perki ir "prisidedi" prie ekologijos manydamas, kad pasauliui "padejai"
2018-10-28
23:08 писал:
Parašiau viska ką žinojau, tikrai visko nuodugniai neišmanau apie hibridinius automobilius, nes tam reikia išbandyti juos. Tikiuosi čia yra važinėjusiu jais.
man tai uzkliuvo kaina.Uz tokius pinigus apskritai yra didele rizika nusipirkt slamsta, isvis net nekalbant apie kazkokius hibridus.Keliam kaina
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2018-10-30 21:36
2018-10-28
20:32 ojojoj писал:
Tu gal is kosmoso iskritai? Pats lytanija parasei, pasisnekejai su savim ir dar to paties klausi? Jei nori urodo gatveje su 1litro per 100km taupymu, tai imi ir perki ir "prisidedi" prie ekologijos manydamas, kad pasauliui "padejai"
2018-10-28
23:08 писал:
Parašiau viska ką žinojau, tikrai visko nuodugniai neišmanau apie hibridinius automobilius, nes tam reikia išbandyti juos. Tikiuosi čia yra važinėjusiu jais.
2018-10-29
00:11 maumas писал:
man tai uzkliuvo kaina.Uz tokius pinigus apskritai yra didele rizika nusipirkt slamsta, isvis net nekalbant apie kazkokius hibridus.Keliam kaina:smoke:
5000Eu yra nemažai už naudotą mašiną, kiek dar kitų išlaidų norint išlaikyti mašiną. Tai pirmasis automobilis ir kaip naujokui per didelė rizika daug mokėti sudaužius.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
wagen
1829 / 0
2018-10-30 22:06
2018-10-28
23:08 писал:
Parašiau viska ką žinojau, tikrai visko nuodugniai neišmanau apie hibridinius automobilius, nes tam reikia išbandyti juos. Tikiuosi čia yra važinėjusiu jais.
2018-10-29
00:11 maumas писал:
man tai uzkliuvo kaina.Uz tokius pinigus apskritai yra didele rizika nusipirkt slamsta, isvis net nekalbant apie kazkokius hibridus.Keliam kaina:smoke:
2018-10-30
21:36 писал:
5000Eu yra nemažai už naudotą mašiną, kiek dar kitų išlaidų norint išlaikyti mašiną. Tai pirmasis automobilis ir kaip naujokui per didelė rizika daug mokėti sudaužius.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
kiek km zadi vaziuot per menesi?ar tikrai tau reikia hibrido?pirktum nauja nebutu klausymu, o cia reikia suprast pirmas remontas ir pirksi dar viena priusa toki pat nes ano neapsimoka remontuot?nori suzinot kiek kainuoja skambini i Toyota servisa ir klausi….siaip mieste vazinet tikrai pigu vazinet, bet uzmiesty jau ne ir komforto jokio, kaip 2 golfas
maumas
7658 / 0
2018-10-30 23:32
2018-10-28
23:08 писал:
Parašiau viska ką žinojau, tikrai visko nuodugniai neišmanau apie hibridinius automobilius, nes tam reikia išbandyti juos. Tikiuosi čia yra važinėjusiu jais.
2018-10-29
00:11 maumas писал:
man tai uzkliuvo kaina.Uz tokius pinigus apskritai yra didele rizika nusipirkt slamsta, isvis net nekalbant apie kazkokius hibridus.Keliam kaina:smoke:
2018-10-30
21:36 писал:
5000Eu yra nemažai už naudotą mašiną, kiek dar kitų išlaidų norint išlaikyti mašiną. Tai pirmasis automobilis ir kaip naujokui per didelė rizika daug mokėti sudaužius.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
pirma masina?Kam tas hibridas?Reiketu isvis igyt igudziu normaliai ka veikt uz vairo neuzsikraunant bereikalingu klausimu "ka daryt kai numirsta cele"...Pirk ka paprasciau, po kokiu triju-penkiu metu galesi ziuret auksciau.Nebent yra resursu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2018-11-21 18:39
2018-10-29
00:11 maumas писал:
man tai uzkliuvo kaina.Uz tokius pinigus apskritai yra didele rizika nusipirkt slamsta, isvis net nekalbant apie kazkokius hibridus.Keliam kaina:smoke:
2018-10-30
21:36 писал:
5000Eu yra nemažai už naudotą mašiną, kiek dar kitų išlaidų norint išlaikyti mašiną. Tai pirmasis automobilis ir kaip naujokui per didelė rizika daug mokėti sudaužius.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
Mano žiniomis pagrindinė naudoto hibrido bėda bus nusėdusi baterija arba su avarija susiję gedimai, bet kas daug metų važinėjęs su jais nuodugniai išmanys apie jų priežiūrą.
