Golf reta problema

Создал Пользователь 2014-08-26
2014-08-26 02:05
Atsitiko taip kad beveik viskas gerai. Masina traukia 1.9 tdi 81kw AHF kodas variklis, bet jei diegiama per mazai kuro , per VCDS measuring blocks 8 groups. Spaudžiant gaza rodo 42mg/str , nors turetu buti maziausiai nuo 42-50mg/str todel, nezinau kaip padidinti kuro tiekima, bandziau programuoti , bet tiesiog neleidzia.Gal esate susidure su tai?
2014-08-26 08:25
Kame problema jei traukia gerai.Rodo 42mg/str, o turi buti nuo 42mg/str.Tai nuo ir yra, ar tau reikia kad daugiau kuro valgytu ir piltusi juodais dūmais pagazavus.
2014-08-26 09:19
manau kad šioje vietoje ieškoma sliekų šiknoj

Nei šiam siurbliui nei ecu programiškai su laužta vcds versija nepakeisi nieko, o be to ir gerai, kad neduoda keist, nes iškraipysi ecu programos bazinius duomenis ir paskui mokėsi 300 Lt už programos perrašymą. Dirbu šioj srity, todėl žinau ką sakau.

Jei nori, tai parašyk prie 80 temperatūros laisva eiga dirbančio motoro ką rodo 1 grupė 2 langelis ir ką rodo 4 grupė 3 langelis
2014-08-26 11:05
Juoda duma isvis man nemeta, TA variau, nesupratau kodel dumingumas buvo 0.47. O kuro man daugiausiai paduoda iki 42mg/str.Nors turetu nuo 42mg/str prasideti tas startinis emimimas iki 50mg/str.Bent jau taip 81kw yra reikalinga.
2014-08-26 11:14
matau mes kalbame apie skirtingus dalykus.

Mano sutvarkomi TDI kartais dūmingumą teparodo 0, 15.
Atmink, kad matuojamas TA centre ne juodo dūmo kiekis, o nesudegusių sunkiųjų dalelių kiekis
2014-08-26 11:29
1 grupe 2 - 6.6 mg/str
4 grupe 3 - 1.3-1.5 kampas
2014-08-26 11:34
2014-08-26 11:29 писал: 1 grupe 2 - 6.6 mg/str
4 grupe 3 - 1.3-1.5 kampas
ir blogai.

Stumk siurblio galvą dirbančiam sušilusiam motorui kol padarysi 3, 8 - 4 kuro dozavimą ir atleidęs siurblį suk jį link variklio, kol degimo kampas pasidarys 2, 5 - 2, 8 ir tada turėsi idealų variantą traukos, žvalumo ir kuro sąnaudų atžvilgiu. Jei variklis čipuotas, tada degimą net iki 3, 5 galima statyt
2014-08-26 11:39
Reikes to imtis. Didelis dekui.Matomai speialistas busi.
2014-08-26 11:39
2014-08-26 11:39 писал: Reikes to imtis. Didelis dekui.Matomai speialistas busi.
čia mano duona
2014-08-26 12:16
Tiesa pasakius, gaunu tarp VCDS klaidu pastovia viena. Nezinau ar jin rimta , bet tiesiog nepavyksta istrinti. Powertrain data bus: hardware malfunction : intermitent.
18262-P1854-35-00 klaidos skaicius. Ieskojau simptomus, bet bejegis.Gal buvai susidures?
2014-08-26 12:16
Tiesa pasakius, gaunu tarp VCDS klaidu pastovia viena. Nezinau ar jin rimta , bet tiesiog nepavyksta istrinti. Powertrain data bus: hardware malfunction : intermitent.
18262-P1854-35-00 klaidos skaicius. Ieskojau simptomus, bet bejegis.Gal buvai susidures?
2014-08-26 12:28
šita klaida rodo, kad kažkur yra problema su pažeistu automobilyje duomenų perdavimo laidu arba automobilio kompo jungtimis. Čia dar ne bėda - dėl to važiuosi
2014-08-26 12:38
2014-08-26 11:39 писал: Reikes to imtis. Didelis dekui.Matomai speialistas busi.
2014-08-26 11:39 писал: čia mano duona
Griauži kabelius?

Ваше послание