Golf II DUJOS

Создал Пользователь 2015-10-12
2015-10-12 21:15
Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
7648 / 0
2015-10-12 23:38
cia kuri benzu?Dujomis?Pries kiek laiko tvarkytas reduktorius?Jei daugiau kaip du metai ar daugiau kaip 50tkm, jam laikas i remonta.Siaip, kuriama benzu, pasilus pereinam i dujas.Jei kuriasi dujomis, gerai, jei nesikuria salta dujomis, irgi gerai-kai saltas oras taip ir turetu buti.Vaziuojam pas dujininkus pasitikrinam misini.Atsirink kas pas tave
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-13 18:00
Pats žinau, kad šaltą negerai kurt dujom, bet kai benzinu tas užkurimas man daug kainuoja, pradėjo daug siurbt, apsimetęs dūmais žvakės juodos, bet kurias labai lengvai.

O su dujom nesikuria nors tu ką, ta golf turim jau daug metų tai kiek jį turim iki -15 drąsiai kurdavosi, šiemet nuo -1 net negriebia.
2015-10-13 18:30
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
karbas ar mono?
2015-10-13 19:10
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 18:30 писал: karbas ar mono?
Jei mono ipurskimas tai temperaturos davikli matuok arb iskarto pasikeisk ne ka kainuoja.
2015-10-13 20:36
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 18:30 писал: karbas ar mono?
2015-10-13 19:10 писал: Jei mono ipurskimas tai temperaturos davikli matuok arb iskarto pasikeisk ne ka kainuoja.
http://hiperogloszenia.pl/x-pl/inz/212/212354-volkswagen-golf-ii-1-6l-benzyna-1991-2.jpg
2015-10-13 20:36
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 18:30 писал: karbas ar mono?
2015-10-13 19:10 писал: Jei mono ipurskimas tai temperaturos davikli matuok arb iskarto pasikeisk ne ka kainuoja.
http://hiperogloszenia.pl/x-pl/inz/212/212354-volkswagen-golf-ii-1-6l-benzyna-1991-2.jpg
2015-10-13 20:37
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 18:30 писал: karbas ar mono?
2015-10-13 19:10 писал: Jei mono ipurskimas tai temperaturos davikli matuok arb iskarto pasikeisk ne ka kainuoja.
http://hiperogloszenia.pl/x-pl/inz/212/212354-volkswagen-golf-ii-1-6l-benzyna-1991-2.jpg
2015-10-13 20:38
Foto iš intiko
2015-10-13 20:40
Karbas
2015-10-13 21:01
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
Reduktoriu pasikeisi, ir vaziuosi.Nes jeigu nezinai kad karts nuo laiko reikia kondensata islest tai dabar turek beda.
2015-10-13 21:44
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 21:01 писал: Reduktoriu pasikeisi, ir vaziuosi.Nes jeigu nezinai kad karts nuo laiko reikia kondensata islest tai dabar turek beda.
Nu jmj, tą dalyką žinau, buvau atsukęs, jei jo ten būtų neitų išvis. Trauka nedingus, netukčioja.
Reduktorius pirktas 2014-12
2015-10-14 01:35
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 21:01 писал: Reduktoriu pasikeisi, ir vaziuosi.Nes jeigu nezinai kad karts nuo laiko reikia kondensata islest tai dabar turek beda.
2015-10-13 21:44 писал: Nu jmj, tą dalyką žinau, buvau atsukęs, jei jo ten būtų neitų išvis. Trauka nedingus, netukčioja.
Reduktorius pirktas 2014-12
Padsoso' sklende uzsidarius visiskai matyt todel uzpila ir sunkiai vedasi. dar suziurek vakumu slangeles ar niekur neuztruke nepaluze. Gan sudetingas tas karbas kad ir senas bet niekas taip ir nesugebejo labai gerai jo isikirst bet vienas sudelis neveikia gerai ir ner gerumo tai ant laisvu tai saltu varikliu tai del vedimosi. Nepataisys per foruma , manau nieks.
2015-10-14 01:41
2015-10-13 21:01 писал: Reduktoriu pasikeisi, ir vaziuosi.Nes jeigu nezinai kad karts nuo laiko reikia kondensata islest tai dabar turek beda.
2015-10-13 21:44 писал: Nu jmj, tą dalyką žinau, buvau atsukęs, jei jo ten būtų neitų išvis. Trauka nedingus, netukčioja.