Kiek Toyota Prius baterijų celių keitimas gali kainuoti? LT nerandu, kad būtų pardavinėjami, tik Ebay mačiau JAV parduodą tas celes.
2018-10-30
23:32 maumas писал:
pirma masina?Kam tas hibridas?Reiketu isvis igyt igudziu normaliai ka veikt uz vairo neuzsikraunant bereikalingu klausimu "ka daryt kai numirsta cele"...Pirk ka paprasciau, po kokiu triju-penkiu metu galesi ziuret auksciau.Nebent yra resursu
Pradedančiam Prius kaip tik gerai kadangi automobilio sankaba ir pavaros persijungia automiškai. Tai nauda, bet kokiam vairuotojui, nes mažiau streso ir vargo vairuojant automatą.
Baterija nenumiršta, o tiesiog praranda talpą, greičiau išsikraus ir įsijungs vidaus degimo variklis, bet vis tiek padės taupyti degalus. Šiaip baterija numatytą veikti visa automobilio eksplotacijos laiką, baterijos garantija 8 metai ar 100 000 milių beroc.
Užklausiau serviso kiek kainuoja baterija ir gavau atsakymą, kad NIHM apie 2000Eu.
Nelabai man suprantamą kodėl kai kurie žmonės taip nusiteikę prieš Priusus, Vilniuje matau daug kas vežinėja su jais, ypač taksi.
Baterija nenumiršta, o tiesiog praranda talpą, greičiau išsikraus ir įsijungs vidaus degimo variklis, bet vis tiek padės taupyti degalus. Šiaip baterija numatytą veikti visa automobilio eksplotacijos laiką, baterijos garantija 8 metai ar 100 000 milių beroc.
Užklausiau serviso kiek kainuoja baterija ir gavau atsakymą, kad NIHM apie 2000Eu.
Nelabai man suprantamą kodėl kai kurie žmonės taip nusiteikę prieš Priusus, Vilniuje matau daug kas vežinėja su jais, ypač taksi.
Пользователь
2018-11-24 17:57
2018-10-28
18:26 писал:
Išsilaikęs teisęs noriu pirktis hibridinį automobilį, greičiausiai populiariausią Lietuvoje modelį Toyota Prius. Kiek teko studijuoti hibridai turi daug pranašumų prieš senesnes mašinas dėl kuriu pasidarė labai įdomus. Tai mažesnis degalų vartojimas ar iš viso galimybė veikti vien nuo elektros, ekologiškumas, žymiai mažiau teršiamas oras. Hibridai veikdami vien nuo elektros variklių neskleidžia beveik garso ir vibracijos, net gali tekti įjungti dirbtinį garsą įspėti pėsčiuosius. Energijos sutaupomą gaminant ratlankius ir kitas detales iš lengvesnių medžiagų bei atsinaujinančių išteklių tokių kaip bioplastikai, celiuliozė, stiklas. Mažesnis hibridų variklis nors yra silpnesnis, tačiau vartoja gerokai mažiau degalų, veikia tyliau ir taip pat mažiau sveria. Daugiausiai energijos prireikia automobiliui pajudėti iš vietos todėl čia elektrinis variklis labai pasitarnauja. Hibridai taip pat naudoja ir kitas modernias technologijas, pavyzdžiui nustatymų valdymas per kompiuterį.
Turbūt didžiausias hibridų ir elektromobilių pasiekimas yra regeneracinis stabdymas kadangi elektros varikliai akimirksniu gali virsti generatoriais, kurie stabdymo ar laisvos eigos energija įkrauna akumuliatorius, kai tuo tarpu tradiciniuose automobiliuose šį energija išvaistomą kaip šiluma ir greičiau dyla stabdžių kaladėlės.
EV registracijos numeriu žymimos mašinos taip pat turi privilegijas tokias kaip galimybė važinėti tik jiems skirta eismo juosta. Teko girdėti, kad Toyota Prius formą nėra patraukli, bet panašu prioritetas buvo taikomas aerodinamiškumui ir padaryti saloną kuo talpesnį.
Kadangi hibridai naudoja modernias technologijos jie lėčiau pasens ir nuvertės. Tam didelės įtakos be abejo turės ekologiškumo reikalavimų didėjimas ir taršių automobilių apmokestinimas, brangesnis draudimas, kiti apribojimai. O ekologiškiems automobiliams priešingai skiriamos subsidijos.
Taip pat didelis hibridų pranašumas yra tame, kad naudojamą mažiau brangių dylančių detalių. Pavyzdžiui, hibridinis automobilis neturi sankabos mechanizmo, generatoriaus ir variklio paleidimo variklio, nė vienas hibridinis komponentas nenaudoja hidraulinio skysčio, todėl jie visiškai nereikalauja priežiūros. Elektriniame režime hibridai tikriausiai yra dar labiau ilgaamžiškesni.
Hibridinių automobilių pagrindinis trūkumas ir Achilo kulnas yra baterijos. Šiuo metu labiausiai naudojami ličio ar nikelio metalo hidrido akumuliatoriai neturi pakankamai energijos talpos dėl to ilgesnėse kelionėse tenka įjungti vidaus degimo variklį nors plugin hibridai gali būti daug kur kraunami. Taip pat baterijos turi ribotą įkrovimo-iškrovimo skaičių, talpa su laiku mažėja. Ličio baterijos gali užsidegti, tačiau jos statomos automobilio dugne tuo pačiu svoriu duodant daugiau stabilumo. Bet joms suteikiamą net 6 metų garantija, o Toyota net 11 metų, puikiai veikia šaltomis žiemos dienomis.
Vis tik dedu viltį į tai, kad sparčiai vystantys technologijoms baterijos turėtų patobulėti. Ateityje dabartinių baterijų problemą galėtų išspręsti grafeno superkondensatoriai ar „Kieto būvio“ (Solid state) baterijos, kurios turėtų net didesne talpą ir spartų įkrovimą, būtų kompaktiškesnės ir lengvesnės. SS baterijos palyginimui gali būti įkraunamos 23000 kartu, kai ličio apie 2000 kartų, turi 3 kartus didesne talpa už ličio baterijas ir gali būti gaminamos iš pigių medžiagų. Superkondensatoriai taip pat gali būti neribotai įkraunami, toleruoja ekstremalias temperatūras, galėtų būti pigiai spausdinami 3D printeriais, krautusi greičiau nei reikia užsipilti degalus. Šios naujos kartos baterijos yra intensyviai tyriamos daugelio pasaulio kompanijų ir tik laiko klausimas kada jos bus išleistos į prekybą. Elektros motorai taip pat tobulėja. Manau, kad ištaisius baterijų problemą elektromobiliai ir hibridai bus ateities transporto priemonės, o miestus teršiantys ir triūkšmingi automobiliai bus praeitis.
Kiti minusai tai didesnė automobilio kaina, bet tai tikriausiai labiausiai lemia baterijos kaina ir hibridų modernumas. Taip pat Toyota Prius naudoja automatines ar pusiau automatines pavaras kas yra pliusas, nes nebereikia kiekviena kart spaudinėti sankabos ir patogesnis pavarų perjungimas, bet teko skaityti, kad CVT tipo pavarų dėžės, kurios panašios į Hybrid Synergy Drive remontas yra brangus ir ne visur jį padaro.
Pirksiu greičiausiai naudotą automobilį todėl norėjau sužinoti į ką reiktų atkreipti dėmesį perkant, kokių metų modelį patartumėtę? Biudžetas bendrai iki 4000 - 5000Eu. Gal yra dar kokių hibridų minusų? Kiek gali kainuoti ir kur parduodą hibridų akumuliatorius ar jų celes?
Turbūt didžiausias hibridų ir elektromobilių pasiekimas yra regeneracinis stabdymas kadangi elektros varikliai akimirksniu gali virsti generatoriais, kurie stabdymo ar laisvos eigos energija įkrauna akumuliatorius, kai tuo tarpu tradiciniuose automobiliuose šį energija išvaistomą kaip šiluma ir greičiau dyla stabdžių kaladėlės.
EV registracijos numeriu žymimos mašinos taip pat turi privilegijas tokias kaip galimybė važinėti tik jiems skirta eismo juosta. Teko girdėti, kad Toyota Prius formą nėra patraukli, bet panašu prioritetas buvo taikomas aerodinamiškumui ir padaryti saloną kuo talpesnį.
Kadangi hibridai naudoja modernias technologijos jie lėčiau pasens ir nuvertės. Tam didelės įtakos be abejo turės ekologiškumo reikalavimų didėjimas ir taršių automobilių apmokestinimas, brangesnis draudimas, kiti apribojimai. O ekologiškiems automobiliams priešingai skiriamos subsidijos.
Taip pat didelis hibridų pranašumas yra tame, kad naudojamą mažiau brangių dylančių detalių. Pavyzdžiui, hibridinis automobilis neturi sankabos mechanizmo, generatoriaus ir variklio paleidimo variklio, nė vienas hibridinis komponentas nenaudoja hidraulinio skysčio, todėl jie visiškai nereikalauja priežiūros. Elektriniame režime hibridai tikriausiai yra dar labiau ilgaamžiškesni.
Hibridinių automobilių pagrindinis trūkumas ir Achilo kulnas yra baterijos. Šiuo metu labiausiai naudojami ličio ar nikelio metalo hidrido akumuliatoriai neturi pakankamai energijos talpos dėl to ilgesnėse kelionėse tenka įjungti vidaus degimo variklį nors plugin hibridai gali būti daug kur kraunami. Taip pat baterijos turi ribotą įkrovimo-iškrovimo skaičių, talpa su laiku mažėja. Ličio baterijos gali užsidegti, tačiau jos statomos automobilio dugne tuo pačiu svoriu duodant daugiau stabilumo. Bet joms suteikiamą net 6 metų garantija, o Toyota net 11 metų, puikiai veikia šaltomis žiemos dienomis.
Vis tik dedu viltį į tai, kad sparčiai vystantys technologijoms baterijos turėtų patobulėti. Ateityje dabartinių baterijų problemą galėtų išspręsti grafeno superkondensatoriai ar „Kieto būvio“ (Solid state) baterijos, kurios turėtų net didesne talpą ir spartų įkrovimą, būtų kompaktiškesnės ir lengvesnės. SS baterijos palyginimui gali būti įkraunamos 23000 kartu, kai ličio apie 2000 kartų, turi 3 kartus didesne talpa už ličio baterijas ir gali būti gaminamos iš pigių medžiagų. Superkondensatoriai taip pat gali būti neribotai įkraunami, toleruoja ekstremalias temperatūras, galėtų būti pigiai spausdinami 3D printeriais, krautusi greičiau nei reikia užsipilti degalus. Šios naujos kartos baterijos yra intensyviai tyriamos daugelio pasaulio kompanijų ir tik laiko klausimas kada jos bus išleistos į prekybą. Elektros motorai taip pat tobulėja. Manau, kad ištaisius baterijų problemą elektromobiliai ir hibridai bus ateities transporto priemonės, o miestus teršiantys ir triūkšmingi automobiliai bus praeitis.
Kiti minusai tai didesnė automobilio kaina, bet tai tikriausiai labiausiai lemia baterijos kaina ir hibridų modernumas. Taip pat Toyota Prius naudoja automatines ar pusiau automatines pavaras kas yra pliusas, nes nebereikia kiekviena kart spaudinėti sankabos ir patogesnis pavarų perjungimas, bet teko skaityti, kad CVT tipo pavarų dėžės, kurios panašios į Hybrid Synergy Drive remontas yra brangus ir ne visur jį padaro.
Pirksiu greičiausiai naudotą automobilį todėl norėjau sužinoti į ką reiktų atkreipti dėmesį perkant, kokių metų modelį patartumėtę? Biudžetas bendrai iki 4000 - 5000Eu. Gal yra dar kokių hibridų minusų? Kiek gali kainuoti ir kur parduodą hibridų akumuliatorius ar jų celes?
Toyota Prius MINUSAI (visa kita vien tik pliusai):
1) Elektros variklio invertorius (elektros transformatorius). Bijo perkaitimo. Turi atskirą aušinimo sistemą, kurią varinėja elektrinė vandens pompa. Ji nepatikima. Keitimas nebrangus. Jos laiku nepakeitus, - invertoriaus gedimas. Tai brangu.
2) Stabdžių sistema. Oksiduojasi suportai. Stabdant dažniausiai naudojamas elektros variklis (rekuperacija), stabdžiai įsijungia paskutiniu momentu. Kas 6 mėn. reikia profilaktiškai valyti suportų kreipiančiąsias. Kai kurie vartotojai retkarčiais naudoja ekstremalų stabdymą, kad apvalytų stabdžių diskus.
3) Klimato kontrolė. Genda kondicionierius. Kai kurie vartotojai teigia, kad klimato kontrolės sistema gyvena savarankiškai, nepriklausomai nuo vairuotojo komandų. Nors Prius elektronika laikoma patikima.
4) Prietaisų skydelis. Dažniausiai genda valdymo relė. Kartais tenka keisti visą skydelį, o tai jau brangu.
5) Žemas klirensas. Blogais keliais nepravažiuosi, ant bordiūrų nepalaipiosi.
6) Teplus veliūro salonas. Nėra sėdynių šildymo. Vairas reguliuojasi tik dviem kryptimis.
7) Maža bagažinė. 4 padangos netelpa.
8) Blogas matomumas atgal. Nėra galinio vaizdo kameros.
9) Nepatogus priekinių žibintų lempučių keitimas. Reikia nuimti bamperį ir žibintą. Kai kurie vartotojai teigia, kad dažnai perdega gabaritų lemputės.
Prius baterija nėra problemiška ir nelaikoma minusu. Joje naudojami ne ličio jonų, o pramoninio NiMH (nikelio metalohidrito) elementai, patvaresni ir greičiau įkraunami, negu buitiniai NiMH akumuliatoriai. Toyota juos utilizuoja nemokamai, be to, išmoka nedidelę kompensaciją. Nežinau, ar tokios pat politikos laikosi Tokvila. Baterija susideda iš 28 celių, kurios sujungtos į 6 modulius. Dažniausiai pakanka pakeisti vieną ar kelias celes, kad pašalintum baterijos gedimus. Vienos celės kaina 20-30 Eur. Kitas būdingas baterijos gedimas – celių jungčių oksidacija. Čia remontas pigus. Pakanka išardyti bateriją ir išvalyti jungtis.
Baterijos eksploataciniai ypatumai:
1) Bijo perkaitimo. Ant galinio dešinio statramsčio, prie galinės keleivio sėdynės yra grotelės, pro kurias vyksta baterijos aušinimas. Patikrinti ar jos neapneštos, ar veikia ventiliatorius.
2) Bijo atviros ugnies šaltinio. Virinat kėbulą, ją reikia atjungti.
3) Negalima jos įkrauti rankiniu būdu, kaip įprasto automobilinio akumuliatoriaus.
4) Reikia vengti visiško baterijos išsikrovimo ir visiško įkrovimo arba perkrovimo, pvz., važiuojant kalnuose, kai nuolat vyksta rekuperacijos procesas. Ypatumas – atbulinė pavara veikia tik nuo elektros variklio. Jeigu labai stati įkalnė ar pasėdusi baterija – galima į ją ir neužvažiuoti.
Patikimumas. Jei tinkamai prižiūrimas, - Prius neužmušamas. Visi šie veiksmai padeda išvengti brangių remontų ir ilgina automobilio ridos resursą. Prius specifinių mazgų remontas brangus.
Eksploataciniai priežiūros intervalai:
1) Benzininio variklio tepalo keitimas – 7 000-10 000 km (gamintojas nurodo 20 000 km intervalą). Variklį suka grandinė. Labai jautrus tepalo kokybei. Reikalingas visiškai sintetinis tepalas 5W30 arba 0W30. Talpa 4 l.
2) CVT bepakopės transmisijos tepalo keitimas – 40 000-50 000 km (gamintojas to nereikalauja). ATF 4 kartos tepalas. Talpa 4, 5 l.
3) Aušinimo skystis keičiamas kas 60 000 km. Dvi atskiros aušinimo sistemos su skirtingais aušinimo skysčių tipais. Bendra talpa 11, 5 l. Ypatumas – aušinimo radiatorių (benzininio variklio, kondicionieriaus ir invertoriaus) grotelių valymas. Pagerina oro cirkuliaciją tarp radiatorių, pageriną visą aušinimo procesą, ypač aktualu vasarą.
4) Droselio sklendės valymas – 50 000 km. Kai kurie rekomenduoja tai daryti kas 15 000 km.
5) Kuro filtro keitimas – 60 000-80 000 km.
Daug kas patikimiausiu laiko Prius 20 (2 kartos Prius, 2003-2009 m.). Visas aprašymas paremtas Prius 20 eksploatavimo ypatumais. Bet 2 kartos Prius jau fiziškai pasenęs. Daugumos vartotojų nuomone šios kartos automobilių benzininių variklių resursas 300 000 km, vėliau prasideda besaikis tepalo rijimas ir, nori nenori, variklio remontas.
Vakaruose manoma, kad Prius 30 (3 kartos Prius, 2009-2015 m.) minimali rida gali būti 500 000 km, maksimali – 1 000 000 km. Taigi, rida čia, kaip ir senuosiuose vokiškuose dyzeliuose, antraeilis dalykas.
1) Elektros variklio invertorius (elektros transformatorius). Bijo perkaitimo. Turi atskirą aušinimo sistemą, kurią varinėja elektrinė vandens pompa. Ji nepatikima. Keitimas nebrangus. Jos laiku nepakeitus, - invertoriaus gedimas. Tai brangu.
2) Stabdžių sistema. Oksiduojasi suportai. Stabdant dažniausiai naudojamas elektros variklis (rekuperacija), stabdžiai įsijungia paskutiniu momentu. Kas 6 mėn. reikia profilaktiškai valyti suportų kreipiančiąsias. Kai kurie vartotojai retkarčiais naudoja ekstremalų stabdymą, kad apvalytų stabdžių diskus.
3) Klimato kontrolė. Genda kondicionierius. Kai kurie vartotojai teigia, kad klimato kontrolės sistema gyvena savarankiškai, nepriklausomai nuo vairuotojo komandų. Nors Prius elektronika laikoma patikima.
4) Prietaisų skydelis. Dažniausiai genda valdymo relė. Kartais tenka keisti visą skydelį, o tai jau brangu.
5) Žemas klirensas. Blogais keliais nepravažiuosi, ant bordiūrų nepalaipiosi.
6) Teplus veliūro salonas. Nėra sėdynių šildymo. Vairas reguliuojasi tik dviem kryptimis.
7) Maža bagažinė. 4 padangos netelpa.
8) Blogas matomumas atgal. Nėra galinio vaizdo kameros.
9) Nepatogus priekinių žibintų lempučių keitimas. Reikia nuimti bamperį ir žibintą. Kai kurie vartotojai teigia, kad dažnai perdega gabaritų lemputės.
Prius baterija nėra problemiška ir nelaikoma minusu. Joje naudojami ne ličio jonų, o pramoninio NiMH (nikelio metalohidrito) elementai, patvaresni ir greičiau įkraunami, negu buitiniai NiMH akumuliatoriai. Toyota juos utilizuoja nemokamai, be to, išmoka nedidelę kompensaciją. Nežinau, ar tokios pat politikos laikosi Tokvila. Baterija susideda iš 28 celių, kurios sujungtos į 6 modulius. Dažniausiai pakanka pakeisti vieną ar kelias celes, kad pašalintum baterijos gedimus. Vienos celės kaina 20-30 Eur. Kitas būdingas baterijos gedimas – celių jungčių oksidacija. Čia remontas pigus. Pakanka išardyti bateriją ir išvalyti jungtis.
Baterijos eksploataciniai ypatumai:
1) Bijo perkaitimo. Ant galinio dešinio statramsčio, prie galinės keleivio sėdynės yra grotelės, pro kurias vyksta baterijos aušinimas. Patikrinti ar jos neapneštos, ar veikia ventiliatorius.
2) Bijo atviros ugnies šaltinio. Virinat kėbulą, ją reikia atjungti.
3) Negalima jos įkrauti rankiniu būdu, kaip įprasto automobilinio akumuliatoriaus.
4) Reikia vengti visiško baterijos išsikrovimo ir visiško įkrovimo arba perkrovimo, pvz., važiuojant kalnuose, kai nuolat vyksta rekuperacijos procesas. Ypatumas – atbulinė pavara veikia tik nuo elektros variklio. Jeigu labai stati įkalnė ar pasėdusi baterija – galima į ją ir neužvažiuoti.
Patikimumas. Jei tinkamai prižiūrimas, - Prius neužmušamas. Visi šie veiksmai padeda išvengti brangių remontų ir ilgina automobilio ridos resursą. Prius specifinių mazgų remontas brangus.
Eksploataciniai priežiūros intervalai:
1) Benzininio variklio tepalo keitimas – 7 000-10 000 km (gamintojas nurodo 20 000 km intervalą). Variklį suka grandinė. Labai jautrus tepalo kokybei. Reikalingas visiškai sintetinis tepalas 5W30 arba 0W30. Talpa 4 l.
2) CVT bepakopės transmisijos tepalo keitimas – 40 000-50 000 km (gamintojas to nereikalauja). ATF 4 kartos tepalas. Talpa 4, 5 l.
3) Aušinimo skystis keičiamas kas 60 000 km. Dvi atskiros aušinimo sistemos su skirtingais aušinimo skysčių tipais. Bendra talpa 11, 5 l. Ypatumas – aušinimo radiatorių (benzininio variklio, kondicionieriaus ir invertoriaus) grotelių valymas. Pagerina oro cirkuliaciją tarp radiatorių, pageriną visą aušinimo procesą, ypač aktualu vasarą.
4) Droselio sklendės valymas – 50 000 km. Kai kurie rekomenduoja tai daryti kas 15 000 km.
5) Kuro filtro keitimas – 60 000-80 000 km.
Daug kas patikimiausiu laiko Prius 20 (2 kartos Prius, 2003-2009 m.). Visas aprašymas paremtas Prius 20 eksploatavimo ypatumais. Bet 2 kartos Prius jau fiziškai pasenęs. Daugumos vartotojų nuomone šios kartos automobilių benzininių variklių resursas 300 000 km, vėliau prasideda besaikis tepalo rijimas ir, nori nenori, variklio remontas.
