Пользователь
2012-10-24 10:41
Laba diena!
Ketinu pirkt Ford Puma masina, ka galetumete apie ja pasakyti, ar apsimoka tokia pirkti. Kokios gali buti jos problemos. Kaip del detaliu, ar brangios jos ir ar lengvai surast? masina 1999 metu, karta buvo, kad seimininke pamirso pakest tepalus ir sugedo variklis, pataise kaip supratau pakeite varikli. prasau papasakokit apie si modeli daugiau. labai aciu
Ketinu pirkt Ford Puma masina, ka galetumete apie ja pasakyti, ar apsimoka tokia pirkti. Kokios gali buti jos problemos. Kaip del detaliu, ar brangios jos ir ar lengvai surast? masina 1999 metu, karta buvo, kad seimininke pamirso pakest tepalus ir sugedo variklis, pataise kaip supratau pakeite varikli. prasau papasakokit apie si modeli daugiau. labai aciu
dede
105 / 0
2012-10-24 23:51
bek i priesinga puse nuo tos masinos
Пользователь
2012-10-26 18:08
2012-10-24
23:51 dede писал:
bek i priesinga puse nuo tos masinos
Kodel! Argumentuokit, negi tokia jau bloga ji?
Пользователь
2012-10-26 19:00
Tai yra Fordas ir tuo viskas pasakyta
Пользователь
2012-10-26 20:52
2012-10-26
19:00 писал:
Tai yra Fordas ir tuo viskas pasakyta:beer:
Fordas Fordui nelygus...
Пользователь
2012-10-26 20:55
2012-10-26
19:00 писал:
Tai yra Fordas ir tuo viskas pasakyta:beer:
2012-10-26
20:52 писал:
Fordas Fordui nelygus...
Na nebent naujausias Mondeo neblogas, dar gal tas cougar ar kaip ten jis, dar gal mustang bet tokie escort, fiesta, senesni mondeo ar visokios pumos tai meslai jau tada geriau Opel Tigra
Пользователь
2012-10-26 21:10
2012-10-26
19:00 писал:
Tai yra Fordas ir tuo viskas pasakyta:beer:
2012-10-26
20:52 писал:
Fordas Fordui nelygus...
2012-10-26
20:55 писал:
Na nebent naujausias Mondeo neblogas, dar gal tas cougar ar kaip ten jis, dar gal mustang bet tokie escort, fiesta, senesni mondeo ar visokios pumos tai meslai jau tada geriau Opel Tigra
Ta tigra ir ne stebuklas, escortu mk7 buna visai px, o mondeo mk1 tai tik benzas patvariausias (zetec) nes dyzelis niekam tikes pagrindiniai trukumai priekine vaziuokle ir rudys.
Пользователь
2012-10-26 21:14
2012-10-26
20:52 писал:
Fordas Fordui nelygus...
2012-10-26
20:55 писал:
Na nebent naujausias Mondeo neblogas, dar gal tas cougar ar kaip ten jis, dar gal mustang bet tokie escort, fiesta, senesni mondeo ar visokios pumos tai meslai jau tada geriau Opel Tigra
2012-10-26
21:10 писал:
Ta tigra ir ne stebuklas, escortu mk7 buna visai px, o mondeo mk1 tai tik benzas patvariausias (zetec) nes dyzelis niekam tikes pagrindiniai trukumai priekine vaziuokle ir rudys.
turejau escort barskalai ir puvenos, escorte aplamai patogumo nerasta, o mondeo mk1 na dar dar gal, probe mk1 su turbina turejau tai gaidys ne masina, celica geriau uz ta proba valina nors ir be turbos, man tie focus visai px
Пользователь
2012-10-26 21:23
2012-10-26
20:55 писал:
Na nebent naujausias Mondeo neblogas, dar gal tas cougar ar kaip ten jis, dar gal mustang bet tokie escort, fiesta, senesni mondeo ar visokios pumos tai meslai jau tada geriau Opel Tigra
2012-10-26
21:10 писал:
Ta tigra ir ne stebuklas, escortu mk7 buna visai px, o mondeo mk1 tai tik benzas patvariausias (zetec) nes dyzelis niekam tikes pagrindiniai trukumai priekine vaziuokle ir rudys.