Reduktorius pirktas 2014-12
2015-10-14 01:35 писал: Padsoso' sklende uzsidarius visiskai matyt todel uzpila ir sunkiai vedasi. dar suziurek vakumu slangeles ar niekur neuztruke nepaluze. Gan sudetingas tas karbas kad ir senas bet niekas taip ir nesugebejo labai gerai jo isikirst bet vienas sudelis neveikia gerai ir ner gerumo tai ant laisvu tai saltu varikliu tai del vedimosi. Nepataisys per foruma , manau nieks.
Kas vien kuro sistemas tvarke tai raukia dar gal, arba visa keiti ir bandai. paprasciau gal.
2015-10-14 08:14
2015-10-13 21:44 писал: Nu jmj, tą dalyką žinau, buvau atsukęs, jei jo ten būtų neitų išvis. Trauka nedingus, netukčioja.
Reduktorius pirktas 2014-12
2015-10-14 01:35 писал: Padsoso' sklende uzsidarius visiskai matyt todel uzpila ir sunkiai vedasi. dar suziurek vakumu slangeles ar niekur neuztruke nepaluze. Gan sudetingas tas karbas kad ir senas bet niekas taip ir nesugebejo labai gerai jo isikirst bet vienas sudelis neveikia gerai ir ner gerumo tai ant laisvu tai saltu varikliu tai del vedimosi. Nepataisys per foruma , manau nieks.
2015-10-14 01:41 писал: Kas vien kuro sistemas tvarke tai raukia dar gal, arba visa keiti ir bandai. paprasciau gal.
zinau sprendima.. isidedi doch varikli.. tiesiogines dujas ir zvengi.. is to karbo.. bo su tais karbais ir dujom as zn ka reiskia ir nenoriu gyvenime turet reikalu
2015-10-14 10:13
2015-10-12 21:15 писал: Sveiki, paprastas klausymas. Nesikuria mašina jau nuo -1, pernai drąsiai iki -15 kurdavosi. Ar dėl to, kaltas reduktorius?
Dar vienas pvz, jei iš po nakties buvo sakykim -3, bet mašina kuri kai jau yra +2. Vis tiek jokio griebimo. Jei kuri vidurį dienos spakainiai kuriasi.
Dar pvz šiltais orais jau tai prasidėjo, užeina ant laisvų apsukų nelaiko apsukų, bet tai būna rečiau.

Pamiršau paminėti ant buksyro griebia iškart.
2015-10-13 21:01 писал: Reduktoriu pasikeisi, ir vaziuosi.Nes jeigu nezinai kad karts nuo laiko reikia kondensata islest tai dabar turek beda.
2015-10-13 21:44 писал: Nu jmj, tą dalyką žinau, buvau atsukęs, jei jo ten būtų neitų išvis. Trauka nedingus, netukčioja.
Reduktorius pirktas 2014-12
Neatmesk varianto , kad duju prastu gelejo is koloneles pasitaikyt, bet seip kaip sake pries mane komentaruose kolegos ziurek vakumus , ir ar niekur pro karbiuratoriaus tarpines netraukia oro.
7648 / 0
2015-10-14 10:57
tikriausiai seiminkas vazinejo tik dujomis ir masina niekada, bent jau ilga laika, nemate benzo, ypac paliekant po vaziavimo.Ko pasekoje karbo viduriai oksidavosi.Dujos nera svarios, yra sieros ir dar kokio brudo.Va taip ir gavosi, o ziklioriu skylutes labai jau mazos.Atsargiai atidarius, butu galima paziuret.Galima bandyt valyt ar det remkomplekta, bet cia jau reikia specialisto...Pasekmes pochuistinio poziurio i technika.PRIVALOMA karbiuratoriu po vaziavimo dujomis, uzpildyti benzu, t.y, perjungt i benza ir pagazuot, kad siurbliukas uzpidytu kamera.Aisku, galima kuri laika ir nedaryt to, ko pasekmes ir matome.Dabar, jei karbo viduj uzaugo oksidacija, tai yra reikalu viska "islaizyt".Siuo atveju, kaip suprantu, seiminkas pinigu nekis, o paciam ner ko lyst tenai, nebent, sakau, atsargiai nukelt karbo virsu ir paziuret kas darosi kameroje ...Praktine isvada tokia, kad metalynas laukia sito golpo
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-14 11:24
Būtent.Dėl "pochuistinio" požiūrio pusė variklių lietuvių "autoasams" tapo blogi, brangūs, nepatikimi, netikę, ir pan.ir t.t.Paskaičius aimanas forumuose gali susidaryt įspūdis kad hansai išviso nemoka pagaminti variklio
7648 / 0
2015-10-14 11:55