Vakaruose manoma, kad Prius 30 (3 kartos Prius, 2009-2015 m.) minimali rida gali būti 500 000 km, maksimali – 1 000 000 km. Taigi, rida čia, kaip ir senuosiuose vokiškuose dyzeliuose, antraeilis dalykas.
maumas
7658 / 0
2018-11-24 18:45
neisivaizduoju, ka ten valyti droselio sklendej.Ten isvis karta gyvenime valoma.Nebent purskia i isiurbima tepala dvesiantis variklis.Radiatoriu valymas gali buti ne toks paprastas, kaip gali atrodyti.Tiesiog prastas priejimas, uzsede varztai, na dar is popieriaus ir molio pagamintas pats radiatorius-lengva netycia pazeist.Visa kita kaip ir savaime supratama.Su visa pagarba pasirinkimui-jei viskas butu taip paprasta, tai visas svietas priusais vazinetu.Deja taip nera.Kazin kiek realiai to kuro vartoja?Jei kokie 5-7litrai simtui, tai ta puikiai atlieka ir koks Yaris benzinka.Kitas dalykas USA, kur visi su v6 ar v8 vazineja.Tokiu atveju prius tikrai yra taupus.Na, o mums reikia masina rinktis paprastesne techniskai.Kas turi ne viena, ar laiko ir pinigu, gali rinktis ka nori.Kitu atveju galima lengvai atsidurt situacijoj, kai tiesiog nebus kaip judet.Juk ne visi gyvena Vilniuj.O ir periferijoj toks priusas gali tapti galvos skausmu, del paprasciausio serviso nebuvimo.Tiek pamastymu.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2018-12-01 17:04
Dėkui už išsamų atsakymą Baizeli. Išbandžius asmeniškai vieną kart Prius pastebėjau, kad iš ties blogas matomumas atgal. Bet čia gali būti problema su įvairiom mašinom, kemperiais ir panašiai. Galinio vaizdo kameros senesniuose modeliuose retai būna komplektuojamos, bet verta tokia įsimontuoti kadangi veidrodžiai negali parodyti aklosios zonos. Neesu mechanikas, bet kiek suprantu dalis minėtų minusų būdingos ir tradiciniams automobiliams.
Iš ties Prius dugnas yra labai žemas ir taip kelia nerima, nes norėsis pasivažinėti ir miško keliukais. Ar sudėtinga pravažiuoti nelygiais moliniais keliais?
Pabandžius vairuoti Prius ir tradicinį automobilį su mechanika tikrai jaučiasi didesnis komfortas kai kairė koja gali laisvai gulėti ir galima geriau sutelkti dėmesį į kelią kai nereikia nuolat judinti pavaros rankenos.
Naujesniuose hibriduose yra taip pat taikomos kitos pažangios technologijos kaip automatinis stabdymas, susidurimo prognozavimas ir išvengimas, ir net visiškas autopilotas. Aišku tai šie modeliai kolkas bus brangus, bet verta turėti, kad būtų mažiau streso vairuojant ir saugiau kadangi vairuotojas būna dažniausiai kaltas dėl avarijos.
Hibridu yra ir kitokių iš Toyotos markės bei kitų gamintojų pvz. Honda Insight ar Civic. Kaip jie lyginasi su Prius ar panašios problemos?
Iš ties Prius dugnas yra labai žemas ir taip kelia nerima, nes norėsis pasivažinėti ir miško keliukais. Ar sudėtinga pravažiuoti nelygiais moliniais keliais?
Pabandžius vairuoti Prius ir tradicinį automobilį su mechanika tikrai jaučiasi didesnis komfortas kai kairė koja gali laisvai gulėti ir galima geriau sutelkti dėmesį į kelią kai nereikia nuolat judinti pavaros rankenos.
Naujesniuose hibriduose yra taip pat taikomos kitos pažangios technologijos kaip automatinis stabdymas, susidurimo prognozavimas ir išvengimas, ir net visiškas autopilotas. Aišku tai šie modeliai kolkas bus brangus, bet verta turėti, kad būtų mažiau streso vairuojant ir saugiau kadangi vairuotojas būna dažniausiai kaltas dėl avarijos.
Hibridu yra ir kitokių iš Toyotos markės bei kitų gamintojų pvz. Honda Insight ar Civic. Kaip jie lyginasi su Prius ar panašios problemos?
Пользователь
2018-12-01 20:03
priusu dusmanai prisipirke nes dar dujas ikisa ir tipo gauna sanaudas 3 eurai =100km tai jiem gal ir apsimoka po miesta maltis , ,,
Ваше послание |
|