2012-10-26
21:14 писал:
turejau escort barskalai ir puvenos, escorte aplamai patogumo nerasta, o mondeo mk1 na dar dar gal, probe mk1 su turbina turejau tai gaidys ne masina, celica geriau uz ta proba valina nors ir be turbos, man tie focus visai px
Jo turejau escorta visas is isores ledinis, o dugne gyvos vietos nebuvo nors benzininiai kantrus varikliai, bet teko is anglu parvaryta matyti visapusiskai be rudies. Focusas mano galva ir tik ne dyzelis maziau problemu turesi nors girdejau tdci dar lyk puse velnio. O pas probes kiek zinau mazdos varikliai montuojami buvo 2.2l.
Пользователь
2012-10-26 21:58
2012-10-26
21:10 писал:
Ta tigra ir ne stebuklas, escortu mk7 buna visai px, o mondeo mk1 tai tik benzas patvariausias (zetec) nes dyzelis niekam tikes pagrindiniai trukumai priekine vaziuokle ir rudys.
2012-10-26
21:14 писал:
turejau escort barskalai ir puvenos, escorte aplamai patogumo nerasta, o mondeo mk1 na dar dar gal, probe mk1 su turbina turejau tai gaidys ne masina, celica geriau uz ta proba valina nors ir be turbos, man tie focus visai px
2012-10-26
21:23 писал:
Jo turejau escorta visas is isores ledinis, o dugne gyvos vietos nebuvo nors benzininiai kantrus varikliai, bet teko is anglu parvaryta matyti visapusiskai be rudies. Focusas mano galva ir tik ne dyzelis maziau problemu turesi:D nors girdejau tdci dar lyk puse velnio. O pas probes kiek zinau mazdos varikliai montuojami buvo 2.2l.
jo, tik pas mazgote jis buvo be turbos ir turejo 85kw, ir aplamai probe mk1 yra analogiska masina kaip mazda626 coupe, tik kad su turba, o vaziuokle, sankaba, deze mazdos - pritaikyti dirbt su 85kw o reikia atlaikyt ar ne 108kw, uztai ir nelaiko. pataisykit jei klystu
Пользователь
2012-10-26 22:16
2012-10-26
21:14 писал:
turejau escort barskalai ir puvenos, escorte aplamai patogumo nerasta, o mondeo mk1 na dar dar gal, probe mk1 su turbina turejau tai gaidys ne masina, celica geriau uz ta proba valina nors ir be turbos, man tie focus visai px
2012-10-26
21:23 писал:
Jo turejau escorta visas is isores ledinis, o dugne gyvos vietos nebuvo nors benzininiai kantrus varikliai, bet teko is anglu parvaryta matyti visapusiskai be rudies. Focusas mano galva ir tik ne dyzelis maziau problemu turesi:D nors girdejau tdci dar lyk puse velnio. O pas probes kiek zinau mazdos varikliai montuojami buvo 2.2l.
2012-10-26
21:58 писал:
jo, tik pas mazgote jis buvo be turbos ir turejo 85kw, ir aplamai probe mk1 yra analogiska masina kaip mazda626 coupe, tik kad su turba, o vaziuokle, sankaba, deze mazdos - pritaikyti dirbt su 85kw o reikia atlaikyt ar ne 108kw, uztai ir nelaiko. pataisykit jei klystu:beer:
gal nepatikesi, bet 626 irgi ejo su turba
ir variklis pritaikytas turbai - suspaudimo laipsnis 7.8:1
ir variklis pritaikytas turbai - suspaudimo laipsnis 7.8:1
Пользователь
2012-10-26 22:29
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...
Пользователь
2012-10-26 22:30
2012-10-26
20:55 писал:
Na nebent naujausias Mondeo neblogas, dar gal tas cougar ar kaip ten jis, dar gal mustang bet tokie escort, fiesta, senesni mondeo ar visokios pumos tai meslai jau tada geriau Opel Tigra
2012-10-26
21:10 писал:
Ta tigra ir ne stebuklas, escortu mk7 buna visai px, o mondeo mk1 tai tik benzas patvariausias (zetec) nes dyzelis niekam tikes pagrindiniai trukumai priekine vaziuokle ir rudys.
2012-10-26
21:14 писал:
turejau escort barskalai ir puvenos, escorte aplamai patogumo nerasta, o mondeo mk1 na dar dar gal, probe mk1 su turbina turejau tai gaidys ne masina, celica geriau uz ta proba valina nors ir be turbos, man tie focus visai px
kaip kazkada jau sakiau - ten turba daugiau del vaizdo ideta, as i savo pirma projekta (1.3L corolla) dejau turba - IHI VJ11 - nuo 2.2L turbines 626, tai net 1.3L varikliui ji mazoka
turbut mazesnes turbos nesu mates.
turbut mazesnes turbos nesu mates.
Пользователь
2012-10-26 22:32
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Пользователь
2012-10-26 22:40
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
2012-10-26
22:32 писал:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Na bet kiekvienam savitas skonis, ko kiti nemegsta kitiems patinka, pvz varot ant tu Renuku juodai o net autogido pagrindiniam puslapi rodom kad Renault pagal populiaruma ketvirtoj vietoj o tai jau labai geras rodyklis. Ir nemeluosiu sakydamas, kad Renault labai lengva yra parduoti vat taip.
Пользователь
2012-10-26 22:43
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
2012-10-26
22:32 писал:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
FORD KA JEGA turbut slykstesnes auto niekas sumastyt negalejo...
Пользователь
2012-10-26 22:43
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
2012-10-26
22:32 писал:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
2012-10-26
22:40 писал:
Na bet kiekvienam savitas skonis, ko kiti nemegsta kitiems patinka, pvz varot ant tu Renuku juodai o net autogido pagrindiniam puslapi rodom kad Renault pagal populiaruma ketvirtoj vietoj o tai jau labai geras rodyklis. Ir nemeluosiu sakydamas, kad Renault labai lengva yra parduoti vat taip.
as niekad nevariau, man mano brolio laguna labai patiko. byreti tik, kad pradejo.. nors dabar volvo dar labiau byra, bet pats kaltas, kad lavona paeme..
Пользователь
2012-10-26 22:47
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
2012-10-26
22:32 писал:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
2012-10-26
22:43 писал:
FORD KA JEGA :lol: turbut slykstesnes auto niekas sumastyt negalejo...
pas mus tokiu nera. pas mus ir Ford Fusion visai kitoks ir tikrai nera blogas.. mentai net su juo vazineja, nes Crown Vic jau nebegamins.
pries pora sav mane su tuo Fusion ir pakirto pasiseke pripist prota, tai tik ispejo.
bet siaip istikro fordai paskutiniai tikrai neblogi uz chevius geresni.. bent jau buvo, dabar ir chevi susigriebe ir nauji atrodo bus geresni
pries pora sav mane su tuo Fusion ir pakirto pasiseke pripist prota, tai tik ispejo.
bet siaip istikro fordai paskutiniai tikrai neblogi uz chevius geresni.. bent jau buvo, dabar ir chevi susigriebe ir nauji atrodo bus geresni
Пользователь
2012-10-26 22:52
2012-10-26
22:32 писал:
nzn, man nauji jie visai patinka. Ford Edge savotiskai idomus. Ford Taurus SHO visai geras aparatas - V6 twin turbo. kaip ir jo prabangesnis dvynys - Lincoln MKS. Dar F150 kompresorinis is senesniu visai zjbs, tik nevisai mano skonio.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
Bet senesni, tai jo - slamstas, su keliom isimtim.
2012-10-26
22:43 писал:
FORD KA JEGA :lol: turbut slykstesnes auto niekas sumastyt negalejo...
2012-10-26
22:47 писал:
pas mus tokiu nera. pas mus ir Ford Fusion visai kitoks ir tikrai nera blogas.. mentai net su juo vazineja, nes Crown Vic jau nebegamins.
pries pora sav mane su tuo Fusion ir pakirto:lol::lol: pasiseke pripist prota, tai tik ispejo.
bet siaip istikro fordai paskutiniai tikrai neblogi uz chevius geresni.. bent jau buvo, dabar ir chevi susigriebe ir nauji atrodo bus geresni
pries pora sav mane su tuo Fusion ir pakirto:lol::lol: pasiseke pripist prota, tai tik ispejo.
bet siaip istikro fordai paskutiniai tikrai neblogi uz chevius geresni.. bent jau buvo, dabar ir chevi susigriebe ir nauji atrodo bus geresni
kazkada teko vezioti ford fusion.kas jame patiko is navarotu tai priekinis stiklas sildomas.nu atrodytu tokia smulkme nereiksminga iprasta funkcija.bet va priekiniam stiklui super ! ne karta kai budavo ziemos, ipac sita kur buvo kai minus 30 spaude salcio vis prisimindavau ta fusion ir keikdavau..O KODEL MANO GRABO PRIEKINIS STIKLAS NESILDOMAS KAIP GALINIS A ten tai gera ideja..nereik rauktis sveiciant nuo sniego ir ledu stikla priekini..
Пользователь
Пользователь
2012-10-27 11:32
2012-10-26
22:29 писал:
nesuprantu, kaip galima mesti pinigus isigyjant ford markes auto. jau geriau nieko nei ford, rinkis gal is standarisku audi, vw, bmw, kad ir opelis...:thumbup:
Reik moket atsiringti, o ne keikt visus iseiles kitu net neisbandzius.Tie tavo isvardinti kaskodel man pasitikejimo nekelia beja galejai mb pridurti.
Пользователь
2012-10-27 12:04
2012-10-24
10:41 писал:
Laba diena!
Ketinu pirkt Ford Puma masina, ka galetumete apie ja pasakyti, ar apsimoka tokia pirkti. Kokios gali buti jos problemos. Kaip del detaliu, ar brangios jos ir ar lengvai surast? masina 1999 metu, karta buvo, kad seimininke pamirso pakest tepalus ir sugedo variklis, pataise kaip supratau pakeite varikli. prasau papasakokit apie si modeli daugiau. labai aciu
Ketinu pirkt Ford Puma masina, ka galetumete apie ja pasakyti, ar apsimoka tokia pirkti. Kokios gali buti jos problemos. Kaip del detaliu, ar brangios jos ir ar lengvai surast? masina 1999 metu, karta buvo, kad seimininke pamirso pakest tepalus ir sugedo variklis, pataise kaip supratau pakeite varikli. prasau papasakokit apie si modeli daugiau. labai aciu
Mačiau klausimą jau anksčiau, bet negalvojau atsakyt, kol nepamačiau ant kiek "objektyvūs" atsakymai čia Tiesiog norisi padėt, o čia atsakantys neatrodo, kad labai padeda apsisprest.
Aš vairuoju jau antrą Pumą, tad manau, kad galiu sakyt, kad turiu patirties su jom. Iš vienos pusės mano komentaras bus objektyvus "kaip vartotojo" iš kitos pusės - subjektyvus "kaip vairuotojo"
Pirmas dalykas yra paprastas: koks modelis? Jei 1.4 ar 1.6 moteriai ar merginai, tai mažai ką galiu pasakyt. Turėjau ir turiu tik 1.7 ir tikiu, kad tik toks variantas vertas dėmesio. Tame variante yra bemaž tobulas galios ir masės santykis miesto sąlygoms.
Antras dalykas: siūlau paieškot kito varianto, kur "šeimininkė nebūtų pamiršus pakeist tepalų". Toks aplaidumas gali reikšt, kad ne vien tik variklis galėjo būt kritinėj būsenoj.
O trečia: …šiaip tai apie techninius dalykus galėčiau papasakot tik konkrečiai 1, 7 modeliui. Ten variklis ZETEC gamintas su YAMAHA ir jis kaip ir visi komponetai prie jo privesti, yra ganėtinai reiklūs. Praktiškai ir veikia labiau kaip motociklas, nei mašina Bet nuo to tik smagiau!
Bet kalbant apie PUMA apskritai:
Minusai:
dvi sėdimos vietos (kas ten gale yra - nesiskaito);
aukštesnio ūgio žmogui - komplikuotas matomumas (dėl labai žemai einančios A arkos, ji atrodo labai plati ir kartais už jos dingsta net autobusai);
ta pati problema dėl nereguliuojamos vairo kolonėlės - smulki mergina gal ir jausis gerai, bet vyrukas tik tokiu atveju, jei yra mėgėjas vairuot ;
priekiniai žibintai yra pasityčiojimas ir jų darbas su laiku tik blogėja (mieste - dzin, bet užmiesty reikalingi galingi ksenonai arba reiks zaist su "tolimosiom");
galinės arkos rūdyja jau nuo tada, kai buvo pagamintos (dizaino klaida);
mažas salonas žiemą labai gerai ir greitai prišyla, bet ir rasoja lygiai taip pat greitai (reikia išmokt dirbt su pečiuku ir kondicionierium pakaitom);
parkuotis ir važiuojant atbulom reiks pavargt, nes matomumas atgal - nulinis.
Minusai apie 1, 7 ZETEC variantą:
kadangi specifinis variklis ir modelis gamintas ribotą laiką - eksploatacijos kainos ne tokios jau ir mažos: detalės - retos ir brangios, tepalai - specialūs;
kuro sanaudos - galima įtilpt į 7-8 litrus, jei apsimest bobute, bet norint pajaust tikrą malonumą (o to su šiuo modeliu tikrai norisi) mieste 10 L yra normalu ir nieko čia nepadarysi.
Pliusai:
Iš esmės tai yra FIESTA arba MAZDA 121 tik su kitokiu kėbulu. T.y. viskas kas yra ne kėbulas ir ne variklis kainuoja žiauriai pigiai. Taigi, kasmetinė priežiūra yra visiška piguva;
elektrifikacija - puikiai veikiantis ir šildymas ir kondicionierius ir prie to jau čia minėtas šildomas priekinis stiklas veikia puikiai;
maži gabaritai ir manevringumas - reikalauja įgūdžių, bet pripratus mieste galima įsispraust betkur;
nežiūrint dviejų nepilnų vietų gale - labai talpi bagažinė kaip tokiam modeliui (ypač atlenkus tas galines sėdynes - telpa visi kempingo reikmenys dviem asmenim );
nesenstanti išvaizda (skirtingai nuo visų čia minėtų golfų, tigrų ir kitų gyvulių PUMA po tiek metų vis dar išsiskiria iš minios);
Pliusai apie 1, 7 ZETEC:
labai vikrus automobiliukas (sveria vos virš vienos tonos ir turimų 125 arklių pakanka per akis ir važinėti mieste su juo yra vienas malonumas);
pripratimo reikalaujanti akseleracija (siauresni ratai tiesiog prasisuka startuojant, tad žemo profilio padangom apauti platūs ratai kaip ir privalomi) ir tai yra pliusas, nes kievienoj sankryžoj pasijauti kaip mažvaikis pirmą kartą sėdęs prie vairo (argi ne pliusas? , bet jei automobilis apautas geromis žemo profilio padangomis - joks posūkis ne kliūtis). Aš čia visą laiką kalbu apie PUMĄ kaip apie miesto automobilį, bet tikrieji jos privalumai atsiskleidžia geruose užmiesčio keliuose. Elementariausiai tarkim Vilnius - Aukštadvaris arba Vilnius - Giedraičiai. Kur kalnas - vingis - pakalnė - posūkis. Nes būtent tam pritaikyta PUMOS su ZETEC 1, 7 važiuoklė. Automobilis labai gerai "laiko kelią" ir galimybių riba - jau tik paties vairuotojo įgūdžiai.
Žodžiu, automobiliukas smagus, bet su kaprizais. Ne veltui TOP GEAR chebra jį išrinko metų automobiliu
Aš vairuoju jau antrą Pumą, tad manau, kad galiu sakyt, kad turiu patirties su jom. Iš vienos pusės mano komentaras bus objektyvus "kaip vartotojo" iš kitos pusės - subjektyvus "kaip vairuotojo"
Pirmas dalykas yra paprastas: koks modelis? Jei 1.4 ar 1.6 moteriai ar merginai, tai mažai ką galiu pasakyt. Turėjau ir turiu tik 1.7 ir tikiu, kad tik toks variantas vertas dėmesio. Tame variante yra bemaž tobulas galios ir masės santykis miesto sąlygoms.
Antras dalykas: siūlau paieškot kito varianto, kur "šeimininkė nebūtų pamiršus pakeist tepalų". Toks aplaidumas gali reikšt, kad ne vien tik variklis galėjo būt kritinėj būsenoj.
O trečia: …šiaip tai apie techninius dalykus galėčiau papasakot tik konkrečiai 1, 7 modeliui. Ten variklis ZETEC gamintas su YAMAHA ir jis kaip ir visi komponetai prie jo privesti, yra ganėtinai reiklūs. Praktiškai ir veikia labiau kaip motociklas, nei mašina Bet nuo to tik smagiau!
Bet kalbant apie PUMA apskritai:
Minusai:
dvi sėdimos vietos (kas ten gale yra - nesiskaito);
aukštesnio ūgio žmogui - komplikuotas matomumas (dėl labai žemai einančios A arkos, ji atrodo labai plati ir kartais už jos dingsta net autobusai);
ta pati problema dėl nereguliuojamos vairo kolonėlės - smulki mergina gal ir jausis gerai, bet vyrukas tik tokiu atveju, jei yra mėgėjas vairuot ;
priekiniai žibintai yra pasityčiojimas ir jų darbas su laiku tik blogėja (mieste - dzin, bet užmiesty reikalingi galingi ksenonai arba reiks zaist su "tolimosiom");
galinės arkos rūdyja jau nuo tada, kai buvo pagamintos (dizaino klaida);
mažas salonas žiemą labai gerai ir greitai prišyla, bet ir rasoja lygiai taip pat greitai (reikia išmokt dirbt su pečiuku ir kondicionierium pakaitom);
parkuotis ir važiuojant atbulom reiks pavargt, nes matomumas atgal - nulinis.
Minusai apie 1, 7 ZETEC variantą:
kadangi specifinis variklis ir modelis gamintas ribotą laiką - eksploatacijos kainos ne tokios jau ir mažos: detalės - retos ir brangios, tepalai - specialūs;
kuro sanaudos - galima įtilpt į 7-8 litrus, jei apsimest bobute, bet norint pajaust tikrą malonumą (o to su šiuo modeliu tikrai norisi) mieste 10 L yra normalu ir nieko čia nepadarysi.
Pliusai:
Iš esmės tai yra FIESTA arba MAZDA 121 tik su kitokiu kėbulu. T.y. viskas kas yra ne kėbulas ir ne variklis kainuoja žiauriai pigiai. Taigi, kasmetinė priežiūra yra visiška piguva;
elektrifikacija - puikiai veikiantis ir šildymas ir kondicionierius ir prie to jau čia minėtas šildomas priekinis stiklas veikia puikiai;
maži gabaritai ir manevringumas - reikalauja įgūdžių, bet pripratus mieste galima įsispraust betkur;
nežiūrint dviejų nepilnų vietų gale - labai talpi bagažinė kaip tokiam modeliui (ypač atlenkus tas galines sėdynes - telpa visi kempingo reikmenys dviem asmenim );
nesenstanti išvaizda (skirtingai nuo visų čia minėtų golfų, tigrų ir kitų gyvulių PUMA po tiek metų vis dar išsiskiria iš minios);
Pliusai apie 1, 7 ZETEC:
labai vikrus automobiliukas (sveria vos virš vienos tonos ir turimų 125 arklių pakanka per akis ir važinėti mieste su juo yra vienas malonumas);
pripratimo reikalaujanti akseleracija (siauresni ratai tiesiog prasisuka startuojant, tad žemo profilio padangom apauti platūs ratai kaip ir privalomi) ir tai yra pliusas, nes kievienoj sankryžoj pasijauti kaip mažvaikis pirmą kartą sėdęs prie vairo (argi ne pliusas? , bet jei automobilis apautas geromis žemo profilio padangomis - joks posūkis ne kliūtis). Aš čia visą laiką kalbu apie PUMĄ kaip apie miesto automobilį, bet tikrieji jos privalumai atsiskleidžia geruose užmiesčio keliuose. Elementariausiai tarkim Vilnius - Aukštadvaris arba Vilnius - Giedraičiai. Kur kalnas - vingis - pakalnė - posūkis. Nes būtent tam pritaikyta PUMOS su ZETEC 1, 7 važiuoklė. Automobilis labai gerai "laiko kelią" ir galimybių riba - jau tik paties vairuotojo įgūdžiai.
Žodžiu, automobiliukas smagus, bet su kaprizais. Ne veltui TOP GEAR chebra jį išrinko metų automobiliu
Пользователь
Пользователь
2012-10-27 20:02
apie sita ir snekejau, teko naujas vezioti, jose ir buvo pasildomas priekinis stiklas
Пользователь
2012-10-28 07:10
sveiki, gal kas galetu patarti, koks geriausias variklis pumos? noriu dukrai nupirkti pirma masina taip kad brangios nesinori dar nes vistiek sonus apdauzys girdejau kad varikliai1.4 nelabai vyke, ar tai tiesa?
Пользователь
2012-10-28 15:49
2012-10-28
07:10 писал:
sveiki, gal kas galetu patarti, koks geriausias variklis pumos? noriu dukrai nupirkti pirma masina taip kad brangios nesinori dar nes vistiek sonus apdauzys:lol: girdejau kad varikliai1.4 nelabai vyke, ar tai tiesa?
Variklis yra tik vienas 1, 7 ZETEC.
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Пользователь
2012-10-29 09:40
2012-10-28
07:10 писал:
sveiki, gal kas galetu patarti, koks geriausias variklis pumos? noriu dukrai nupirkti pirma masina taip kad brangios nesinori dar nes vistiek sonus apdauzys:lol: girdejau kad varikliai1.4 nelabai vyke, ar tai tiesa?
2012-10-28
15:49 писал:
Variklis yra tik vienas 1, 7 ZETEC. :)
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Kaip tokiai masinai 1.4l variklis gali buti per silpnas jei pas ji 66kw, kaip pas kitas 1.4l yra 55kw ir tai galios uztenka.
Пользователь
2012-10-29 12:28
2012-10-28
07:10 писал:
sveiki, gal kas galetu patarti, koks geriausias variklis pumos? noriu dukrai nupirkti pirma masina taip kad brangios nesinori dar nes vistiek sonus apdauzys:lol: girdejau kad varikliai1.4 nelabai vyke, ar tai tiesa?
2012-10-28
15:49 писал:
Variklis yra tik vienas 1, 7 ZETEC. :)
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
2012-10-29
09:40 писал:
Kaip tokiai masinai 1.4l variklis gali buti per silpnas jei pas ji 66kw, kaip pas kitas 1.4l yra 55kw ir tai galios uztenka.
1, 4 L - 67 kW
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
Пользователь
2012-10-29 14:07
2012-10-28
15:49 писал:
Variklis yra tik vienas 1, 7 ZETEC. :)
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
Visi kiti - šiaip. Motoriukai.
1, 4 tikrai per silpnas.
1, 6 ramiai merginai gal ir tiktų.
2012-10-29
09:40 писал:
Kaip tokiai masinai 1.4l variklis gali buti per silpnas jei pas ji 66kw, kaip pas kitas 1.4l yra 55kw ir tai galios uztenka.
2012-10-29
12:28 писал:
1, 4 L - 67 kW
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
Cia manau dar ir nuo tarpines tarp vairo ir sedynes priklauso as su 37kw ir 44kw laksciau pilnu ekipazu tai gan neblogai trauke aisku kuro sanaudos nedziugino ir varikliui ne i nauda tai tiek.
Пользователь
2012-10-29 18:46
2012-10-29
09:40 писал:
Kaip tokiai masinai 1.4l variklis gali buti per silpnas jei pas ji 66kw, kaip pas kitas 1.4l yra 55kw ir tai galios uztenka.
2012-10-29
12:28 писал:
1, 4 L - 67 kW
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
2012-10-29
14:07 писал:
Cia manau dar ir nuo tarpines tarp vairo ir sedynes priklauso as su 37kw ir 44kw laksciau pilnu ekipazu tai gan neblogai trauke aisku kuro sanaudos nedziugino:D ir varikliui ne i nauda tai tiek.
Nesiginčysiu. Tarpinė - svabus dalykas. Bet jei jau kalbėt apie kuro sanaudas, tai gal jau geriau tuos papildomus litrus išmest ant to, kad tapkė smagiai spaudžiasi, o ne ant to, kad nepaveža.
Пользователь
2012-10-30 09:54
2012-10-29
12:28 писал:
1, 4 L - 67 kW
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
1, 6 L - 77 kW
1, 7 L - 92 kW
Lyginu tik Pumas tarpusavy, tai taip ir gaunasi.
O šiaip viskas priklauso nuo sąlygų. Jei visada važinėt vienam ir tuščiu automobiliu, tai gal ir pakanka. Bet įsisodink porą keleivių, prikrauk bagažinę ir tie 67 kilovatai paidaro labai jau tokie nuviliantys.
2012-10-29
14:07 писал:
Cia manau dar ir nuo tarpines tarp vairo ir sedynes priklauso as su 37kw ir 44kw laksciau pilnu ekipazu tai gan neblogai trauke aisku kuro sanaudos nedziugino:D ir varikliui ne i nauda tai tiek.
2012-10-29
18:46 писал:
Nesiginčysiu. :smilewink: Tarpinė - svabus dalykas. Bet jei jau kalbėt apie kuro sanaudas, tai gal jau geriau tuos papildomus litrus išmest ant to, kad tapkė smagiai spaudžiasi, o ne ant to, kad nepaveža. :)
Jo pilnu galingesniu automatiskai ir kuro sanaudos normalios turetu buti.
Ваше послание |
|