2015-10-14 11:24 писал: Būtent.Dėl "pochuistinio" požiūrio pusė variklių lietuvių "autoasams" tapo blogi, brangūs, nepatikimi, netikę, ir pan.ir t.t.Paskaičius aimanas forumuose gali susidaryt įspūdis kad hansai išviso nemoka pagaminti variklio:lol:
jei galvosi kaip vokietis, nekils problemu su vokiska masinaBlogiau, kai uz pinigus galvoja taip vadinami "meistrai"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-10-14 18:46
2015-10-14 10:57 maumas писал: tikriausiai seiminkas vazinejo tik dujomis ir masina niekada, bent jau ilga laika, nemate benzo, ypac paliekant po vaziavimo.Ko pasekoje karbo viduriai oksidavosi.Dujos nera svarios, yra sieros ir dar kokio brudo.Va taip ir gavosi, o ziklioriu skylutes labai jau mazos.Atsargiai atidarius, butu galima paziuret.Galima bandyt valyt ar det remkomplekta, bet cia jau reikia specialisto...Pasekmes pochuistinio poziurio i technika.PRIVALOMA karbiuratoriu po vaziavimo dujomis, uzpildyti benzu, t.y, perjungt i benza ir pagazuot, kad siurbliukas uzpidytu kamera.Aisku, galima kuri laika ir nedaryt to, ko pasekmes ir matome.Dabar, jei karbo viduj uzaugo oksidacija, tai yra reikalu viska "islaizyt".Siuo atveju, kaip suprantu, seiminkas pinigu nekis, o paciam ner ko lyst tenai, nebent, sakau, atsargiai nukelt karbo virsu ir paziuret kas darosi kameroje ...Praktine isvada tokia, kad metalynas laukia sito golpo:lol:
Gaila į metalą dar tech iki 2017-08.
2015-10-14 18:53
2015-10-14 11:24 писал: Būtent.Dėl "pochuistinio" požiūrio pusė variklių lietuvių "autoasams" tapo blogi, brangūs, nepatikimi, netikę, ir pan.ir t.t.Paskaičius aimanas forumuose gali susidaryt įspūdis kad hansai išviso nemoka pagaminti variklio:lol:
Mano atveju variklis geras, patikimas. Tepalu po kol kas nevalgo, trauka kaip tokiai mašinai gana normali, prieš trys metus keista galvos tarpinė, nėra jokių zalupu ant cilindru. Mašina nuo 2000m Lietuvoje buvo pas mano dėdę, ją prižiūrėjo, tik aš ją šiek tiek apleidau, šiaip į mėnesi kartą visada užkurdavau su benzinu pagazuodavau, bet nevežinėdavau
2015-10-14 19:25
2015-10-14 11:24 писал: Būtent.Dėl "pochuistinio" požiūrio pusė variklių lietuvių "autoasams" tapo blogi, brangūs, nepatikimi, netikę, ir pan.ir t.t.Paskaičius aimanas forumuose gali susidaryt įspūdis kad hansai išviso nemoka pagaminti variklio:lol:
2015-10-14 18:53 писал: Mano atveju variklis geras, patikimas. Tepalu po kol kas nevalgo, trauka kaip tokiai mašinai gana normali, prieš trys metus keista galvos tarpinė, nėra jokių zalupu ant cilindru. Mašina nuo 2000m Lietuvoje buvo pas mano dėdę, ją prižiūrėjo, tik aš ją šiek tiek apleidau, šiaip į mėnesi kartą visada užkurdavau su benzinu pagazuodavau, bet nevežinėdavau
Ne per menesi karta o kas diena, cia kaip zmona pabirbint kas menesi ir karba -uzrudija abu.
2015-10-14 21:45
2015-10-14 11:24 писал: Būtent.Dėl "pochuistinio" požiūrio pusė variklių lietuvių "autoasams" tapo blogi, brangūs, nepatikimi, netikę, ir pan.ir t.t.Paskaičius aimanas forumuose gali susidaryt įspūdis kad hansai išviso nemoka pagaminti variklio:lol:
2015-10-14 18:53 писал: Mano atveju variklis geras, patikimas. Tepalu po kol kas nevalgo, trauka kaip tokiai mašinai gana normali, prieš trys metus keista galvos tarpinė, nėra jokių zalupu ant cilindru. Mašina nuo 2000m Lietuvoje buvo pas mano dėdę, ją prižiūrėjo, tik aš ją šiek tiek apleidau, šiaip į mėnesi kartą visada užkurdavau su benzinu pagazuodavau, bet nevežinėdavau
2015-10-14 19:25 писал: Ne per menesi karta o kas diena, cia kaip zmona pabirbint kas menesi ir karba -uzrudija abu. :lol:
Netokiai mašinai toki prabanga. :D

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами